Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314
De resultaten 326 tot 335 van 335 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat hoef je hier niet meer te proberen, althans niet bij de MM in Eindhoven. Geen van de titels die vorige week zijn uitgebracht hadden ze op voorraad.
    kwam er van de week achter dat Eindhoven zo goed als niets meer heeft.Ik was in een soort van

  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat hoef je hier niet meer te proberen, althans niet bij de MM in Eindhoven. Geen van de titels die vorige week zijn uitgebracht hadden ze op voorraad.
    Sinds de afdelingschef van de Entertainmentafdeling daar weg is i.v.m. pensioen, is het echt 0,0. Wat er werkt heeft geen hart voor het product & dat heeft zijn neerslag op de winkel. Ik kom er niet meer, terwijl ik er meer dan vaste klant was.

  3. #328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Sinds de afdelingschef van de Entertainmentafdeling daar weg is i.v.m. pensioen, is het echt 0,0. Wat er werkt heeft geen hart voor het product & dat heeft zijn neerslag op de winkel. Ik kom er niet meer, terwijl ik er meer dan vaste klant was.
    Hart voor product is er bij MM nooit geweest.Jij als vaste klant bent stelt daar niet voor Raymond.
    En ja ze gooien het er nu idd op dat die beste kerel met pensjoen is.Ja ja dat is de reden dat zie niets meer doen in fim/muziek.

    MM ik ben niet gek.

  4. #329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hart voor product is er bij MM nooit geweest.Jij als vaste klant bent stelt daar niet voor Raymond.
    En ja ze gooien het er nu idd op dat die beste kerel met pensjoen is.Ja ja dat is de reden dat zie niets meer doen in fim/muziek.

    MM ik ben niet gek.
    Toen hij er nog was, was er in ieder geval stukken meer aanbod dan er nu was. Tijd om de winkel te sluiten!

  5. #330

    Standaard

    Er is sowieso geen reden om ooit nog naar de MM te gaan in Eindhoven. 2 etages minder, en geen enkele kennis.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #331

    Standaard

    Bij mijn laatste bezoek in Eindhoven ben ik ook de MM niet binnengeweest. Ik vind verdraaid meer in de CeX dan in de MM
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bij mijn laatste bezoek in Eindhoven ben ik ook de MM niet binnengeweest. Ik vind verdraaid meer in de CeX dan in de MM
    Cex Eindhoven is idd the place to be.En de McDonald's

  8. #333

    Standaard

    Omdat deze nu gereleased zijn wordt dit weer een “normaal” topic

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bij mijn laatste bezoek in Eindhoven ben ik ook de MM niet binnengeweest. Ik vind verdraaid meer in de CeX dan in de MM
    En de Blu ray sectie bij CEX wordt ook steeds kleiner.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Omdat deze nu gereleased zijn wordt dit weer een “normaal” topic
    Het is anders niet steeds niet normaal dat The Abyss eindelijk een opvolger van de DVD heeft .
    Nu Panic Room nog....

Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •