De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Receiver uit de USA hier gebruiken in Nederland

    Kan je een receiver uit de USA gewoon gebruiken hier op het netwerk in Nederland?
    Wil graag de nieuwe sony receiver kopen, maar in Nederland, Europa is deze nog niet uit. Zit er al vrij lang op te wachten, maar schiet niet op met Sony hier

    Nu is mijn vraag kan het, kan je een receiver uit de US aansluiten in Nederland, ook ivm verschillende voltage US en Europa. Daarnaast ook het prijsverschil, alhoewel je dat wel weer gaat betalen voor shippingcosts...

  2. #2

    Standaard

    Je zult dan een omvormer moeten kopen om 230 V naar 110 V om te kunnen zetten. En bedoel je met netwerk DAB, FM of internet? Dat laatste zou gewoon moeten werken, maar het kan altijd zijn dat updates oid niet herkend worden hier omdat dat buiten de VS is. Het blijven computers natuurlijk...

    Ik zou er persoonlijk niet aan beginnen, je hebt niet alleen met verzendkosten en BTW te maken, maar ook met invoerrechten (er van uitgaande dat de versterker meer dan €150 kost). En garantie is in de VS altijd maar een jaar en je moet met problemen bij de verkoper in de VS zijn, hier gaat Sony je niet helpen (heb het zelf gehad met een JBL-koptelefoon die ik in de VS gekocht heb, JBL NL verwees naar de garantie van 1 jaar en de verkoper in de VS).
    Laatst aangepast door Oakey : 11-07-2023 om 20:42
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #3

    Standaard

    Waarvoor zou je al dat gedoe op je hals halen voor een receiver? Is deze dan zo speciaal dat het iets heeft wat andere niet hebben, of is deze zo goedkoop (shipping en invoerkosten + eventuele omvormers) t.o.v. andere?
    En wat Oakey aangeeft: problemen met garantie en wellicht lastiger te verkopen als je een nieuwe neemt.

  4. #4

    Standaard

    Klopt laat het idd ook maar voor wat het is, ik kan beter maar afwachten totdat ze ook uitkomen in Nederland. Ook ivm de garantie en bijkomende zaken, teveel gedoe. Niet zoveel anders dan andere receivers maar de functies van Phantom rear en spatial mapping spreekt mij wel aan. Ook omdat ik een Sony tv heb, lijkt deze nieuwe lijn van Sony receivers goed aan te sluiten daarop qua functies. Er is al een 7.2 receiver te pre-orderen de TA-AN1000, maar ik zit te wachten op een 9.2 receiver van Sony hier in Nederland, bv zoals de ZA5000ES.


    -

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •