Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 28 van 28 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Volgens mij hebben ze een doorstart gemaakt, en de reviews zijn ook in het buitenland lovend, ook voor upscalen slechte dolby atmos soundtracks.

    Het probleem is dat het haast onmogelijk is om op te boksen tegen dolby als klein Belgisch bedrijfje. En dan zitten we ook nog in land waar niemand nog interesse heeft in degelijke geluids- en beeldkwaliteit.
    Zelfde verhaal als met Bruno Putzeys, geen sant in eigen land.

    Zolang er geen Auro 3D op mainstream soundbars zit, kan je nooit een degelijke afzetmarkt bereiken.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 12-06-2023 om 08:50

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wel bedrijf bedoel je Werner?
    https://hifi.be/artikel/31285/Auro-T...r-Auro-3D.html

    Het zou zeker een geduchte concurrent zijn van Atmos, de pest is alleen dat het door maar weinig apparatuur wordt ondersteund.
    Da's een feit.

    Zelfs DTS heeft de boot gemist met hun DTS:X want eigenlijk bijna alle content heeft Atmos, en steeds minder DTS:X.
    Enkel Universal brengt soms DTS:X schijven uit, waar DTS-HD MA dominant was op de Blu-raymarkt heeft Atmos de 4K-markt feitelijk voor het grootste deel in handen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #28

    Standaard

    Ik zie veel blu-rays van The Searchers en die zijn allemaal kaal. Alleen de film en vaak niet eens alle audiosporen die bv wel op buitenlandse releases staan. Een soort van tweede Dutch Film Works zeg maar.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Er zijn anders weinig andere partijen die nog blu rays verkopen. Amazon.nl is eigenlijk Duits en je ziet bijna nooit de regio en the subs erbij staan. Zavvi levert niet meer en bookspot is gestopt.
    Bluray-disc.de is wel redelijk up-to-date wat betreft info over releases.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •