Pagina 52 van 167 EersteEerste ... 24248495051525354555662102152 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 4160 worden weergegeven.
  1. #1276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Monco1976
    Ik ben gek op het western genre !
    Ra, ra met zo'n nickname :wink:
    Haha, buiten dat loop ik ook nog met een brace rond omdat mijn hand ook naar de haaien is, vandaar.

  2. #1277

    Standaard aftellen

    Voor de fans komt de datum snel dichterbij: release 15 aug. a.s.:

    Bron ( € 9,98.)

  3. #1278

    Standaard tip: STATION WEST

    Jammer, alleen Franse subs: STATION WEST

    Ook weinig info bij IMDB, maar wel met prima cast: de bloedmooie Jane Greer (OUT OF THE PAST), Dick Powell en Raymond Burr (PERRY MASON). Nominatie: http://www.imdb.com/title/tt0040835/awards
    Wel Engelstalig; single layered transfer; verkrijbaar: R-2Fr.
    Verder bestaat er -helaas- alleen maar en ingekleurde VHS-NTSC van deze western.

    edit 31/7:
    - PLOT DESCRIPTION:
    Station West (1948) may look like a western, but it sure sounds like a contemporary film noir. Dick Powell stars as Haven, a government private investigator assigned to investigate the murders of two cavalrymen. Travelling incognito, Haven arrives in a small frontier outpost, where leggy saloon singer Charlie (Jane Greer) controls all illegal activities. After making short work of Charlie's burly henchman (Guinn Williams), Haven gets a job at her gambling emporium, biding his time and gathering evidence against the gorgeous crime chieftain Cast as a philosophical bartender, Burl Ives is afforded at least one opportunity to sing.
    Station Westwas one of a handful of RKO Radio films released to the 8-millimeter home-movie market in the mid-1970s. Highly recommended.


    - Review 2

    Links, ingekleurde VHS-NTSC release :



    Onder: zeldzame Italiaanse STATION WEST filmposter:


  4. #1279

    Standaard Mannaja -A MAN CALLED BLADE

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Niet Mannaja volledig gekeken (kwartiertje) door vakantie stress. :wink: Heb maar voor wat luchtigers gekozen in de vorm van Lethal Weapon 3.
    Dus dit is een zware western :

    Hier als 2-pack. Bron.

    -0-0-0-0-

    RAWHIDE.
    Naast "The Naked Spur" is de top tv-westernreeks RAWHIDE, de enigste western, welke de komende 2-3 maanden op DVD (R-1) uitkomt.
    RAWHIDE, The complete first Season, 7 DVD-boxset (22 afleveringen van 50 min., "uncut"):



    RAWHIDE, forum: http://tv.groups.yahoo.com/group/rawhide/

    RAWHIDE, fansite 1: http://rawhide.dhamel.com/

    RAWHIDE, fansite 2: http://www.tausend-meilen-staub.de/

    RAWHIDE, fotoblogs: http://www.dotphoto.com
    the login info: - username: rawhide; - password: guest

    -0-0-0-0-0-

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Monco1976
    Gaaf topic en weer genoeg inpsiratie opgedaan voor nieuwe aanschaf...Ik ben gek op het western genre !
    De meesten hier Welkom in deze thread

    Kit Carson

  5. #1280

    Standaard Re: Mannaja -A MAN CALLED BLADE

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Niet Mannaja volledig gekeken (kwartiertje) door vakantie stress. :wink: Heb maar voor wat luchtigers gekozen in de vorm van Lethal Weapon 3.
    Dus dit is een zware western :

    Hier als 2-pack. Bron.
    Dit is het eerste dat ik op IMDB tegen kom als ik Mannaja ga opzoeken.

    An italian western from the late seventies. [spoiler:c1c5346802]The start of this movie is set in a swamp/forest somewhere. A wanted crook is running away from a man on hose back. He trips, he stand back up and backs up against a tree. He see the unknown man, the crook draws his weapon but before he can fire the man on the horse takes out a hatchet and throws it, cutting one of the crooks hands off. The man on horse back is balde, he is named blade because of his hatchet throwing. Blade rides to a nearby town to collect a reward on the crook but finds no sheriff, only trouble. The rest of this dull movie consists of blade getting involved with some very bad people and having to save the day. The plot twists are unoriginal, dull and uninteresting. There is not much action or violence and the ending is also rubbish, the final showdown between blade and the main villian is pathetic, too short and very dull.[/spoiler:c1c5346802] On the plus side its well made, has nice photography and is atmospheric, overall the negatives outweigh the positives. Disappointing.

    Ik krijg toch langzaam het idee, dat voor veel films, die hier genoemd worden, je echt een Western-fan moet zijn en niet een casual Western- kijker.

    Kan iemand mij misschien helpen aan een film waarin een Fort van het leger wordt aangevallen door Apches. Die film heb ik ooit eens op TV gezien, maar hoe die heet? Fort Apache misschien?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  6. #1281

    Standaard Re: Mannaja -A MAN CALLED BLADE

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Ik krijg toch langzaam het idee, dat voor veel films, die hier genoemd worden, je echt een Western-fan moet zijn en niet een casual Western- kijker.
    Dat zou best kunnen, wat je schrijft. Maar als westernfan vind ik ook niet elke western goed. Over heel veel westerns verschillen de meningen op dit forum enorm. Neem nou Mannaja, een film die de laatste dagen populair op dit forum is. Ik vind het een goede spaghettiwestern -misschien ook omdat ik een spaghettiwesternliefhebber ben-, Kees Hoekerd kijkt alleen het eerste kwartier van deze western en Paul Hijmans vind hem maar gemiddeld, om maar een voorbeeld te noemen. Neem nu High Noon, daar zijn de meningen nog meer over verdeeld. Je hebt haters, gedogers en liefhebbers van deze film.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Kan iemand mij misschien helpen aan een film waarin een Fort van het leger wordt aangevallen door Apches. Die film heb ik ooit eens op TV gezien, maar hoe die heet? Fort Apache misschien?
    Zou kunnen. Speelde The Duke mee?

  7. #1282

    Standaard

    Jullie zijn maar rare jongens. Een film als Mannaja wordt de hemel in geprezen, terwijl Bandolero! nota bene als volgt wordt afgedaan:
    # onwaarschijnlijkheden in het verhaal, waardoor wel heel veel wordt gevergd van het inlevingsvermogen van de kijker.
    # Raquel Welch (als weduwe van een bij de bankoverval om het leven gekomen rancher) valt meer op vanwege haar coiffure dan vanwege de rol die ze neerzet.
    # George Kennedy (in de hoedanigheid van vasthoudende sheriff) speelt nogal flets.
    # James Stewart is weliswaar een bad guy, maar is niet vilein genoeg om hem een echte slechterik te doen zijn.
    # De transformatie van het door Dean Martin vertolkte karakter is bijzonder ongeloofwaardig (een gewetenloze crimineel die zich als donderslag bij heldere hemel ontpopt tot een naar huisje-boompje-beestje verlangend watje).

    Onvoorstelbaar!


    Zijn jullie alleen maar bekend met Clint Eastwood (en van daaruit naar het Spaghetti-genre), en de twee andere megabekende gezichten James Stewart en John Wayne ofzo, want ik lees hier amper iets over andere acteurs en films. Met name de jaren ´30 en ´40 komen nooit voor in deze thread.

  8. #1283

    Standaard verschillende belevingen binnen genres...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan
    Zijn jullie alleen maar bekend met Clint Eastwood (en van daaruit naar het Spaghetti-genre), en de twee andere megabekende gezichten James Stewart en John Wayne ofzo, want ik lees hier amper iets over andere acteurs en films. Met name de jaren ´30 en ´40 komen nooit voor in deze thread.
    Ik dacht, dat ik daar aardig mee bezig was: posts over westerns als RAMROD, RAWHIDE, YELLOW SKY en STATION WEST bijvoorbeeld. Dit zijn westerns zonder de Bermudadriehoek Wayne-Eastwood-Stewart.

    Ook binnen het genre lopen de meningen inderdaad uiteen (binnen het westerngenre heb ik niets met HIGH NOON, "the duke" en binnen het film-noir genre heb ik niets met DOUBLE INDEMNITY. Terwijl beide films gehyped worden bijvoorbeeld.), en da's maar goed ook. Deze thread wordt dan anders erg statisch en een soort IMDB. Ook op forums aldaar worden door liefhebbers verschillend geoordeeld over de desbetreffende film.

  9. #1284

    Standaard Re: Mannaja -A MAN CALLED BLADE

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Kan iemand mij misschien helpen aan een film waarin een Fort van het leger wordt aangevallen door Apches. Die film heb ik ooit eens op TV gezien, maar hoe die heet? Fort Apache misschien?
    Er zijn diverse Amerikaanse westerns en tv series die dit als item hebben. Edoch meestal geen Apaches, maar andere, agressievere stammen als Commanches, Cheyennes en Kiowa's. Apaches vielen meestal ranchers, settlers en wagontrains aan. THE HIGH CHAPARRAL tv- westernreeks is daar zelfs volledig aan gewijd.
    In "spaghetti"-westerns komen zelden native-indians voor.
    Wordt vervolgd.

    Commanches, die een fort bestormen (Derek- Charles Eyles art):


  10. #1285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan
    Jullie zijn maar rare jongens. Een film als Mannaja wordt de hemel in geprezen, terwijl Bandolero! nota bene als volgt wordt afgedaan:
    # onwaarschijnlijkheden in het verhaal, waardoor wel heel veel wordt gevergd van het inlevingsvermogen van de kijker.
    # Raquel Welch (als weduwe van een bij de bankoverval om het leven gekomen rancher) valt meer op vanwege haar coiffure dan vanwege de rol die ze neerzet.
    # George Kennedy (in de hoedanigheid van vasthoudende sheriff) speelt nogal flets.
    # James Stewart is weliswaar een bad guy, maar is niet vilein genoeg om hem een echte slechterik te doen zijn.
    # De transformatie van het door Dean Martin vertolkte karakter is bijzonder ongeloofwaardig (een gewetenloze crimineel die zich als donderslag bij heldere hemel ontpopt tot een naar huisje-boompje-beestje verlangend watje).

    Onvoorstelbaar!


    Zijn jullie alleen maar bekend met Clint Eastwood (en van daaruit naar het Spaghetti-genre), en de twee andere megabekende gezichten James Stewart en John Wayne ofzo, want ik lees hier amper iets over andere acteurs en films. Met name de jaren ´30 en ´40 komen nooit voor in deze thread.
    Laat ik een paar (B-) western acteurs noemen die ook zeer
    de moeite waard zijn:
    -Randolph Scott
    -Audie Murphy
    -Roy Rogers

  11. #1286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan
    Jullie zijn maar rare jongens. Een film als Mannaja wordt de hemel in geprezen, terwijl Bandolero! nota bene als volgt wordt afgedaan:

    (...)

    Onvoorstelbaar!
    Blijkbaar ben je het niet eens met mijn analyse. Kan toch? Ieder zijn meug. Mannaja heb ik overigens nooit gezien.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan
    Zijn jullie alleen maar bekend met Clint Eastwood (en van daaruit naar het Spaghetti-genre), en de twee andere megabekende gezichten James Stewart en John Wayne ofzo, want ik lees hier amper iets over andere acteurs en films. Met name de jaren ´30 en ´40 komen nooit voor in deze thread.
    Deze drie heren hebben dan ook heel wat rollen in dit genre op hun naam staan, en het zijn zeker niet de minste westerns waar ze hun bijdragen aan hebben geleverd. Niet verbazingwekkend dus dat deze namen hier veelvuldig terugkomen. Trouwens, wat let je om zelf toevoegingen te doen? Goede tips zijn altijd welkom. :wink:

  12. #1287

    Standaard Re: Mannaja -A MAN CALLED BLADE

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Kan iemand mij misschien helpen aan een film waarin een Fort van het leger wordt aangevallen door Apches. Die film heb ik ooit eens op TV gezien, maar hoe die heet? Fort Apache misschien?
    Er zijn diverse Amerikaanse westerns en tv series die dit als item hebben. Edoch meestal geen Apaches, maar andere, agressievere stammen als Cheyennes en Kiowa's. Apaches vielen meestal ranchers, settlers en wagontrains aan. THE HIGH CHAPARRAL tv- westernreeks is daar zelfs volledig aan gewijd.
    In "spaghetti"-westerns komen zelden native-indians voor.
    Wordt vervolgd.
    In "The Indian Fighter" zit ook een aanval van indianen op een fort (zorgt voor hele goede, spannende scenes). In "The New World" ook trouwens, maar die film is nog niet uitgezonden op tv.

  13. #1288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan
    Jullie zijn maar rare jongens. Een film als Mannaja wordt de hemel in geprezen, terwijl Bandolero! nota bene als volgt wordt afgedaan.....
    Volgens mij mag Qzyn toch zijn mening over Bandolero! geven. Als hij Bandolero! géén goede film vindt, mag hij deze mening reflecteren. En als dat jouw mening niet is, nou en Jullie? Over de film Mannaja wordt slechts door enkele forumleden een opmerking gemaakt. De meesten kennen deze film niet eens en nogmaals het is een mening. Zo is het ook met recensies, het blijft de mening van een individu.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan
    Zijn jullie alleen maar bekend met Clint Eastwood (en van daaruit naar het Spaghetti-genre), en de twee andere megabekende gezichten James Stewart en John Wayne ofzo, want ik lees hier amper iets over andere acteurs en films. Met name de jaren ´30 en ´40 komen nooit voor in deze thread.
    Blijkbaar zitten op dit forum veel liefhebbers van Clint, The Duke, Jimmie Stewart en de spaghettiwestern. Trouwens als je deze gehele westernthread zou lezen , zul je zien dat dit eigenlijk wel meevalt. Niet alléén de bovenstaande westerns worden genoemd.

  14. #1289

    Standaard Re: Red Sun

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Thanks, maar bij bij Ro-disc € 6,79: http://tinyurl.com/pm3m5
    Er staan bij cdplus 2 versies, wat is 't verschil
    RED SUN Bij MM Maastricht voor 4,99. (Indies 4:3 )
    Trouwens de eerste versie is de dvd van Indies, de tweede versie komt in augustus uit.

  15. #1290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Als hij Bandolero! géén goede film vindt, mag hij deze mening reflecteren.
    Zo erg slecht is deze film ook weer niet, hij begint veelbelovend en eindigt tegenvallend, althans naar mijn bescheiden mening.

    BTW: zoals ik het recht heb om mijn mening te geven over Bandolero, zo heeft Bogart-Fan uiteraard het recht om zijn mening over mijn mening te geven (als je begrijpt wat ik bedoel ). Misschien kan hij zijn mening nog toelichten, dan kom ik er wellicht achter wat ik over het hoofd heb gezien in deze film.

  16. #1291

    Standaard Re: Red Sun

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Thanks, maar bij bij Ro-disc € 6,79: http://tinyurl.com/pm3m5
    Er staan bij cdplus 2 versies, wat is 't verschil
    RED SUN Bij MM Maastricht voor 4,99. (Indies 4:3 )Trouwens de eerste versie is de dvd van Indies, de tweede versie komt in augustus uit.
    Bedankt voor de tip

    Andere westernacteurs/trices zijn nog Joel McCrae, James Arness, Leif Ericson, Charles Bronson, Gregory Peck, Felicia Farr, Cameron Mitchell, Henry Fonda, Kirk Douglas, Lex Barker, Eric Flemming, Anne Baxter, Barbara "Babs"Stanwyck.

    Anne Baxter:

  17. #1292

    Standaard Re: uncut ULZANA'S RAID

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Even Keine Gnade für Ulzana op internet gecheckt. De 2003-versie is identiek aan de Nederlandse versie, afgerond 99 minuten. De 2004-versie heeft 106 minuten. Wat de 2004-versie interessant maakt, is dat deze versie ook een Engelse dub en Nl-subs heeft. Ik ga toch maar eens een kijkje over de grens nemen. Ik woon tenslotte vlak bij Duitsland.
    Ich binn sehr gespannt; guck auch mal nach dem (gnädigen) Preis. :P
    Vandaag even naar Duitsland geweest. Ulzana's Raid (full versie 106 min.) was niet aanwezig, maar komt volgende week binnen. Het viel me op dat er in Duitsland veel westerns verschenen zijn die in Nederland nog geen release hebben gehad. Veel westerns hebben trouwens ook Engelse dub en Nederlandse subs. Helaas niet bij de spaghettiwesterns. Deze hebben meestal alleen de Duitse dub en soms ook nog de originele Italiaanse dub en meestal géén subs.
    DVD's zijn trouwens stukken goedkoper!

  18. #1293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    BTW: zoals ik het recht heb om mijn mening te geven over Bandolero, zo heeft Bogart-Fan uiteraard het recht om zijn mening over mijn mening te geven.
    Mee eens Het gaat er wel om hoe je je uitdrukt natuurlijk en niet gelijk met de botte bijl (Mannaja :wink: ) er op los gaat hakken.

  19. #1294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    BTW: zoals ik het recht heb om mijn mening te geven over Bandolero, zo heeft Bogart-Fan uiteraard het recht om zijn mening over mijn mening te geven.
    Mee eens Het gaat er wel om hoe je je uitdrukt natuurlijk en niet gelijk met de botte bijl (Mannaja :wink: ) er op los gaat hakken.
    Botte bijl of strijdbijl... :wink:


  20. #1295

    Standaard

    Ik heb zaterdag overigens de DVD boxset Elvis: Films That Rock thuisgekregen, waarvan 'Love Me Tender' (1956) en 'Flaming Star' (1960) te boek staan als westerns.

  21. #1296

    Standaard elvis

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Ik heb zaterdag overigens de DVD boxset Elvis: Films That Rock thuisgekregen, waarvan 'Love Me Tender' (1956) en 'Flaming Star' (1960) te boek staan als westerns.
    Klopt Zijn ook zijn enigste muziek-westerns.

  22. #1297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Botte bijl of strijdbijl... :wink:
    In Bandolero! zijn het zeer scherpe machetes waarmee er flink op los wordt gehakt.

  23. #1298

  24. #1299

    Standaard

    Laat ik een paar (B-) western acteurs noemen die ook zeer
    de moeite waard zijn:
    -Randolph Scott
    -Audie Murphy
    -Roy Rogers
    Daar ben ik het mee eens. Vooral Audie Murphy behoort ook tot mijn favorieten. Andere vroege helden zijn o.a. Tom Mix en Gene Autry. Tot mijn 'lateren' behoren vooral Burt Lancaster, Alan Ladd en Richard Widmark, en natuurlijk ook John Wayne.

    Deze drie heren hebben dan ook heel wat rollen in dit genre op hun naam staan, en het zijn zeker niet de minste westerns waar ze hun bijdragen aan hebben geleverd. Niet verbazingwekkend dus dat deze namen hier veelvuldig terugkomen.
    Het valt mij op dat Clint Eastwood hoog bovenaan de ladder staat, en dat komt niet in de laatste plaats omdat hij de meest moderne van alle filmcowboys is en waarschijnlijk het dichst bij staat voor de gemiddelde filmkijker. En via Eastwood is de link met Django, Trinity, Keoma etc. dan ook snel gelegd, en dan is het logisch dat een onbekende film als 'Mannaja' ineens door iedereen hier gezien wil worden ...
    Hooguit wanneer er weer eens een oude western op dvd verschijnt duikt die titel op in dit topic (omdat waarschijnlijk geen van de lezers er tot dat moment ooit van gehoord had) en dat is best jammer want het zegt veel over de van oorsprong lage interesse in oude westerns.
    De oorpsronkelijke matinee-idols (zoals Hopalong Cassidy, Tom Mix, Gene Autry, Zorro, Rex Allen, Roy Rogers) worden trouwens uberhaupt al nooit genoemd.

    Bandolero: Misschien kan hij zijn mening nog toelichten, dan kom ik er wellicht achter wat ik over het hoofd heb gezien in deze film.
    Deze film heeft alles wat een goede western tot een succes maakt. Er zitten zoveel thema's in de film dat er altijd wel wat uit te halen valt. Maar daarnaast bevat de film ook de klassieke western-clichés van goed tegenover kwaad, de dame in de stress, etc.
    Het enige nadeel van de film kan zijn dat hij niet 5 jaar eerder is verfilmd (met exact dezelfde cast), want dat zou een compleet ander produkt hebben opgeleverd.

    Ik sta er trouwens versteld van dat veel van jullie praten alsof je al sinds jaar en dag in westerns geinteresseerd bent, maar dan ineens blijkt dat veel van de allerbekendste films (die vaak in de voorbije jaren nog op de BBC/ARD/ZDF voorbij zijn gekomen, of al geruime tijd op R1 verkrijgbaar zijn) nog volslagen onbekend zijn. Daar is op zich natuurlijk niets mis mee, maar ook dat tekent weer de oorspronkelijk lage interesse in het ooit zo roemruchte genre.
    Ulzana's Raid bijvoorbeeld. Dat moet toch wel een van de meest bekende 18+ westerns zijn, maar toch blijken er niet veel te zijn die hem kenden voordat hij hier genoemd werd. Dat vind ik best jammer.

    Voor de geinteresseerden: Cable Hogue ligt (nu al) bij MM Groningen voor slechts 6.99. De overige nieuwe Warners zullen dan ook wel gauw volgen.

    Elvis heeft niet slechts 2 westerns gemaakt, maar 3: 'Charro!' is de 3e en de enige film van Presley waar hij geen enkele noot in zingt.
    Charro! heeft trouwens de mooiste Elvis-filmaffiche, en dan met name de Spaanse en de Turkse uitvoering zijn briljant!!

  25. #1300

    Standaard Re: Mannaja -A MAN CALLED BLADE

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Ik krijg toch langzaam het idee, dat voor veel films, die hier genoemd worden, je echt een Western-fan moet zijn en niet een casual Western- kijker.
    Dat zou best kunnen, wat je schrijft. Maar als westernfan vind ik ook niet elke western goed. Over heel veel westerns verschillen de meningen op dit forum enorm. Neem nou Mannaja, een film die de laatste dagen populair op dit forum is. Ik vind het een goede spaghettiwestern -misschien ook omdat ik een spaghettiwesternliefhebber ben-, Kees Hoekerd kijkt alleen het eerste kwartier van deze western en Paul Hijmans vind hem maar gemiddeld, om maar een voorbeeld te noemen. Neem nu High Noon, daar zijn de meningen nog meer over verdeeld. Je hebt haters, gedogers en liefhebbers van deze film.
    Je uitleg is volledig duidelijk. Daar kan ik wel inkomen inderdaad. Heel veel westerns ken ik dan ook nog niet moet ik zeggen. Zo had ik ook nooit gedacht, dat er andere leuke Spaghetti Westerns zouden zijn, behalve de Dollar-trilogie en Once Upon A Time In The West.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Kan iemand mij misschien helpen aan een film waarin een Fort van het leger wordt aangevallen door Apaches. Die film heb ik ooit eens op TV gezien, maar hoe die heet? Fort Apache misschien?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Zou kunnen. Speelde The Duke mee?
    The Duke speelde niet mee volgens mij (maar het zou ook wel zo kunnen zijn). In mijn herinnering was de film wel zwartwit. Maar ik heb net de trailer gekeken op videodetective.com, maar dat kwam toch niet bekend voor.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

Pagina 52 van 167 EersteEerste ... 24248495051525354555662102152 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •