Pagina 122 van 167 EersteEerste ... 2272112118119120121122123124125126132 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.026 tot 3.050 van 4160 worden weergegeven.
  1. #3026

    Standaard



    Budd Boetticher's "7 Men From Now" is nu te koop bij Thehut voor £4.93 (=ca. €6,63).
    Prijs is incl. verzendkosten en de DVD bevat NL ondertitels.

  2. #3027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht


    Budd Boetticher's "7 Men From Now" is nu te koop bij Thehut voor £4.93 (=ca. €6,63).
    Prijs is incl. verzendkosten en de DVD bevat NL ondertitels.
    Availability: Usually despatched within 2-4 weeks.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Availability: Usually despatched within 2-4 weeks.
    Voor de ongeduldigen onder ons: bij Blah in stock en te koop voor €6,99 excl verzendkosten

  4. #3029

    Standaard



    Fully uncut and digitally re-mastered

    De R2UK van deze Mexicaanse cultwestern (Sergio Leone crossed with Luis Buñuel, Sam Peckinpah, and Jean-Luc Godard, and infused with eastern and western religious iconography) is o.a. te koop bij HMV


    Special Features
    Audio Commentary by Alejandro Jodorowsky.
    Jodorowsky on El Topo.
    Alejandro Jodorowsky on The Tarot.
    Original Theatrical Trailer.
    Ben Cobb Film Notes.

  5. #3030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Voor de ongeduldigen onder ons: bij Blah in stock en te koop voor €6,99 excl verzendkosten
    Al onderweg via DVDPacific voor € 6,08.

  6. #3031

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    Al onderweg via DVDPacific voor € 6,08.
    Mijn bestelling bij Thehut is inmiddels ook verstuurd ( €6,63, verzendkosten inbegrepen).
    De levertijd is inmiddels fors bijgesteld: Usually despatched within 4 working days http://www.thehut.com/hut/8609591.product

  7. #3032

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Mijn bestelling bij Thehut is inmiddels ook verstuurd ( €6,63, verzendkosten inbegrepen).
    De levertijd is inmiddels fors bijgesteld: Usually despatched within 4 working days http://www.thehut.com/hut/8609591.product
    bedankt! ook deze ongeduldige heeft daar nu besteld
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #3033

    Standaard

    Heb ooit eens The good the bad and the ugly gezien en wil hem nu op DVD kopen.
    Maar een vraagje:

    Je hebt deze 3 films waar clint eastwood in meespeelt.
    Is dit nu een trilogy? Dacht dat de 3 films apart waren.
    Zit er een rode draad in of ????

    A Fistful of Dollars (Per un Pugno di Dollari) (1964)
    For a Few Dollars More (Per Qualche Dollaro in Piu) (1965)
    The Good, the Bad and the Ugly (Il Buono, Il Brutto, Il Cattivo) (1966)


    Bestaan zoveel box-sets van. Alleen in België kan je een boxset kopen zonder de film a fistful of dollars maar dan in de plaats krijg je a fistful of dynamite.

    Maar deze film hoort toch niet bij deze of??
    Kan iemand we wat meer uitleg geve?

    Thx!

  9. #3034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TG007 Bekijk bericht
    A Fistful of Dollars (Per un Pugno di Dollari) (1964)
    For a Few Dollars More (Per Qualche Dollaro in Piu) (1965)
    The Good, the Bad and the Ugly (Il Buono, Il Brutto, Il Cattivo) (1966)
    Deze zgn. dollartrilogie is door regisseur Sergio Leone intentioneel niet als een trilogie opgezet, het zijn ook op zichzelf staande verhalen met telkens andere karakters, maar o.a. omdat Eastwood in alle 3 delen een naamloze vreemdeling speelt, er een belangrijke rol is weggelegd voor de filmmuziek van Ennio Morricone en ze in achtereenvolgende jaren zijn uitgebracht, is men deze 3 films achteraf als een trilogie gaan beschouwen.

  10. #3035

    Standaard

    Misschien leuk voor de geintreseerde:
    Lonesome Dove Collection (6-DVD) Box
    Import USA, Lonesome Dove + Streets of Laredo + Dead Man's Walk
    Nu voor € 12,50 bij Rodisc
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  11. #3036

    Standaard

    3:10 to Yuma

    Kan een spoiler inzitten....zo hier en daar....

    De film begint allemaal leuk en aardig. Ik heb ook lange tijd zitten te genieten. Ik snap ook wel wat de film wil zeggen.....maar ik pik het gewoon niet. Ik wil niets verklappen maar het karakter Ben (Russel Crowe) maakt nogal een karakterontwikkleling mee met de nodige handelingen die daarbij gepaard gaan, die op mij zeer geforceerd overkwamen. Zo zat ik meerdere malen van "maar waarom, en hoe kan dat nou....en dat is niet echt logisch etc". Een vriend van mij had hetzelfde gevoel. Cristian Bale speelt wel weer erg goed. Het einde van de film had wel wat weg van "Last train from Gun Hill". Wel mee vermaakt maar het hele idee van "het licht ineens zien doordat ik in aanraking kom met een man die ik respecteer" ging er bij mij niet echt in. Had veel beter kunnen zijn met een iets ander script....in mijn ogen. Jammer...ik had er veel meer van verwacht en hoopte op weer een knaller van een moderne Western. Ook cgi-ontploffingen vind ik niets....geef mij maar het echte ouderwetse buskruit.

  12. #3037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht

    Fully uncut and digitally re-mastered

    De R2UK van deze Mexicaanse cultwestern (Sergio Leone crossed with Luis Buñuel, Sam Peckinpah, and Jean-Luc Godard, and infused with eastern and western religious iconography) is o.a. te koop bij HMV


    Special Features
    Audio Commentary by Alejandro Jodorowsky.
    Jodorowsky on El Topo.
    Alejandro Jodorowsky on The Tarot.
    Original Theatrical Trailer.
    Ben Cobb Film Notes.
    Te gekke film! Ik zou echter voor de prachtige boxset gaan van Alejandro Jodorowsky....een aanrader (voor de liefhebber dan...).

  13. #3038

    Standaard

    El Topo lijkt mijn een verplichte aanschaf! Alleen een internet-versie ooit van gezien in slechte kwaliteit, dus deze gaat zeker in de collectie komen.

  14. #3039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans Bekijk bericht
    El Topo lijkt mijn een verplichte aanschaf!
    Hierover ben je al jaren bezig.
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  15. #3040

    Standaard

    Klopt! Maar nu gaat het er echt van komen.... (hoop ik)

  16. #3041

    Standaard

    Een tip, maar je hebt het niet van mij

    Bij het aanbiedingen meerdere titels topic kan je bonnen voor wehkamp vinden van 7.50 en 10 euro!

    Heb er net Jesse James, Bravados en The Gunfighter besteld voor een schappelijke prijs!

    Let op; 3 euro verzendkosten per bestelling! Meerdere titels ineens gelden als één bestelling.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #3042

    Standaard

    Kan deze uitstekende Westernserie zich nog verheugen op een prijsreductie...?


  18. #3043
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #3044

    Standaard

    Ik weet niet of je MacKenna's Gold hebt gezien, maar daarin is het landschap alleen al adembenemend, vele malen mooier als in Dances with Wolves. Het verhaal heeft ook een hele hoge waardering.
    En dat voor een film uit 1969!!

    Maar ook de films High Plains Drifter en Unforgiven zijn mooi om naar te kijken.
    als de drank je hindert wanneer je studeert, . . . stop dan met studeren

  20. #3045
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #3046

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door S. Akar Bekijk bericht
    En dat voor een film uit 1969!!

  22. #3047

    Standaard

    Pas geleden de R2uk van Bandolero! ontvangen, natuurlijk deze gekozen voor de superieure hoes.




    Bij een misgelopen bank-overval schieten Dean Martin en zijn bende 2 mannen dood, waarvan 1 de man is van Raquel Welch. Dus ze landen in de bak. Gelukkig is er James Stewart die ze op een zeer originele manier weer bevrijdt. De sherrif laat het hier niet bij zitten, hij wilt de bende terug pakken, of eigenlijk toch de dame die ze meegenomen hebben?

    Gewoon een entertainende western, met 2 prima hoofdrollen voor Dean Martin en James Stewart. Ook opvallend is Jerry Goldsmith met een van zijn vroegere soundtracks. Er zit dan ook wel een aardige main theme in de film, maar niet zo goed dat ik hem na 1 dag nog herinner. Wat me ook opviel, was de zeer goede kwaliteit van de DVD en dat natuurlijk in widescreen. Mooie kleuren!

    Toch valt de film mij wat tegen door het begin en de hele ontsnapping wat vrij cliche is en wat ik al veel vaker gezien heb. Raquel Welch vond ik ook een minpunt, ze is alleen een mooi plaatje. Met hier en daar een grappige opmerking die serieus gebracht wordt: 'This is the first time I've been in my country since I left.'

    De climax is nog best emotioneel, al zijn die criminelen wel kartonnen karakters, ze moorden er gewoon op los en kleden de doden uit. Eigenlijk redden Stewart en Martin dus de film door hun dialogen, maar een groot deel van de film is maar wat gewoontjes. Maar ja, de regisseur heeft heel veel van dit soort films gemaakt, evenals western episodes van Rawhide e.d.

    http://www.youtube.com/watch?v=KREQY3LsqHY

  23. #3048

    Standaard Blu-ray spelers regiovrij

    Nu ook REGIOVRIJ van Blu-ray Westerns genieten: klik op afb. speler ,
    Laatst aangepast door kit carson : 23-02-2008 om 14:31

  24. #3049

    Standaard Navajo Joe

    13 maart a.s. DVD release van Sergio Corbucci's Navajo Joe (1966)
    AKA:

    A Dollar a Head (USA)
    Dollaro a testa, Un (Italy) (working title)
    Joe, el implacable (Spain)
    Savage Run (USA)

  25. #3050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    13 maart a.s. DVD release van Sergio Corbucci's Navajo Joe (1966)
    AKA:

    A Dollar a Head (USA)
    Dollaro a testa, Un (Italy) (working title)
    Joe, el implacable (Spain)
    Savage Run (USA)
    Ik heb hem hier en daar zien staan, maar wel met de vermelding (voor het beeld) 1,33:1
    Dat zou betekenen dat het een Fullscreen-versie is (hopelijk een vergissing, maar de prijs is steeds erg laag ...)
    Bovendien hebben velen hem al gezien op de Duitse zenders; hij wordt daar met enige regelmaat uitgezonden, in glorieus breedbeeld (maar wel in het Duits nagesynchroniseerd en met enkele kleine coupures) onder de titel Kopfgeld: ein dollar

Pagina 122 van 167 EersteEerste ... 2272112118119120121122123124125126132 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •