De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Everything Everywhere All at Once (Blu-ray)

    Everything Everywhere All at Once (Blu-ray)

    Everything Everywhere All At Once is een wat te overvolle en soms te ambitieuze film geworden op een prima Blu-ray Disc.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik had precies hetzelfde gevoel na het zien van deze film. Mijn beoordeling kwam zelfs niet hoger dan een 5,0. Een teleurstelliende film die de hoge verwachtingen - voor mij althans - absoluut niet waarmaakt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Dubbelzijdige cover was het geheim dus. Dus er bestaat kans dat je oude release krijgt opgestuurt. Want ik had al gezien dat de achterkant en dus ook de barcode van deze nieuwe/gele release het zelfde was als eerste Bluray versie met rode cover (die je dus hier op achterzijde vind). Hier door is wel een coverfout onstaan, omdat 2022 wederom aanwezig als release jaar. Dit had nu 2022 en 2023 moeten zijn of alleen 2023.

    4 zal dan wel het zelfde zijn, behalve dan dat het nu keepcase release is en eerste 4K was een steelbook.
    Laatst aangepast door pietdvd : 29-06-2023 om 11:20

  4. #4

    Standaard

    Het was in de bios een geweldige belevenis, waar we helemaal verrast uitkwamen, zo goed.

    Fijn dat deze eindelijk uitkomt, is al 2 of 3 keer uitgesteld en ik hoop dat mijn bestelling van april dan ook eindelijk binnenkomt. Wel trouwens erg jammer dat er geen extra's op staan; dan ga ik toch even nadenken of ik een alternatieve versie ga halen (of misschien een blu-ray erbij met extra's).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •