De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.

Discussie: DVD Blof

  1. #1

    Standaard DVD Blof

    Vandaag viel hij bij mij in de bus. De DVD van Blof met het Metropole orkest. Potentieel erg mooi dus.

    Ik heb hem snel ff geluisterd en het geluid klinkt top. Er zit ook nog een mooie DTS track op!

    Zijn er al meer mensen die hem hebben en wat vinden zij ervan?
    Robert.

  2. #2

    Standaard

    nee, ik heb em niet maar ben wel erg benieuwd.

    is ie goed??
    wat kost ie??

    Ach, ik koop em toch wel...


  3. #3

    Standaard

    Bij de FRS is ie € 19,99.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EdBikkel
    MM Rijswijk € 12,99
    Kijk dat zijn de leukere prijzen.
    Morgen gelijk ff in MM Rotterdam kijken.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  6. #6

    Standaard

    Ik heb er GVD via de site van Blof incl. verzending €24 voor betaald. Vuile fl.kk.rs.

    Hij is wel toppie!
    Robert.

  7. #7

    Standaard

    Zou er wel een review hier van willen lezen!!!
    Robert.

  8. #8

    Standaard Re: DVD Blof

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie

    Ik heb hem snel ff geluisterd en het geluid klinkt top. Er zit ook nog een mooie DTS track op!
    Hmmm, heb deze even geleend van mijn zus en vond het geluid wat tegenvallen. Het klinkt allemaal wat 'schel'. Met name als de blazers in actie komen zat ik af en toe even met de tenen gekruld. Verder een mooie dvd en mooi concert.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  9. #9

    Standaard

    Mooie beelden, goed geluid, maar had liever gezien dat ze een wat meer sfeervoller concert hadden uitgebracht op DVD. Bijvoorbeeld een Ahoy-concert of een mooie akoestische set zoals toen voor TMF.
    Maar goed, misschien wat voor de toekomst, want ik neem aan dat het níet bij dit ene DVD'tje blijft?!

  10. #10

    Standaard

    Heb in tussen de kado's voor mijn vriendin zitten. Dus nog 2 nachtjes slapen en dan kan hij de speler in.
    Is het nou ook goed mogelijk om gewoon de DVD af te spelen en alleen naar de muziek te luisteren zonder ook de tv aan te hoeven zetten? Of moet je echt op de TV in het menu van de DVD selecteren dat je hem af wil spelen????

    Ben wel zeer benieuwd. Had toendertijd de uitzending al van tv opgenomen en op CD gebrand, maar daar zat toch een brom in. En nl. "slechts" stereo.

    nog een paar nachtjes slapen...

    Jeroen

    P.S. concert wat ze gegeven hebben tijdens SAIL 2000 was ook erg goed (en die opname staat wel erg goed op CD al zeg ik het zelf

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakel
    Heb in tussen de kado's voor mijn vriendin zitten. Dus nog 2 nachtjes slapen en dan kan hij de speler in.
    Is het nou ook goed mogelijk om gewoon de DVD af te spelen en alleen naar de muziek te luisteren zonder ook de tv aan te hoeven zetten? Of moet je echt op de TV in het menu van de DVD selecteren dat je hem af wil spelen????

    Als het goed is zit hetzelfde concert er op cd bij.

  12. #12

    Standaard

    Maar die CD zal gewoon stereo zijn of niet????

    Jeroen

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakel
    Maar die CD zal gewoon stereo zijn of niet????

    Jeroen
    Yep, dat klopt. Als je de dvd wilt beluisteren in DTS moet je toch echt eerst even het menu in
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Yep, dat klopt. Als je de dvd wilt beluisteren in DTS moet je toch echt eerst even het menu in
    Dat snap ik niet.
    De DVD heeft DTS. De cd niet. Daar verandert geen menu aan
    Robert.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie


    Dat snap ik niet.
    De DVD heeft DTS. De cd niet. Daar verandert geen menu aan
    Misschien wat verwarrend, ik heb het over de DVD en niet over de cd...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  16. #16

    Standaard

    Maar ik neem aan dat het in geluid van de DVD in DTS beter/leuker/voller klinkt dan het stereo van de CD en dat je dus liever de DVD opzet. (En de CD in de auto laat liggen bijvoorbeeld)

    Maar ik begrijp dat als je de DVD wilt beluisteren je ook even de TV aan moet zetten om de DVD te starten en dan kun je zonodig diezelfde tv weer uitzetten omdat het geluid toch via de versterker en boxen gaat.

    Jeroen

  17. #17

    Standaard

    Je kunt ook de DVD erin stoppen. 1 keer op play drukken. even wachten en nog een keer op play drukken. Dan start ie ook....Kun je de TV uitlaten.
    Robert.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Je kunt ook de DVD erin stoppen. 1 keer op play drukken. even wachten en nog een keer op play drukken. Dan start ie ook....Kun je de TV uitlaten.
    Oke... da's wat ik wil horen.

    Hm... had ik misschien ook wel zelf kunnen bedenken

    Thx in ieder geval

    Jeroen

  19. #19

    Standaard Re: DVD Blof

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Vandaag viel hij bij mij in de bus. De DVD van Blof met het Metropole orkest. Potentieel erg mooi dus.

    Ik heb hem snel ff geluisterd en het geluid klinkt top. Er zit ook nog een mooie DTS track op!

    Zijn er al meer mensen die hem hebben en wat vinden zij ervan?
    ik heb hem met gekocht en beluisterd
    alle hits staat erop mooie opname dts
    geluid komt van voren
    de surround doet mee voor het publiek.
    het is een tv tregistratie dus 4x3 geen breedbeeld. één vol uur prachtige blofmuziek

  20. #20

    Standaard Re: DVD Blof

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Vandaag viel hij bij mij in de bus. De DVD van Blof met het Metropole orkest. Potentieel erg mooi dus.

    Ik heb hem snel ff geluisterd en het geluid klinkt top. Er zit ook nog een mooie DTS track op!

    Zijn er al meer mensen die hem hebben en wat vinden zij ervan?
    ik heb hem met gekocht en beluisterd
    alle hits staat erop mooie opname dts
    geluid komt van voren
    de surround doet mee voor het publiek.
    het is een tv tregistratie dus 4x3 geen breedbeeld. één vol uur prachtige blofmuziek

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •