Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
De resultaten 301 tot 324 van 324 worden weergegeven.

Discussie: Schaarse DVD's

  1. #301
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    The Shawshank Redemption, kom je hier in Nederland ook weinig tot niet tegen.

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    The Shawshank Redemption, kom je hier in Nederland ook weinig tot niet tegen.
    Ik zie die film nog regelmatig bij de FRS liggen.
    Count Dooku: Join me, Obi-Wan, and together we can rule the galaxy! Obi- Wan: I'll never join you, Dooku! Dooku: Well uh, then i'm your father.

  3. #303

    Standaard

    Ja, maar dat is een zeer bekende foute versie.

  4. #304

    Standaard

    ja ok Als we nou eens een mooie 2-disc kregen met meer extra's... leve de import
    Count Dooku: Join me, Obi-Wan, and together we can rule the galaxy! Obi- Wan: I'll never join you, Dooku! Dooku: Well uh, then i'm your father.

  5. #305

    Standaard

    Dick Tracy,The Rocketeer zijn ook zeer schaars.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #306

    Standaard

    Het blijft jammer dat films als Léon, Breaking The Waves en Open Hearts niet in Nederland verkrijgbaar zijn.

  7. #307

    Standaard

    Hallo, wat nou weer. Ik denk dat sommige niet goed genoeg kijken in Nederland en dvd winkels. Heb vandaag nog bij de Mediamarkt in Breda een hele stapel van The Shawshank Redemption 2 disc Special Edition zien liggen (stuk of 50) !!!! En dat voor de prijs van €9,- of €10,- dacht ik...

  8. #308

    Standaard

    Ik heb de hoop maar opgegeven om The Fifth Element nog ooit ergens tegen te komen op DVD.

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Hallo, wat nou weer. Ik denk dat sommige niet goed genoeg kijken in Nederland en dvd winkels. Heb vandaag nog bij de Mediamarkt in Breda een hele stapel van The Shawshank Redemption 2 disc Special Edition zien liggen (stuk of 50) !!!! En dat voor de prijs van €9,- of €10,- dacht ik...
    2-discer's? Ik dacht dat Nederland alleen maar 1-discer's had. Heb je een plaatje o.i.d. van die editie? Ik heb zelf de Essential Cinema editie.


  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Ik heb de hoop maar opgegeven om The Fifth Element nog ooit ergens tegen te komen op DVD.
    Voor € 9,99 heb je de R2UK 2-disc SE bij play.com


  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Voor € 9,99 heb je de R2UK 2-disc SE bij play.com
    Bedankt voor de tip, maar ik hou m'n collectie graag exclusief R2NL. Als ik hem echt nergens meer vind dan maak ik echter graag een uitzondering Je gaat het echter zien dat zodra ik de R2UK aanschaf er onmiddellijk een R2NL re-release komt

  12. #312

    Standaard

    There goes my baby
    TIMERIDER
    Major League
    class act
    Dogfight
    indian runner

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door generaal Bekijk bericht
    Het blijft jammer dat films als Léon, Breaking The Waves en Open Hearts niet in Nederland verkrijgbaar zijn.
    ? Ik heb Breaking The Waves hier liggen, en heb minstens weet van nog één andere versie.
    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=105
    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=4937
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    ? Ik heb Breaking The Waves hier liggen, en heb minstens weet van nog één andere versie.
    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=105
    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=4937
    vond het een boeiende topic en deze nog maar eens naar boven gehaald maar de post van Werner is al van 2008,erna is deze misschien in Nederland uitgebracht zoals ook bijvoorbeeld Léon enkele jaren geleden.

  15. #315
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    ? Ik heb Breaking The Waves hier liggen, en heb minstens weet van nog één andere versie.
    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=105
    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=4937
    Uh Werner, het was dringend bedtijd want je reageert op een berichtje van 5 jaar oud
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Uh Werner, het was dringend bedtijd want je reageert op een berichtje van 5 jaar oud
    Inderdaad...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #317

    Standaard

    ik denk dat dit topic bijna net zo relevant nog is als een topic 'schaarse vhs-cassettes'.
    Mocht iemand mijn oop-dvd's willen kopen, dan PM me maar

  18. #318

    Standaard

    zijn nog steeds mensen die films verzamelen waaronder ik en voor deze zijn er nog steeds " schaarse " dvds dus relevant is het zeker wel en ook wel boeiend.
    Daarom nog eens vanonder het stof gehaald

  19. #319

    Standaard

    Ik weet niet of het al gepost is, maar "Men in Tights" van 1993 vind ik nergens, en star wars I tot VI heb ik ook alleen tweedehands gevonden.

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Ik weet niet of het al gepost is, maar "Men in Tights" van 1993 vind ik nergens, en star wars I tot VI heb ik ook alleen tweedehands gevonden.
    http://www.dvdoutlet.nl/nl/robin-hoo...ontent=default
    Een Nederlandse versie (of überhaupt een versie met NL subs) is bij mijn weten nooit uitgebracht van RH:MiT. Voldoet dus niet aan het criterium, aangezien hij als import R2/R1 volop verkrijgbaar is en de NL-uitgave niet bestaat.
    Star Wars dvd zou je wel een punt kunnen hebben, maar dan toch alleen voor de NL uitgave, want de R2UK-uitgaves zijn nog volop te verkrijgen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door funkadelic groovestar Bekijk bericht
    zijn nog steeds mensen die films verzamelen waaronder ik en voor deze zijn er nog steeds " schaarse " dvds dus relevant is het zeker wel en ook wel boeiend.
    Daarom nog eens vanonder het stof gehaald
    Ik verzamel zelf ook nog films, maar niet op dvd (ben helemaal over op bluray), en ik betwijfel of er echt nog schaarse dvd's bestaan. Schaars betekent ook dat er nog een bepaalde vraag naar moet zijn, en dat geldt lang niet voor alle OOP-titels (bovendien is een titel die 2e-hands volop wordt aangeboden niet heel schaars). De 2-disc Regio 3 Lawrence of Arabia Superbit DVD met slipcase is bijv. ook out of print, maar staat bij mij in de kast te verstoffen omdat niemand daar meer in geïnteresseerd is.
    Laatst aangepast door Oakey : 28-05-2013 om 16:24

  21. #321

    Standaard

    Er zijn nog heel wat titels die moeilijk te vinden zijn op dvd, vooral als je ook interesse hebt voor B-films.
    Enkele voorbeelden:

    Speed Zone (aka Cannonball Run III)
    The Stranger (met Kathy Long)
    Snake Eater III (met Lorenzo Lamas)
    Heatseeker (met Gary Daniels)
    Tekwar
    Tekwar: Teklab
    Tekwar: Tekjustice
    Tekwar: Teklords
    ...

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Er zijn nog heel wat titels die moeilijk te vinden zijn op dvd, vooral als je ook interesse hebt voor B-films.
    Enkele voorbeelden:

    Speed Zone (aka Cannonball Run III)
    The Stranger (met Kathy Long)
    Snake Eater III (met Lorenzo Lamas)
    Heatseeker (met Gary Daniels)
    Tekwar
    Tekwar: Teklab
    Tekwar: Tekjustice
    Tekwar: Teklords
    ...
    Kijk dat zijn schaarse dvd's vanaf $89 voor een tweedehands R1 exemplaar, en dat voor een film die een 3.9 krijgt op imdb (Speed Zone)

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    vanaf $89 voor een tweedehands R1 exemplaar
    Speed Zone is nooit op DVD gekomen in R1. Waar heb je die gevonden?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    en dat voor een film die een 3.9 krijgt op imdb (Speed Zone)
    Ik moet wel zeggen dat ik die beoordeling op imdb al een tijdje niet meer volg. Vooral sedert "Killing them softly" daar een score heeft van 6,3 en dat voor mij één van de slechtste films in jaren is. Waarmee ik niet wil zeggen dat "Speed Zone" een hogere score zou moeten krijgen.

  24. #324

    Standaard

    Klopt, is een R2 zie ik nu. Hij staat op amazon.com, vandaar dat ik aannam dat het een R1 was: http://www.amazon.com/gp/aw/d/B0018I...sr=8-6&pi=SL75
    Laatst aangepast door Oakey : 29-05-2013 om 22:20

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •