Pagina 110 van 167 EersteEerste ... 1060100106107108109110111112113114120160 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.726 tot 2.750 van 4160 worden weergegeven.
  1. #2726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans Bekijk bericht
    Begonnen aan de serie Into the West. Twee afleveringen gezien en niveau is van een redelijk niveau. Drama gedeelte ligt er af en toe wel wat te dik op, maar de soundtrack en de beelden maken veel goed. Vanavond maar eens de derde aflevering kijken.

    Van nu af gaat alleen maar bergafwaarts, helaas!

    Dit schreef ik erover: http://www.kaartspelranking.nl/dvd/r...s.php?rec=4968

  2. #2727

    Standaard Jeremiah Johnson - wanneer in Nederland?

    Weet iemand wanneer de magistrale western Jeremiah Johnson (met in de hoofdrol Robert Redford) eindelijk eens in Nederland op DVD wordt uitgebracht

  3. #2728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin Schouten Bekijk bericht
    Weet iemand wanneer de magistrale western Jeremiah Johnson (met in de hoofdrol Robert Redford) eindelijk eens in Nederland op DVD wordt uitgebracht
    Heb zelf de R2UK versie, geen goed beeld en geluid... , het is inderdaad een parel van film dus je moet toch wat.

  4. #2729

    Standaard western in bios zien

    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel Bekijk bericht
    Eindelijk mag ik weer een western op groot scherm zien, Meer westerns zijn welkom op groot scherm!
    Ken ik uit m'n jeugd, geweldig inderdaad!
    Vooral Once upon a Time in the West, die ik een aantal malen in de grote zaal van bioscoop Rembrandt in Arnhem heb gezien; heeft nog steeds de meeste indruk gemaakt.
    Met volle zalen (tot in de jaren 70 gebruikelijk) (Western-) films kijken, geeft sowieso al een aparte sfeer.

    Heb nu een 117cm. Full-HD lcd scherm en zit daar ca. 4m. vandaan, ook geweldig. Alleen thuis nog scherper beeld en beter geluid, dan vroeger in de bios.

    PS
    ...en er komt een nieuwe tekenfilm van LUCKY LUKE in de bios: trailer (of link : na reklame; betere beeldkwaliteit )
    Laatst aangepast door kit carson : 29-10-2007 om 09:10 Reden: spelling

  5. #2730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin Schouten Bekijk bericht
    Weet iemand wanneer de magistrale western Jeremiah Johnson (met in de hoofdrol Robert Redford) eindelijk eens in Nederland op DVD wordt uitgebracht

    kende deze totaal niet, net de regio 1 bij playtrade via play.com besteld voor iets meer dan 6 euro!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #2731

    Standaard

    Ik bied op dit moment op een Region 2 versie van Jeremiah Johnson. Er staat ook op de hoes: Weet iemand waar dit voor staat?

    Paul Hijmans, volgens jou is de R2 versie van Jeremiah Johnson niet geweldig? Maar is het wel uitgebracht in 2005?

  7. #2732

    Standaard

    PG staat voor Parental Guidance volgens mij, een leeftijdscode zoals wij ook op dvd's kennen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #2733

    Standaard

    10/talpa had toch ook een serie die zich in het Wilde westen afspeelde? Hoe heet die ook alweer? Of is die serie helemaal uitgezonden?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  9. #2734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin Schouten Bekijk bericht
    Ik bied op dit moment op een Region 2 versie van Jeremiah Johnson. Er staat ook op de hoes: Weet iemand waar dit voor staat?

    Paul Hijmans, volgens jou is de R2 versie van Jeremiah Johnson niet geweldig? Maar is het wel uitgebracht in 2005?
    PG staat inderdaad voor Parental Guidance zoals Coen al meldde. Heb zelf The Ultimate Westerns Collection versie van Jeremiah Johnson.

    De versie is wel te kijken maar vond beeld en geluid niet geweldig. Gelukkig maakt de film alles goed.

  10. #2735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    10/talpa had toch ook een serie die zich in het Wilde westen afspeelde? Hoe heet die ook alweer? Of is die serie helemaal uitgezonden?
    Waarschijnlijk bedoel je Deadwood

    Ik vond deze serie tegenvallen, in practisch elke zin wordt ook het woord fuck gebruikt, wat mij erg ging tegenstaan.

    Niet dat ik zo'n moraalridder ben, maar ik vond/vind het behoorlijk irritant overkomen. En ook gek dat je zoiets zo verschrikkelijk vaak hoort, in een westernserie notabene. Ik heb Clint en John Wayne ook nog nooit fuck horen zeggen, maar dat waren uiteraard andere tijden.
    Ik ben film, muziek -en stripliefhebber. Ik heb wat films betreft een brede smaak. De films van Sam Peckinpah hebben altijd veel indruk op me gemaakt. Hij is één van de beste regisseurs die ik ken.

  11. #2736

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans Bekijk bericht
    PG staat inderdaad voor Parental Guidance zoals Coen al meldde. Heb zelf The Ultimate Westerns Collection versie van Jeremiah Johnson.

    De versie is wel te kijken maar vond beeld en geluid niet geweldig. Gelukkig maakt de film alles goed.
    Okee, ik ben benieuwd. Ik heb de film ooit al eens gezien, en enkele jaren geleden nog op televisie, maar had het begin gemist. Staat er op jou Ultimate Westerns Collection versie van Jeremiah Johnson ook een featurette, een soort making of?

  12. #2737

    Standaard

    uit Rodisc nieuws 200 :

    Onlangs verschenen:
    Het komt niet echt vaak meer voor in Nederland, maar Paramount heeft deze week toch nog 2 klassieke Westerns op DVD uitgebracht:
    • Johnny Guitar (1963) - € 9.99
      Nederlands ondertiteld
      Regie: Nicholas Ray, met: Sterling Hayden, Joan Crawford, Mercedes McCambridge

      Vienna is de eigenaresse van een afgelegen saloon. Het nabijliggende dorpje wil echter niks van haar weten en ook niet van The Dancin' Kid en zijn bende, die regelmatig in Vienna's saloon te vinden zijn. Opgestookt door Emma Small probeert het dorpje dan ook een einde te maken aan Vienna's saloon. Vienna krijgt hulp van een oude bekende: Johnny Guitar, die echter geen geweld wil gebruiken.
    • Tin Star, the (1957) - € 9.99
      Nederlands ondertiteld
      Regie: Anthony Mann, met: Henry Fonda, Anthony Perkins, Betsy Palmer
      Een ex-sheriff (Fonda) is premiejager geworden. Hij brengt een lijk naar de stad en verlangt zijn premie. De bevolking wil niets van hem weten maar de jonge, onervaren sheriff (Perkins) wil bij hem ervaring opdoen. Hij wil leren hoe hij met situaties om moet gaan waarbij hij in conflict komt met burgers. De premiejager knoopt een relatie aan met een jonge vrouw die een kind heeft van een indiaan. Het maakt hem er allemaal niet populairder op, totdat een aantal bandieten het stadje aandoet.

  13. #2738

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin Schouten Bekijk bericht
    Waarschijnlijk bedoel je Deadwood

    Ik vond deze serie tegenvallen, in practisch elke zin wordt ook het woord fuck gebruikt, wat mij erg ging tegenstaan.

    Niet dat ik zo'n moraalridder ben, maar ik vond/vind het behoorlijk irritant overkomen. En ook gek dat je zoiets zo verschrikkelijk vaak hoort, in een westernserie notabene. Ik heb Clint en John Wayne ook nog nooit fuck horen zeggen, maar dat waren uiteraard andere tijden.
    ik daarentegen vond Deadwood meer dan de moeite waard, zeker voor western liefhebbers!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #2739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    ik daarentegen vond Deadwood meer dan de moeite waard, zeker voor western liefhebbers!

  15. #2740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    hehe,

    gister met seizoen 2 begonnen in de herkijk, mijn vriendin had die nog niet gezien!

    Gister trouwens McLintock! gekeken. Matige film, ben geen fan van die 'komische' westerns! Alleen Maureen O'Hara was wel jammie!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #2741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Matige film, ben geen fan van die 'komische' westerns! Alleen Maureen O'Hara was wel jammie!
    Destry Rides Again vond ik anders een geweldige 'komische' western, met ook nog eens Marlene Ditrich, jammie jammie!

  17. #2742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Destry Rides Again vond ik anders een geweldige 'komische' western, met ook nog eens Marlene Ditrich, jammie jammie!
    Ik ben zeker géén fan van komische westerns, maar Cat Ballou vond ik daarentegen een prima film. En Jane Fonda is zeker jammie jamie.
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  18. #2743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin Schouten Bekijk bericht
    Okee, ik ben benieuwd. Ik heb de film ooit al eens gezien, en enkele jaren geleden nog op televisie, maar had het begin gemist. Staat er op jou Ultimate Westerns Collection versie van Jeremiah Johnson ook een featurette, een soort making of?
    Ja staat er op maar stelt niks voor. Was geloof ik zo'n televisie making off die meer ter promotie van de film is gemaakt.

  19. #2744

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin Schouten Bekijk bericht
    Waarschijnlijk bedoel je Deadwood

    Ik vond deze serie tegenvallen, in practisch elke zin wordt ook het woord fuck gebruikt, wat mij erg ging tegenstaan.

    Niet dat ik zo'n moraalridder ben, maar ik vond/vind het behoorlijk irritant overkomen. En ook gek dat je zoiets zo verschrikkelijk vaak hoort, in een westernserie notabene. Ik heb Clint en John Wayne ook nog nooit fuck horen zeggen, maar dat waren uiteraard andere tijden.
    Ja die bedoelde ik. Ik heb de serie nooit echt gevolgd, maar wat ik er van heb gezien, zag er wel goed uit
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  20. #2745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Destry Rides Again vond ik anders een geweldige 'komische' western, met ook nog eens Marlene Ditrich, jammie jammie!
    klopt!

    die was goed! Maar ik ben dan ook een groot fan van Jimmy Stewart!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #2746

    Standaard 3:10 To Yuma (2007)

    Ja, ja , ff wachten tot jan.'08....


  22. #2747

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    Ja, ja , ff wachten tot jan.'08....

    Die komt er zeker in! Wil hem erg graag in de bios zien, maar of ie hier gaat draaien is nogal twijfelachtig geloof ik. Als we de komende weken nou eens massal naar Jesse James gaan, dan zien de maatschappijen wellicht in dat er toch wel een markt is voor westerns...

  23. #2748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Die komt er zeker in! Wil hem erg graag in de bios zien, maar of ie hier gaat draaien is nogal twijfelachtig geloof ik. Als we de komende weken nou eens massal naar Jesse James gaan, dan zien de maatschappijen wellicht in dat er toch wel een markt is voor westerns...
    Ik wil graag naar Jesse James gaan, maar als je in Turnhout woont, kun je wachten tot je een ons weegt. Als een western deze uithoek al haalt, dan in de vorm van één voorstelling per week, op dinsdagavond, kwart over tien - zoiets.
    Ik moet vaak 's avonds werken en overdag een filmuitstapje naar Antwerpen of Eindhoven is niet echt gezellig. In de weekends zit ik dan weer met het probleem dat vrouw en dochter geen westernliefhebbers zijn.
    Wat een ellende.
    (Ik hoor de vraag al: wat ga je daar dan zoeken?)

  24. #2749

    Standaard

    Vandaag Last Train from Gun Hill gezien. Aardig, maar geen topper. Heb hogere verwachtingen van Sturges zijn Gunfight at the OK Corral!

    Last Train from Gun Hill (John Sturges, 1959)
    Een redelijke westerns met thema's als 'goed vs. kwaad' en 'wraak'. Kirk Douglas is een marshal wiens vrouw wordt verkracht en vermoord. Het spoor leidt hem naar de ranch van zijn goede vriend Anthony Quinn. Het blijkt dat de zoon van Quinn de dader is. Douglas gijzelt de jongeman en houdt hem in een hotelkamer gevangen. Het is zijn doel om de laatste trein vanuit 'Gun Hill' te pakken met de knul. Quinn kan dit niet toelaten. Ondanks de vriendschap kan hij zijn zoon niet opofferen zodat een dodelijke confrontatie voor de deur staat. Qua thematiek lijkt de film erg op 3:10 to Yuma, alleen is die film beter. Sturger maakte een solide film, maar ik miste het open en wijdse karakter van een western. De film speelt zich nagenoeg alleen af in het dorpje en op de hotelkamer in het bijzonder. Het spel van Quinn en met name Douglas was echter prima te noemen, zodat Last Train from Gun Hill geen straf om te kijken is! Ruim voldoende. ***½
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #2750

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Ja die bedoelde ik. Ik heb de serie nooit echt gevolgd, maar wat ik er van heb gezien, zag er wel goed uit
    De Deadwood-thread: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=32972&page=11

Pagina 110 van 167 EersteEerste ... 1060100106107108109110111112113114120160 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •