De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Indiana Jones and the Dial of Destiny (Bioscoop)

    Indiana Jones and the Dial of Destiny (Bioscoop)

    Indiana Jones and the Dial of Destiny is een geweldige achtbaanrit met een waardig en emotioneel afscheid van dit iconische karakter.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Hij was in elk geval beter dan Indiana Jones and the Kingdom of the Nuked Fridge.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Hij was in elk geval beter dan Indiana Jones and the Kingdom of the Nuked Fridge.
    Bij mij staat hij zelfs bovenin in de rangorde, onder Last Crusade maar naast/net onder Raiders. ToD en Crystal Skull sluiten het rijtje af. Maar deze is echt ouderwets genieten, vind ik.

  4. #4

    Standaard

    Ik vond hem ook vermakelijk. De slechtste scene was in het begin, als je Indy over de trein ziet lopen. Die is zo slecht. Het lopen komt niet overeen, met de afstand. Ik snap niet dat men zo'n scene er niet uithaalt. Iedereen kan zien dat dit slecht gedaan is.
    Jammer dat er zo weinig bezoekers zijn voor dit laatste deel.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik vond hem ook vermakelijk. De slechtste scene was in het begin, als je Indy over de trein ziet lopen. Die is zo slecht. Het lopen komt niet overeen, met de afstand. Ik snap niet dat men zo'n scene er niet uithaalt. Iedereen kan zien dat dit slecht gedaan is.
    Jammer dat er zo weinig bezoekers zijn voor dit laatste deel.
    Grappig, die scène is me dus totaal niet opgevallen. Eerder de close-up als hij in de trein gevangen is genomen en men inzoomt op zijn gezicht. Die vond ik er qua CGI erg wankel uitzien. En verder wel als hij van achter wordt gefilmd, je ziet dan duidelijk een bredere bouw en schouders. Dat is niet de Indy van Raiders en ToD.

  6. #6

    Standaard

    In een paar close-ups van zijn gezicht zie je echt wel dat het wat wiebelig is. Onnatuurlijk. Maar daar had ik wat minder problemen mee. Ben benieuwd als je de scene die ik bedoel nog eens ziet.

    Hetzelfde was ook in ROTK, toen Frodo en Sam de berg in renden, om de ring in het vuur te gooien.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #7

    Standaard

    Misschien omdat ik zo in de film zat vanaf het begin dat mij zulke dingen gewoon niet opvallen. Dat zie ik als een voordeel trouwens, want als je het eenmaal ziet is dan valt het bij elke kijkbeurt op.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik vond hem ook vermakelijk. De slechtste scene was in het begin, als je Indy over de trein ziet lopen. Die is zo slecht. Het lopen komt niet overeen, met de afstand. Ik snap niet dat men zo'n scene er niet uithaalt. Iedereen kan zien dat dit slecht gedaan is.
    Jammer dat er zo weinig bezoekers zijn voor dit laatste deel.
    Ik heb deze thuis weer eens gekeken, en even specifiek op deze scène gelet, maar ik begrijp echt absoluut niet waar je het over hebt. Die scène klopt prima: de beweging, de afstand die hij aflegt per stap over de trein, de aanraking met de ondergrond. Nee, niks mis mee, die scène ziet er prima uit.

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Ik kijk zelf eigenlijk nooit meer die 'honest' trailers (deze dus ook niet), vind ze zelf een beetje kinderachtig eerlijk gezegd. Ze zijn alleen maar heel goed in afkraken omwille van het afkraken. Beter om zelf de film te kijken en te beoordelen.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik kijk zelf eigenlijk nooit meer die 'honest' trailers (deze dus ook niet), vind ze zelf een beetje kinderachtig eerlijk gezegd. Ze zijn alleen maar heel goed in afkraken omwille van het afkraken. Beter om zelf de film te kijken en te beoordelen.
    In het begin vond ik ze wel aardig en de juiste (ironische) toon hebben. Maar daarna zijn ze inderdaad afgegleden naar het goedkoop afkraken en dan vooral zelf heel grappig willen overkomen, dus ik kijk ze ook al jaren niet meer.

  12. #12

    Standaard

    De Twilight Honest Trailers blijven de beste Ik kijk ook al een paar jaar niet meer.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •