Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 323 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Al hadden ze 'm een 1 gegeven, dan had ik 'm nog gekocht. Wacht al zo lang op deze film....
    Ja, ik ook. Heb deze iets van 8 jaar geleden op een Japanse DVD uitgave gekocht en toen voor de laatste keer bekeken, maar sindsdien wacht ik op een nette uitgave om deze weer opnieuw te bekijken. En die gaat er nu dan eindelijk komen.

  2. #227

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Het gaat mij niet om de hoes, maar om het aantal discs, er staat duidelijk (2 disc set), en bij de Franse en Duitse (3 disc set).
    Ik heb straks naar Bol gebeld met de vraag of ze konden nagaan bij de uitgever of ze nu 2 of 3 schijfjes zouden bevatten, aangezien ze bv in Duitsland wel 3 schijfjes bevatten. Dit zouden ze na laten vragen & korte tijd later belden ze me terug met als antwoord: ''De schijfjes welke in NL worden uitgebracht worden bevatten 2 schijfjes & dus geen 3 schijfjes!!! Dus wil je voor de 3 schijfjes gaan, zou ik bv de Duitse kiezen.

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb straks naar Bol gebeld met de vraag of ze konden nagaan bij de uitgever of ze nu 2 of 3 schijfjes zouden bevatten, aangezien ze bv in Duitsland wel 3 schijfjes bevatten. Dit zouden ze na laten vragen & korte tijd later belden ze me terug met als antwoord: ''De schijfjes welke in NL worden uitgebracht worden bevatten 2 schijfjes & dus geen 3 schijfjes!!! Dus wil je voor de 3 schijfjes gaan, zou ik bv de Duitse kiezen.
    Waarom zouden ze in Nederland een andere versie uitbrengen dan elders? Klinkt onlogisch. Eerst zien dan geloven.

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Waarom zouden ze in Nederland een andere versie uitbrengen dan elders? Klinkt onlogisch. Eerst zien dan geloven.
    Dit was het antwoord wat Bol kreeg van de uitgever & wat ik vervolgens kreeg van Bol. Zoals je zelf kan zien krijgt bv Duitsland 3 schijfjes (Wat meer is dan NL met 2 schijfjes zonder Bonusdisc volgens de NL uitgever!) : https://bluray-disc.de/blu-ray-filme...y_bonus_bluray

    Maar als je me niet gelooft Frank, is dat ok. Ik geef hier alleen maar weer wat het antwoord was van Bol, aangezien hier vragen over waren. Heb alleen maar uit goede bedoeling geïnformeerd. Je moet kopen wat & waar je wilt, ik wilde alleen maar helpen.

  6. #231

    Standaard

    Het is niet persoonlijk bedoeld Raymond, en iedereen waardeert je inzet en initiatief om Bol te bellen. Maar eerlijk gezegd neem ik het verhaal van Bol ook nog niet voor zoete koek aan, want het verhaal komt een beetje gek en ongeloofwaardig over. En dat is niet omdat ik jou niet geloof, maar eerder de bronnen waarop Bol zich baseert. Dus ik wacht ook nog even af en geloof het pas als ik het zie (of hier lees natuurlijk )

  7. #232

    Standaard

    Ik wil me graag aansluiten bij de woorden van Rogier. Mijn reactie was niet persoonlijk bedoeld en ook ik waardeer je inzet en initiatief. Ik heb alleen twijfels over de juistheid van de informatie die Bol jou gegeven heeft, meer niet. Bol is nooit echt een betrouwbare bron van informatie geweest, vind ik. We zullen over een week of zes zeker weten hoeveel discs er precies bij The Abyss en Aliens zitten.

  8. #233

    Standaard

    Van de Franse uitgave is het nu zeker, want de tijdelijke cover is aangepast en er staat duidelijk.

    4K Ultra HD + Blu-Ray + Blu-Ray Bonus

    https://www.amazon.fr/dp/B0CPYQLPS9

    NB Bij Amazon FR kun je meestal het beste wachten met bestellen. In mijn ervaring dalen Disney/Fox releases daar vlak na uitkomst met 5 euro naar 25 euro. Gebeurde met Indy 5 en The Creator.
    Laatst aangepast door tmvde : 12-03-2024 om 14:52

  9. #234

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb straks naar Bol gebeld met de vraag of ze konden nagaan bij de uitgever of ze nu 2 of 3 schijfjes zouden bevatten, aangezien ze bv in Duitsland wel 3 schijfjes bevatten. Dit zouden ze na laten vragen & korte tijd later belden ze me terug met als antwoord: ''De schijfjes welke in NL worden uitgebracht worden bevatten 2 schijfjes & dus geen 3 schijfjes!!! Dus wil je voor de 3 schijfjes gaan, zou ik bv de Duitse kiezen.
    Misschien een domme vraag:
    Is het niet zo dat bij de 2-disc de extra's van de 3e schijf op de 2e staan?
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Misschien een domme vraag:
    Is het niet zo dat bij de 2-disc de extra's van de 3e schijf op de 2e staan?
    Denk niet dat daar ruimte voor is op de schijf. De film is bijna 3 uur en de extra's rond de 2 uur.

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Misschien een domme vraag:
    Is het niet zo dat bij de 2-disc de extra's van de 3e schijf op de 2e staan?
    ik heb geen idee, maar in het buitenland zoals bv Duitsland wordt geadverteerd met een 3 Disc uitgave & hier in NL met een 2 Disc uitgave. Maar we wachten maar af wat het wordt hier.

  13. #238

    Standaard

    Afwachten dus. Ik wil zoveel mogelijk disk voor mijn geld, en dan is voor mij de taal op de hoes minder prioritair.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #239

    Standaard

    Volgens mij had de Franse release ook eerst een hoes waarbij de 3e disc niet vermeld was, net als bij bol. Dus ik verwacht dat we straks bij bol gewoon dezelfde uitgave krijgen als de Franse.

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Volgens mij had de Franse release ook eerst een hoes waarbij de 3e disc niet vermeld was, net als bij bol. Dus ik verwacht dat we straks bij bol gewoon dezelfde uitgave krijgen als de Franse.
    Blu-ray.com geeft momenteel in ieder geval bij de Franse uitgave nog steeds een 2 Disc versie aan: https://www.blu-ray.com/movies/The-A...lu-ray/351006/

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Blu-ray.com geeft momenteel in ieder geval bij de Franse uitgave nog steeds een 2 Disc versie aan: https://www.blu-ray.com/movies/The-A...lu-ray/351006/
    Ja, die zijn afhankelijk van het uploaden van gebruikers. dezze zal dan nog niet aangepast zijn zoals die tmvde heeft doorgegeven.

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ja, die zijn afhankelijk van het uploaden van gebruikers. dezze zal dan nog niet aangepast zijn zoals die tmvde heeft doorgegeven.
    Ik heb de nieuwe cover net ingediend

  18. #243

  19. #244
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De VS-versie is onderweg. Yay...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik heb The Abyss nog nooit gezien, dus ben erg benieuwd.
    Die van mij staat op levering vanavond voor 8uur…..maar is nog niet verzonden.

    Heeft amazon.nl mogelijk een voorraad liggen die vandaag geleverd wordt? Iemand enig idee? Of moet ik maar rekenen op latere levering?
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Die van mij staat op levering vanavond voor 8uur…..maar is nog niet verzonden.

    Heeft amazon.nl mogelijk een voorraad liggen die vandaag geleverd wordt? Iemand enig idee? Of moet ik maar rekenen op latere levering?
    Welke uitgave (uit welk land) heb je dan besteld? Want de NL release staat pas voor 24 april gepland.

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Welke uitgave (uit welk land) heb je dan besteld? Want de NL release staat pas voor 24 april gepland.
    De U.S. versie met releasedatum vandaag.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    De U.S. versie met releasedatum vandaag.
    Ah, ik wist niet dat je die bij Amazon NL kon bestellen. Het is dan altijd afhankelijk van wanneer ze die hier binnen krijgen (in US is The Abyss momenteel niet te bestellen bij Amazon). Ik zou zelf vandaag van Amazon NL twee comics moeten krijgen die vorige week in US waren uitgekomen, maar heb een mail gehad dat de verwachte bezorgdatum nu 21 september is

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ah, ik wist niet dat je die bij Amazon NL kon bestellen. Het is dan altijd afhankelijk van wanneer ze die hier binnen krijgen (in US is The Abyss momenteel niet te bestellen bij Amazon). Ik zou zelf vandaag van Amazon NL twee comics moeten krijgen die vorige week in US waren uitgekomen, maar heb een mail gehad dat de verwachte bezorgdatum nu 21 september is
    Ik leg het denk ik verkeerd uit. Heb de film eind januari besteld bij Amazon.com…..maar gaat de levering via Amazon.nl? Kan dat? Anders snap ik namelijk niet zo goed waarom verwachte levering vandaag is maar het product nog niet verscheept is.
    …..evengoed bedankt voor je antwoord.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Ik leg het denk ik verkeerd uit. Heb de film eind januari besteld bij Amazon.com…..maar gaat de levering via Amazon.nl? Kan dat? Anders snap ik namelijk niet zo goed waarom verwachte levering vandaag is maar het product nog niet verscheept is.
    …..evengoed bedankt voor je antwoord.
    Nee, levering loopt dan vaak via Pitney Bowes en hier in NL via een lokale bezorger (laatste keer bij mij DHL, was precies een week onderweg, 13 februari verzonden, 20 februari bezorgd). Als je nog geen bericht van verzending hebt, dan zal je denk ik vandaag een mail van uitstel krijgen. Zoals ik schreef is The Abyss momenteel niet te bestellen bij Amazon US, dus ze zullen wel leveringsproblemen hebben.

Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •