Pagina 102 van 167 EersteEerste ... 252929899100101102103104105106112152 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.526 tot 2.550 van 4160 worden weergegeven.
  1. #2526

    Standaard

    En weer een transfer waar ik niet vrolijk van word:

    http://www.dvdbeaver.com/film/DVDReviews8/rio-bravo.htm


    De nieuwe versie van True grit is ook al een ramp.
    Zie ook de site van DVDBeaver.

    Rio Bravo te rood en te donker
    True grit te groen.

    Zonde.

  2. #2527

    Angry

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    En weer een transfer waar ik niet vrolijk van word:

    http://www.dvdbeaver.com/film/DVDReviews8/rio-bravo.htm


    De nieuwe versie van True grit is ook al een ramp.
    Zie ook de site van DVDBeaver.
    Rio Bravo te rood en te donkerTrue grit te groen.
    Zonde.

  3. #2528

    Standaard

    Wie heeft de films Blue en The Revengers gezien?

    Beiden scoren laag op IMDB, wat is jullie mening?

  4. #2529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theduellist76 Bekijk bericht
    Wie heeft de films Blue en The Revengers gezien?

    Beiden scoren laag op IMDB, wat is jullie mening?
    Beide zijn prima westerns. Er zit wat meer actie in The Revengers.

    Kopie van een oud bericht van mij:
    The Revengers http://www.imdb.com/title/tt0069179/

    Vanmiddag de western The Revengers gekeken. In de film zit een aantal bekende (western)acteurs: William Holden, Ernest Borgnine en Woody Strode. Met name door Holden en in mindere mate Borgnine, die in deze film een duidelijk andere rol heeft, lijkt The Revengers enigszins op The Wild Bunch van Sam Peckinpah. De Amerikaanse western uit '72 is gemaakt in de trant van een spaghettiwestern: een hoog tempo, veel shoot-outs en geweld.

    In tegenstelling tot de zeer magere score op IMDB vind ik The Revengers een zeer goede actiewestern. Met name de rol van William Holden als John Benedict is sterk. Holden speelt geen goodguy, maar een op wraak beluste man, die net zo gewelddadig wordt als de moordenaars van zijn gezin. De film heeft een zeer hoog tempo en de actiescènes zijn zeker niet verkeerd, deze weten te overtuigen. Verder kent de film enkele mooie locaties.

    Het verhaal: Het gezin van ex-legerkapitein John Benedict wordt door indianen en comancheros afgeslacht. Benedict zint op wraak en huurt zes gevangen in om de leider van de comancheros te doden. Er volgt een bloedige tocht naar Mexico.

    De dvd (R2NL) is van goede kwaliteit, maar helaas niet anamorph (2.35:1) in tegenstelling tot datgene wat op de dvdhoes staat. Op de dvd staan geen extra's.

    Voor degenen die van actiewestern houden, is The Revengers een prima onderhoudende western.

    8.3/10
    Laatst aangepast door Colonel Mortimer : 27-05-2007 om 07:44
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  5. #2530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    En weer een transfer waar ik niet vrolijk van word:

    http://www.dvdbeaver.com/film/DVDReviews8/rio-bravo.htm


    De nieuwe versie van True grit is ook al een ramp.
    Zie ook de site van DVDBeaver.

    Rio Bravo te rood en te donker
    True grit te groen.

    Zonde.
    Inderdaad... veel te donker. En de UE is al naar me op weg. De R2NL zal ik dan maar houden voor de film. Nu wordt het hopen dat the Cowboys wel grote vooruitgang brengt vergeleken met de oude editie. De oude editie stamt uit 2000 ofzo, met veel grain etc.

  6. #2531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Inderdaad... veel te donker. En de UE is al naar me op weg. De R2NL zal ik dan maar houden voor de film. Nu wordt het hopen dat the Cowboys wel grote vooruitgang brengt vergeleken met de oude editie. De oude editie stamt uit 2000 ofzo, met veel grain etc.
    Zie hier:

    http://www.dvdtown.com/reviews/cowboys-the/4722

    http://www.dvdtalk.com/reviews/read.php?ID=28213

  7. #2532

  8. #2533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Klinkt goed!
    Inderdaad!

    "The cowboys" had wel een opknapbeurt nodig en die heeft hij nu
    naar het schijnt ook gehad.

    "Rio Bravo" en "True grit" hadden al een prima beeld en de nieuwe versies
    zijn eigenlijk alleen maar minder.
    De extra's maken die nieuwe versies interessant als ze niet te duur zijn.

  9. #2534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Inderdaad!

    "The cowboys" had wel een opknapbeurt nodig en die heeft hij nu
    naar het schijnt ook gehad.

    "Rio Bravo" en "True grit" hadden al een prima beeld en de nieuwe versies
    zijn eigenlijk alleen maar minder.
    De extra's maken die nieuwe versies interessant als ze niet te duur zijn.
    Precies...daarom wacht ik wel met True Grit. Rio Bravo is sowieso een collector's edition en is al naar me onderweg. The Cowboys komt er later wel in, maar die R2NL hou ik er wel even bij.

    Die heb ik gisteren overigens weer gekeken. Ook leuk voor de jongere kinderen, die dit keer dus meekeken. Het beeld is zeker behoorlijk ondermaats met veel grain door het beeld enzo. Hoe vaker je Bruce Dern John Wayne ziet vermoorden, hoe erger je hem haat. Natuurlijk als personage, maar hij doet het zo goed dat ik wel begrijp waarom hij in het echte leven doodsbedreigingen heeft gehad.

    Topper!

  10. #2535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Precies...daarom wacht ik wel met True Grit. Rio Bravo is sowieso een collector's edition en is al naar me onderweg. The Cowboys komt er later wel in, maar die R2NL hou ik er wel even bij.

    Die heb ik gisteren overigens weer gekeken. Ook leuk voor de jongere kinderen, die dit keer dus meekeken. Het beeld is zeker behoorlijk ondermaats met veel grain door het beeld enzo. Hoe vaker je Bruce Dern John Wayne ziet vermoorden, hoe erger je hem haat. Natuurlijk als personage, maar hij doet het zo goed dat ik wel begrijp waarom hij in het echte leven doodsbedreigingen heeft gehad.

    Topper!
    Het is natuurlijk wel zeer jammer dat de nieuwe versies van "Rio Bravo" en "True grit"
    GEEN mooier beeld hebben.
    Want het beeld was al wel goed, maar het kan altijd beter.
    Mjah, jammer dan.

  11. #2536

    Standaard

    High Noon SE is nu bij dvdoutlet in de aanbieding , heb 'm meteen besteld, eveneens heb ik de SE van Rio Bravo besteld, de UE vond ik te duur.

  12. #2537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    High Noon SE is nu bij dvdoutlet in de aanbieding , heb 'm meteen besteld, eveneens heb ik de SE van Rio Bravo besteld, de UE vond ik te duur.
    High Noon SE is een schoolvoorbeeld van hoe een SE moet zijn: beter beeld en (meer) extra's
    De nieuwe Rio Bravo valt tegen wat beeld betreft, maar dat heb ik hier nu al vaker gezegd.
    De extra's zijn daarentegen prima.
    Dus koop ik die versie er ooit bij als hij 10 euro kost.
    Laatst aangepast door zetmoon : 28-05-2007 om 09:13

  13. #2538

    Standaard western Persued'47

    Wie heeft Western Persued al gezien; behoorlijke IMDB score.
    * Review

  14. #2539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    Wie heeft Western Persued al gezien; behoorlijke IMDB score.
    * Review
    Een prima western, die helaas niet vaak op tv te zien is geweest. Een paar geleden van de Duitse tv opgenomen. Mocht deze op dvd uit zijn, wil ik hem zeker kopen.

    Vanavond voor degenen die deze western nog niet gezien hebben op WDR:The Man from Colorado met Glenn Ford. Een uitstekende psychologische western uit 1948. Zie een eerdere recensie van mij.
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  15. #2540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer Bekijk bericht
    Een prima western, die helaas niet vaak op tv te zien is geweest. Een paar geleden van de Duitse tv opgenomen. Mocht deze op dvd uit zijn, wil ik hem zeker kopen.

    Vanavond voor degenen die deze western nog niet gezien hebben op WDR:The Man from Colorado met Glenn Ford. Een uitstekende psychologische western uit 1948. Zie een eerdere recensie van mij.
    Bedankt!

    The Man from Colorado
    Ga vanavond zeker kijken...Hände hoch, oder...!

  16. #2541

    Standaard

    'Pirates of the Caribbean'-Producent Jerry Bruckheimer zou na drie piratenfilms nu een western willen maken. Een opmerkelijke keuze aangezien er tegenwoordig weinig westerns meer gemaakt worden nadat het genre steeds minder succesvol werd. Het is echter niet de eerste keer dat de grote producer een gokje waagt, en het zal ook niet de eerste keer zijn dat het een groot succes wordt. Bruckheimer werd voor gek verklaard toen hij in 2002 besloot een piratenfilm te maken, nadat eerdere in Hollywood gemaakte piratenfilms grote flops werden.

    Bruckheimer’s volgende project gaat naar verluidt een bioscoopfilm over de cowboyheld The Lone Ranger worden. The Lone Ranger was een soort Amerikaanse Zorro, een gemaskerde cowboy die op zijn paard Silver tegen onrecht ten strijde trok. Deze Amerikaanse westernsaga begon aanvankelijk als hoorspel op de Amerikaanse radio, in totaal werden er bijna drieduizend episodes van uitgezonden. Daarna werd het een populaire tv-serie en meer recentelijk werd de Lone Ranger ook populair als stripheld.

    Bruckheimer wil voor de Lone Ranger-film regisseur Gore Verbinski en Scenaristen Ted Elliott en Terry Rossio weer herenigen, met dit succesteam maakte hij de Pirates-trilogie. Wie de Lone Ranger zal gaan spelen en wanneer de film gemaakt gaat worden is nog onbekend.
    Wellicht hetzelfde trucje als bij de uit de dood herrezen piratenfilms....

  17. #2542

    Standaard

    Heeft iemand al season 2, volume 1 van Rawhide in zijn bezit? (sinds gisteren op DVD)

  18. #2543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Heeft iemand al season 2, volume 1 van Rawhide in zijn bezit? (sinds gisteren op DVD)
    Ja en nee. Ik heb van het 2e seizoen de losse DVD's gehad, die Columbia House eerder had uitgegeven. Drie afleveringen per DVD.



    Ik vond veel afleveringen minder dan 1e seizoen en heb de DVD's inmiddels na 1x gezien te hebben, doorverkocht.
    Ik hou 't bij het 1e seizoen.
    Laatst aangepast door kit carson : 30-05-2007 om 20:54

  19. #2544

    Standaard Hondo & McLintock

    Sinds 24 mei zijn de films Hondo en McLintock op dvd verschenen (R2NL), maar deze zijn nog nergens verkrijgbaar. Heeft iemand deze twee al ergens gekocht of besteld?
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  20. #2545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer Bekijk bericht
    Sinds 24 mei zijn de films Hondo en McLintock op dvd verschenen (R2NL), maar deze zijn nog nergens verkrijgbaar. Heeft iemand deze twee al ergens gekocht of besteld?
    Je kunt ze eventueel in de UK bestellen (met NL ondertiteling):
    http://www.thehut.com/hut/8609590.product
    http://www.thehut.com/hut/8609589.product

  21. #2546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer Bekijk bericht
    Sinds 24 mei zijn de films Hondo en McLintock op dvd verschenen (R2NL), maar deze zijn nog nergens verkrijgbaar. Heeft iemand deze twee al ergens gekocht of besteld?
    McLintock ken ik niet, maar Hondo S.E. heb ik vorig jaar gekocht; deze.

    De film viel mij echter erg tegen (IMDB 6/10); de extra's o.a. interview met Wayne's zoon, vond ik wel interessant.
    Aangename bijkomstigheid van Hondo was om Wayne nu eens in totaal andere Westernkleding te zien.
    Zag Hondo S.E. R-2 HIER voor € 11,99 inkl. porto; maar evenals bij Play.com niet op voorraad.
    Laatst aangepast door kit carson : 02-06-2007 om 18:42

  22. #2547

    Standaard

    Vandaag gekocht:

    3 DVD Western box van John Wayne, voor 5 euro bij E-Plaza (= Bart Smit)

    De beeldkwaliteit is vergelijkbaar met een VHS opname van TV.
    Volgens mij zijn de DVD's ook gecopieerd vanaf een VHS tape.

    Maar ja, beter dan niets.

  23. #2548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Vandaag gekocht:

    3 DVD Western box van John Wayne, voor 5 euro bij E-Plaza (= Bart Smit)

    De beeldkwaliteit is vergelijkbaar met een VHS opname van TV.
    Volgens mij zijn de DVD's ook gecopieerd vanaf een VHS tape.

    Maar ja, beter dan niets.
    Welke films?

  24. #2549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    Welke films?
    Dat vergat ik nog te vermelden:

    -The desert trail
    -Underneath the Arizona skies
    -The man from Utah

  25. #2550

    Standaard

    Oke heren, bedankt voor de info. Ik wacht nog wel even, want ik wil per se de R2NL van Hondo en McLintock, bovendien zijn dit special editions.
    Zetmoon,The Desert Trail, Underneath the Arizona skies en The man from Utah heb ik ooit gekocht samen met nog 12 oude b-westerns met John Wayne. De meeste zijn van rond 1934/1935 en maar matig qua kwaliteit, maar er zitten ook enkele betere b-westerns tussen zoals bijvoorbeeld Blue Steel en The Man from Utah.
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

Pagina 102 van 167 EersteEerste ... 252929899100101102103104105106112152 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •