De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Algemeen Pricewatch topic

    Toch bizar, bij bol.com kost de UHD steelbook van The Last of Us 69 euro en bij Amazon FR, exact dezelfde, want zelfde EAN, 45 euro. Overigens is bij Amazon DE een 4K + blu-ray versie te bestellen voor ook 45 euro.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Toch bizar, bij bol.com kost de UHD steelbook van The Last of Us 69 euro en bij Amazon FR, exact dezelfde, want zelfde EAN, 45 euro. Overigens is bij Amazon DE een 4K + blu-ray versie te bestellen voor ook 45 euro.
    zelfde is er aan de hand met Creed III UHD en Shazam Fury of the Gods UHD, die zijn bij bol resp 10 en 16 euro duurder dan amazon FR

    is vaak het geval bij titels van Warner Bros en ligt niet specifiek aan bol dat de prijs in NL hoger liggen dan in FR of DE
    bij de Disney-titels is dat verschil een stuk minder en dat zijn uiteindelijk ook dezelfde releases als in FR

    zal mss komen omdat de schijfjes van Warner in FR worden geproduceerd en daarna naar NL moeten worden verscheept??
    maar bizar is het verschil soms wel ja

  3. #3

    Standaard Algemeen Pricewatch topic

    Vanaf heden hoef je niet meer per afzonderlijke titel een topic aan te maken om prijzen of aanbiedingen te posten. Vanaf heden kan je dat allemaal in dit topic kwijt, en zo wordt het Release-topic ook wat meer ontzien van prijzen en de discussie erover.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 18-07-2023 om 09:44

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vanaf heden hoef je niet meer per afzonderlijke titel een topic aan te maken om prijzen of aanbiedingen te posten. Vanaf heden kan je dat allemaal in dit topic kwijt, en zo wordt het Release-topic ook wat meer ontzien van prijzen en de discussie erover.
    top, dank je wel

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vanaf heden hoef je niet meer per afzonderlijke titel een topic aan te maken om prijzen of aanbiedingen te posten. Vanaf heden kan je dat allemaal in dit topic kwijt, en zo wordt het Release-topic ook wat meer ontzien van prijzen en de discussie erover.
    Rogier, ik begrijp dit niet helemaal. Als je dus specifieke prijsinformatie over een bepaalde, nieuw uitgebrachte titel zoekt, moet je dus alle berichten in dit topic afstruinen. Dat lijkt me gezien de matig werkende zoekfunctie op dit forum niet zo handig. Maar ja, jij bent de baas, dus jij bepaalt . Mag ik dan meteen voorstellen om alles wat met Marvel-films te maken heeft ook in één topic te gooien, het grote Marvel-topic? Ruimt dan ook lekker op ...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Rogier, ik begrijp dit niet helemaal. Als je dus specifieke prijsinformatie over een bepaalde, nieuw uitgebrachte titel zoekt, moet je dus alle berichten in dit topic afstruinen. Dat lijkt me gezien de matig werkende zoekfunctie op dit forum niet zo handig. Maar ja, jij bent de baas, dus jij bepaalt . Mag ik dan meteen voorstellen om alles wat met Marvel-films te maken heeft ook in één topic te gooien, het grote Marvel-topic? Ruimt dan ook lekker op ...
    Ik weet het nog beter Marcel: zullen we alles wat over films gaat gewoon in 1 groot film-topic doen? En dan alles over tv-series ook in een groot tv-serie-topic?
    Dat ruimt ook lekker op; ben je meteen van al die subfora af en kunnen we uiteindelijk misschien met een stuk of 5 topics verder op het hele forum! Dat zou makkelijk zijn he!

    Maar serieus: je kunt de topics die je niet wilt lezen ook gewoon overslaan. En wees blij dat anderen nog de moeite nemen om wat te posten of topics aan te maken; het zal je vast niet ontgaan zijn dat er niet zo heel veel leden meer zijn die dat doen....

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Rogier, ik begrijp dit niet helemaal. Als je dus specifieke prijsinformatie over een bepaalde, nieuw uitgebrachte titel zoekt, moet je dus alle berichten in dit topic afstruinen. Dat lijkt me gezien de matig werkende zoekfunctie op dit forum niet zo handig. Maar ja, jij bent de baas, dus jij bepaalt . Mag ik dan meteen voorstellen om alles wat met Marvel-films te maken heeft ook in één topic te gooien, het grote Marvel-topic? Ruimt dan ook lekker op ...
    Zucht....Marcel, wat blijf je toch altijd klagen en negatief doen...zo jammer weer dat je het glas altijd zo half leeg ziet. En ik ben niet de baas, maar wel de enige die vanuit de crew nog initiatief neemt om iets op te zetten. Er worden nauwelijks hier aparte topics aangemaakt, en volop in andere topics gepost over titels en prijzen. Dus dan kan je dat beter in één topic doen, toch? En als iemand dat niet wil en voor een bepaalde afzonderlijke titel een topic aan wil maken, dan kan dat gewoon. Er staat ook dat het niet hoeft, er is niks verplicht. En de zoekfunctie werkt op zich prima, en anders kan je altijd met CTRL+F zoeken op een pagina, dat gaat redelijk snel. Maar het lijkt me makkelijker om het hier over de prijzen te hebben, en in het Release-topic over de uitgaven. Ik hoor je dar ook niet klagen dat er daar over alle titels wordt gesproken ipv in afzonderlijke posts?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Zucht....Marcel, wat blijf je toch altijd klagen en negatief doen...zo jammer weer dat je het glas altijd zo half leeg ziet.
    Rogier, dat heeft daar niets mee te maken. Alleen: Ik heb helemaal niets met de zesjes-cultuur in dit land. Men is hier tegenwoordig zo gauw tevreden. Je moet juist streven om continu zaken beter te maken, maar kennelijk bestaat die behoefte niet bij de grote meerderheid. Zal wel een generatieverschil zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Rogier, dat heeft daar niets mee te maken. Alleen: Ik heb helemaal niets met de zesjes-cultuur in dit land. Men is hier tegenwoordig zo gauw tevreden. Je moet juist streven om continu zaken beter te maken, maar kennelijk bestaat die behoefte niet bij de grote meerderheid. Zal wel een generatieverschil zijn.
    Wat bedoel je hiermee Marcel? Naar welke zesjescultuur refereer je en welke connectie heeft dit met het forum? Spreek je dan ook duidelijk uit, als je je ergens zo aan ergert hier.

  10. #10

    Standaard

    Zesjes-cultuur: Ik had hier nog nooit van gehoord.Heb zelf toch het liefst dat films & games goed scoren.
    Als een game bv een zes krijgt dan is hij niet al te best.

    Ik had het even op Google gezocht.Ach weer iets geleerd.

  11. #11

    Standaard

    ik heb hem al, maar wie hem nog wilt hebben Zack snyder's justice league 4k ultra hd voor 4 euro 37. Volgens de descriptie heeft hij Nederlandse subs.


    https://www.amazon.com.be/-/nl/Ben-Affleck/dp/B08ZBRS2F6/ref=zg_bs_g_movies-tv_sccl_11/260-4186305-0615545?psc=1

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    ik heb hem al, maar wie hem nog wilt hebben Zack snyder's justice league 4k ultra hd voor 4 euro 37. Volgens de descriptie heeft hij Nederlandse subs.


    https://www.amazon.com.be/-/nl/Ben-Affleck/dp/B08ZBRS2F6/ref=zg_bs_g_movies-tv_sccl_11/260-4186305-0615545?psc=1
    Let wel op dat hij wordt verkocht door een externe partij!

  13. #13

    Standaard

    Ondertussen niet meer beschikbaar voor die prijs.

  14. #14

    Standaard Jurassic World: The Ultimate Collection (4K Ultra HD + Blu-ray) (steelbook-uitgave)

    Voor wie nog geïnteresseerd is:

    7190xdkWyBL._AC_SL1500_.jpg

    Jurassic World: The Ultimate Collection (4K Ultra HD + Blu-ray) (steelbook-uitgave)

    Amazon NL: € 78,80
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •