Pagina 161 van 167 EersteEerste ... 61111151157158159160161162163164165 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.001 tot 4.025 van 4160 worden weergegeven.
  1. #4001

    Standaard

    Ik ben ook nog steeds een redelijk een fan en voor mij blijft toch butch cassidy and the sundance kid mn favoriet (vanwege vroeger), en ik lees soms ook nog wel eens van die crappy westernstripboeken zoals tex willer

    Kent iemand die?

    Waren van 1970 ong en toen kwam er elke maand 1 uit tot 128 stuks.

    Later is er ook nog een grotere versie van geweest , maar die was niet zo leuk.

  2. #4002

    Standaard

    Van Lucio Fulci kende ik eigenlijk alleen z,n horror werkjes, maar zag vandeweek Sella d'Argento (1978) met Giuliano Gemma, helemaal geen verkeerde film en zeker de moeite waard voor spaghetti fans.
    Laatst aangepast door Dennis Kuijper : 25-10-2011 om 15:16
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #4003

  4. #4004

    Standaard

    Heeft iemand hier misschien de DVD's van The High Chaparral uit Duitsland?
    Ik zoek die serie voor iemand en ik zie dat de DVD's is Duitsland wel verkrijgbaar zijn maar weet iemand of die ook het originele Engelse audio hebben?

  5. #4005

    Standaard Hell on Wheels (2011)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Inmiddels de 1e 2 afleveringen gezien en verwacht eind deze week aflevering 3 t/m 5 te zien. Haalt niet niveau van Deadwood, maar zeker geen slechte Western reeks.

    PS
    Eerder al hier Hell on Wheels thread geopend.
    Laatst aangepast door kit carson : 04-12-2011 om 13:56

  6. #4006

    Standaard The High Chaparral

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas83 Bekijk bericht
    Heeft iemand hier misschien de DVD's van The High Chaparral uit Duitsland?
    Ik zoek die serie voor iemand en ik zie dat de DVD's is Duitsland wel verkrijgbaar zijn maar weet iemand of die ook het originele Engelse audio hebben?
    Ja, zie ook The High Chaparral draadje op dit forum.

  7. #4007

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ik ben ook nog steeds een redelijk een fan en voor mij blijft toch butch cassidy and the sundance kid mn favoriet (vanwege vroeger), en ik lees soms ook nog wel eens van die crappy westernstripboeken zoals tex willer Kent iemand die?
    Waren van 1970 ong en toen kwam er elke maand 1 uit tot 128 stuks.
    Later is er ook nog een grotere versie van geweest , maar die was niet zo leuk.
    Weet dat Tex Willer buiten NL erg populair was, vooral in Italie en West-Duitsland ('Tex').
    Voor vintage Tex Willer NL uitgaven zie www.qoop.nl.
    Die veel latere Tex Willer albums hebben marginaal bestaan gehad; trof ze ook aan bij De Slegte.

  8. #4008

    Standaard

    Tip:



    The Cowboys (Blu-ray) £3.99 bij Amazon.co.uk, €4,99 bij Play.com

  9. #4009

    Standaard

    Ik heb The Cowboys op blu-ray gekocht en het is een zeer goede film. Het lijkt wel alsof het een recente film is. Het zag er heel erg mooi uit i.i.g. en voor 5 euro mag je hem niet laten liggen!

  10. #4010

    Standaard

    Weet iemand in hoeverre David Cronenbergs A History of Violence geïnspireerd is op de klassieke western Man of the West van Anthony Mann? Dit vraag ik vanwege het dubieuze verleden van het personage dat Gary Cooper moet spelen.

  11. #4011

    Standaard

    Still episode 6 "Hell on Wheels' (2011):

    Cheyenne Chief Many Horses (Cherokee Wesley 'Wes' Studi) arriveert in kamp ´Hell on Wheels´(HoW)...

    Laatst aangepast door kit carson : 09-01-2012 om 06:35

  12. #4012

    Standaard The Searchers Blu-ray

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb The Cowboys op blu-ray gekocht en het is een zeer goede film. Het lijkt wel alsof het een recente film is. Het zag er heel erg mooi uit i.i.g. en voor 5 euro mag je hem niet laten liggen!
    Qua transfer is de Blu-ray van The Searchers veruit de beste, absoluut top, opgenomen in Vista Vision.
    Een must-have referentie (Western ) Blu-ray!

    Bij Play momenteel: € 9,49 inkl. (maar geregeld rond de € 7,49 inkl.)

  13. #4013

    Standaard

    Western Broken Trail (2006) Blu-ray nu € 5,19 inkl. bij Play.com.



    Zone-vrij en met NL subs.

    edit:
    Reviews: DeBeaver en B-R.com.
    Laatst aangepast door kit carson : 26-12-2011 om 11:12

  14. #4014

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    Qua transfer is de Blu-ray van The Searchers veruit de beste, absoluut top, opgenomen in Vista Vision.
    Een must-have referentie (Western ) Blu-ray!

    Bij Play momenteel: € 9,49 inkl. (maar geregeld rond de € 7,49 inkl.)
    Woow, bedankt voor de tip!
    Erg groot verschil tussen dvd en blu-ray. Bij de blu-ray versie lijkt het wel een totaal nieuwe film .

    Straks even bestellen .

  15. #4015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Straks even bestellen .
    OK, kijk uit naar een review.

  16. #4016

  17. #4017

  18. #4018

    Standaard

    Nederlandse regisseur maakt western voor Universal

    De Nederlandse regisseur Roel Reiné gaat voor producent Universal een western maken. De film heet Dead in Tombstone en vertelt over een crimineel die na zijn dood zijn ziel aan de duivel verkoopt om wraak te nemen.
    Het is niet de eerste film die de Nederlandse regisseur in de Verenigde Staten maakt. Hij wist de afgelopen jaren de aandacht op zichzelf te vestigen met relatief goedkope actiefilms als Scorpion King 3, Death Race 2 en Pistol Whipped, met acteur Steven Seagal in de hoofdrol.

    In Nederland brak Reiné in de jaren '90 door met de serie Fort Alpha en de film The Delivery, waarvoor hij een Gouden Kalf ontving. Reiné is overigens niet de enige Nederlandse regisseur die momenteel werkt aan een western. Ook Martin Koolhoven en Steven de Jong hebben een westernproject in voorbereiding.

    Bron: ANP

  19. #4019

    Standaard

    Je kan van die Reiné zeggen wat je wilt, maar die kerel is best aan de weg aan het timmeren... Death Race 2 vond ik zowaar nog best te pruimen. Tis weliswaar meer een technische dan artistieke en verhaalvertellend regisseur maar als Nederlander hoef je je op zich niet voor hem te schamen. The Delivery vind ik echt pure camp, vooral dat houterige engels...

  20. #4020

  21. #4021

  22. #4022

    Standaard

    Volgende week komt Jeremiah Johnson uit op blu ray. Voor zover ik nu kan zien alleen in de VS en Duitsland.

    Eerste review: blu-ray.com

  23. #4023

    Standaard

    Eindelijk .

    Bluray-disc.de meld dat waarschijnlijk op 12-06 in duitsland de western The Man Who Shot Down Liberty Valance verschijnt. Een van mijn favoriete westerns met John Wayne en James Stewart. Met nl-subs.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  24. #4024

    Standaard

    En in juli komt western klassieker High Noon uit in de VS. Niet bij Paramount maar bij het kleine Olive Films. Zie blu-ray.com

    Is iemand bekend met Olive Films. Zijn die blu rays regiovrij en hoe is de kwaliteit. Dat er geen ondertiteling op zit is jammer, maar voor mij niet onoverkomelijk. Ik zou High Noon heel graag aan de collectie toevoegen

  25. #4025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    En in juli komt western klassieker High Noon uit in de VS. Niet bij Paramount maar bij het kleine Olive Films. Zie blu-ray.com

    Is iemand bekend met Olive Films. Zijn die blu rays regiovrij en hoe is de kwaliteit. Dat er geen ondertiteling op zit is jammer, maar voor mij niet onoverkomelijk. Ik zou High Noon heel graag aan de collectie toevoegen
    De Blu-rays van Olive zijn helaas regio A en dus niet regiovrij.
    En dat is jammer want ze hebben al heel wat leuke klassiekers uitgebracht
    en in goede kwaliteit.....
    Zie de website DVDBeaver.

Pagina 161 van 167 EersteEerste ... 61111151157158159160161162163164165 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •