De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Transformers: Rise of the beasts 4k st

    Ik heb de import steelbook italie. Volgens dvdcompare heeft de 4k disc nl subs. Echter de achterkant geeft aan van niet. Heeft iemand de juiste informatie?
    Heb m nog maar even dicht gelaten.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #2

    Standaard

    Volgende dvdcompare wel:
    http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=65945#6
    en dat is meestal betrouwbare informatie.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Volgende dvdcompare wel:
    http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=65945#6
    en dat is meestal betrouwbare informatie.
    Dat had ik ook al gepost. Echter op de achterzijde staan uitsluitend andere talen.....die niet worden vermeldt op dvd compare.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Volgende dvdcompare wel:
    http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=65945#6
    en dat is meestal betrouwbare informatie.
    Dat had ik ook al gepost. Echter op de achterzijde staan uitsluitend andere talen.....die niet worden vermeldt op dvd compare.
    Thais, pools, hongaars, etc
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Dat had ik ook al gepost. Echter op de achterzijde staan uitsluitend andere talen.....die niet worden vermeldt op dvd compare.
    Thais, pools, hongaars, etc
    Vreemd, die talen worden nou weer niet niet vermeld op blu-ray.com: https://www.blu-ray.com/movies/Trans...lu-ray/339884/

  6. #6

    Standaard

    De Duiste 4k heeft naast ENG ook Pools, Hongaars en Italiaanse audio, maar bevat geen NL ondertiteling

    ik denk dat je voor de 4K dan toch echt de Franse release moet hebben

  7. #7

    Standaard

    Ik heb de Nederlandse versie, maar op de achterkant staan alleen Engelse, Franse en Nederlandse ondertitels. Ik ga nog wel even op de disc kijken, want tegenwoordig staan er meer subs op de disc dan ze op de backcover zetten.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb de Nederlandse versie, maar op de achterkant staan alleen Engelse, Franse en Nederlandse ondertitels. Ik ga nog wel even op de disc kijken, want tegenwoordig staan er meer subs op de disc dan ze op de backcover zetten.
    voor zover ik kon terugzien is het een specifieke Frans-Benelux release, dus heel veel meer als ENG-FR aan audio + NL ondertiteling verwacht ik niet

    ik had gehoopt dat ik hem ook al zou hebben, maar waar The Flash vorige week al binnen was zal ik op deze nog even moeten wachten

  9. #9

    Standaard

    Er staan wel wat meer subs op, maar geen Italiaanse. Dus dan denk ik dat de Italiaanse versie geen NL subs heeft.

    Edit, ik zie dat dvdcompare.net de volgende ondertitels aangeeft voor de Italiaanse versie. Dat zou overeenkomen met de NL versie, en dus dezelfde disc. Wel vreemd dat de uitgave dangeen Italiaanse ondertitels heeft.

    4K: Danish, Dutch, English, English HoH, Finnish, French (Canadian), French (Parisian), Norwegian Spanish (Castilian), Spanish (Latin), Swedish
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 20-10-2023 om 11:31

  10. #10

    Standaard

    oke, dit is wel gunstig als ze nu ook Spanje en de nordic landen erbij betrekken, grotere kans dat als ze dit gebied aangehouden dat er dan meer kans blijft dat we uhd met NL blijven krijgen want voor nu is het toch iedere keer weer afwachten wat Universal, Paramount etc etc met een release gaan doen

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Dat had ik ook al gepost. Echter op de achterzijde staan uitsluitend andere talen.....die niet worden vermeldt op dvd compare.
    Thais, pools, hongaars, etc

    Als deze op de backcover staan dan heb je de Thaise versie (die wel Italiaanse subs heeft) en dus degene die geen NL ondertitels heeft.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Als deze op de backcover staan dan heb je de Thaise versie (die wel Italiaanse subs heeft) en dus degene die geen NL ondertitels heeft.
    Yep, dus dvdcompare zit hier fout. Gaat deze denk ik retour. Jammer steelbook had ik voor 20 euro.....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Yep, dus dvdcompare zit hier fout. Gaat deze denk ik retour. Jammer steelbook had ik voor 20 euro.....
    Ja, dvdcompare is met nieuwe titels niet altijd even betrouwbaar. Met oudere titels wel, want dan zijn de correcties in de tussentijd verwerkt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •