Pagina 160 van 167 EersteEerste ... 60110150156157158159160161162163164 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.976 tot 4.000 van 4160 worden weergegeven.
  1. #3976

    Standaard

    Eindelijk Tall T van Budd Boetticher gezien. Zeer geslaagde, spannende western.



    Iets klopt er niet in dit shot

  2. #3977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Eindelijk Tall T van Budd Boetticher gezien. Zeer geslaagde, spannende western.



    Iets klopt er niet in dit shot

    Auto!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Wel een zeer goede film.

  3. #3978

    Standaard

    Ja, de westerns van Budd Boetticher kunnen me ook bekoren. Afgelopen week naar Buchanan Rides Alone gekeken, had hem nog niet gezien. Prima western. The Tall T is ook een zeeeeeeeeeeeeer goede western. Nu maar hopen of de westerns nog eens op BD verschijnen.
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  4. #3979

    Standaard True Grit BD 1969

    Iemand al de blu ray van True Grit (1969) gekocht?
    Hoe is de kwaliteit?
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  5. #3980

    Standaard

    Ligt het aan mij dat ik de oude westerns rond jaren 60/70 altijd beter vind dan die van de laatste 20 jaar uitzondergingen daar gelaten, of is dat nou echt zo?

    Ik heb dat namelijk ook met oorlogsfilms.

    Terwijl nu de indianen er echter uit zien en ook de gevechten wel mooier gebracht zijn, maar toch vind ik die oudere mooier.

  6. #3981

    Standaard

    Tip: Lawman, met Burt Lancaster, Robert Ryan, Lee J. Cobb, Robert Duvall

    Spannende western over een sheriff (Lancaster) die koste wat kost een aantal cowboys wil oppakken, nadat ze (per ongeluk) een man hebben gedood in zijn stad. Hij krijgt het aan de stok met een machtige rancher, plaatsgenoten van de daders die hem vijandig gezind zijn en een weinig coöperatieve collega-sheriff.
    Vanwege het dertien-in-een-dozijn verhaal lijkt het misschien een afgesleten cliché western, maar de karakterologische uitwerking en het goede acteerspel maken het toch een bijzondere en aangename film.



    €4,99 bij CDWow

  7. #3982

    Standaard

    True Grit van 1969 en 2010 gezien. Beide films ontlopen elkaar niet veel. De 2010 versie loopt op één of andere iets lekkerder, maar vind de vertolking van John Wayne beter dan Jeff Bridges. Het grootste pluspunt van de 2010 versie is toch wel Hailee Stainfeld. In de 1969 versie ga je gewoon hopen dat Mattie Ross het niet haalt...

  8. #3983

    Standaard

    Gisteren The Professionals (1966) met o.a. Burt Lancaster en Lee Marvin op blu ray gezien. Ik had de geremasterde dvd al, maar deze bijna 50 jaar oude film ziet er nog beter uit op blu ray. Wat mij betreft mogen er op deze manier wel meer oude westerns op blu ray uitgebracht worden.

  9. #3984

    Standaard

    In mei/juni 2011 verschijnen eindelijk weer eens wat westerns op blu ray. Naast Once Upon A Time In The West komen in Amerika ook de volgende films op blu ray uit (bron: Amazon.com).

    - Rio Lobo
    - Big Jake
    - A Man Called Horse
    - The Outlaw Josey Wales
    - True Grit (Coen Brothers)
    - The Comancheros
    - The Horse Soldiers

  10. #3985

  11. #3986

    Standaard

    In mei/juni komen ook de nodige MGM titels uit op blu ray. Heb ze in ieder geval om amazon.com zien staan (sommige ook op amazon.de).

    - The Horse Soldiers (John Ford)
    - Vera Cruz
    - The Big Country
    - The Long Riders

  12. #3987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    In mei/juni komen ook de nodige MGM titels uit op blu ray. Heb ze in ieder geval om amazon.com zien staan (sommige ook op amazon.de).

    - The Horse Soldiers (John Ford)
    - Vera Cruz
    - The Big Country
    - The Long Riders
    Was al aangekondigd op Blu-ray.com.

    En er komt nog meer aan rond vaderdag: Once Upon A Time In The West.

    En nog meer Westerns.


    edit
    ** Lijst Blu-ray Westerns.
    Laatst aangepast door kit carson : 18-04-2011 om 20:57

  13. #3988

    Standaard

    Gisteren 3 juni is James Arness gestorven, in mijn ogen een van de westerniconen.
    http://www.imdb.com/name/nm0000790/
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  14. #3989

    Standaard

    Duitsland: The Horse Soldiers op blu-ray, komt deze maand uit. En met nl-ot.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #3990
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nog in Duitsland via Koch Media, weliswaar zonder EN of NL ondertitels wel met
    een Engelse dub.

    Silbersattel (Sella d'argento) op 21/08



    En Koch Media brengt ook een nieuwe reeks uit, Western Legenden

    Herrin der toten Stadt (Yellow Sky) op 21/08



    Ritt zum Ox-bow (The Ox-Bow Incident) op 26/08



    Vooral héél benieuwd naar deze laatste, komt deze in andere landen ook uit op BD ?
    Laatst aangepast door StefaanD : 06-06-2011 om 09:33 Reden: verkeerd plaatje Ox-Bow Incident
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #3991

    Standaard

    Van YELLOW SKY en THE OXBOW INCIDENT heb ik al jaren de R-1 DVD's met Engelse subs en interessante extra's. Tevens restored!
    Beide films zijn er ook enige jaren als R2UK's, maar weet transferkwaliteit niet.

    Beiden prima Westerns trouwens.

    PS
    Erg lelijk de filmkeuringsbanners op de front covers; lijken wel R-4 covers: Australie weet de cover-art ook daarmee danig te bederven.
    Laatst aangepast door kit carson : 06-06-2011 om 12:58

  17. #3992
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    Erg lelijk de filmkeuringsbanners op de front cobvrs; lijken wel R-4 covers: Australie weet de cover-art ook daarmee danig te bederven.
    Tja dat is een nadeeltje ja, maakt mij niet zo gek veel uit ze staan toch in de kast en dan zie je dat niet meer. Waar 'k meer belang aan hecht is het feit of er Engelse subs zijn, mijn Duits, Frans, is hummm nogal ... roestig
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #3993

    Standaard

    Duitsland: Weites Land ofwel The Big Country, volgens dvd-profiler voorzien van nl-ot.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #3994

    Standaard

    Voor western-fans kun je goed in Duitsland terecht . Echte western fanaten daar. Was vroeger al zo op de duitse tv. Vooral de zaterdagavond op de ARD.

    Valt mij alleen op dat westerns met James Stewart nog nauwelijks of zelfs helemaal niet op BD verschijnen (ook niet in Duitsland).
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  20. #3995

    Standaard

    Graag advies van western-kenners!
    Hieronder mijn trotse bezittingen en verlanglijstje, als iemand nog iets voor me weet, graag!

    The searchers - once upon a time in the west - pale rider - the outlaw josey wales - jeremiah johnson - butch cassidy and the sundance kid - the wild bunch - 3:10 to yuma(remake) - unforgiven - the professionals - high plains drifter - tall in the saddle - shenandoah - Dollar trilogy! - maverick - true grit(remake) - thunderheart - the proposition - ned kelly - young guns - bury my heart at wounded knee - the last of the mohicans - dances with wolves - a fistful of dynamite - little big man - the assisination of jesse james by the coward robert ford - wyatt earp - appaloosa - the quick and the dead - tombstone - the man who shot liberty valance - rio bravo - bullet for the general - django - keoma.
    en mijn verlanglijstje: cowboys and aliens - my name is nobody - two mules for sister sarah - joe kidd - the great silence - patt garrett and billy the kid - the treasure of sierra madre - death rides a horse - high noon - coogan's bluff.

  21. #3996

    Standaard

    Hoi Mattia,

    Ik weet dat het een remake is maar The magnificent seven is en blijft een geweldige western IMO

    gr,Vince.

  22. #3997

    Standaard

    3:10 to yuma maar dan het origineel, hele mooie film!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  23. #3998

    Standaard

    Mijn moeder was vroeger een hele grote western film fan. Zij was toen nog een kind en zat toen vaak met haar vrienden en vriendinnen in de bioscoop. Later, toen ik een jaar of 7, 8 was, heb ik voor het eerst met haar een western gekeken. Volgens mij was dat toen Once upon a time in the west, en kort daarop volgde dan The good the bad and the ugly. Ik herinner mij in de eerste film vooral de begin scene bij het station - die bijna een eeuwigheid leek te duren. En bij GBenU de sfeer en de humor. Daarna heb ik nog The Quick and the Dead gezien met Leonardo di Caprio, maar die vond ik niet zo veel aan. De laatste western achtige film die ik toen zag was Maverick, een hele leuke film met Mel Gibson, al was dat meer een poker film

    Vorige maand was ik aan het neuzen bij de free record shop en toen zag ik Red Dead Redemption liggen voor een prikkie. Ik had de game al eerder op het oog gehad omdat de recenties zo goed waren, maar ik wilde eerst Mass effect 1 en 2 uitspelen ( en daar raak je eigenlijk nooit bij uitgespeeld zoveel is er te doen ). Uiteindelijk voor 30 euro meegenomen....... en na een dag spelen natuurlijk helemaal verkocht!! Het is dus nu elke avond paardrijden, temmen, poker spelen, blackjack spelen, dobbelen, bountyhunten, vellen van dieren, schietpartijen enzovoort enzovoort

    Met de 3 halen 2 betalen actie zaterdag twee western films op bluray gekocht, Once upon en the good the bad and the ugly. Die heb ik dus zitten kijken en heb me uitstekend vermaakt. Het is weer eens wat anders dan sci fi en horror

  24. #3999

    Standaard

    bedankt voor de tips! the magnificent seven staat nu op het verlanglijstje. 3:10 to yuma blijf ik onthouden! aanvullingen nog altijd welkom..

  25. #4000

    Standaard True Grit BD 1969

    Even deze thread uit de vergetelheid halen.
    Vandaag naar de blu ray van True Grit uit 1969 gekeken. De film zal voor de westernfans bekend zijn. Prima acteurprestatie van de Duke;het leverde hem een Academy Award op.
    Over de kwaliteit van de blu ray ben ik zeker te spreken. Voor een film uit de jaren '60 een prima beeld. Nu maar eens naar de remake kijken, die heb ik ook al enkele maanden liggen.
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

Pagina 160 van 167 EersteEerste ... 60110150156157158159160161162163164 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •