Pagina 65 van 167 EersteEerste ... 155561626364656667686975115165 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.601 tot 1.625 van 4160 worden weergegeven.
  1. #1601

    Standaard

    OEF een professional zo beledigen.
    Die komt niet meer terug.

    Maar ach, ik zal misschien wat meer moeten beargumenteren, dit doe ik het beste nadat ik de film net heb gezien.

  2. #1602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Die komt niet meer terug.
    Het wordt tijd voor een shoot-out Paul H.
    Zoals Arnie zei:I'll be back

  3. #1603

  4. #1604

    Standaard

    Ok dat is ook weer geregeld.
    Don't fuck with Paul.
    Weer on topic.

  5. #1605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Zoek Paul H. op dit plaatje.
    TIP Zoek aan de rechter kant. :wink: :wink:
    C.U.

  6. #1606

    Standaard



    Ben Deadwood aan het herkijken, en vond de serie de eerste keer tegenvallen maar moet toch toegeven dat ik mis zat. Werkelijk alles klopt aan deze serie. Toch blijf ik het jammer vinden dat er niet wat meer wijdse shots zijn en dat alles zich afspeelt in de stad Deadwood, maarja daarom heet de serie ook Deadwood zullen we maar zeggen.

  7. #1607

    Standaard

    Ligt er bij mij ook nog om te bekeken worden.
    Samen met de western 7 men from now, uit 1956.
    Een western met o.a Lee Marvin en Randolp Scott.

  8. #1608

    Standaard The Ox-bow Incident

    Er is een R-2 versie van THE OX-BOW INCIDENT met Ned. subs, maar deze is wel prijzig: LINK,
    (€ 12,99 ex. porto; geen extra's).


    Ik geef de voorkeur aan de R-1 release, ivm de vele interessante extra's (en ook goedkoper: € 7,11).

  9. #1609

    Standaard Re: Red Sun

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RenePenders
    Beste Colonel Mortimer,
    Je vroeg naar de film Red Sun op DVD. Mijn advies: laten liggen. Zoals alle Indies-films is ook deze van een zeer slechte videoband gekopieerd. Ik heb deze film enkele maanden geleden bij van Leest gekocht en vanwege de abominabele beeldkwaliteit terug gebracht.
    Mortimer was echter benieuwd naar de nieuwe release van Universal, die is deze maand uitgekomen:



    Universal maakt gebruik van de transfer van Studio Canal, zie hier voor screenshots.
    Nu goedkoop bij ro-disc.nl. Jammer genoeg niet voorradig zo lijkt het.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  10. #1610

    Standaard

    Wat een cast heeft Red Sun zeg

    Is de film ook zo sterk??

  11. #1611

    Standaard Red Sun

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Wat een cast heeft Red Sun zeg Is de film ook zo sterk??
    En de volgende vraag, "hoe is deze transfer?".

    IMDB 6.8*: http://www.imdb.com/title/tt0067770/

  12. #1612

    Standaard Re: Night Passage

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    En Stewart als zingende accordeonist schiet ook niet op. Echt de minste western van Stewart die ik heb gezien. De beste blijft voor mij Winchester '73.
    Voor mij ook, nu in de aanbieding bij Rodisc.

  13. #1613

    Standaard Re: Red Sun

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Wat een cast heeft Red Sun zeg Is de film ook zo sterk??
    En de volgende vraag, "hoe is deze transfer?".
    Deze vraag is al beantwoord op een van de vorige pagina's van dit topic. http://web12.dvd2web.de/soleilrouge/soleilrouge.htm

  14. #1614

    Standaard Re: Red Sun

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Nu goedkoop bij ro-disc.nl. Jammer genoeg niet voorradig zo lijkt het.
    Vanaf de release verkoopt Ro-disc deze film al voor deze prijs. Het is gewoon een verkooptruc om hem dan in de aanbieding te zetten.

  15. #1615

    Standaard Re: Night Passage

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    En Stewart als zingende accordeonist schiet ook niet op. Echt de minste western van Stewart die ik heb gezien. De beste blijft voor mij Winchester '73.
    Voor mij ook, nu in de aanbieding bij Rodisc.
    Hmm wat betekent die *D* achter de titel? Iemand een idee?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Nu goedkoop bij ro-disc.nl. Jammer genoeg niet voorradig zo lijkt het.
    Vanaf de release verkoopt Ro-disc deze film al voor deze prijs. Het is gewoon een verkooptruc om hem dan in de aanbieding te zetten.
    Ok sorry wist ik niet. :wink:
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  16. #1616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Wat een cast heeft Red Sun zeg
    Inderdaad, Charles Bronson en Ursula Andress samen. 8)
    Geregisseerd door de beste bond regiseur, Terence Young.
    Wil ik zeker nog aanschaffen.

  17. #1617

    Standaard Re: Night Passage

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Hmm wat betekent die *D* achter de titel? Iemand een idee?
    De D betekend Deleted volgens mij,deze titels zijn bij de uitgever komen te vervallen,dus dit zijn rest partijen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  18. #1618

    Standaard

    Dat zal idd wel kunnen kloppen jah.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  19. #1619

    Standaard

    The Proposition

    Een prachtige Austalische western die op een trage manier je begeleid door de rauwe beelden van geweld en een overvloed aan vliegen. Dit is een western in de stijl van peckinpah qua tonen van vieze mensen die ook verschrikkelijke dingen hebben gedaan. Een cast die de verhaallijn ondersteund en niks teveel zegt. Muziek, beelden lopen in elkaar over.

    Nou voor de fans van Peckinpah... die weten nu wat ze moeten doen. Een van de beste westerns van de laatste jaren misschien wel de beste. Er zit geen snelle actie in maar deze film moet het hebben van zijn drama en sfeer.

  20. #1620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    The Proposition

    Een prachtige Austalische western die op een trage manier je begeleid door de rauwe beelden van geweld en een overvloed aan vliegen. Dit is een western in de stijl van peckinpah qua tonen van vieze mensen die ook verschrikkelijke dingen hebben gedaan. Een cast die de verhaallijn ondersteund en niks teveel zegt. Muziek, beelden lopen in elkaar over.

    Nou voor de fans van Peckinpah... die weten nu wat ze moeten doen. Een van de beste westerns van de laatste jaren misschien wel de beste. Er zit geen snelle actie in maar deze film moet het hebben van zijn drama en sfeer.
    Tijdje terug werd deze film behandeld door Jonathan Ross op de BBC en dit op een hele positieve manier. Ik was hem eigenlijk al uit het oog verloren, maar nu breng jij hem weer back to life. Thanks

  21. #1621

    Standaard

    Graag gedaan deze film moet je zien als je peckinpah en westerns hoog hebt zitten.

  22. #1622

    Standaard

    Nieuwe Releases van Sony;

    GUN FURY

    Releasedatum: 05-10-2006

    Oorlogsveteraan Ben Warren (Rock Hudson) is klaar met bloedvergieten. Hij wil een nieuw leven opbouwen in het Wilde Westen met zijn verloofde Jennifer (Donna Reed). Maar zijn voornemen om nooit meer geweld te gebruiken wordt op de proef gesteld als de gewetenloze bandiet Frank Slayton (Lee Marvin) en zijn bende hen overvallen. Na een bloederige strijd ontvoert Frank Lauren en laat Ben voor dood achter. Ben zet de achtervolging in en in een stadje vind hij de ex-partner van Slayton die hem wel wil helpen wraak te nemen.

    De film werd eigenlijk opgenomen in 3-D zodat veel scènes zijn ontworpen om de illusie van diepte te versterken. De regisseur laat vuisten, hoeven en ratelslangen op je af komen in deze klassieke western over een man die uiteindelijk toch ook een grens heeft.

    Cast
    Acteur CAREY,PHIL
    Acteur HUDSON,ROCK
    Acteur REED,DONNA
    Ook gespeeld in HANGMAN'S KNOT, BEYOND MOMBASSA

    Regisseur WALSH, RAOUL
    Producent RACHMIL, LEWIS J.

    DVD Informatie
    Beschikbare audio: English (Mono), French (Mono), German (Mono)
    Beschikbare ondertitels: Dutch, French, English
    Beeldformaat: 4:3
    Taal DVD Menu: English

    Genre: Western
    Speelduur: 80


    LAST FRONTIER, THE

    Releasedatum: 05-10-2006

    Ze noemden hem de Slager van Shiloh. Verantwoordelijk voor de dood van 1500 man, wordt Kolonel Frank Marston (Robert Preston) verbannen naar de verste uithoek van de Amerikaanse grens. Marston wordt gek van schaamte en plant een glorieuze terugkeer dor een groep ruige recruten op een zelfmoordmissie te sturen tegen de Indianen.

    Jed Cooper is de enige die hem kan stoppen maar hij kan niet kiezen tussen het redden van de levens van zijn vrienden en ze hun eigen ondergang tegemoet laten gaan. Hij is namelijk verliefd op de vrouw van de Kolonel, Corrina (Anne Bancroft) en de enige manier om haar te krijgen is door de dood van Marston?

    Cast
    Acteur MADISON, GUY
    Acteur MATURE, VICTOR
    Ook gespeeld in AFTER THE FOX
    Acteur PRESTON,ROBERT
    Ook gespeeld in OUTRAGE !

    Regisseur MANN,ANTHONY
    Ook regisseur van MAN OF THE WEST, MAN FROM LARAMIE, THE, DANDY IN ASPIC, A
    Producent FADIMAN, WILLIAM

    DVD Informatie
    Beschikbare audio: French (Mono), Italian (Mono), English (Surround)
    Beschikbare ondertitels: Dutch, French, English, Italian, Arabic
    Beeldformaat: 16:9
    Taal DVD Menu: English

    Genre: Western
    Speelduur: 94


    LAWLESS STREET, A

    Releasedatum: 05-10-2006

    Randolph Scott is marshal Coleen Wave, een man van de wet die reist van stad naar stad om die te bevrijden van de criminelen. Zijn toewijding aan het vak zorgt ervoor dat zijn vrouw Tally (Angela Lansbury) hem verlaat. Ze komt niet bij hem terug voordat hij zijn wapens voor altijd heeft opgeborgen. Maar hij is vastbesloten nog een laatste stadje te helpen en stuit op een bende bandieten die zich niet zo makkelijk door één man laat verjagen...

    Cast
    Acteur ANDERSON,WARNER
    Acteur LANSBURY,ANGELA
    Ook gespeeld in WORLD OF HENRY ORIENT, THE
    Acteur SCOTT,RANDOLPH
    Ook gespeeld in COMANCHE STATION, SANTA FE

    Regisseur LEWIS, JOSEPH H.
    Producent BROWN, HARRY JOE
    Ook producent van TEN WANTED MEN, SANTA FE, MAN IN THE SADDLE

    DVD Informatie
    Beschikbare audio: English (Mono), French (Mono), German (Mono)
    Beschikbare ondertitels: French, English, Dutch
    Beeldformaat: 16:9
    Taal DVD Menu: English

    Genre: Western
    Speelduur: 78


    SANTA FE

    Releasedatum: 05-10-2006

    Nadat hij de familieplantage in Virginia door de Burgeroorlog is kwijtgeraakt kan Britt Canfield (Randolph Scott) alleen nog maar opnieuw beginnen. Hij gaat meebouwen aan de Santa Fe spoorweg ondanks dat deze wordt betaald door de Yankees. Hij moet het opnemen tegen achterdochtige Indianen, rouwende oorlogsweduwen die uit zijn op wraak maar vooral ook tegen zijn broers. Zij haten nog altijd alles dat met het Noorden te maken heeft en ze zullen er alles aan doen om te voorkomen dat de spoorweg afkomt. Zelfs als dit betekent dat ze hun eigen broer moeten doden...

    Cast
    Acteur CARTER,JANIS
    Ook gespeeld in SLIGHTLY FRENCH, FRAMED
    Acteur COURTLAND,JEROME
    Ook gespeeld in PALOMINO,THE
    Acteur SCOTT,RANDOLPH
    Ook gespeeld in COMANCHE STATION, CORONER CREEK

    Regisseur PICHEL, IRVING
    Producent BROWN, HARRY JOE
    Ook producent van TEN WANTED MEN, MAN IN THE SADDLE, HANGMAN'S KNOT

    DVD Informatie
    Beschikbare audio: English (Mono), French (Mono), German (Mono)
    Beschikbare ondertitels: Dutch, French, English
    Beeldformaat: 4:3
    Taal DVD Menu: English

    Genre: Western
    Speelduur: 89


    TWO RODE TOGETHER

    Releasedatum: 05-10-2006

    Het Amerikaanse leger wordt onder druk gezet door de wanhopige familieleden van de onschuldige mensen die gegijzeld zijn door de Comanches. De cynische en corrupte marshal Guthrie McCabe (James Stewart) wordt aangewezen om te onderhandelen met de brute indianen. Samen met eerste luitenant Jim Cary (Richard Widmark) gaat hij op zoek naar de gijzelaars. Eenmaal aangekomen in het reservaat voorspelt McCabe dat de gijzelaars aanpassingsproblemen zullen krijgen als ze eenmaal zijn terug gekeerd in de blanke samenleving. Cary houdt voet bij stuk, maar hij krijgt ongelijk wanneer de triomfantelijke terugkeer van de groep verandert in een tragedie...

    Two Rode Together is de eerste van de vier films die de legendarische westernregisseur samen maakte met de filmlegende James Stewart. In tegenstelling tot eerdere westerns waar het goed en kwaad altijd duidelijk gescheiden was, schept Two Rode Together voor het eerst een eerlijk en waardig beeld van de Indiaanse leefgemeenschap waardoor je je kunt afvragen welke samenleving nou het meest beschaafd is...

    Cast
    Acteur JONES,SHIRLEY
    Ook gespeeld in PARTRIDGE FAMILY, THE - SEASON 2
    Acteur STEWART,JAMES
    Ook gespeeld in MR. SMITH GOES TO WASHINGTON, MAN FROM LARAMIE, THE
    Acteur WIDMARK,RICHARD
    Ook gespeeld in ALAMO, THE, GATHERING OF OLD MEN,A

    Regisseur FORD, JOHN
    Ook regisseur van HORSE SOLDIERS, THE
    Producent FORD, JOHN
    Ook producent van HORSE SOLDIERS, THE

    DVD Informatie
    Beschikbare audio: English (Mono), French (Mono), German (Mono)
    Beschikbare ondertitels: Dutch, French, English
    Beeldformaat: 16:9
    Taal DVD Menu: English

    Genre: Western
    Speelduur: 108


    Bron: DVD Home

  23. #1623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Graag gedaan deze film moet je zien als je peckinpah en westerns hoog hebt zitten.
    Ben ik het zeker mee eens, dat geldt ook zeker voor Three burials met (en van) Tommy Lee Jones! Mooie (semi) westerntijd met deze 2 releases! Rauw, sfeervol en met gevoel...

  24. #1624

    Standaard

    Ik als liefhebber van misschien wel het beste genre. Moet eerlijk zeggen Western genre is uitgedoofd. Zeker er komen elk jaar weer een paar western uit maar de hoogtijd dagen zijn voorbij jaren ''50, ''60, ''70...
    Nu mogen we het doen met open range en The Three Burials of Melquiades Estrada die dit jaar gelanceerd werd in Cannes.. Waar ik persoonlijk helemaal ondersteboven van was. Ookal draaide die bij ons niet in de bios maar in het Filmhuis. Ik was er meteen kapot van.. Hebben jullie deze moderne klassieker ook al gezien??

    Trouwens staat wel weer iets moois op stapel:
    The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (2007)
    Van de regisseur van Chopper (cultklassieker)
    Acteurs zoals brad pitt, sam rockwell, Mary-Louise Parker etc
    Het verhaal in het kort: Een film over de legende Jesse James gezien vanuit het oogpunt van Robert Ford, die niet alleen grote bewondering voor de snelste schutter van het Wilde Westen had, maar zich ook bij zijn bende aansloot. Langzamerhand werd Ford jaloers en wilde hij de bende van Jesse James overnemen.

    Zijn jullie ook zo benieuwd naar deze productie??

  25. #1625

    Standaard

    Ik als liefhebber van misschien wel het beste genre. Moet eerlijk zeggen Western genre is uitgedoofd. Zeker er komen elk jaar weer een paar western uit maar de hoogtijd dagen zijn voorbij jaren ''50, ''60, ''70...
    Nu mogen we het doen met open range en The Three Burials of Melquiades Estrada die dit jaar gelanceerd werd in Cannes.. Waar ik persoonlijk helemaal ondersteboven van was. Ookal draaide die bij ons niet in de bios maar in het Filmhuis. Ik was er meteen kapot van.. Hebben jullie deze moderne klassieker ook al gezien??

    Trouwens staat wel weer iets moois op stapel:
    The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (2007)
    Van de regisseur van Chopper (cultklassieker)
    Acteurs zoals brad pitt, sam rockwell, Mary-Louise Parker etc
    Het verhaal in het kort: Een film over de legende Jesse James gezien vanuit het oogpunt van Robert Ford, die niet alleen grote bewondering voor de snelste schutter van het Wilde Westen had, maar zich ook bij zijn bende aansloot. Langzamerhand werd Ford jaloers en wilde hij de bende van Jesse James overnemen.

    Zijn jullie ook zo benieuwd naar deze productie??

Pagina 65 van 167 EersteEerste ... 155561626364656667686975115165 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •