Pagina 11 van 13 EersteEerste ... 78910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 323 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nee, levering loopt dan vaak via Pitney Bowes en hier in NL via een lokale bezorger (laatste keer bij mij DHL, was precies een week onderweg, 13 februari verzonden, 20 februari bezorgd). Als je nog geen bericht van verzending hebt, dan zal je denk ik vandaag een mail van uitstel krijgen. Zoals ik schreef is The Abyss momenteel niet te bestellen bij Amazon US, dus ze zullen wel leveringsproblemen hebben.
    Ok. Dank voor je toelichting. Je zou zeggen: 15+ jaar wachten, dan kan een paar weken ook nog wel. Niet dus!!!!! ????
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Ok. Dank voor je toelichting. Je zou zeggen: 15+ jaar wachten, dan kan een paar weken ook nog wel. Niet dus!!!!! ????
    Nog als toevoeging, bij mijn laatste bestelling duurde het ruim twee weken voordat deze verzonden werd, terwijl alles op moment van bestelling In Stock was.

  3. #253
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    EDIT: en binnen.


    Ik heb nog niet thuis gekeken, maar als het goed is is mijn VS-versie geleverd.
    Deze tekst zie ik in de app.

    Wednesday, March 13
    9:58 AM
    Package delivered.
    Amsterdam, NL
    9:18 AM
    Package is out for delivery
    Amsterdam, NL
    7:19 AM
    Package is out for delivery.
    Amsterdam, NL
    7:18 AM
    Package in transit. Flight containing package has arrived
    Amsterdam, NL
    6:05 AM
    Package arrived at a carrier facility.
    Amsterdam, NL
    2:30 AM
    Package left the carrier facility.
    Koeln, DE
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 13-03-2024 om 15:35
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb straks naar Bol gebeld met de vraag of ze konden nagaan bij de uitgever of ze nu 2 of 3 schijfjes zouden bevatten, aangezien ze bv in Duitsland wel 3 schijfjes bevatten. Dit zouden ze na laten vragen & korte tijd later belden ze me terug met als antwoord: ''De schijfjes welke in NL worden uitgebracht worden bevatten 2 schijfjes & dus geen 3 schijfjes!!! Dus wil je voor de 3 schijfjes gaan, zou ik bv de Duitse kiezen.
    Vanochtend las ik bovenstaand verhaal, en omdat het in NL nogal moeizaam gaat om de juiste info te krijgen, heb ik gebeld met VSN, en een zeer vriendelijke meneer heeft mij beloofd om uit te zoeken hoe het nou eigenlijk zit met The Abyss 4K, en daar heb ik een mailtje over gehad.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Beste Ger,

    Ik heb navraag gedaan bij ESC Distribution en ik heb zojuist geupdatete afbeeldingen/packshots gekregen.
    Ik heb deze verwerkt in ons systeem en deze zullen waarschijnlijk in de loop van morgen ook zichtbaar moeten zijn op Bol.

    Het gaat inderdaad om een 3 disc versie, zoals de versie die op de Franse Amazon staat.
    Echter met Engelse tekst i.p.v. Franse (A film by.. i.t.t. Un film de..).

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    En bedankt voor je belletje.

    Met vriendelijke groeten,
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Vanochtend las ik bovenstaand verhaal, en omdat het in NL nogal moeizaam gaat om de juiste info te krijgen, heb ik gebeld met VSN, en een zeer vriendelijke meneer heeft mij beloofd om uit te zoeken hoe het nou eigenlijk zit met The Abyss 4K, en daar heb ik een mailtje over gehad.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Beste Ger,

    Ik heb navraag gedaan bij ESC Distribution en ik heb zojuist geupdatete afbeeldingen/packshots gekregen.
    Ik heb deze verwerkt in ons systeem en deze zullen waarschijnlijk in de loop van morgen ook zichtbaar moeten zijn op Bol.

    Het gaat inderdaad om een 3 disc versie, zoals de versie die op de Franse Amazon staat.
    Echter met Engelse tekst i.p.v. Franse (A film by.. i.t.t. Un film de..).

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    En bedankt voor je belletje.

    Met vriendelijke groeten,
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    TifKag en DVDWatcher, bedankt dat jullie zoveel moeite doen om er achter te komen én het ook delen, het wordt gewaardeerd!

  6. #256

    Standaard

    Ook namens mij bedankt voor het betere speurwerk. Dus gewoon de versie van hier afwachten. Ik wacht al jaaaaren op The Abyss, die paar weken zullen er nog wel bij kunnen zeker?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    TifKag en DVDWatcher, bedankt dat jullie zoveel moeite doen om er achter te komen én het ook delen, het wordt gewaardeerd!
    Graag gedaan, fijn dat er nu duidelijkheid is. Als ik vragen mag: Waar staat VSN voor?

  8. #258

    Standaard

    Vendor Services Nederland, is een groothandel.

    https://www.vendorservices.nl/nl/

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Vendor Services Nederland, is een groothandel.

    https://www.vendorservices.nl/nl/
    Aha ok, bedankt voor je reactie . Ik had er namelijk nog nooit van gehoord. Bij MediaMarkt werken ze / werkten ze met https://mylogin.bertus.com/ (Ook een grote Groothandel). Daar had ik wel van gehoord.

  10. #260

    Standaard

    VSN heeft de covers aangepast:



    Aan het formaat van de covers te zien lijken de uitgaves te zijn voorzien van een slipcover.

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb straks naar Bol gebeld met de vraag of ze konden nagaan bij de uitgever of ze nu 2 of 3 schijfjes zouden bevatten, aangezien ze bv in Duitsland wel 3 schijfjes bevatten. Dit zouden ze na laten vragen & korte tijd later belden ze me terug met als antwoord: ''De schijfjes welke in NL worden uitgebracht worden bevatten 2 schijfjes & dus geen 3 schijfjes!!! Dus wil je voor de 3 schijfjes gaan, zou ik bv de Duitse kiezen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Vanochtend las ik bovenstaand verhaal, en omdat het in NL nogal moeizaam gaat om de juiste info te krijgen, heb ik gebeld met VSN, en een zeer vriendelijke meneer heeft mij beloofd om uit te zoeken hoe het nou eigenlijk zit met The Abyss 4K, en daar heb ik een mailtje over gehad.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Beste Ger,

    Ik heb navraag gedaan bij ESC Distribution en ik heb zojuist geupdatete afbeeldingen/packshots gekregen.
    Ik heb deze verwerkt in ons systeem en deze zullen waarschijnlijk in de loop van morgen ook zichtbaar moeten zijn op Bol.

    Het gaat inderdaad om een 3 disc versie, zoals de versie die op de Franse Amazon staat.
    Echter met Engelse tekst i.p.v. Franse (A film by.. i.t.t. Un film de..).

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    En bedankt voor je belletje.

    Met vriendelijke groeten,
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Conclusie: bij Bol.com weten ze er dus geen kudt vanaf.

  12. #262
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gisteren gelijk gekeken en het was genieten. Zowel van de film - want dat was alweer een flinke tijd terug -, maar zeker ook van de beeld- en geluidskwaliteit. Dat begin van de film was vroeger mijn Dolby prologic demo versie. Zo mooi als de sonar door de surround speakers galmde. Nu nog steeds, alleen we zijn wat jaren en audioformaten verder...

    PS: handige tip. Bij mij begon hij standaard met de theatrical version. De Special Edition moet je handmatig kiezen en is te herkennen aan de Nitze qoute (when you look into the abyss, the abyss will look upon you) die niet voor de Theatrical Edition zit. De film begint namelijk direct met de play movie-optie...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Gisteren gelijk gekeken en het was genieten. Zowel van de film - want dat was alweer een flinke tijd terug -, maar zeker ook van de beeld- en geluidskwaliteit. Dat begin van de film was vroeger mijn Dolby prologic demo versie. Zo mooi als de sonar door de surround speakers galmde. Nu nog steeds, alleen we zijn wat jaren en audioformaten verder...

    PS: handige tip. Bij mij begon hij standaard met de theatrical version. De Special Edition moet je handmatig kiezen en is te herkennen aan de Nitze qoute (when you look into the abyss, the abyss will look upon you) die niet voor de Theatrical Edition zit. De film begint namelijk direct met de play movie-optie...
    Wij plebs wachten nog wel een paar weekjes ...

  14. #264

    Standaard

    Deze tip is ook op de High-Def-Digest te lezen en gaat ook op voor Aliens

    Ik wacht wel op de versie met NL subs wat ik zit toch de komende maanden in een transitie naar een andere woning...




    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Gisteren gelijk gekeken en het was genieten. Zowel van de film - want dat was alweer een flinke tijd terug -, maar zeker ook van de beeld- en geluidskwaliteit. Dat begin van de film was vroeger mijn Dolby prologic demo versie. Zo mooi als de sonar door de surround speakers galmde. Nu nog steeds, alleen we zijn wat jaren en audioformaten verder...

    PS: handige tip. Bij mij begon hij standaard met de theatrical version. De Special Edition moet je handmatig kiezen en is te herkennen aan de Nitze qoute (when you look into the abyss, the abyss will look upon you) die niet voor de Theatrical Edition zit. De film begint namelijk direct met de play movie-optie...
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #265
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Spannend, vooral hoe - na alle standaard verhuisbeslommeringen - je set gaat klinken in een andere omgeving...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #266

    Standaard

    Ja dat word inderdaad spannend en de opstelling gaat ook nog eens in tegen wat algemeen gepapegaaid word
    En er worden gelijk wat akoestische maatregelen getroffen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Spannend, vooral hoe - na alle standaard verhuisbeslommeringen - je set gaat klinken in een andere omgeving...
    "A man's got to know his limitations", ...

  17. #267

    Standaard

    Sommige hebben een hele doos vol. Foto is van facebook.

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Sommige hebben een hele doos vol. Foto is van facebook.
    Da's een foto van HD Movie Source, een webwinkel die hun voorraad heeft binnengekregen.

  19. #269

    Standaard

    Ik heb mijn vertraagde bestelling bij amazon.com inmiddels geannuleerd en een nieuwe bestelling geplaats bij amazon.fr. Het komt even duur uit als bol.com maar ik heb wat minder vertrouwen in die laatste. De 2-disc/3-disc-discussie is heel typerend voor hoe ze zaken doen: het interesseert ze niet hoe ze fysieke media adverteren. Ik krijg daar niet zo'n goed gevoel bij.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb mijn vertraagde bestelling bij amazon.com inmiddels geannuleerd en een nieuwe bestelling geplaats bij amazon.fr. Het komt even duur uit als bol.com maar ik heb wat minder vertrouwen in die laatste. De 2-disc/3-disc-discussie is heel typerend voor hoe ze zaken doen: het interesseert ze niet hoe ze fysieke media adverteren. Ik krijg daar niet zo'n goed gevoel bij.
    Tja, het is natuurlijk niet ineens zo dat Bol een andere versie gaat verkopen, en de mensen die de teksten maken en de website vullen zijn niet de mensen die je order versturen, dus wat dat betreft zou ik me daar niet zo'n zorgen om maken.

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, het is natuurlijk niet ineens zo dat Bol een andere versie gaat verkopen, en de mensen die de teksten maken en de website vullen zijn niet de mensen die je order versturen, dus wat dat betreft zou ik me daar niet zo'n zorgen om maken.
    Inderdaad, we hebben toch al de bevestiging met de nieuwe covers.

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, het is natuurlijk niet ineens zo dat Bol een andere versie gaat verkopen, en de mensen die de teksten maken en de website vullen zijn niet de mensen die je order versturen, dus wat dat betreft zou ik me daar niet zo'n zorgen om maken.
    Ik heb gewoon niet zoveel vertrouwen in bol.com. Ik heb door de jaren heen te vaak meegemaakt dat er dingen niet in orde waren met bestellingen bij ze. Recent nog met meerdere bestellingen van (dure) boeken waarbij die los door een te grote doos heen stuiterden. Wonderbaarlijk zonder schade gelukkig. Maar het was het zoveelste voorbeeld, en als ik dan vervolgens bovenstaand verhaal lees dan zakt de moed me in de schoenen. Daarom dus toch maar weer besteld bij Amazon.

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb gewoon niet zoveel vertrouwen in bol.com. Ik heb door de jaren heen te vaak meegemaakt dat er dingen niet in orde waren met bestellingen bij ze. Recent nog met meerdere bestellingen van (dure) boeken waarbij die los door een te grote doos heen stuiterden. Wonderbaarlijk zonder schade gelukkig. Maar het was het zoveelste voorbeeld, en als ik dan vervolgens bovenstaand verhaal lees dan zakt de moed me in de schoenen. Daarom dus toch maar weer besteld bij Amazon.
    Amazon stuurt ook alles vaak in een (te) grote, vaak papieren envelop. Dus als je beschermde verzending wilt dan is Amazon ook niet de juiste webshop denk ik. Behalve Amazon Japan, die verpakt alles echt top.

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb gewoon niet zoveel vertrouwen in bol.com. Ik heb door de jaren heen te vaak meegemaakt dat er dingen niet in orde waren met bestellingen bij ze. Recent nog met meerdere bestellingen van (dure) boeken waarbij die los door een te grote doos heen stuiterden. Wonderbaarlijk zonder schade gelukkig. Maar het was het zoveelste voorbeeld, en als ik dan vervolgens bovenstaand verhaal lees dan zakt de moed me in de schoenen. Daarom dus toch maar weer besteld bij Amazon.
    Dat snap ik niet. Bol verpakt echt niet anders dan amazon; beide gebruiken van die dunne envelopjes om films te verzenden. Boeken hetzelfde verhaal: beide los in een doos. Alleen vind ik het retourneren bij bol wat soepeler gaan.

  25. #275

    Standaard

    inderdaad, Amazon is echt waardeloos wat betreft verpakken: ik heb mijn The Abyss en True Lies orders bij amazon.com (geplaatst direct toen het kon) maar geannuleerd, zit totaal geen beweging in.. orders nu geplaatst bij bol.com

    sowieso gaat alles erg traag bij Amazon.com, had in februari meerdere bestellingen gedaan (allemaal in stock) en pas vorige week een gedeelte verstuurd en het bizarre is dat ze items van verschillende bestellingen in 1 pakket hebben gestopt: vroeger verzonden ze een item gewoon los als deze op voorraad was maar het lijkt er nu op dat ze bij meerdere bestellingen kijken of ze items kunnen poolen... betaal wel per bestelling steeds die hoge verzendkosten...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Pagina 11 van 13 EersteEerste ... 78910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •