Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik wilde eigenlijk gewoon helemaal niet meer reageren op crocs, want uit het verleden blijkt dat het niet de gemoedelijkheid van het forum ten goede komt .

    Maar in dit geval wil ik het toch even opnemen voor Rogier.

    Er zijn 22 reacties in dit draadje en 5 daarvan (allemaal negatief) zijn van crocs. Dat lijkt mij een schoolvoorbeeld van trollen. Iedereen is vrij om te reageren in elk topic, maar wat is de zin om dit 5 keer te doen in een topic over een film die je (op voorhand, want niemand hier heeft 'm al gezien) haat? Mij lijkt alles boven de 1x reageren zonde van je tijd, want dan kun je beter reageren bij iets dat je wel leuk vindt. Of nog beter: maak eens zelf een topic aan van een film die je wel goed vond.

    Al die negatieve energie, met enkel de bedoeling om reacties uit te lokken, want meer is het niet. Als je geen enkele postieve bijdrage aan het forum hebt, waarom kom je hier nog? Kijk maar eens naar zijn postgeschiedenis bij de topics over Disney/Marvel/Star Wars: waarom? Waarom ga je niet meer tijd besteden aan films/series die je wel leuk vindt i.p.v. alleen maar te posten wat je ruk vindt? Eerst vond ik het vermoeiend, nu heb ik eigenlijk alleen maar medelijden.

    Ik zal het hierbij laten en niet meer reageren.
    +1

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hij mag toch gewoon negatief over Marvel zijn ?!

    Negatieve energie: kom op man dit is echt overdereven.

    Dat hij niet in jou straatje praat is deels jou probleem
    Nee Jeroen, als je hier op dit forum alleen maar komt om in 1 topic alleen maar pesterijen te posten zonder ergens anders iets te posten dan is dat gewoon spammen en trollen. Dat heeft niets te maken met negatief zijn of dat het niet in iemands straatje past. Menig ander nieuw lid die dit soort Posts neerzet wordt direct aangewezen als spammer en als zodanig aangemerkt in het spammers draadje. Dit zit er niet ver vanaf, vandaar de waarschuwing.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nee Jeroen, als je hier op dit forum alleen maar komt om in 1 topic alleen maar pesterijen te posten zonder ergens anders iets te posten dan is dat gewoon spammen en trollen. Dat heeft niets te maken met negatief zijn of dat het niet in iemands straatje past. Menig ander nieuw lid die dit soort Posts neerzet wordt direct aangewezen als spammer en als zodanig aangemerkt in het spammers draadje. Dit zit er niet ver vanaf, vandaar de waarschuwing.
    Ah die gast komt net uit een ban periode dus laat hem rustig landen.
    Ja goed ik ervaar hem post niet als heel vervelend.

  4. #29

    Standaard

    Om weer terug te gaan waar dit topic over gaat, ik ga woensdag meteen kijken. Voor het eerst sinds lange tijd weer eens naar City. Ik heb weinig traIlers gekeken, dus laat me (hopelijk positief) verrassen.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Om weer terug te gaan waar dit topic over gaat, ik ga woensdag meteen kijken. Voor het eerst sinds lange tijd weer eens naar City. Ik heb weinig traIlers gekeken, dus laat me (hopelijk positief) verrassen.
    Veel plezier.
    Ik kan van de Marvel films niet meer wild worden.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Veel plezier.
    Ik kan van de Marvel films niet meer wild worden.
    Dank je. Vond het echt een leuke popcornfilm. Bad guy, meh, maar de film draait vooral om de chemie en interactie tussen de drie dames. WandaVision en Ms. Marvel zijn wel een beetje een must om gezien te hebben. Dat maakt het voor de casual filmganger minder interessant. En dan de laatste scène voor de credits en de enige after credit Kate Bishop uit Hawkeye (voor) en Beast (na)

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dank je. Vond het echt een leuke popcornfilm. Bad guy, meh, maar de film draait vooral om de chemie en interactie tussen de drie dames. WandaVision en Ms. Marvel zijn wel een beetje een must om gezien te hebben. Dat maakt het voor de casual filmganger minder interessant. En dan de laatste scène voor de credits en de enige after credit Kate Bishop uit Hawkeye (voor) en Beast (na)
    Ah leuk dat je er plezier aan hebt gehad.Ja goed ik ga het zelfs op Disney+ niet meer checken.

  8. #33

    Standaard

    Misschien Disney+ en waarschijnlijk wel de Japanse UHD/3D, puur voor de collectie. Gelukkig komen er binnenkort niet meer heel veel films uit, dus de kosten vallen te overzien. Heb overigens de genoemde series niet gezien dus ben benieuwd wat ik er dan van vind.

  9. #34

    Standaard

    Misschien op schijf, maar voor zo'n films geef ik alleszins geen geld meer uit om ze in de bioscoop te zien. Die tijd is voorbij.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dank je. Vond het echt een leuke popcornfilm. Bad guy, meh, maar de film draait vooral om de chemie en interactie tussen de drie dames. WandaVision en Ms. Marvel zijn wel een beetje een must om gezien te hebben. Dat maakt het voor de casual filmganger minder interessant. En dan de laatste scène voor de credits en de enige after credit Kate Bishop uit Hawkeye (voor) en Beast (na)
    Een weekje later dan ik hoopte, maar ik heb mij ook prima vermaakt.

    De film is eigenlijk wat ik verwacht had na het zien van de trailer, licht van toon met een klein duister randje en redelijk veel actie. Iman Vellani's ontwapende Khan werkt verrassend goed op het grote scherm, ook naast meer ervaren actrices als Larson en Parris. De 3 hoofdrolspelers hebben ook chemie en ze hebben het duidelijk naar hun zin met elkaar. Wel grappig, toen ik Dar-Benn in beeld zag dacht ik meteen: waar ken ik haar van? Maar ik zit de serie Misfits te kijken en daar doet ze ook 1 deel mee. Het is een kleine wereld.... Ze speelt nu prima maar zeker niet opvallend als de Kree-villain; Ronan was toch wel een stukje beter.

    Het verhaal is niet bijzonder maar voldoet prima en is goed te volgen. Het had misschien wat beter uitgewerkt kunnen worden (ik had wat meer en langere flashbacks willen zien) maar het is duidelijk genoeg om de film te kunnen volgen. Zelfs als je geen enkele Marvel serie hebt gezien moet het te doen zijn, al heb je natuurlijk veel meer verdieping als je Ms Marvel en Wandavision hebt gezien.

    Nog wat losse opmerkingen:

    -De familie Khan is weer duidelijk aanwezig en dat maakt de film alleen maar leuker.
    -De vondst met de switch is leuk verzonnen, werkt goed en zorgt voor leuke actiescenes.
    -Je kunt niet genoeg Flerken hebben!
    -Een ruimteavontuur, wie houdt er niet van?
    -Ik heb nu wel genoeg Skrulls gezien na Secret Invasion.....
    -De krachten van Dar-Benn vond ik wat onduidelijk. En waarom kon Ms Marvel wel de twee banden gebruiken en Dar-Benn niet?
    -Zang en dans op Aladna: dat had niet gehoeven.
    -Leuke al die kleine verwijzigingen naar comics: Supreme Intelligence, de "vleugels" op het kostuum van Monica die ze eraf haalt etc.
    -Young Avengers komen er dus vermoedelijk aan, al zijn er meer scenes die tot niets geleid hebben. Ik vermoed een tv-serie? Al zit ik niet perse op Cassie te wachten.
    -Mid-credits scene: daar had ik meer van willen zien! Het is een alternatieve realiteit, maar......Beast? Kom maar op.


    Afwachten maar weer of er een 3D versie uitkomt; ik heb genoeg scenes in de film gezien die om 3D schreeuwden.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wel grappig, toen ik Dar-Benn in beeld zag dacht ik meteen: waar ken ik haar van? Maar ik zit de serie Misfits te kijken en daar doet ze ook 1 deel mee. Het is een kleine wereld.... Ze speelt nu prima maar zeker niet opvallend als de Kree-villain; Ronan was toch wel een stukje beter.
    Ik las dat die actrice in het echte leven een relatie met een andere MCU acteur heeft, Loki

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik las dat die actrice in het echte leven een relatie met een andere MCU acteur heeft, Loki
    Grappig, dat wist ik niet. Maar dat volg ik ook wat minder moet ik zeggen .

  13. #38

    Standaard

    Goed nieuws: het is "onofficial" bevestigd dat er weer een 4K/3D versie in Japan uitkomt. Dit via het twitter account die vaker als eerste deze bevestiging heeft voor de MCU uitgaves in Japan.

    Ik kijk hier misschien vreemd genoeg meer naar uit dan de uitgaves van de vorige MCU films .

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •