Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.

Discussie: The Exorcist 4K UHD

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Vandaag de Italiaanse steelbook-versie binnen gekregen. Ene zijde zitten 3 discs op elkaar gedrukt, andere zijde 2.
    Hier ook, nog in seal, want heb ook de franse ultimate onderweg. Wilde eens kijken welke de mooiste is ... Denk met originele poster op steelbook (franse). Die komt pas volgende week.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #27
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Normaal gesproken zou ik ook voor de filmposter gaan, maar deze vond ik ook erg mooi. Het geeft me eenzelfde soort onprettig prettig gevoel als de film zelf. Erg treffend.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #28

    Standaard

    Kan iemand al bevestigen welke versies 4K Nederlandse ondertitels heeft. Ik wil de collectors edition hebben. De gene met allle extras en als het kan Atmos. Het lijkt dat de Engelse versie Atmos en NL ondertitels heeft. Ook de Duitse lijkt NL ondertitels te hebben. Bron: https://bluray-disc.de. Helaas zijn enorme hoeveelheden 4K-versies opgekocht. Bij Bol en Amazon kan je ze alleen vinden bij derdenverkopers.Bestellen bij Amazon.co.uk is geen optie omdat ik niet met paypal kan betalen en douane komt er nog bij.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Kan iemand al bevestigen welke versies 4K Nederlandse ondertitels heeft. Ik wil de collectors edition hebben. De gene met allle extras en als het kan Atmos. Het lijkt dat de Engelse versie Atmos en NL ondertitels heeft. Ook de Duitse lijkt NL ondertitels te hebben. Bron: https://bluray-disc.de. Helaas zijn enorme hoeveelheden 4K-versies opgekocht. Bij Bol en Amazon kan je ze alleen vinden bij derdenverkopers.Bestellen bij Amazon.co.uk is geen optie omdat ik niet met paypal kan betalen en douane komt er nog bij.
    Italiaanse en franse hebben ook nl.subs. Staat trouwens niet op de hoes, en heb nog niet open gemaakt.
    Maar volgens dvdcompare hebben alle release dezelfde discs en ondertitels.
    Laatst aangepast door Mark van L. : 13-10-2023 om 06:33
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #30

    Standaard

    Van het weekend de UHD bekeken en het is een veel betere film dan ik mij herinner. Het is inmiddels zeker wel 15 tot 20 jaar geleden dat ik 'm zag, dus dat zal wel meespelen.
    Het ziet er trouwens prachtig uit hoor, de UHD. Er zijn enorme discussies te vinden over deze UHD, waarbij mensen van de ene hyperbool gaan naar de andere (zelfs dat enkele de DVD prefereren boven de UHD), maar daar heb ik gelukkig geen last van .

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •