Pagina 64 van 167 EersteEerste ... 145460616263646566676874114164 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.576 tot 1.600 van 4160 worden weergegeven.
  1. #1576

    Standaard Re: The Shootist

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    En als we geluk hebben, begint met dit bericht een nieuwe pagina
    Op klikken en die link via één van de twee voorgestelde methodes inkorten is veel effectiever
    Aangepast
    Sorry mensen.
    Maar we zijn wel op een nieuwe pagina. :wink:

  2. #1577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Gister weer een Clint Eastwood western gezien: Two Mules for sister Sara. Was wel een kleine tegenvaller. Misschien wel de slechtste western die ik van Clint heb gezien.
    Hmm, vind Two Mules niet slecht. Zeker niet de minste western van Clint, dat is Paint Your Wagon een westernmusical. Two Mules heeft een goede soundtrack van Morricone. Het zou wel een betere film zijn geworden als Shirley MacLaine er niet in zat.

  3. #1578

    Standaard Glenn Ford

    De acteur Glenn Ford, bekend van vele westerns uit de jaren '50 en '60, is op 30-08-2006 op 90 jarige leeftijd overleden.
    http://www.imdb.com/name/nm0001229/

  4. #1579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Heeft iemand The Three Burials of Melquiades Estrada al gezien? Schijnt toch zo meer dan een goede western te zijn.
    Nog niet gezien, maar hij is sinds kort in de videotheken te huur. Recensies in Nederland zijn niet onverdeeld positief, maar lijkt me toch een interessante film, misschien dat ik 'm binnenkort eens ga huren.

    Trailer
    Parool
    Filmtotaal
    Cinema.nl
    Filmfocus

  5. #1580

    Standaard




    Die Dollar-Holzbox (Limited Edition, 4 DVDs) EUR 58,95
    A Fistful of Dollars, For a Few Dollars More

    DVD Features:

    * Technische Infos - siehe Einzelteile
    * Echtholz-Kiste mit Konterfei von Clint Eastwood
    * Gravierte Metalltaschenuhr
    * Silberne Dollarmünze
    * Original-Filmstreifen

    DVD Features:

    * DIE US-VERLEIHFASSUNG - Die Unterschiede der amerikanischen zur Originalfassung von For A Few Dollars More
    * EIN NEUER STANDARD - Leone-BiographSir Christopher Frayling über Für Ein Paar Dollar Mehr
    * Für Ein Paar Dollar Mehr - Vor & Nach der Restauration
    * FÜR EIN PAAR WOCHEN MEHR - Clint Eastwood im Interviewüber Für Ein Paar Dollar Mehr
    * Tre Voci (Drei Stimmen) 3 Freunde Erinnern Sich An Sergio Leonerestoration Italian Style
    * Alle Extras Mit Deutschen & Englischen Untertiteln
    * Audiokommentar von Leone-Biograph Sir Christopher Frayling
    * Aufwändig RESTAURIERTE DEUTSCHE UND ENGLISCHE TONFASSUNGEN im originalen Mono - plus 5.1 Dolby Digital Upmix (Englisch) Encodierung mit Höchstmöglicher Bitrate unter Ausnutzung der maximalen Kapazität der DVD-9
    * Drehortvergleiche In Spanien: Damals & Heute
    * Erstmaliger Transfer in HIGH DEFINITION 24psf 1080 von den besten verfügbaren 35mm Techniscope Negativelementen VOLLSTÄNDIG RESTAURIERTE FASSUNG (127 Min. in 25fps PAL), inklusive der längeren Prügelszene
    * Radio, Werbespots, Originaler Kinotrailer: For A Few Dollars More DOUBLE BILL TRAILER Fistful Of Dollars & For A Few Dollars MoreDVD PROMO TRAILERSDollar Filme auf DVD und Nobody auf DVD

  6. #1581

    Standaard

    Beetje overbodige release en nog in het Duits ook. Toch zijn ze in Duitsland meer gericht op westerns dan in Nederland zijn al verschillende keren leuke edities uitgekomen.

    Vond Shirley MacLaine juist vrij aardig in de film. Vond Clint zo´n watje.

  7. #1582

    Standaard

    Gisteren Night Passage, een dvd die ik al zeker twee of drie jaar had liggen, gekeken.
    Night Passage is een Amerikaanse western uit 1957 met James Stewart in de hoofdrol. De western viel me enorm tegen. De film duurt circa 90 minuten en vooral in de eerste 45 minuten is er nauwelijks sprake van enige spanning en het tweede part van de film is nauwelijks beter. De standaard shoot-out aan het einde van de film is redelijk goed, zodat de film nog een kleine voldoende scoort.
    6/10

  8. #1583

    Standaard

    Inderdaad een boutfilm.
    Slechte karakter uitleg, domme oninterresante personages die te veel worden behandeld. Leuk dat het jochie uit Shane meespeeld, en de eerste helft was best te doen. Stewart in conflict met een van de handlangers. Verder kan ik me nog weinig goeds herinneren.
    Dit zou wel eens flink beter kunnen zijn geweest als Mann niet ontslagen werd voor de regie. :wink: (of hij ging weg door ruzie met Stewart over het script, zoiets)

    http://www.brandondewilde.homestead....t_Passage3.jpg

  9. #1584

    Standaard Night Passage

    En Stewart als zingende accordeonist schiet ook niet op. Echt de minste western van Stewart die ik heb gezien.
    De beste blijft voor mij Winchester '73.

  10. #1585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Gister weer een Clint Eastwood western gezien: Two Mules for sister Sara. Was wel een kleine tegenvaller. Misschien wel de slechtste western die ik van Clint heb gezien.

    Nee joh, een zeer goede western met uitstekende chemie en leuke muziek. MacLaine vind ik juist zeer grappig en Eastwood komt met van die heerlijke opmerkingen over haar.
    Van regisseur Don Siegel heb ik nog maar 1 mindere film gezien en dat is Coogan's Bluff. Dit noemen sommigen een western, maar daar zie je maar weinig van. Deze film heeft vooral veel scenes die niks met het plot te maken hebben, zal wel een naam hebben.

    OT, ik raad vooral The Beguiled aan.

    Mindere Eastwood westerns zijn Hang em High en Joe Kidd. Paint your Wagon moet ik nog zien.

  11. #1586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Van regisseur Don Siegel heb ik nog maar 1 mindere film gezien en dat is Coogan's Bluff. Dit noemen sommigen een western, maar daar zie je maar weinig van.
    Coogan's Bluff is zeker géén western. Zeker omdat Clint een cowboyhoed in deze film draagt, wordt deze film een western genoemd.
    Tsja en met het vliegtuig van de ene naar de andere staat reizen, zit zeker ook in iedere western.

  12. #1587

    Standaard Re: Glenn Ford

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    De acteur Glenn Ford, bekend van vele westerns uit de jaren '50 en '60, is op 30-08-2006 op 90 jarige leeftijd overleden.
    http://www.imdb.com/name/nm0001229/
    Inderdaad, dit weekend maar GILDA en 3:10 to Yuma kijken.

    Trouwens, de begelijdende beelden op 't NOS-journaal waren echt slecht zeg; blijkbaar had iemand daar op zolder nog oude videobanden gevonden.
    Op de Belgischee en vooral Duitse tv-stations werd aan GLENN's overlijden ruim aandacht geschonken met ook prima beelden, zelfs on-the-set opnames.

    Van GLENN's generatie leven RICHARD WIDMARK (92) en KIRK DOUGLASS nog (89).

  13. #1588

    Standaard Re: Glenn Ford

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Van GLENN's generatie leven RICHARD WIDMARK (92) en KIRK DOUGLASS nog (89).
    En natuurlijk Eli Wallach (90)
    Er is inderdaad weinig aandacht aan Fords overleden besteed.

  14. #1589

    Standaard

    Zijn gezicht is in ieder geval opvallend, gelijk denk ik aan 3:10 To Yuma.
    Dat is dan ook de enige film waar ik hem in heb zien schitteren.

  15. #1590

    Standaard Re: Night Passage

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    En Stewart als zingende accordeonist schiet ook niet op. Echt de minste western van Stewart die ik heb gezien.
    De beste blijft voor mij Winchester '73.
    Daar wil ik mij bij aansluiten.
    ook in BROKEN ARROW en THE NAKED SPUR vind ik Stewart zeer matig.

  16. #1591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Zijn gezicht is in ieder geval opvallend, gelijk denk ik aan 3:10 To Yuma.
    Dat is dan ook de enige film waar ik hem in heb zien schitteren.
    In de thriller GILDA, is GLENN op z'n best (en dat vond hij zelf ook). 8)

    Er is inmiddels een GLENN FORD Forum geopend. Men wil nu eindelijk een DVD-boxset met Glenn Ford-westerns: link: http://tinyurl.com/jwgea

  17. #1592

    Standaard Re: Night Passage

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    En Stewart als zingende accordeonist schiet ook niet op. Echt de minste western van Stewart die ik heb gezien.
    De beste blijft voor mij Winchester '73.
    Daar wil ik mij bij aansluiten.
    ook in BROKEN ARROW en THE NAKED SPUR vind ik Stewart zeer matig.
    Dat laatste KUN je niet menen!!!!!!!!!

  18. #1593

    Standaard DJANGO

    Deze week veel Westerns op Engelse en vooral Duitse tv, w.o. -Duitse dub- DJANGO

  19. #1594

    Standaard Re: Night Passage

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    En Stewart als zingende accordeonist schiet ook niet op. Echt de minste western van Stewart die ik heb gezien.
    De beste blijft voor mij Winchester '73.
    Daar wil ik mij bij aansluiten.
    ook in BROKEN ARROW en THE NAKED SPUR vind ik Stewart zeer matig.
    Dat laatste KUN je niet menen!!!!!!!!!
    Snap ook niet wat hij daar slecht doet.
    De rustige loner, die nogal snel aangebrandt is en snel op een dame valt. :P
    Zijn gedrag was wat anders dan in de andere Mann westerns.
    Hij vindt High Noon ook slecht.

  20. #1595

    Standaard Re: Night Passage

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    En Stewart als zingende accordeonist schiet ook niet op. Echt de minste western van Stewart die ik heb gezien.
    De beste blijft voor mij Winchester '73.
    Daar wil ik mij bij aansluiten.
    ook in BROKEN ARROW en THE NAKED SPUR vind ik Stewart zeer matig.
    Dat laatste KUN je niet menen!!!!!!!!!
    Snap ook niet wat hij daar slecht doet.
    De rustige loner, die nogal snel aangebrandt is en snel op een dame valt. :P
    Zijn gedrag was wat anders dan in de andere Mann westerns.
    Hij vindt High Noon ook slecht.
    Hij is gewoon gek

  21. #1596

    Standaard Re: Night Passage

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    En Stewart als zingende accordeonist schiet ook niet op. Echt de minste western van Stewart die ik heb gezien.
    De beste blijft voor mij Winchester '73.
    Daar wil ik mij bij aansluiten.
    ook in BROKEN ARROW en THE NAKED SPUR vind ik Stewart zeer matig.
    Dat laatste KUN je niet menen!!!!!!!!!
    Snap ook niet wat hij daar slecht doet.
    De rustige loner, die nogal snel aangebrandt is en snel op een dame valt. :P
    Zijn gedrag was wat anders dan in de andere Mann westerns.
    Hij vindt High Noon ook slecht.
    Hij is gewoon gek
    Nee, Kit Carson geeft gewoon zijn mening.
    The Naked Spur is, mijns inziens, een behoorlijke hype op dit forum aan het worden. Het is géén slechte western, zelfs één van de betere in zijn soort, maar absoluut géén topper. De film heeft iets te weinig actie om een topwestern te zijn.
    En over High Noon heeft Carson ook duidelijk zijn mening in het verleden gegeven. Smaken verschillen nu eenmaal.
    Schrijf eens een betoog heren en overtuig de lezer op dit forum dat bijvoorbeeld The Naked Spur een topwestern is. Kom eens met argumenten Shenandoah vind ik weer een betere film dan The Naked Spur.

  22. #1597

    Standaard

    Dat zijn nou argumenten.
    Nou ja, een western geen topper noemen omdat er niet genoeg actie in zit, vind ik dan weer onzin.
    Sommigen beoordelen het zo, so be it.

  23. #1598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Sommigen beoordelen het zo, so be it.
    Precies Kees, zo bedoel ik het ook :wink:

  24. #1599

    Standaard

    Ach ja Kees, Mortimer en Carson weten niet waar ze over praten...kom maar weer terug als je meer als 3 westerns heb gezien Morti en dan bedoel ik niet Young Guns 1 & 2.... :wink:

  25. #1600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Ach ja Kees, Mortimer en Carson weten niet waar ze over praten...kom maar weer terug als je meer als 3 westerns heb gezien Morti en dan bedoel ik niet Young Guns 1 & 2.... :wink:

    Tuurlijk
    Ciao Amicos

Pagina 64 van 167 EersteEerste ... 145460616263646566676874114164 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •