De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Panasonic DP UB-9004 / 9000 4k uhd speler

    Ik zie dat deze de optie zou moeten hebben om de ondertiteling minder fel te maken.
    Sinds kort stoor me daar soms bij OPPO aan.

    Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt dat goed?
    Kun je ook formaat aanpassen?

    Waarschuwing voor non-believers dat HDMI kabels geen invloed hebben. Dus je hoeft hier geen opmerkingen over te maken, want heb al genoeg reacties gehad.

    Sinds ik een nieuwe HDMI kabel heb, is de ondertiteling feller dan hiervoor. HDR is ook veel feller, en dus ook mooier.
    Laatst aangepast door Mark van L. : Gisteren om 13:37
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de Panasonic-DP-UB824 en die heeft ook die mogelijkheid. Ik gebruik het eigenlijk altijd wel met UHD's, want ik stoor mij anders aan de felle witte letters. Werkt prima, standaard staat het op 0 en je kunt het steeds 1 tandje hoger of lager zetten. Ik zet 'm meestal op -6 of -8.

    Formaat aanpassen weet ik even niet uit mijn hoofd. Wel kun je de ondertiteling verplaatsen. Dat kan weleens handig zijn als je bijvoorbeeld de ondertiteling in de zwarte balken wil zetten.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb de Panasonic-DP-UB824 en die heeft ook die mogelijkheid. Ik gebruik het eigenlijk altijd wel met UHD's, want ik stoor mij anders aan de felle witte letters. Werkt prima, standaard staat het op 0 en je kunt het steeds 1 tandje hoger of lager zetten. Ik zet 'm meestal op -6 of -8.

    Formaat aanpassen weet ik even niet uit mijn hoofd. Wel kun je de ondertiteling verplaatsen. Dat kan weleens handig zijn als je bijvoorbeeld de ondertiteling in de zwarte balken wil zetten.
    Dank je wel voor je reactie. De oppo kan ook verschuiven.
    Ben er best tevreden mee, maar de ondertiteling is echt te fel, en het beeld zeker niet.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #4

    Standaard

    Ik heb thuis nog even gekeken voor het formaat aanpassen. Dat kan ik niet, er is wel een optie Subtitle style, maar daar kun je eigenlijk nooit wat kiezen (ik ben het nog niet tegengekomen).

  5. #5

    Standaard

    Bedankt.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #6

    Standaard

    Komt door de hdr. Onnatuurlijk fel wit omdat de ondertitels wel tot het beeld gerekend worden. Storend inderdaad.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •