De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Remain In Light DVD & BLU-RAY augustus releases

    Remain In Light DVD & BLU-RAY augustus releases

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Het is toch om bij te vloeken hè. Koop ik vorige kerst de Kieslowski-films in het VK, met het idee dat die NOOIT hier gaan verschijnen, en kijk eens wat Remain in Light nu uitbrengt???
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Inmiddels de 6e uitstelmail voor "Devotion 4K" binnen van Bol
    Laatst aangepast door TifKag : 07-07-2023 om 16:47

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het is toch om bij te vloeken hè. Koop ik vorige kerst de Kieslowski-films in het VK, met het idee dat die NOOIT hier gaan verschijnen, en kijk eens wat Remain in Light nu uitbrengt???
    Net hetzelfde gedaan, vorig jaar gekocht in VK met het gedacht dat deze nooit hier zou uitkomen. Alvast positief dat ze het doen, want het zijn zeer goede films.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het is toch om bij te vloeken hè. Koop ik vorige kerst de Kieslowski-films in het VK, met het idee dat die NOOIT hier gaan verschijnen, en kijk eens wat Remain in Light nu uitbrengt???
    Maar er staat toch nergens dat het om een 4K UHD-uitgave gaat? Ik lees uit het bericht dat het een Blu-ray-uitgave betreft die gebaseerd is op een nieuwe 4K-transfer (en mogelijk iets beter is dan de al jaren verkrijgbare reguliere Blu-ray-uitgaven). Wil je per sé de 4K-versies - voorzover je dat belangrijk vindt - dan kun je in de VS en het Verenigd Koninkrijk terecht.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar er staat toch nergens dat het om een 4K UHD-uitgave gaat? Ik lees uit het bericht dat het een Blu-ray-uitgave betreft die gebaseerd is op een nieuwe 4K-transfer (en mogelijk iets beter is dan de al jaren verkrijgbare reguliere Blu-ray-uitgaven). Wil je per sé de 4K-versies - voorzover je dat belangrijk vindt - dan kun je in de VS en het Verenigd Koninkrijk terecht.
    Wie heeft het over 4K? Misschien verwar je VK (Verenigd Koninkrijk) met 4K!

  7. #7

    Standaard

    De 4K-versies van Trois Couleurs zijn naar verluidt heel slecht. Sommigen noemen de filims spottend Un Couleur: Jaune.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Net hetzelfde gedaan, vorig jaar gekocht in VK met het gedacht dat deze nooit hier zou uitkomen. Alvast positief dat ze het doen, want het zijn zeer goede films.
    Dat wel en we krijgen er het superieure La Double Vie De Véronique nog bovenop.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De 4K-versies van Trois Couleurs zijn naar verluidt heel slecht. Sommigen noemen de filims spottend Un Couleur: Jaune.
    Oei, dat wist ik niet. Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van deze release.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Wie heeft het over 4K? Misschien verwar je VK (Verenigd Koninkrijk) met 4K!
    Nee hoor, ik bedoel echt 4K. Want ik verbaas me er enigszins over dat jullie kennelijk nu pas de gewone Blu-ray-uitgaven hebben aangeschaft, terwijl die al sinds 2011 verkrijgbaar zijn, ook als boxset. De enige reden dat je de Remain In Light-versie zou willen hebben is de aanwezigheid van Nederlandse ondertitels. Maar mijn Engels is na al die jaren Engelstalige films kijken inmiddels zo goed geworden dat ik me ook prima red met Engelse ondertitels.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Inmiddels de 6e uitstelmail voor "Devotion 4K" binnen van Bol
    Had je iets anders verwacht bij die maatschappij inmiddels? 1 of 2 x iets uitstellen a la, maar al 6x??? ongelofelijk.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De enige reden dat je de Remain In Light-versie zou willen hebben is de aanwezigheid van Nederlandse ondertitels.
    Dat is dan ook dé reden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat is dan ook dé reden.
    idem.
    Ik heb zojuist de reviews gelezen van de 4K versie. maar ben wel benieuwd of de kleuren correcter zijn bij deze uitgave dan de criterion 4K release.

  14. #14

    Standaard

    Heeft iemand de Trois Couleurs al gekocht ? Is de beeldkwaliteit goed ?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Heeft iemand de Trois Couleurs al gekocht ? Is de beeldkwaliteit goed ?
    Ik ben bezig aan een bespreking en heb de Artificial Eye-versie ter vergelijking er naast. Maar om al een tipje van de sluier op te lichten: het ziet er niet goed uit.
    Laatst aangepast door Werner : 02-10-2023 om 08:03
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ben bezig aan een bespreking en heb de Artificial Eye-versie ter vergelijking er naast. Maar om al een tipje van de sluier op te lichten: het ziet er niet goed uit.
    ok top, ik kijk al uit naar je review.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    ok top, ik kijk al uit naar je review.
    Zal voor morgen of overmorgen zijn...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    Goede review, beeld kwaliteit is inderdaad een pak donkerder en iets andere tint dan het origineel. Dan hou ik mijn AE versie.

    op zijn eigen goed dat ze deze films hebben gereleased, enkel jammer dat de bron van hun masters minder goed was.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Goede review, beeld kwaliteit is inderdaad een pak donkerder en iets andere tint dan het origineel. Dan hou ik mijn AE versie.

    op zijn eigen goed dat ze deze films hebben gereleased, enkel jammer dat de bron van hun masters minder goed was.
    Geloof mij, ik ben wel eventjes bezig geweest met die vergelijkende screenshots...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #20

    Standaard

    Wil ik best geloven. Zonder screenshots was het moeilijker te beoordelen, nu is het heel duidelijk

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Wil ik best geloven. Zonder screenshots was het moeilijker te beoordelen, nu is het heel duidelijk
    Al een geluk dat ik de Artificial Eye-versie hier ook nog heb liggen, alsook die van Véronique.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #22

    Standaard

    ze blijven ambitieus bij Remain in Light / The Searchers

    Devotion uhd kan maar niet gereleased worden, maar ze maken wel bekend dat Retribution met Liam Neeson in december op dvd, bd én uhd gaat komen
    dat wordt weer gespannen afwachten of ze dat deze release wel gaat komen

  23. #23

    Standaard

    het heeft moeten duren, maar ik heb Devotion uhd binnen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •