Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 323 worden weergegeven.
  1. #276
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik had mijn vs-versie binnen en dag of 4 binnen. Ging bij mij juist supersnel. Wel in een envelop, maar geen schade.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #277

  3. #278

    Standaard

    Nog twee weken…wie is er al aan het aftellen?

  4. #279

    Standaard

    Al lang, Tevens jarig die dag, dus ik zat er aan te denken om mijn bezoek op een andere dag te laten komen...

    Een vergelijking van True Lies tussen de Spaanse "Blu-ray" en de UHD:
    Test 4K Ultra HD Blu-ray : True Lies (1994) (hdnumerique.com)

  5. #280

    Standaard

    Nog 3 dagen! Kan niet wachten #hyped

  6. #281

    Standaard

    Dat worden een paar slapeloze nachten.

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nog 3 dagen! Kan niet wachten #hyped
    ik kijk al uit naar je reviews.

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    ik kijk al uit naar je reviews.
    Haha, dat is aardig! Maar ik denk niet dat die er gaan komen. Er zijn al GENOEG reviews van deze titels (plus even zoveel controverse en eigen meningen) dus ik denk niet dat ik veel kan toevoegen aan wat er al allemaal over is geschreven. En volgende week ga ik een weekje weg, en dus niks aan werk of AOF doen. En in die week krijg ik als het goed is ook een paar titels van distributeurs en die hebben altijd voorrang op eigen werk.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 22-04-2024 om 11:12

  9. #284

    Standaard

    Als The Abyss maar voor het weekend op de mat valt, dan kan ik van het weekend eindelijk, eindelijk kijken.

  10. #285

    Standaard

    Bol.com heeft alledrie de films op voorraad.

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Bol.com heeft alledrie de films op voorraad.
    Kijk, das mooi! Dan kunnen we vandaag wel een verzendbevestiging verwachten
    Het is toch wel weer een hele tijd geleden dat ik zo heb uitgekeken naar een bepaalde release. Vroegah had je klassiekers als The Godfather en Indiana Jones die ein-de-lijk op blu-ray uitkwamen, maar tegenwoordig is dat (helaas) een stuk minder. Morgenavond ben ik even een uurtje alleen, dus kan ik onverstoord eens de discs aan een goede blik onderwerpen.

    PS: ik zie dat de specs nu ook zijn geupdate naar 3 discs voor Aliens en The Abyss
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 23-04-2024 om 08:26

  12. #287

    Standaard

    Bericht gekregen van Bol dat de discs verzonden zijn.

  13. #288

    Standaard

    Ik ook!

  14. #289

  15. #290

    Standaard

    Yes!! Met slipcover!!!

    Ik moet nog even tot vanmiddag wachten en hoop dat ze een beetje ongeschonden door de verzending komen. Want Bol heeft ze natuurlijk weer in een standaard kartonnen envelop verzonden die door de brievenbus gaat.....

  16. #291

    Standaard

    Ja, en de 4K-logos en de titels zijn voorzien van reliëf. En, in tegenstelling tot de Amerikaanse releases, hebben de discs bij The Abyss en Aliens allen hun eigen tray. Bol heeft ze inderdaad weer in een standaard kartonnen envelop verzonden die door de brievenbus gaat, maar op 2 kleine deukjes na zijn ze ongeschonden gearriveerd.

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja, en de 4K-logos en de titels zijn voorzien van reliëf. En, in tegenstelling tot de Amerikaanse releases, hebben de discs bij The Abyss en Aliens allen hun eigen tray. Bol heeft ze inderdaad weer in een standaard kartonnen envelop verzonden die door de brievenbus gaat, maar op 2 kleine deukjes na zijn ze ongeschonden gearriveerd.
    Oh goed te horen, klinkt als een goed verzorgde release. Ja, ik kreeg door thuis dat ze ook zijn aangekomen en de envelop is voorzichtig op de kast gelegd, dus ik kan ze vanmiddag voorzichtig uitpakken. Maar hoe zijn Aliens en Abyss dan bij de US versies verpakt dan? Op elkaar oid?

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Maar hoe zijn Aliens en Abyss dan bij de US versies verpakt dan? Op elkaar oid?
    Ja, 2 van de 3 discs zitten op elkaar gestapeld.


  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja, en de 4K-logos en de titels zijn voorzien van reliëf. En, in tegenstelling tot de Amerikaanse releases, hebben de discs bij The Abyss en Aliens allen hun eigen tray. Bol heeft ze inderdaad weer in een standaard kartonnen envelop verzonden die door de brievenbus gaat, maar op 2 kleine deukjes na zijn ze ongeschonden gearriveerd.
    Waar ik benieuwd naar ben, staan bij "The Abyss" de theatrical en extended cut op de discs ?

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Waar ik benieuwd naar ben, staan bij "The Abyss" de theatrical en extended cut op de discs ?
    Ja, The Abyss bevat de bioscoopversie en de special edition. Idem voor Aliens.

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja, 2 van de 3 discs zitten op elkaar gestapeld.
    Die zever is overigens altijd zo als je in de US een 4K van Disney of Pixar koopt.
    Ik ga straks na het werk even langs de Mediamarkt een exemplaartje van The Abyss halen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja, 2 van de 3 discs zitten op elkaar gestapeld.
    Kijk aan, nou extra blij dat ik heb gewacht op de NL versies.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja, The Abyss bevat de bioscoopversie en de special edition. Idem voor Aliens.
    Top

  23. #298

    Standaard

    Postnl mail geeft aan dat het bezorgd is, maar nergens hier te vinden (ook niet bij de buren). Schijtbedrijf dat Postnl . Kan ik nog langer wachten!

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Postnl mail geeft aan dat het bezorgd is, maar nergens hier te vinden (ook niet bij de buren). Schijtbedrijf dat Postnl . Kan ik nog langer wachten!
    Met DHL kan het nog erger hé.

  25. #300

    Standaard

    Hier ook binnen! Zien er goed uit, twee kleine deukjes bij de slipcover van Aliens. Had erger gekund dus

Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •