Pagina 163 van 167 EersteEerste ... 63113153159160161162163164165166167 LaatsteLaatste
De resultaten 4.051 tot 4.075 van 4160 worden weergegeven.
  1. #4051

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Mijn DVD-spelers zijn inderdaad regiovrij maar mij Blu-ray speler helaas alleen voor DVD's en niet voor Blu-rays.

    Inmiddels heb ik wel ontdekt dat diverse Olive Blu-rays wel regiovrij zijn.....
    Ik heb een OPPO BDP-83 en OPPO BDP-95SE multi-players en beiden zijn zone en regio -vrij.
    Gelukkig zijn de meeste BD's nog zone-vrij. BD's uit zone-A hebben doorgaans beter bron materaal, maar dat gold voor R-1 DVD's ook al.

    Stegens kan de meeste players wel regio en zone vrij maken trouwens.
    Laatst aangepast door kit carson : 25-06-2012 om 17:08

  2. #4052

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    Ik heb een OPPO BDP-83 en OPPO BDP-95SE multi-players en beiden zijn zone en regio -vrij.
    Gelukkig zijn de meeste BD's nog zone-vrij. BD's uit zone-A hebben doorgaans beter bron materaal, maar dat gold voor R-1 DVD's ook al.

    Mijn Samsung BD speler was iets goedkoper dan die OPPO's denk ik......

    Inderdaad zijn veel BD's regiovrij en ik heb dan ook al meerdere amerikaanse BD's staan.

    Bij de grote maatschappijen zijn de verschillen tussen de regio's nu gelukkig een stuk kleiner dan bij DVD.
    PAL speed-up is nu gelukkig ook verleden tijd.

  3. #4053

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Mijn Samsung BD speler was iets goedkoper dan die OPPO's denk ik.......
    Beeldkwaliteit is dan ook subliem. Nadeel is de rumoerige fan aan de achertzijde. Hinderlijk bij zachte passages.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Inderdaad zijn veel BD's regiovrij en ik heb dan ook al meerdere amerikaanse BD's staan.
    Idem. Maar wel minder aanschaf de laatste tijd door vaker ontbreken 2.0 audio. Spelers maken wel van. 5.1 2.0, maar toch faseproblemen (soms zelfs lipsync.), zelfs met de prijzige OPPO's. (ben stereo/2.0 freak). Van Western "Once Upon A time etc.' klinkt de 2.0 audio stukken beter dan de van 5.1 naar 2.0 geconverteerde audio van de BD van dezelfde film (beeld is uiteraard wel stukken beter).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Bij de grote maatschappijen zijn de verschillen tussen de regio's nu gelukkig een stuk kleiner dan bij DVD.
    Dat klopt. Op DVD komt ook nog te vaak VHS-ripp-offs uit. Recent weer ervaren boxset 'Darn Good Westerns Vol.II' en 'Belle Star' (1941).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    PAL speed-up is nu gelukkig ook verleden tijd.
    Inderdaad!
    Laatst aangepast door kit carson : 25-06-2012 om 17:25 Reden: spelling

  4. #4054
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    Dat klopt. Op DVD komt ook nog te vaak VHS-ripp-offs uit. Recent weer ervaren boxset 'Darn Good Westerns Vol.II' en 'Belle Star' (1941).
    Tja dat zal je altijd wel hebben met films die ofwel in het public domain zitten of
    meer tot de obscuriteit behoren.

    VCI, Popflix, Mill Creek, ... tja allemaal "uitgevers" die haast alleen public domain
    materiaal op een DVD proppen zonder ook maar iets met het bronmateriaal te doen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #4055

    Standaard

    Frankrijk is het eerste Europese land die de recente top tv-Westernserie HOW op Blu-ray uitbrengt (planning 4 juli a.s.):



    *****************************

    (edit)

    - 'The Man Who Shot Liberty Valance' (zone-vrij): Blu-ray review.
    Laatst aangepast door kit carson : 28-06-2012 om 08:38

  6. #4056

  7. #4057

    Standaard

    Nieuwe western / drama serie komt eraan: Longmire. Ben benieuwd of het wat is, speelt zich wel af in de huidige tijd . Doet me beetje denken aan Justified. Trailer

  8. #4058

  9. #4059

    Standaard Ramrod (1947)

    Norish Western RAMROD komt naast op VHS-NTSC eindelijk ook in DVD R-1 uit.
    * Bron.

  10. #4060

    Standaard

    Eindelijk: Andre de Toths noirish Western RAMROD (1947) met Veronica Lake (!) op Blu-ray!
    (voor wie interesse heeft in mijn RAMROD VHS-NTSC gaarne pm)



    Releasedatum: 20 nov. a.s.

  11. #4061

    Standaard Ramrod

    Zoals Kit Carson reeds schreef, enkele weken geleden is Ramrod op blu ray in de V.S. verschenen. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit van deze blu ray. Heeft iemand Ramrod al aangeschaft?
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  12. #4062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer Bekijk bericht
    Zoals Kit Carson reeds schreef, enkele weken geleden is Ramrod op blu ray in de V.S. verschenen. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit van deze blu ray. Heeft iemand Ramrod al aangeschaft?

    dit al gezien ?:
    http://www.dvdbeaver.com/film4/blu-r...od_blu-ray.htm

  13. #4063

    Standaard

    Ik heb al enige jaren de VHS van Ramrod, maar wacht nog ff op aanschaf van de Blu-ray, tot de prijs wat zakt.

    De screenshots van DVDBeaver zijn al stukken beter dan de VHS.
    Laatst aangepast door kit carson : 01-01-2013 om 07:42

  14. #4064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Ha ha, net nadat ik de vraag had gesteld even op internet gezocht en inderdaad ook deze pagina gevonden. Volgens mij is dvdbeaver niet altijd objectief, maar tocht bedankt voor je reactie, Herman.
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  15. #4065

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    Ik heb al enige jaren de VHS van Ramrod, maar wacht nog ff op aanschaf van de Blu-ray, tot de prijs wat zakt.

    De screenshots van DVDBeaver zijn al stukken beter dan de VHS.
    Ramrod wordt uitgegeven door Olive Films. Een paar weken geleden een andere western uitgebracht door Olive bekeken namelijk de film "The Jayhawkers". Het betrof een een-op-een blu ray-kopie. De film was uiterst scherp, maar bevatte nog veel beschadigingen. Ik verwacht dit ook bij Ramrod.
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  16. #4066

    Standaard

    Blu-ray release op 14 mei 2013 om 3:10 PM van:







    Matige Blu-ray transfer van The Hangman (1959): review. Zie ook DVDBeaver.

    edit
    Momenteel € 8,97 bij Amazon.de:

    Laatst aangepast door kit carson : 08-03-2013 om 09:24

  17. #4067

    Standaard

    Momenteel voor slechts $ 4/€3,12 bij Amazon.com:



    Zone-vrije Blu-ray. Toen ik vanavond bestelde was voorraad nog 37 stuks.

  18. #4068

    Standaard

    Vorige week na lange tijd weer een keer een Western gekeken. Een klassieker: The Wild Bunch. Vond hem niet meer zo goed als hij in mijn herinnering was. Heb in tussen tijd wel flink wat andere westerns gezien, maar kan toch niet tippen aan de Leone westerns. Al met al wel vermaakt.

  19. #4069

    Standaard

    Hell on Wheels (HoW) seizoen 3 begint op zaterdag 3 aug. 2013.
    ** Bron.

    Jennifer Ferrin wordt toegevoegd aan de cast als de journaliste Louise Ellison: "strong frontier women in distress".
    Ondanks auditie van Meredith Monroe: http://vimeo.com/61962647.

    Quote: Season 3 of Hell on Wheels lands in the year 1867, the third year of the building of the transcontinental railroad. Cullen Bohannon leaves his vengeance-seeking behind and invests in the new American landscape...the beginnings of big business, big religion, and the new role of Wall Street in the White House. Bohannon must contend with racism, greed and murder as he single-mindedly leads the Union Pacific in its race across the country against the Central Pacific Railroad. The high stakes corporate race, the environmental costs and degradation of the native peoples' way of life are themes that resonate deeply in today's America.



    edit
    Vraagtekens worden echter gezet bij de verhuizing van de HoW uitzenddag: van de zondagavond naar de zaterdagavond: Calgary Herald d,d, 15/04/2013.
    Laatst aangepast door kit carson : 16-04-2013 om 20:55 Reden: update

  20. #4070

    Standaard

    'Westerns', er zit nog leven in: film is nog niet uit, maar hier alvast merchandise voor de kids:

    Laatst aangepast door kit carson : 21-04-2013 om 15:52

  21. #4071

    Standaard

    Reviews Blu-ray '3:10 to Yuma/De Trein van Tien over Drie' (1957):

    - Blu-ray.com
    - DVDBeaver

    Felicia 'Blu-ray' Farr:




    There is a lonely train called the 3.10 to Yuma
    The pounding of the wheels is more like a mournful sigh
    There's a legend and there's a rumor
    When you take the 3.10 to Yuma
    You can see the ghosts of outlaws go ridin' by...
    In the sky...
    Way up high...

    Frankie Laine
    Laatst aangepast door kit carson : 26-04-2013 om 07:26

  22. #4072

    Standaard

    Updates tv-Western Hell on Wheels (aka 'Hell in Water', 'Waterworld 2') - seizoen 3: http://dvd.nl/forum/showthread.php?8...eels&p=1943049


  23. #4073

  24. #4074

    Standaard

    is dat "Hell on wheels" wat?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  25. #4075

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    is dat "Hell on wheels" wat?
    Ja zeker, stukken beter dan The Lone Ranger (2013), maar niet op niveau als de legendarische Western-serie 'Deadwood.'
    Voor impressie tig clips op YouTube en beide voorgaande seizoenen zijn inmiddels op Blu-ray verschenen.
    Continuering en opnames voor 3e seizoen waren nog ff spannend i.v.m. wisseling scriptschrijvers en de overstromingen dit voorjaar in Calgary-Canada, waar HoW wordt opgenomen.
    Interessante personage is o.a. de 'creepy' The Swede.

    edit
    Impressie HoW: clip Indian Attack.
    .(Bron song: http://www.youtube.com/watch?v=f8D7MLsNAb8 )

    ************************************

    Stills Jennifer Ferrin, HoW seizoen 3, episode 2:





    (Bron: Endemol-USA/AMC)
    Laatst aangepast door kit carson : 11-08-2013 om 15:59

Pagina 163 van 167 EersteEerste ... 63113153159160161162163164165166167 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •