Pagina 18 van 18 EersteEerste ... 81415161718
De resultaten 426 tot 442 van 442 worden weergegeven.

Discussie: Avatar plaatsen

  1. #426

    Standaard

    Bij deze wilde ik vragen of mijn avatar zou mogen blijven staan. Ik weet dat er regels zijn en dergelijke maar nu heb ik eindelijk een keer een mooie voor op dit forum, dus ik wil niet smeken maar;

    pliespliespliespliespliesplies

  2. #427

    Standaard

    is hij zo goed?
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  3. #428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Bij deze wilde ik vragen of mijn avatar zou mogen blijven staan.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI
    is hij zo goed?
    Lijken me allebei prima in orde!

  4. #429

    Standaard

    Ik heb ook weer een nieuwe foto voor een avatar, maar op de één of andere manier lukt het me niet om de foto klein genoeg te maken (60 bij 60 pixels) zodat hij hier geaccepteerd wordt. :wink:
    Iemand die me hier misschien even bij kan helpen?

    Alvast bedankt.

  5. #430

    Standaard

    ik kan het proberen,
    PM of mail me de foto :wink:

  6. #431

    Standaard

    mijn avatar is ook weggehaald.. heb nu een andere met mn kop erop... maggie weer aan?
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  7. #432

    Standaard

    Ik vroeg me af, is 't mogelijk om iets anders dan een foto te plaatsen.. Een tekening.. Van jezelf (?), al dan niet gestylized, karikatuur of chibi bv.
    Dit dan in combinatie met een foto gestuurd naar de mods ter vergelijking.
    Niet dat ik dan meteen potlood en papier erbij pak, maar toch, ben gewoon nieuwsgierig.

    Dit is 't enige forum waar ik op zit, waar zulke restricties zijn wat avatar betreft. Aan de ene kant begrijp ik 't wel, ik vind 't ook idioot om te zien op forums, waar men vooral oneliners post, en avatars van 200*200 heeft, krijg je zoveel lege ruimte , maar met dimensie restricties van 60*60 zoals nu wordt 't toch geen chaos.. Maar never mind.

    Overigens, off-topic, maar waar vind ik de rules? Ik kan geen link vinden, ben ik nu lomp aan 't doen? De FAQ is dezelfde standaard FAQ als elk ander phpBB forum. Ik zal ze waarschijnlijk gezien hebben bij 't registreren, maar een link boven 't forum zou ook handig zijn..

    Edit:
    Ik zie een opmerking wat deze regel betreft bij de avatar-upload zelf staan, maar een algemene rules pagina zou toch handig zijn..
    N/A

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Bij deze wilde ik vragen of mijn avatar zou mogen blijven staan. Ik weet dat er regels zijn en dergelijke maar nu heb ik eindelijk een keer een mooie voor op dit forum, dus ik wil niet smeken maar;

    pliespliespliespliespliesplies
    Volgens mij mag dit niet omdat je foto niet minstens 50% van het plaatje vult.

  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    mijn avatar is ook weggehaald.. heb nu een andere met mn kop erop... maggie weer aan?
    iemand?
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  10. #435

    Standaard

    Waar slaat dit nou weer op!? Ik kan niet eens meer een avatar gebruiken!
    Is een rose doodshoofd dan zo shockerend?
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilll_nelus
    Waar slaat dit nou weer op!? Ik kan niet eens meer een avatar gebruiken!
    Is een rose doodshoofd dan zo shockerend?
    Lees de regels!

  12. #437

    Standaard

    Welke regels!
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  13. #438

    Standaard

    Laat een kleine afbeelding onder je naam zien in ieder bericht. Je kan maar één afbeelding tegelijkertijd gebruiken, de breedte mag niet meer dan 60 pixels zijn, de hoogte moet onder de 60 pixels blijven. De maximale bestandsgrootte is 20KB

    Let op: het is op DVD.nl alleen toegestaan om foto's van jezelf als avatar te gebruiken. Alle andere afbeeldingen worden verwijderd!
    Staat in je profiel, als je een avatar wilt plaatsen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    mijn avatar is ook weggehaald.. heb nu een andere met mn kop erop... maggie weer aan?
    iemand?
    Ik zal de optie weer aanzetten, maar je wordt in de gaten gehouden haha :wink:

  15. #440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Laat een kleine afbeelding onder je naam zien in ieder bericht. Je kan maar één afbeelding tegelijkertijd gebruiken, de breedte mag niet meer dan 60 pixels zijn, de hoogte moet onder de 60 pixels blijven. De maximale bestandsgrootte is 20KB

    Let op: het is op DVD.nl alleen toegestaan om foto's van jezelf als avatar te gebruiken. Alle andere afbeeldingen worden verwijderd!
    Staat in je profiel, als je een avatar wilt plaatsen.
    Maar de hele optie avatar plaatsen is weg..
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  16. #441

    Standaard

    Dat komt waarschijnlijk omdat je eerst een onjuiste avatar had. Even een PM naar iemand van de crew sturen als je een nieuwe avatar heb die wel aan de regels voldoet.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #442

    Standaard

    Nog wat additionele (dat klopt volgens mij niet helemaal :wink: ) regels:
    - Een avatar moet een herkenbare foto van jezelf bevatten. Baby- en kinderfoto's zijn niet langer toegestaan.
    - Foto's die zodanig bewerkt zijn dat de persoon op de foto niet (meer) herkenbaar is worden verwijderd.
    - Foto's met alleen een deel van het gezicht (bijvoorbeeld alleen de ogen) zijn niet langer toegestaan.
    - Animaties zijn toegestaan, echter met een nieuwe voorwaarde: De animatie moet een herkenbare foto van jezelf bevatten en deze dient minimaal 50% van de animatielengte in beeld te staan.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 18 van 18 EersteEerste ... 81415161718

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •