Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 52 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Bij het postkantoor kost een bubbeltjesenvelop met precies het goede formaat 43 cent. Dat is geen geld voor een goede verzending.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Citaat Oorspronkelijk gepost door teigetje
    Bubbeltjes enveloppen zijn gewoon te koop bij elke kantoorboekhandel, v&d of bruna....
    Ja duh, maar dan zijn ze geen 50 cent, of alleen verkrijgbaar in achterlijke maten..

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BreezeR
    En ze zijn ook heel goed te recycelen...beetje voorzichtig open maken en er een envelop op plakken met het nieuwe adres
    No shit Sherlock !!
    Dat doe ik ook altijd.. maar kan als ze op zijn, verstuur ik ze ook wel eens zonder bubbels. Nu komt dat niet superveel voor, maar heb nog nooit klachten gehad..
    wat zou jij ervan vinden als bijv. DVDzone of Ezy de DVD's in gewone enveloppen verstuurd?
    het gaat een keer fout, dat kan ik je verzekeren.
    maar goed, je moet het zelf weten hoor. ik vind het alleen niet ok als een "dvd liefhebber" dit doet...
    3d

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Citaat Oorspronkelijk gepost door teigetje
    Bubbeltjes enveloppen zijn gewoon te koop bij elke kantoorboekhandel, v&d of bruna....
    Ja duh, maar dan zijn ze geen 50 cent, of alleen verkrijgbaar in achterlijke maten..

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BreezeR
    En ze zijn ook heel goed te recycelen...beetje voorzichtig open maken en er een envelop op plakken met het nieuwe adres
    No shit Sherlock !!
    Dat doe ik ook altijd.. maar kan als ze op zijn, verstuur ik ze ook wel eens zonder bubbels. Nu komt dat niet superveel voor, maar heb nog nooit klachten gehad..
    wat zou jij ervan vinden als bijv. DVDzone of Ezy de DVD's in gewone enveloppen verstuurd?
    het gaat een keer fout, dat kan ik je verzekeren.
    John, dat is wat anders, we hebben het hier gewoon over verzenden binnen Nederland (en eventueel België).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Citaat Oorspronkelijk gepost door breezer
    Bubbeltjes enveloppen zijn gewoon te koop bij elke kantoorboekhandel, v&d of bruna....
    Ja duh, maar dan zijn ze geen 50 cent, of alleen verkrijgbaar in achterlijke maten..
    Bij ons bij de 'dure' kantoorhandel zijn de enveloppen die precies groot genoeg zijn voor dvd's €0,54. Bij de bruna heb je voor ongeveer €2 vijf enveloppen van ditzelfde formaat....

  5. #30

    Standaard

    ik heb,toen ik veel dvds had verkocht,gewoon een pak van 50 enveloppen gehaald bij de office centre.
    ik geloof dat ik toen voor die bubbeltjesenveloppen p stuk nog geen 30 ct heb betaald.

    je kan die envelop prijzen overigens niet doorrekenen in je dvdprijs hoor john,want dan krijg je nog meer gezanik,dat de dvds ergens anders goedkoper zijn...

    overigens,voor de Robocop boxen heb ik enveloppen gehad van Karen! erg fijn, want de goeie zijn zo ongeveer op hier...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    wat zou jij ervan vinden als bijv. DVDzone of Ezy de DVD's in gewone enveloppen verstuurd?
    het gaat een keer fout, dat kan ik je verzekeren.
    maar goed, je moet het zelf weten hoor. ik vind het alleen niet ok als een "dvd liefhebber" dit doet...
    Wat denk jij dat een "Tough Bag" is, waar ik de dvds van FBO en Devoted in laat versturen ??

    Juist ja, een zacht kartonnen envelop (niet een harde, zoals amazon)...

    Niets mis mee, dus ook die recycle ik Maar ook dat is zonder bubbels..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  7. #32

    Standaard

    Dit wordt een eindeloze discussie met mierenuekerij.

    Ik wil dit nog erover zeggen:

    Laten de echte liefhebbers van covers die heel moeten blijven een bubbelenvelop gebruiken, ook voor die 38 of 54 cent (ik denk dat iedere koper nog wel bereid is om die prijs te betalen als dat een probleem is), en de rest die het nix interesseert een gewone envelop.

    Maar wees dan zo reeël om dat te vermelden aan de desbetreffende koper.

    Einde discussie.
    3d

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Dit wordt een eindeloze discussie met mierenuekerij.
    Einde discussie.
    Dus kennnelijk ben je wel bekend met de verzendmethodes van enkele van onze Australische vrienden ?? Tja, dan is het inderdaad einde discussie.. :P
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Dit wordt een eindeloze discussie met mierenuekerij.
    Einde discussie.
    Dus kennnelijk ben je wel bekend met de verzendmethodes van enkele van onze Australische vrienden ?? Tja, dan is het inderdaad einde discussie.. :P
    ik probeer mijn vingers van de toetsen af te houden, maar het lukt me niet.....:

    Ezy is een bedrijf. Die hebben niet zo'n binding met het product. Wat zal het hun worst zijn of ze nou DVD's of aardappels verkopen? als ze maar winst maken. Ik vind trouwens de touch bag prima voldoen. Alleen voor kartonnen covers werkt het niet goed.

    Devoted doet het wel goed: Mag je zelf bepalen in wat voor envelop en wat voor bescherming je wilt.

    Als het goed is verkoop je als DVD liefhebber je dvd's niet om er rijk van te worden, maar puur omdat je de dvd niet wilt of omdat je hem zat bent. En die verkoop je hier door aan een andere liefhebber. Dan is toch het minste wat je kunt doen, de DVD zo beschermd mogelijk opsturen. Anders kun je er net zo goed een vloeipapiertje omheen vouwen, adres erop, klaar.
    Zo wil ik mijn DVD's niet ontvangen als er es 1 koop via het forum. Jij misschien wel...?!
    Ik ben blij dat de meerderheid van de mensen hier hetzelfde erover denkt als ik, want het is me pas 1 of 2 keer overkomen dat iemand me een DVD stuurde in een gewone brief envelop. En dan zal ik het ook niet nalaten om diegene een PM te sturen en/of het in de handelarenthread te melden. Dat ben ik aan mijn stand verplicht, aangezien ik deze thread opgestart heb.
    3d

  10. #35

    Standaard

    Ik denk dat het het netste is om de DVD goedbeschermd op te sturen. Ben je dit niet van plan, moet je op zijn minst de ontvanger van te voren waarschuwen...en voor mij persoonlijk zou dan gelden: maak de verzendkosten 2 euro ipv 1.56 en doe er wel een bubbeltjesenvelop omheen...

  11. #36

    Standaard

    Op mijn werk verkoop ik ook de aeromars 'bubbeltjes'-enveloppen, en de geschikte maat voor dvd's (en cd's) kost 45 cent. Plak er drie zegels van 39 cent op en je zit aan een totaalbedrag voor verzendkosten van 1,62.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Op mijn werk verkoop ik ook de aeromars 'bubbeltjes'-enveloppen, en de geschikte maat voor dvd's (en cd's) kost 45 cent. Plak er drie zegels van 39 cent op en je zit aan een totaalbedrag voor verzendkosten van 1,62.
    ik dacht zelf altijd dat er 4 zegels op moesten....maar dan nog...2,01 euro...niet te veel denk ik

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Ik ben blij dat de meerderheid van de mensen hier hetzelfde erover denkt als ik, want het is me pas 1 of 2 keer overkomen dat iemand me een DVD stuurde in een gewone brief envelop. En dan zal ik het ook niet nalaten om diegene een PM te sturen en/of het in de handelarenthread te melden. Dat ben ik aan mijn stand verplicht, aangezien ik deze thread opgestart heb.
    Vreemd.. ik zou alleen een PM sturen / handelarenthread vermelden als er wat beschadigd is.. Al stuur je hem op in een oude schoen, als ie goed aankomt zal het mij een worst zijn...
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  14. #39

    Standaard

    Ik heb pas 1x iets binnen gehad wat niet in orde was.

    Stukje platic van keepcase af, denk dat dit onderweg is gebreurd dus heb die desbetreffende persoon maar niet lastig gevallen. Had ook al vaker dingen van hem ontvangen en alles in orde.
    De dvd zat wel gewoon in bubbles envelop

    Maar ik ben er iig ook mee eens om ze zo goe dmogelijk te verzenden. Bubbles envelop deed ik altijd wel maar dat stuk keukenrol tegen het schuiven zal ik ook voortaan maar doen kleine moeite dus

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Ik heb pas 1x iets binnen gehad wat niet in orde was.

    Stukje platic van keepcase af, denk dat dit onderweg is gebreurd dus heb die desbetreffende persoon maar niet lastig gevallen. Had ook al vaker dingen van hem ontvangen en alles in orde.
    De dvd zat wel gewoon in bubbles envelop

    Maar ik ben er iig ook mee eens om ze zo goe dmogelijk te verzenden. Bubbles envelop deed ik altijd wel maar dat stuk keukenrol tegen het schuiven zal ik ook voortaan maar doen kleine moeite dus
    Afhankelijk van hoeveel DVD's je moet versturen :P
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #41

    Standaard

    Afhankelijk van hoeveel DVD's je moet versturen
    En hoeveel keukenrol je hebt, als ie op is is het al weer een iets grotere moeite :P :wink:

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door W@z!g3 P@t3r
    Afhankelijk van hoeveel DVD's je moet versturen
    En hoeveel keukenrol je hebt, als ie op is is het al weer een iets grotere moeite :P :wink:
    Kijk, dat bedoel ik :P
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #43

    Standaard

    Kan altijd nog naar de wc-rol grijpen he

    jajajajaaj die kan ook net op zijn

    Kreeg er vandaag trouwens 1 binnen die was gaan schuiven maar zat in seal dus vergeef ik het ;p

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Kreeg er vandaag trouwens 1 binnen die was gaan schuiven maar zat in seal dus vergeef ik het ;p
    Heb ik ook zo nu en dan, kan gebeuren.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®

    Heb ik ook zo nu en dan, kan gebeuren.
    idd, ook vaak genoeg had dat die van play zjin gaan schuiven

    Doet er weinig tegen als ze sealed zijn...

  21. #46

    Standaard

    weet iemand waar ik bubbelfolie/plastic kan kopen?
    gewoon per meter ofzo?

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DC
    weet iemand waar ik bubbelfolie/plastic kan kopen?
    gewoon per meter ofzo?
    Probeer eens bij de plaatselijke doe-het-zelf shop ofzo, misschien kunnen ze je daar wel verder helpen.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DC
    weet iemand waar ik bubbelfolie/plastic kan kopen?
    gewoon per meter ofzo?
    Probeer eens bij de plaatselijke doe-het-zelf shop ofzo, misschien kunnen ze je daar wel verder helpen.
    thnx
    ze bleken het spul ook gewoon bij het postkantoor te kopen, 3,95 voor 500x40 cm

  24. #49

    Standaard

    Belangrijk topic thnx John.
    Zo kreeg ik gisteren die X Men Collection binnen. de schijfjes zaten al los, dat hoorde ik al toen ik t pakketje van de deurmat op pakte. Wat er natuurlijk ook niet echt bij helpt is dat de postbodes de pakketjes gewoon keihard door de brievenbus flikkeren
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #50

    Standaard

    Moet zeggen dat van iedereen waar ik tot nu toe pakketjes heb binnengekregen goed dit topic heeft gelezen, of er veel ervaring mee heeft. Allemaal klasse!

    Het zal zelf nog wel even duren voordat ik iets ga versturen, maar ik weet in ieder geval wel hoe het moet!
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •