Pagina 158 van 167 EersteEerste ... 58108148154155156157158159160161162 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.926 tot 3.950 van 4160 worden weergegeven.
  1. #3926

    Standaard

    Zo had ik ook gezocht Stefaan, misschien komt het door het inloggen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #3927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Pep, dan krijg je een foutboodschap "Er zijn geen resultaten gevonden. Probeer
    een andere zoekterm." ... heb je nu een bug gevonden

    Maar heb het bericht wel gevonden

    Hoe? Via Zoek in discussie -> Zoek uitgebreid en dan bij Sleutelwoord(en) "Valdez" ingegeven en bij Gebruikersnaam op Colonel Mortimer
    Dank Stefan.
    Ik was zelf al tot blz 56 gekomen van de westernthread en had het bericht nog niet gevonden. Misschien heb ik er wel overheen gelezen. Erg veel heb ik niet verteld over Valdez is Coming. Op whatiwatch, zie link onderaan mijn berichten, heb ik een korte, beknopte recensie geschreven.
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  3. #3928

    Standaard Threadposters

    Naar aanleiding van het zoeken naar een bericht over Valdez is Coming is me opgevallen dat veel regelmatige posters, Kees Hoekerd, Paul Hijmans, Qzyn, Zetmoon, Scherpschutter en anderen, niet meer in deze thread posten. Er zijn weinig nieuwe posters bijgekomen.
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  4. #3929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer Bekijk bericht
    Naar aanleiding van het zoeken naar een bericht over Valdez is Coming is me opgevallen dat veel regelmatige posters, Kees Hoekerd, Paul Hijmans, Qzyn, Zetmoon, Scherpschutter en anderen, niet meer in deze thread posten. Er zijn weinig nieuwe posters bijgekomen.
    Klopt, maar dat stel ik de laatste tijd ook op andere (internationale) forums en Yahoo-groups vast. (Ook de starter van deze thread post hier al jaren niet meer.)
    Wat en wie er nog wel posten is meestal dezelfde, kleine groep van members, die vaak ook nog op andere fora posten.
    Kortom, deze ontwikkeling is misschien verandering van interesses en/of concurrentie van nieuwe communicatievormen als facebook en twitter.

    Edoch, deze thread is blijkbaar nog wel in trek, gezien aantal bezoekers/lurkers.
    Laatst aangepast door kit carson : 21-08-2010 om 18:33 Reden: spelling

  5. #3930

  6. #3931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    Klopt, maar dat stel ik de laatste tijd ook op andere (internationale) forums en Yahoo-groups vast. (Ook de starter van deze thread post hier al jaren niet meer.)
    Wat en wie er nog wel posten is meestal dezelfde, kleine groep van members, die vaak ook nog op andere fora posten.
    Kortom, deze ontwikkeling is misschien verandering van interesses en/of concurrentie van nieuwe comminicatievormen als facebook en twitter.

    Edoch deze thread is blijkbaar nog wel in trek, gezien aantal bezoekers/lurkers.
    Jammer dat er zo weinig gepost wordt. Ik ben hier ook een lange tijd inactief geweest. Inderdaad enkele posters posten ook op andere forums.
    Vooral jij Kit met je verschillende aliassen.
    Volgens mij heeft de westernthread het grootste aantal hits.
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  7. #3932

    Standaard

    Hoera Zetmoon is er weer! Laat weer eens van je horen!
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  8. #3933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer Bekijk bericht
    Jammer dat er zo weinig gepost wordt. Ik ben hier ook een lange tijd inactief geweest. Inderdaad enkele posters posten ook op andere forums.
    Vooral jij Kit met je verschillende aliassen.
    Ach, zo vaak zit ik hier ook niet meer (sedert onze Avatar-ban) en steek er ook niet zo veel tijd in.
    De meeste Western inspiratie en tips haal ik trouwens uit dit zeer diepgaande en gedetailleerde Franse Western forum (waar ook maar een klein aantal members de boel draaiende houden): Forum.Westernmovies.fr , en uit de V.S.: Old West Forum.

    edit:

    Gisteren bij Play de R-2NL gekocht van The Outlaw Josey Wales (1976). Review zsm.
    Laatst aangepast door kit carson : 21-08-2010 om 18:17

  9. #3934

    Standaard The Good, the Bad and the Ugly Blu-Ray

    Al iemand ervaring met deze (zone-vrije) Blu-ray boxset? De transfers der 3 Westerns schijnen teleurstellend te zijn, vooral The Good, the Bad and the Ugly (waarvan de stand-alone uitgave al de nickname 'The Good, the Bad and the Ugly Blu-ray' heeft...).
    Review, o.a.: Blu-ray.com



    edit:
    De zone-vrije boxset bij Play gezien voor € 43 (inkl.) en bij DVDPacific voor € 37,30 (ex.porto), beiden met alleen Eng. subs.
    Laatst aangepast door kit carson : 22-08-2010 om 10:36

  10. #3935

    Standaard

    Klopt, The Good, the Bad and the Ugly is de slechtste van het stel. Kijk hier voor een vergelijking tussen de MGM versie, en de geremasterde Mondo uitgave. Toegegeven, het is misschien geen wereld van verschil. Het blijft een low-budget film uit de jaren '70, die bovendien in Techniscope (deelt een standaard 35mm filmframe doormidden, waardoor de grain vergroot wordt) gemaakt is. Jammer genoeg zit er geen Engels geluid of ondertiteling op, dus tenzij je vloeiend bent in Italiaans heb je er weinig aan.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  11. #3936

    Standaard

    Toch nog mooi, wat Mondo uit Techniscope gehaald heeft.

    Link gaat over de U.S. blu-ray release; de Europerse Blu-ray release (re.) heeft zelfde bronmateriaal?

    Laatst aangepast door kit carson : 22-08-2010 om 10:37 Reden: image

  12. #3937

    Standaard The Good, The Bad And The Ugly R-2NL DVD

    Van de The Good, The Bad And The Ugly DVD zijn 2 (R-2NL) releases: uit 2000 en één S.E. uit 2004. Naast verschil in extra's, is filmbeeld van de 2004 release ook beter, dan die uit 2000?
    Vind namelijk beeld van de 2000 release vrij flets en geluid vaak vervormd.


  13. #3938
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Heb zelf die Spaghetti Western Trilogy bij play.com aangekocht en dacht dat 'k
    The Good, The Bad and The Ugly gezien had maar dat is niet zo, zou me dat wel
    moeten herinneren

    Ga dit binnenkort eens controleren en laten weten.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #3939

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    Toch nog mooi, wat Mondo uit Techniscope gehaald heeft.

    Link gaat over de U.S. blu-ray release; de Europerse Blu-ray release (re.) heeft zelfde bronmateriaal?

    Alle versies van MGM zijn bij mijn weten hetzelfde.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #3940

    Standaard

    Weer 5 nieuwe westerns via dit forum gekocht en via Cdwow besteld:

    - The Gunfighter
    - Destry Rides Again
    - Shane
    - Revengers
    - Hud

    De eerste 2 voor €3,- excl. verzendkosten via het forum, de laatste 3 voor €6,- inclusief verzendkosten via cdwow

  16. #3941

    Standaard Lawman (1971)

    Lawman (1971)

    Een degelijke en ondergewaardeerde Western met een uitstekende cast! Vandaag deze Western herzien.
    Prima verhaal en camerawerk. Naast de nodige gunplay is er nog voldoende ruimte voor karakterstudies.
    Qua acteurs waren Sheree North, Lee J. Cobb, Burt Lancaster, Robert Ryan voor mij de uitschieters, in die volgorde.
    De laatste minuut met het Burt Lancaster en Sheree Noth doet mij wat denken aan The Third Man (tussen Joseph Cotten en Alida Valli).
    Aan Robert Duvalls verolking is niets bijzonders te merken, dat hij later wat bekend zou worden. Maar dat was bij Lee van Cleef ook zo: laatbloeiers.
    Na Vera Cruz (1954) is het een verademing om Lancaster met vergeeld gebit te zien by-the-way!

    Enig minpuntje is de transfer: niet gerestaureerd, af en toe een beeld met aardig wat film-grain en soms zijn blisters te zien.

    De DVD (R-2NL) zit nu in een MGM prijsactie bij Play.com. Nu toeslaan is mijn advies.

    Na herzien 9/10.
    Laatst aangepast door kit carson : 24-08-2010 om 16:23

  17. #3942

    Standaard Lawman

    Denk dat ik dezelfde dvd heb van Lawman. Enkele jaren terug deze western gezien en deze viel me absoluut niet tegen. Zal hem nog eens herzien binnenkort. Wel weer een goede rol van Lancaster. Toch wel een topacteur deze man.
    Robert Duvall speelt enkel jaren voor Lawman in de film True Grit uit '69 een kleine, maar wel een opvallende rol. Zou nog eens leuk zijn een western met Clint (inmiddels 80 jaar) en Duvall (79) samen. Zou zeker een topper worden.
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  18. #3943

    Standaard Doc West (2009)

    Eind deze week, release van Italiaanse tv-miniserie met o.a. Terrence Hill (70):Doc West (2009; de DVD (R-1):


  19. #3944

    Standaard pm

    Sorry Kit, heb je pm van vorige week nu pas gelezen.
    Ciao Amico
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  20. #3945

    Standaard The Wonderful Country (1959)

    The Wonderful Country,The Young Land, The Big Land, The Big Country: Western-titels uit eind jaren 50. Een 'gedoe' om dat uit elkaar te houden.
    Titel The Wonderful Country is wat dubbel, omdat de hoofdrolspeler (Robert Mitchum) niet kan kiezen tussen beide landen (Mexico of Texas). Daarnaast moet hij ook nog kiezen tussen zijn trouw aan zijn Mexaanse werkgever of in zee gaan met de ongelukkige, maar aantrekkelijke Amerikaanse legerkapi- teinsvrouw Julie London.
    Julie London, die tov van haar eerdere rollen in Man of The West en Saddle the Wind ditmaal iets meer diepgang in haar rol heeft gekregen, maar uiteindelijk toch weer onvoldoende screentime om dat verder uit te werken. En ook bijzonder bij haar: ze kan een paar keer glimlachen. Overstap naar een muzikale carriëre is toch wel een juiste keus geweest. Een mooie vrouw, maar geen echt goede actrice.
    Mitchum acteert erg routinematig; lijkt zich wat onhandig te voelen met die opvallende extreem grote donkere sombrero. Zijn ongelukkige valpartij van het paard wordt breed uitgemeten in Texas en Mexico en zelfs het leger leeft met hem mee. Dat is voor mij 1e keer in Western genre.
    Kapitein Colton wil met de invloedrijke Mexicaanse gebroeders Castro samenwerken in zijn strijd tegen de Apachen, maar die komen amper in beeld.

    Niet erg veel actie in deze Western, maar wil het ook geen 'praat-Western' noemen. Einde is wat abrubt en typisch voor die tijd dat Mitchum niet met zijn love-interest, en inmiddels weduwe London, meereist.
    Moet de film zeker herzien. Voorlopig een 6/10.

    PS
    - Tav de DVD transfer.
    Alleen in R-4 op DVD verkrijgbaar. De film is niet gerestaureerd en geen subs. Geluid is OK, maar beeldkwaliteit lijkt helaas net boven VHS niveau. Niet gerestaureerd samen met VHS+ kwaliteit vind ik erg storend en beinvloed eindoordeel, mede vanwege de vele mooie landschappen (want er is veel op lokatie gefilmd), die zo onvoldoende uit de verf komen! Ook de dorpen in Mexico zijn erg sfeervol in beeld gebracht. Maar desondanks knalt Julie London van het scherm, en evenals in beide hierboven genoemde Westerns, heeft ze weer een prachtige garderobe, die haar matige acteerprestaties compenseert!
    Laatst aangepast door kit carson : 15-09-2010 om 17:14

  21. #3946

    Standaard The Wonderful Country (1959)

    The Wonderful Country (1959)

    Deze western is regelmatig op MGM Movie Channel te zien met Nederlandse subs. Heb hem enige tijd geleden opgenomen, maar moet hem nog bekijken.
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  22. #3947

    Standaard Johnson County War

    Hallo Liehebbers.

    Ik heb een tijdje geleden een oproep gedaan naar bovenstaande DVD, ik kan hem nog steeds nergens vinden en zie wel reacties van diverse leden maar niet waar ik Johnson County War kan kopen of bestellen.

    Is er nog iemand die mij dit kan vertellen en daarme helpen ?

    Mag ook met een prive berichtje naar Manus1963@hotmail.com

    Vriendelijke groeten,

    Herman (Manus) Smit

  23. #3948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macsmittie Bekijk bericht
    Hallo Liehebbers.

    Ik heb een tijdje geleden een oproep gedaan naar bovenstaande DVD, ik kan hem nog steeds nergens vinden en zie wel reacties van diverse leden maar niet waar ik Johnson County War kan kopen of bestellen.
    Is er nog iemand die mij dit kan vertellen en daarme helpen ?
    Mag ook met een prive berichtje naar Manus1963@hotmail.com
    Vriendelijke groeten,
    Herman (Manus) Smit
    Volgens mij is dat wel aangegeven, maar kijk eens hier: € 5,81 (inkl. porto).

    Laatst aangepast door kit carson : 27-09-2010 om 16:37

  24. #3949

    Standaard

    Ik heb deze pas gekocht voor 33 pound



    Ben wel blij met de films maar heb ze nog niet gezien.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  25. #3950

    Standaard True Grit Blu Ray

    Op 27 januari 2011 komt de Blu Ray disc van True Grit (John Wayne) uit. Dat wordt weer smullen. Kan niet wachten, maar hoop wel op een zeer goede transfer.
    Zie:
    http://www.bol.com/nl/l/dvd/actie-av...um1/index.html
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

Pagina 158 van 167 EersteEerste ... 58108148154155156157158159160161162 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •