Pagina 154 van 167 EersteEerste ... 54104144150151152153154155156157158164 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.826 tot 3.850 van 4160 worden weergegeven.
  1. #3826

    Standaard

    Dank voor de info. Heb een beetje een haat/liefde verhouding met Stewart. Kan soms zijn accent/manier van zinnen uitspreken soms maar moeilijk verdragen. Ik heb nu in ieder geval voorlopg genoeg Westerns met Stewart, lijkt me wel even voldoende zo. Ik snap dat hoe zwarten worden geportretteerd een tijdsbeeld is maar het blijft wel irritant om naar te kijken. In Bend of the River zit een zwarte die via zn uitspraak zo dom mogelijk over moet komen. Bijna niet om aan te zien en horen. De overgang van de ruige Spaghetti's, de Peckinpah's en Eastwoods is wellicht soms wat te groot voor me. Merk dat die jaren 50 Westerns soms wat vreselijk moralistisch zijn. Zag laatst ook 3:10 to Yuma...die vond ik trouwens wel erg sterk, zelfs beter dan de remake. Ik miste in Bend of the River ook de weidse landschappen die het genre zo aantrekkelijk maken. Er zaten zelf wat overduidelijke studio opnames in die nogal lelijk afsteken bij de natuurbeelden.

  2. #3827

    Standaard

    Westerns met veel natuurbeelden en minder moralischtisch vind je in de Budd Boetticher boxset en SEVEN MEN FROM NOW met o.a. Randolph Scott.
    Met een klein budget gemaakt, maar zeer genietbaar.
    Enig nadeel aan deze Westerns is de in mijn beleving korte speelduur, zo'n 75 minuten. Films zijn snel voorbij. Prefereer de meer dan100 minutenfilms.
    Edoch, Western-aanraders!

    ** DVDreview boxset: DVDBeaver ; ** Info Youtube: clip !!

    ** DVDreview SEVEN MEN FROM NOW: DVDBeaver2 ; Clip uit SEVEN MAN FROM NOW: Lee Marvin
    Laatst aangepast door kit carson : 15-04-2010 om 10:18

  3. #3828

    Standaard

    Die Budd Boetticher had ik besteld! Lijkt me zeker de moeite waard, ik moet dus nog even geduld hebben.....maar wat van ver komt....

  4. #3829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Die Budd Boetticher had ik besteld! Lijkt me zeker de moeite waard, ik moet dus nog even geduld hebben.....maar wat van ver komt....
    Prachtige aankoop! Gezien de speelduur 2 films per avond, maar zeker het herkijken waard.
    Ook interessantie extra's met o.a. interview Clint Eastwood.

  5. #3830

    Standaard

    Is die Budd Boetticher box ergens voor een leuke prijs verkrijgbaar? Daar wil ik me ook wel aan wagen

  6. #3831

    Standaard

    www.deepdiscount.com is ie vrij goed te doen Jordy!

    Losse films van Boetticher (niet in de box); Seven Men from Now / Man from the Alamo.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #3832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    www.deepdiscount.com is ie vrij goed te doen Jordy!

    Losse films van Boetticher (niet in de box); Seven Men from Now / Man from the Alamo.
    Seven Men from Now € 3,99 inkl. bij Play.
    Laatst aangepast door kit carson : 15-04-2010 om 14:00

  8. #3833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    Seven Men from Now € 3,99 inkl. bij Play.
    Bedankt voor de tip! Meteen ook maar erbij besteld.

  9. #3834

    Standaard

    Bedankt voor de tips, die box gaat op de verlanglijst

  10. #3835

    Standaard

    HIER krijgen we een aardig beeld van welke Westerns op DVD/Blue-ray zijn en en worden uitgebracht.



    T.a.v. B-Westerns: http://www.b-westerns.com/trio.htm
    Laatst aangepast door kit carson : 29-05-2010 om 04:48

  11. #3836

    Standaard

    Waarom Jimmy Stewart, het is toch James Stewart die speelt in Shenandoah, Winchester '73, Band of the River etc.?
    --

  12. #3837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Waarom Jimmy Stewart, het is toch James Stewart die speelt in Shenandoah, Winchester '73, Band of the River etc.?
    James 'Jimmy' Stewart als in Barbara 'Babs' Stanwyck....

  13. #3838

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    James 'Jimmy' Stewart als in Barbara 'Babs' Stanwyck....
    Inderdaad, insiders spreken altijd over Jimmy Stewart
    en ook over Bill (William) Holden.

  14. #3839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Inderdaad, insiders spreken altijd over Jimmy Stewart
    en ook over Bill (William) Holden.
    Inderdaad; ff googelen op Jimmy Stewart...



    Gregory 'Greg' Peck... etc.
    Laatst aangepast door kit carson : 30-05-2010 om 10:07

  15. #3840

    Standaard Westerns

    Hallo,

    De Duitse zenders ARD en ZDF zenden vrijwel wekelijks in de nacht van vrijdag op zaterdag en/of de nacht van zaterdag op zondag oudere westerns uit.
    Ik neem regelmatig uitzendingen op op de dvdrecorder.

    Het enige wat je natuurlijk voor lief moet nemen dat die Duitsers alles nasynchroniseren, alles is Duits gesproken.

    Groet,

    Tvfreak

  16. #3841

    Standaard

    Sorry hoor, maar de tijd van op de duitse TV naar nagesynchroniseerde
    films kijken is toch echt voorbij.....

    In de seventies hadden we een handvol zenders en geen VHS/DVD en waren we blij met iedere film die we konden zien, ook al was alles in het duits.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tvfreak Bekijk bericht
    Hallo,

    De Duitse zenders ARD en ZDF zenden vrijwel wekelijks in de nacht van vrijdag op zaterdag en/of de nacht van zaterdag op zondag oudere westerns uit.
    Ik neem regelmatig uitzendingen op op de dvdrecorder.

    Het enige wat je natuurlijk voor lief moet nemen dat die Duitsers alles nasynchroniseren, alles is Duits gesproken.

    Groet,

    Tvfreak

  17. #3842

    Standaard

    'Hände hoch!'
    Niet helemaal mee eens. Niet elke Western kun en wil je op DVD/Blu-ray kopen, dus zijn uitgezonden Westerns door de Duitse tv-stations nog steeds een zeer welkome aanvulling en ik geniet daar nu al meer dan 45 jaar van.
    Waren er maar meer zenders, in NL bijvoorbeeld, die geregeld Westerns uitzenden. Er zijn er genoeg gemaakt voor een apart Western-kanaal.
    Laatst aangepast door kit carson : 13-06-2010 om 13:33

  18. #3843

    Standaard

    Veel westerns zijn tegenwoordig voor een prikkie te koop op DVD
    en daarnaast zendt de BBC ook veel westerns uit.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    'Hände hoch!'
    Niet helemaal mee eens. Niet elke Western kun en wil je op DVD/Blu-ray kopen, dus zijn uitgezonden Westerns door de Duitse tv-stations nog steeds een zeer welkome aanvulling en ik geniet daar nu al meer dan 45 jaar van.
    Waren er maar meer zenders, in NL bijvoorbeeld, die geregeld Westerns uitzenden. Er zijn er genoeg gemaakt voor een apart Western-kanaal.

  19. #3844

    Standaard

    Jongens, ik eet op dit moment speculaasjes!

  20. #3845

    Standaard

    Iemand enig idee hoe de kwaliteit is van de blu ray van For A Few Dollars More (Nederlandse versie) ? TGTBATU blu ray schijnt tegen te vallen, dus nog niet gekocht. Ben tevreden met de special edition dvd.
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  21. #3846

    Standaard

    Sinds enige tijd weer een western gekocht; Broken Trail. Schijnt een goeie te zijn
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #3847

    Standaard

    Ben momenteel bezig mijn western collectie te vergroten. Wat 2 maanden geleden nog 5 a 10 westerns was, is nu over de 40 heen, exclusief een aantal westerns die ik op Blu-Ray heb. Weet nog niet de kwaliteit hiervan, maar binnenkort ga ik er een kijken op Blu-Ray en dat is ''The Wild Bunch'' van WB essentials. Blinde aanschaf, maar dat komt wel vaker voor bij mij. Ongeveer 7/10 films die ik koop heb ik niet eerder gezien, soms ook als het om dure films/boxen gaat. Vertrouwen hebben in recensies/gemiddeldes brengt je best ver

    Afgelopen zondag een aantal westerns gekocht, een ervan al gezien:

    Jesse James - oudere versie met Henry Fonda. De nieuwe met Brad Pitt is gewoon een betere re-make. Deze film valt niet tegen.

    Ook nog gekocht:

    - Wild Bunch BD
    - Two Rode Together met o.a. James Stewart
    - Chato's Land met Charles Bronson

    Heb nu weinig tijd om deze films te kijken. Veel te warm namelijk.
    --

  23. #3848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Sinds enige tijd weer een western gekocht; Broken Trail. Schijnt een goeie te zijn
    Het is zelfs een goeie, een van de beste van het laaste decennium.
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  24. #3849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer Bekijk bericht
    Iemand enig idee hoe de kwaliteit is van de blu ray van For A Few Dollars More (Nederlandse versie) ? TGTBATU blu ray schijnt tegen te vallen, dus nog niet gekocht. Ben tevreden met de special edition dvd.
    www.bluray.com is met name over For a Few Dollars More enthousiast http://www.blu-ray.com/movies/The-Ma.../10781/#Review
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #3850

    Standaard Deadwood - bd

    Binnenkort:

    Laatst aangepast door kit carson : 11-07-2010 om 10:41

Pagina 154 van 167 EersteEerste ... 54104144150151152153154155156157158164 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •