De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.

Discussie: The Crow 4K

  1. #1

    Standaard The Crow 4K

    Op 10 mei wordt (als het goed is) The Crow uitgebracht op 4K. Je kon deze bestellen bij Bol.com, maar momenteel niet meer. Een recensie van de Amerikaanse versie die voorzien is van Nederlandse ondertitels kun je hier vinden: The Crow 4K Blu-ray (30th Anniversary Edition)


  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Op 10 mei wordt (als het goed is) The Crow uitgebracht op 4K. Je kon deze bestellen bij Bol.com, maar momenteel niet meer. Een recensie van de Amerikaanse versie die voorzien is van Nederlandse ondertitels kun je hier vinden: The Crow 4K Blu-ray (30th Anniversary Edition)

    Ik heb de US versie in bestelling staan, net zoals Team America 4K, die wellicht hier ook niet zal verschijnen.

  3. #3

    Standaard

    Ben benieuwd of deze inderdaad verschijnt. The Departed was ook te bestellen, maar is nooit uitgekomen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ben benieuwd of deze inderdaad verschijnt. The Departed was ook te bestellen, maar is nooit uitgekomen.
    The Departed ligt hier in de lokale Mediamarkt (Wilrijk)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Ik heb als back-up de Italiaanse nog in pre-order staan. Afwachten maar.

  6. #6

    Standaard

    In het persbericht van Dutch FilmWorks wordt de titel wel genoemd, echter verder geen details.

  7. #7

    Standaard

    Zojuist een mail gekregen van Bol met de mededeling dat The Crow verzonden is.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Zojuist een mail gekregen van Bol met de mededeling dat The Crow verzonden is.
    Is de versie van Bol een steelbook?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Is de versie van Bol een steelbook?
    Als het goed is wel, maar hij is niet meer te bestellen.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Zojuist een mail gekregen van Bol met de mededeling dat The Crow verzonden is.
    Nog niks ontvangen van Bol....sinds maart in bestelling.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Nog niks ontvangen van Bol....sinds maart in bestelling.
    Ik ook niet…

  12. #12

    Standaard

    Dat is vreemd. Mijn exemplaar is op 11 maart besteld. Ik dacht net even dat ze misschien de Blu-ray die ik vandaag besteld heb hadden verwisseld met The Crow, maar ik zie in de PostNL-app dat ze morgen twee pakketjes van Bol verwachten te bezorgen, dus dat zal het niet zijn. We zullen het morgen hoogstwaarschijnlijk weten. Meestal komt de post in de ochtend. Ben benieuwd.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Nog niks ontvangen van Bol....sinds maart in bestelling.
    Zojuist toch een bericht ontvangen, ben nieuwsgierig.

    Hier staat een geweldige review:https://www.avforums.com/reviews/the...-review.21771/
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  14. #14

    Standaard

    Ik nog steeds niks…erg vreemd.

  15. #15

    Standaard

    Voor wie heeft besteld heeft bij Bol.com en nog geen verzendbevestiging heeft gehad, hou er rekening mee dat deze niet meer verzonden gaat worden. Ik heb net chat contact gehad met Bol en dat geven ze aan, met wel de vraag nog naar het hoofdkantoor. Ik ga ook even mijn perscontacten benaderen want ik vind dit wel erg vreemd zo.

  16. #16

    Standaard

    Mailtje ontvangen:
    Je artikel komt later, door vertraging bij PostNL. Je pakket wordt op vrijdag 10 mei bezorgd.

  17. #17

    Standaard

    Ik heb bericht gekregen dat de bezorger onderweg is en komt tussen nu en 15:00 uur. We wachten af.

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Ziet er mooi uit Frank. Zit er ook een Blu-ray bij zie ik? Dat is niet overal zo.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ziet er mooi uit Frank. Zit er ook een Blu-ray bij zie ik? Dat is niet overal zo.
    Ja, die zit er ook bij. Daar staat alleen de film op. De extra's staan op de 4K-disc.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja, die zit er ook bij. Daar staat alleen de film op. De extra's staan op de 4K-disc.
    Hebben ze dan de eerdere Bluray van DFW gebruikt met DD 2.0 en nl subs only.

    Raar. Naast de 4K only releases zijn er ook buitenlandse Paramount 4K/Bluray packs en losse Bluray releases met ook nl subs melden wel extra's op beide discs.
    Laatst aangepast door pietdvd : Gisteren om 17:39

  22. #22

    Standaard

    Nee, de bijgevoegde Blu-ray is een remaster van Paramount met dezelfde audio- en ondertitelsporen als de 4K disc. Ik zie dat er inderdaad buitenlandse Blu-ray's zijn met Nederlandse ondertitels en extra's, maar de Blu-ray die bij de 4K-uitgave zit heeft dus geen extra's.

  23. #23

    Standaard

    Ik heb dan ook eindelijk een verzend bevestiging gekregen. Heb het idee dat het één van de laatste exemplaren is.

  24. #24

    Standaard

    Dan krijg je 'm hopelijk vrijdag binnen.

  25. #25

    Standaard

    Ja dat denk ik ook inderdaad

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •