De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hell or High Water nl audio vraag?

    Beste,

    Deze film is bij ons in de benelux uitgebracht met een dolby digital 5.1 track wat ook werd aangegeven op de cover. Maar nu zag ik vorig weekend in de Mediamarkt dat de achterzijde veranderd is naar DTS HD 5.1.

    Weet er iemand of dit ook echt gewijzigd is? Mischien dat iemand deze nieuwe uitgave al gekocht heeft?

    Alvast bedankt
    BD (1243) What i Watch

  2. #2

    Standaard

    Dat is gek. Ben eigenlijk ook wel benieuwd nu. Zou leuk zijn dat je dan kosteloos mag omruilen.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb hem liggen met de "nieuwe" cover. Het zou me echter verbazen dat het zou gaan om een verbeterde versie, maar van zodra mijn vriendin weg is van de TV, check ik het even voor jullie. DVD Profiler geeft echter DD 5.1 aan.

  4. #4

    Standaard

    Net gechecked en mijn BD speler geeft een DTS 5.1 weer.

  5. #5

    Standaard

    Bedankt om dit te checken.
    Net deze besteld bij bol. Hoop dat ze daar al de nieuwere versie verkopen.

  6. #6

    Standaard

    Gek is dat. Ik herinner me dat ze ooit eens hetzelfde geintje hebben uitgehaald met De Zaak Alzheimer.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Dit was toch "gewoon" een coverfout en had de disc toch altijd al lossless audio?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dit was toch "gewoon" een coverfout en had de disc toch altijd al lossless audio?
    Ja dat dacht ik ook ofwel herinner ik me dit omtrent een andere film. Was het niet Hacksaw Ridge ? Die ook zo'n coverfout had.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  9. #9

    Standaard

    Bij Hell or High Water was het geen coverfout. Er staat hier trouwens een recentie hierover op de site. Vraag me nu af welke versie bol zal versturen. Het vragen heeft geen zin...
    BD (1243) What i Watch

  10. #10

    Standaard

    Dat wordt hout vasthouden, dan...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Ik heb deze hij heeft gewoon dts-hd
    Heb deze op
    Zaterdag 01-07-2017

    besteld bij bol.com

  12. #12

    Standaard

    Even nog wat meer verwarring.
    De disc die ik checkte heeft een gewone DTS 5.1 track, maar er is nu iemand die ook zijn disc heeft gechecked en zegt dat zijn schijfje DTS HDMA 5.1 is. Is het dus mogelijk dat er verschillende versies in de omloop zijn met telkens een verschillende audiotrack?

  13. #13

    Standaard

    Ik heb mijn versie bekeken, en de receiver geeft DTS HD MA aan.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •