Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 35 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Dirty Harry Series (5 DVD's).

    Bij Lukas Klamer van 26 november tot en met 9 december 2002 voor € 53,55.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  2. #2

    Standaard

    zijn het niet ook allemaal best buy titels? Kom je misschien nog goedkoper uit als je ze los koopt...

  3. #3

    Standaard

    Niet dus, want dan moet je 5x15 of 2x3 (3 halen 2 betalen, en in dat geval istie net 3 euro goedkoper, maar dan wel zonder een box)
    maar ik ga toch voor de 2x3.. LOL..

  4. #4

    Standaard

    nu voor 29,99 britse ponden (met NLO) bij www.hmv.co.uk
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    nu voor 29,99 britse ponden (met NLO) bij www.hmv.co.uk
    Allemaal lief leuk en aardig maar de verzendkosten van 11 (ELF ) Pond ( bijna 16,50 euro!) maken het toch weer een absolute Non-aanbieding. Dan ben je bij bijvoorbeeld PLay.com een stuk voordeliger uit met £ 35,99


    nog even voordeliger lijkt te zijn Amazon.co.uk waar je hem voor nog geen 26 pond (ex verzenden van ± 2 pond) kunt bestellen (Heb ik zelf nét gedaan 8) )
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    nu voor 29,99 britse ponden (met NLO) bij www.hmv.co.uk
    Allemaal lief leuk en aardig maar de verzendkosten van 11 (ELF ) Pond ( bijna 16,50 euro!) maken het toch weer een absolute Non-aanbieding. Dan ben je bij bijvoorbeeld PLay.com een stuk voordeliger uit met £ 35,99


    nog even voordeliger lijkt te zijn Amazon.co.uk waar je hem voor nog geen 26 pond (ex verzenden van ± 2 pond) kunt bestellen (Heb ik zelf nét gedaan 8) )
    wat raar! in een andere post bij aanbiedingen meerdere titels stond dat de shipping and handling kosten 3,9 pond bedragen

    Shipping & Handling: GBP 3.90
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  7. #7

    Standaard

    Hmmmm raar, misschien dat het (flink) duurder uitpakt omdat het hier een grote box betreft. Het gekke was ook dat ik kon kiezen uit Airmail en Expres en dat beide opties 11 pond zouden gaan kosten .

    Hoedanook: Bij Amazon.co.uk was ie uiteindelijk tóch goedkoper
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  8. #8

    Standaard

    The Dirty Harry Collection
    loaded247 £19.99 (plusminus €30) geen verzendkosten

    Dirty Harry (1971)
    Documentary: Dirty Harry - Celebrating Thirty Years of an American Hero
    Interview Gallery
    New Documentary 'Dirty Harry The Original' (3O mins)
    Trailer

    Magnum Force (1973)
    Behind-The-Scenes Documentary The Hero Cop: Yesterday and Today
    Trailer

    The Enforcer (1976)
    Behind-the-Scenes Harry Callahan/Clint Eastwood: Something Special in Films
    Trailer

    Sudden Impact (1983)
    Trailer

    The Dead Pool (1988)
    Trailer

  9. #9

    Standaard

    Loaded heeft mijn bestelling geannuleerd. Stelletje @#$#%^@&%. Gaat dit net zo'n ballentent worden als destijds Splash?
    Mr Hardy is a man of great care, caution and discretion -- Mr Laurel is married too

  10. #10

    Standaard

    Dit is de reactie van loaded 247 op mijn klacht:

    This title has now been discontinued, but the studio is re-issuing it, I believe some time in August.

    The price was cheap, as our suppliers were selling off their old stocks to make way for the new issue.

    En dat, terwijl de set op het internet volop verkrijgbaar is!
    Mr Hardy is a man of great care, caution and discretion -- Mr Laurel is married too

  11. #11

    Standaard

    Blahdvd £17.99 geen verzendkosten

    £2 Voucher bij registratie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Dirty Harry (1971)
    Documentary: Dirty Harry - Celebrating Thirty Years of an American Hero
    Interview Gallery
    New Documentary 'Dirty Harry The Original' (3O mins)
    Trailer

    Magnum Force (1973)
    Behind-The-Scenes Documentary The Hero Cop: Yesterday and Today
    Trailer

    The Enforcer (1976)
    Behind-the-Scenes Harry Callahan/Clint Eastwood: Something Special in Films
    Trailer

    Sudden Impact (1983)
    Trailer

    The Dead Pool (1988)
    Trailer

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Blahdvd £17.99 geen verzendkosten

    £2 Voucher bij registratie
    Ondanks enige twijfel over deze (nieuwe) webshop, toch besteld. Bedrag wordt pas afgeschreven vlak voor verzending, waardoor het risico wat minder is.
    Vandaag ontvangen, binnen 2 weken na bestelling.

    Het zijn dezelfde dvd's (in 5 apart gesealde keepcases), die in Nederland los zijn te verkrijgen (alle 5 films ook NL ondertiteld),


    maar dan verzameld in een mooi zwart doosje.

    En dat voor slechts £15.99 (€23,67) incl. verzenden, een koopje dus!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Het zijn dezelfde dvd's (in 5 apart gesealde keepcases), die in Nederland los zijn te verkrijgen (alle 5 films ook NL ondertiteld)
    Niet helemaal waar, want in NL zijn deze alleen nog maar als snapper te verkrijgen. Warner heeft pas sinds kort alles in keepcases, maar ik heb ze van deze serie nog niet gezien. Maar het is een geweldige tip. Zal hem zeker gelijk even bestellen. Bij Play.com is deze set €53,30 en bij DVDSoon, ook nooit de duurste, is de R1 set altijd nog €37,90! Behoorlijk goede actie dus... bedankt!

  14. #14

    Standaard

    Ik heb de box net besteld. bedankt voor de tip.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Niet helemaal waar, want in NL zijn deze alleen nog maar als snapper te verkrijgen. Warner heeft pas sinds kort alles in keepcases, maar ik heb ze van deze serie nog niet gezien.
    Ik heb me onlangs twee andere delen uit de Clint Eastwood Collection aangeschaft (White hunter: Black heart en Absolute Power; bij FRS €6,99 p.st. ) en dat waren ook keepcases, vandaar mijn veronderstelling.

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Gisteren besteld bij BlahDVD, vandaag al verstuurd. Ben benieuwd hoelang het duurt...
    Mijn exemplaar is 12-8 verstuurd en heb 'm op 18-8 ontvangen (afgeleverd door Selektvracht).
    Leveringstijden zullen wel te vergelijken zijn met die van Play.

  18. #18

    Standaard

    Dirty Harry films €8,99 p. st. bij Videoland

  19. #19

    Standaard

    Net besteld in een tinbox voor 49,95 bij veronica filmshop

  20. #20

    Standaard

    TINBOX net gekocht bij Kruidvat voor € 49,99

    Bij DVDZone2 is hij trouwens ook € 49,99

    Verder heb ik hem nog nergens gezien.
    Ben blij dat de box eindelijk opnieuw uitgebracht is. Baalde al flink dat ik destijds de box met snappers niet had gekocht, maar nu ben ik blij want deze tinbox vind ik mooier (al heb ik hem van binnen nog niet gezien, krijg hem pas kerstavond...) :wink:

  21. #21

    Standaard

    Zie trouwens net hier dat het eerder om een 5disc ging, maar deze nieuwe tinbox bevat 6 dvd's, namelijk ook de documentaire Clint Eastwood: Out of the Shadows

  22. #22

    Standaard

    Heb net die Tinbox opengemaakt. Vreemd dat alle DVD's er in de stijl van Dirty Harry Collection uitzien - behalve The Dead Pool. Dit is een simpel zilveren schijf met spiegelende tekst.

    Hebben anderen dit ook?

    Box was helemaal dicht en van een folietje voorzien (zegt wel niks, maar goed)

  23. #23

    Standaard

    Overmorgen kan ik het je vertellen... :wink:

    Al hoort deze discussie eigenlijk elders op het forum thuis i.p.v. hier in de pricewatch...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Guido van Thiel
    Overmorgen kan ik het je vertellen... :wink:

    Al hoort deze discussie eigenlijk elders op het forum thuis i.p.v. hier in de pricewatch...
    Sorry, je hebt gelijk...

  25. #25

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •