Pagina 62 van 167 EersteEerste ... 125258596061626364656672112162 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.526 tot 1.550 van 4160 worden weergegeven.
  1. #1526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Klopt die box is zeker de moeite waard voor de echte fan.
    McQ is niet echt memorabel, maar Wayne speelt weer ruig evenals in Brannigan, beide films lijken erg op elkaar.
    The Sea Chase en Blood Alley moet ik nog zien, blijken erg matig te zijn.
    Dat had ik inderdaad ook begrepen en aangezien ik toch meer een western Wayne fan ben, ga ik liever voor de dubbel dvd met Tall in the Saddle en The Train Robbers.... Zijn die wel de moeite waard?
    Train Robbers vond ik zeker de moeite waard, Tall in the Saddle redelijk. Nogal rommelig plot, maar leuk om een jonge Wayne te zien.
    The Train Robbers (1973), één van Waynes laatste westerns, vond ik zelf een prima western. Jammer dat deze film zo kort is. Tall in the Saddle (1944) is een redelijke western en kwam wat gedateerd op mij over.

  2. #1527
    Member
    Registratie datum
    Dec 2004
    Woonplaats
    Xinhua (provincie in Zuid-China)

    Standaard

    een film is een ding, een element, maar heeft geen leven. Dus de vraag is onzinnig en klopt niet, tenzij je 'm metaforisch zou moeten interpreteren ofzo...

  3. #1528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BP87
    een film is een ding, een element, maar heeft geen leven. Dus de vraag is onzinnig en klopt niet, tenzij je 'm metaforisch zou moeten interpreteren ofzo...
    Als je antwoord terugslaat op de titel van dit topic, moet je hem niet zien als een metafoor, maar als een personificatie en dan klopt de vraag wel.

  4. #1529

    Standaard RAWHIDE First Season, review

    Move ‘em on. Head ‘em up.

    Review 7DVD-boxset RAWHIDE: http://tinyurl.com/qany7

    Achterzijde DVDbox (thumbnail):



    verkrijgbaar: http://tinyurl.com/lcabv (€ 26,83)

    Move ‘em on. Head ‘em up.

  5. #1530
    Member
    Registratie datum
    Dec 2004
    Woonplaats
    Xinhua (provincie in Zuid-China)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BP87
    een film is een ding, een element, maar heeft geen leven. Dus de vraag is onzinnig en klopt niet, tenzij je 'm metaforisch zou moeten interpreteren ofzo...
    Als je antwoord terugslaat op de titel van dit topic, moet je hem niet zien als een metafoor, maar als een personificatie en dan klopt de vraag wel.
    o..o..oo....... .. ..... ok colonel

  6. #1531

    Standaard Re: RAWHIDE First Season, review

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Move ‘em on. Head ‘em up.

    Review 7DVD-boxset RAWHIDE: http://tinyurl.com/qany7

    Achterzijde DVDbox (thumbnail):



    verkrijgbaar: http://tinyurl.com/lcabv (€ 26,83)

    Move ‘em on. Head ‘em up.

    Is er al iets meer over bekend of Rawhide ook op Regio 2 wordt uitgebracht?

  7. #1532

    Standaard Re: RAWHIDE First Season, review

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland
    Is er al iets meer over bekend of Rawhide ook op Regio 2 wordt uitgebracht?
    Die kans is zeer klein, en misschien over jaren. De markt in NL is te klein, en voor de Engelsen/Engels- taligen (R2UK, R4), waar deze westernserie ook populair is, is deze release nu ook binnen bereik.
    Andere westernseries, als THE BIG VALLEY en GUNSMOKE, zijn ook alleen in R-1 uitgegeven. En THE HIGH CHAPARRAL wordt in 2007 verwacht.
    (Van Bonanza circuleren wel R2's, maar vaak slechte transfers, cq VHS-kopieën.)
    Deze western DVD-boxen zijn vrij goedkoop en hebben geen trailers of (Engelstalige subs). Mbt RAWHIDE: 23 afleveringen van 50 minuten, un-cut en remastered .

    De RAWHIDE First Season DVD-box is naast DEADWOOD I , II+ III, al zo'n populaire western DVD-boxset, dat de 2nd season ook uitgebracht wordt. (bron).
    Nu alleen nog verkrijbaar per 3 afleveringen op 5 losse DVD's van CBS/Columbia-House.
    Op de RAWHIDE DVD's uit 't 1e en 2e seizoen staat trouwens ook de Clint Eastwood story.

    RAWHIDE CBS/Columbia-House (thumbnail):



    RAWHIDE updates zijn te vinden op 't RAWHIDE-Forum: http://tinyurl.com/ee3mu



    Move ‘em on. Head ‘em up.

  8. #1533

    Standaard

    Vandaag o.a. de western The Jack Bull binnengekregen. Ik weet niet of dit wat is. Iemand ooit deze film gezien?

  9. #1534

    Standaard

    Dit stond in de releaselijst op dvd-home: 06-12-2007 John Wayne 100th Anniversary Box Sets
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  10. #1535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Vandaag o.a. de western The Jack Bull binnengekregen. Ik weet niet of dit wat is. Iemand ooit deze film gezien?
    Tijdje terug dat ik deze film gezien heb (heb 'm ooit gekocht toen we nog met guldens afrekenden ), heb dus geen verse herinneringen, was geloof ik een middelmatige western, leuk om een keer gezien te hebben, maar ook niet meer dan dat.

  11. #1536

    Standaard

    As. maandag 21 augustus om 20:30 op Talpa Open Range.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  12. #1537

    Standaard

    Gisteren Johnny Reno bekeken.

    Een niet heel bijzondere western met een redelijk afgezaagd onderwerp (US Marshall moet gevangene beschermen tegen inwoners van de stad die de gevangene liever dood zien). Script en acteerprestaties zijn behoorlijk houterig.

  13. #1538

    Standaard

    Vandaag dus Mannaja: a man called Blade volledig gekeken.

    Echt de meest harde (spaghetti) western die ik gezien heb tot nu toe.
    Rijkelui die ongewapend geelimineerd worden, honden neergebijld, handen afgehakt. Alles ziet er schitterend uit en de theme song is inderdaad heel mooi, niet echt vermakelijk.
    Als totaalbeeld geen klassieker, maar dan let ik weer veel op het verhaal en dat is bij vele westerns minder. (Uitzonderingen als Shane, Johnny Guitar genoeg)
    Helaas heeft deze film wel een erg gehaast en afgezaagd einde.
    [spoiler:e6dcd6c854]Hakbijltje door vijand en einde.[/spoiler:e6dcd6c854]

  14. #1539

    Standaard Rijkelui die ongewapend geelimineerd worden, honden neergebi

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Vandaag dus Mannaja: a man called Blade volledig gekeken.
    Echt de meest harde (spaghetti) western die ik gezien heb tot nu toe.
    Rijkelui die ongewapend geelimineerd worden, honden neergebijld, handen afgehakt. Alles ziet er schitterend uit

  15. #1540

    Standaard Re: Rijkelui die ongewapend geelimineerd worden, honden neer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Vandaag dus Mannaja: a man called Blade volledig gekeken.
    Echt de meest harde (spaghetti) western die ik gezien heb tot nu toe.
    Rijkelui die ongewapend geelimineerd worden, honden neergebijld, handen afgehakt. Alles ziet er schitterend uit
    Voor jou dan: cinematografie
    Inderdaad nogal aparte schrijfstijl na die woorden.

  16. #1541

    Standaard Verbod op films met rokende filmsterren

    Hmmm... onder de 16 mag je straks geen Westerns meer kijken: LINK

    Ik weet niet meer uit welke L.L.-Western-tekenfilm, maar ff snel opslaan, straks voer voor censors:


    En dit staat in 't AD: LINK

  17. #1542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Rijkelui die ongewapend geelimineerd worden, honden neergebijld, handen afgehakt.

    Leve de spaghettiwestern

  18. #1543

    Standaard Re: Verbod op films met rokende filmsterren

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Hmmm... onder de 16 mag je straks geen Westerns meer kijken: LINK
    Het bericht op die site heeft wel een erg hoog Tom & Jerrygehalte.Dit wordt volgens mij echt niet doorgevoerd.
    En zeker binnen een paar jaar boven de 18 als je een stukje blote huid ziet.

  19. #1544

    Standaard Re: Verbod op films met rokende filmsterren

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Het bericht op die site heeft wel een erg hoog Tom & Jerrygehalte.Dit wordt volgens mij echt niet doorgevoerd.
    En zeker binnen een paar jaar boven de 18 als je een stukje blote huid ziet.
    Dit staat in 't AD van vandaag: LINK

    Clint Easwood mag ook niet meer roken in films, dus is ie maar gestopt:

  20. #1545

    Standaard

    Ik had al gezien dat je gereageerd had Mortimer in "waaraan heb ik mijn duur verdiende centen verbrast" thread. Betreffende Peckinpah's Pat Garrett & Billy the Kid. Ik heb gisteravond de 2005 versie bekeken en wat een briljante film.

    Is die Turner versie nu daadwerkelijk beter? Want zie veel uiteenlopende meningen op het internet.

  21. #1546

    Standaard Re: Verbod op films met rokende filmsterren

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Het bericht op die site heeft wel een erg hoog Tom & Jerrygehalte.Dit wordt volgens mij echt niet doorgevoerd.
    En zeker binnen een paar jaar boven de 18 als je een stukje blote huid ziet.
    Dit staat in 't AD van vandaag: LINK
    Geen zin om het hele bericht te lezen, maar erg kansloos.
    Wanneer kappen ze met die onzin, roken is op eigen risico, die business druk je niet zo de grond in.
    Zo zien nog minder mensen Casablanca, onzinnig zeg.

    Gisteren nog gekeken naar Django. (zie dvd gekeken topic)
    Ik was zo slim om naar bed te gaan bij de [spoiler:819b2e3c3d]begraafplaats scene[/spoiler:819b2e3c3d], dan kom je die dag daarna bedrogen uit.

    Gewoonweg schitterend, met alle elementen uit Mannaja, een heerlijke themesong en een hele jonge Nero.
    Wat mij betreft beter dan A fistful of Dollars.

  22. #1547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Ik had al gezien dat je gereageerd had Mortimer in "waaraan heb ik mijn duur verdiende centen verbrast" thread. Betreffende Peckinpah's Pat Garrett & Billy the Kid. Ik heb gisteravond de 2005 versie bekeken en wat een briljante film.

    Is die Turner versie nu daadwerkelijk beter? Want zie veel uiteenlopende meningen op het internet.
    Paul, hier een kopie van mijn antwoord uit de Peckinpahthread

    Gisteren beide versies van Pat Garrett & Billy the Kid gekeken. Persoonlijk vind ik de 2005-versie beter dan de 1988 Turner Previewversie. Echt verschillend zijn beide versies niet. De beginscene in beide versies is anders. In de 2005-versie wordt eerst Pat Garrett vermoord in 1909, daarna gaat de film terug naar 1881. In de 1988-versie loopt dit in elkaar over. De '88-versie eindigt expliciet met de moord op Garrett. Verder mis ik in de 1988-versie het fragment waar Garrett naar zijn Mexicaanse vrouw teruggaat en de scene in het bordeel is aanzienlijk ingekort. In deze scene zie je niet dat Garrett eerst een hoer mishandelt om informatie over Billy the Kids verblijfplaats te krijgen.
    De versie uit '88 is daarentegen weer iets langer dan de versie uit 2005.
    PG & BtK is een goede western, maar hier en daar mis ik de samenhang in het verhaal. Het lijkt alsof de film van de hak op de tak springt, maar dit kan ook aan de "cut" liggen. De film is absoluut de moeite waard om naar te kijken, maar mijns inziens kwalitatief minder dan The Wild Bunch en Cable Hogue.

  23. #1548

    Standaard Re: Verbod op films met rokende filmsterren

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Gisteren nog gekeken naar Django. (zie dvd gekeken topic) Ik was zo slim om naar bed te gaan bij de [spoiler:99cc9bb02b]begraafplaats scene[/spoiler:99cc9bb02b], dan kom je die dag daarna bedrogen uit.
    Lachuh, daarna duurt de film hoogstens nog twee minuten. Goede timing Kees. :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Gewoonweg schitterend, met alle elementen uit Mannaja, een heerlijke themesong en een hele jonge Nero.
    Wat mij betreft beter dan A fistful of Dollars.
    Django is uit '66 en Mannaja uit '77, dus andersom.
    Django is zeker een betere spaghettiwestern dan A Fistful of Dollars.
    Afgelopen maandag was nog de western Companeros van Corbucci met Frank Zwart op tv. (zie spaghettiwesternthread cinemavanti)

  24. #1549

    Standaard Re: Verbod op films met rokende filmsterren

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Clint Eastwood mag ook niet meer roken in films, dus is ie maar gestopt:
    Inderdaad, Clint ziet hier erg mager uit.
    Volgens mij word je toch dikker als je stopt met roken?

  25. #1550

    Standaard Re: Verbod op films met rokende filmsterren

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Gisteren nog gekeken naar Django. (zie dvd gekeken topic) Ik was zo slim om naar bed te gaan bij de [spoiler:4593957164]begraafplaats scene[/spoiler:4593957164], dan kom je die dag daarna bedrogen uit.
    Lachuh, daarna duurt de film hoogstens nog twee minuten. Goede timing Kees. :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Gewoonweg schitterend, met alle elementen uit Mannaja, een heerlijke themesong en een hele jonge Nero.
    Wat mij betreft beter dan A fistful of Dollars.
    Django is uit '66 en Mannaja uit '77, dus andersom.
    Django is zeker een betere spaghettiwestern dan A Fistful of Dollars.
    Afgelopen maandag was nog de western Companeros van Corbucci met Frank Zwart op tv. (zie spaghettiwesternthread cinemavanti)
    Nou ja ik keek eerst Mannaja en elementen zag ik terug, vandaar. :wink:

Pagina 62 van 167 EersteEerste ... 125258596061626364656672112162 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •