Pagina 86 van 139 EersteEerste ... 367682838485868788899096136 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.126 tot 2.150 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #2126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    Blu-ray inname actie t/m 31-12: lever 2 blu-rays in en krijg 5,- korting op een Blu-ray van 15,- of meer. voorwaarden in de folder en op website, maar o.a. ex-rentals + imports niet toegestaan, ook max. 5,- korting per aangeschafte titel.
    En wat gaan ze met de ingeruilde Blu-ray's doen. Weer in de winkel zetten en verkopen?

  2. #2127

    Standaard

    ik had uiteindelijk 2 blurays gevonden (met moeite) en dan was er in de winkel geen enkele titel waarvoor ik deze 2 wilde inruilen voor 5 euro korting. (Er staat ook bar weinig in de winkel wb bluray)

  3. #2128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En wat gaan ze met de ingeruilde Blu-ray's doen. Weer in de winkel zetten en verkopen?
    Ik denk het wel, de poster ziet er hetzelfde uit als die van je games omruilen voor korting

  4. #2129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Ik denk het wel, de poster ziet er hetzelfde uit als die van je games omruilen voor korting
    Dat zou me niet verwonderen, ze verkochten al eerder beschadigde blu-ray's.
    belachelijk voor woorden.

  5. #2130

    Standaard

    ze mogen mijn dvds overkopen voor 1 euro per stuk en doorverkopen lol

  6. #2131

    Standaard

    Ja maar voor de mensen die jou doorverkochte dvd's of blu-ray's kopen is dat niet eerlijk. Wel als ze een speciaal afdeling hebben waarbij vermeld staat dat het gebruikte dvd's/blu-ray's zijn.
    Maar dvd's nemen ze niet in, alleen blu-ray's maar dan alleen als je een blu-ray koopt vanaf €15
    Laatst aangepast door De_Hollander : 22-11-2012 om 13:41

  7. #2132

    Standaard

    Vandaar ook dat ik zei dat de poster lijkt op die van de games die je kan door verkopen voor korting. Daar gaat dan een 'second hand sticker op, zodat je kan zien dat het (officieel) 2de hands is

  8. #2133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    ik had uiteindelijk 2 blurays gevonden (met moeite) en dan was er in de winkel geen enkele titel waarvoor ik deze 2 wilde inruilen voor 5 euro korting. (Er staat ook bar weinig in de winkel wb bluray)
    Total Recall, Lock out en er waren nog wat anderen.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #2134

    Standaard

    ja Total recall stond er maar die vond ik geen 15 euro waard

  10. #2135

    Standaard

    Ik heb het over de Verhoeven versie..to be sure..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #2136

    Standaard

    oh ik dacht de remake, sorry
    kan helaas niet over die versie oordelen, die heb ik nooit gezien

  12. #2137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik heb het over de Verhoeven versie..to be sure..
    Mmmm, zo oud, heb ik al weer 4 jaar op HD DVD en nog veel langer op DVD, die heeft ondertussen een baard

    De remake is wel vermakelijk, lekkere actie, heb er zeker geen spijt van, hij klinkt dan ook geweldig met zijn 5.1 Dolby TrueHD audio track
    Have fun and enjoy your collection

  13. #2138

    Standaard

    Inmiddels is ook de Free Record Shop-vestiging aan het Bijlmerplein in Amsterdam-Zuidoost verdwenen en vervangen door zo'n debiele gameshop. Ja, daar zitten we op te wachten. Zo langzamerhand verdwijnen alle Free Record Shop-vestigingen op A-locaties. Iemand die mij kan vertellen waar je in (de omgeving van) Amsterdam nog een ruim gesorteerde Free Record Shop vindt? Bestaat de winkel in de Kalverstraat tegenover Vroom & Dreesmann bijv. nog?

  14. #2139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Inmiddels is ook de Free Record Shop-vestiging aan het Bijlmerplein in Amsterdam-Zuidoost verdwenen en vervangen door zo'n debiele gameshop. Ja, daar zitten we op te wachten. Zo langzamerhand verdwijnen alle Free Record Shop-vestigingen op A-locaties. Iemand die mij kan vertellen waar je in (de omgeving van) Amsterdam nog een ruim gesorteerde Free Record Shop vindt? Bestaat de winkel in de Kalverstraat tegenover Vroom & Dreesmann bijv. nog?
    De Free Record Shop in de Kalverstraat te A'dam bestaat wel en niet om het zo te zeggen , de shop bestaat nu voor de ene helft uit een FRS en de andere helft uit zo'n spannende Expo. Game gedeelte volledig verdwenen naar de Nieuwendijk in het pand van de kleine FRS vestiging.


  15. #2140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    De Free Record Shop in de Kalverstraat te A'dam bestaat wel en niet om het zo te zeggen , de shop bestaat nu voor de ene helft uit een FRS en de andere helft uit zo'n spannende Expo. Game gedeelte volledig verdwenen naar de Nieuwendijk in het pand van de kleine FRS vestiging.
    OK. Die heeft dus ook zijn langste tijd gehad. Ik heb zeer mijn twijfels of de drastische lijn die FRS hiermee ingezet heeft, vruchten zal afwerpen. Nederlanders kopen toch vaker een CD, DVD of Blu-ray dan een game, lijkt me. Games zijn voor een hele specifieke doelgroep, CD, DVD enz. juist niet. Of combineer die twee. Maar een goed lopende CD/DVD-vestiging in zijn geheel vervangen door een gameshop lijkt me een nogal onverstandige zet.

  16. #2141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    OK. Die heeft dus ook zijn langste tijd gehad. Ik heb zeer mijn twijfels of de drastische lijn die FRS hiermee ingezet heeft, vruchten zal afwerpen. Nederlanders kopen toch vaker een CD, DVD of Blu-ray dan een game, lijkt me. Games zijn voor een hele specifieke doelgroep, CD, DVD enz. juist niet. Of combineer die twee. Maar een goed lopende CD/DVD-vestiging in zijn geheel vervangen door een gameshop lijkt me een nogal onverstandige zet.
    Dat is niet juist Marcel.
    Games hadden juist zo'n grote vlucht genomen, niet voor niets werd de ruimte in de FRS steeds meer door games ingenomen i.p.v. muziek en film...

  17. #2142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is niet juist Marcel.
    Games hadden juist zo'n grote vlucht genomen, niet voor niets werd de ruimte in de FRS steeds meer door games ingenomen i.p.v. muziek en film...
    Ja, en dat begrijp ik dus niet. Als je de doelgroep voor games onder de loep neemt is dat nu juist de groep die massaal download en illegale versies gebruikt (en dus niet koopt). Of chargeer ik hier? CD/DVD's worden door iedereen in de leeftijdsgroep van 16 tot 70 gekocht. Zo langzamerhand kun je in bijna geen enkele winkel meer gewoon een CD of DVD kopen en ben je haast gedwongen om dat via het internet te doen. Winkelcentra bestaan tegenwoordig al bijna uit niets anders meer dan alleen maar (vrouwen)modezaken (Amstelveen!), en FRS en dat soort winkels zorgden juist voor een beetje diversiteit in het winkelaanbod. Maar dat verdwijnt steeds meer, helaas.

  18. #2143

    Standaard

    Volgens mij zitten op games gewoon veel betere marges, is het misschien wat lastiger om ze te DL-en en de meeste consoles moeten hardwarematig aangepast worden, waardoor je de garantie verliest en dat zal veel mensen toch tegenhouden denk ik.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #2144

    Standaard

    De gamers die ik ken, doen alles met Steam, ofwel online downloads. Die gaan echt niet naar de FRS om daar voor veel te veel geld een game te kopen, waarna je overigesn vaak nog steeds via je Steam-account moet gaan downloaden. Illegale games downloaden is ook veel ingewikkelder dan films, omdat de versies gekraakt moeten zijn en je dan vaak weer niet online kan spelen etc.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    CD/DVD's worden door iedereen in de leeftijdsgroep van 16 tot 70 gekocht.
    Ga er maar van uit dat CD's vooral in de categorie 40-70 gekocht worden.

  20. #2145

    Standaard

    Volgens mij downloaden er veel meer mensen films dan dat ze films kopen. Of zit ik fout?
    Heb niet het idee dat veel Nederlanders geld uitgeven aan films. Dat is in de VS misschien anders, omdat downloaden daar verboden is en er onrealistische boetes (250,000 dollar) op staan?

  21. #2146

    Standaard

    Gisteren ontving ik wat blu rays, maar kreeg al gelijk het gevoel dat ik niet de nieuwste kreeg wat bij FRS nog wel eens wil gebeuren. Bij Safe house zat de dvd niet ingeklikt maar zat in een doorzichtig plastic hoesje. Dit kan normaal zijn, maar fraai is het niet. Veel erger was True Grit. Aan de buitenkant kon ik al zien dat er een sticker was afgehaald. Binnen in zat het vol met vlekken fingertips en krassen. Volgens mij rechtstreeks uit de winkel. Schandalig! Uiteraard gemeld en deze gaat dan ook terug. Moet zeggen dat ik dit bij Bol.com bijna nooit tegen kom.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  22. #2147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Gisteren ontving ik wat blu rays, maar kreeg al gelijk het gevoel dat ik niet de nieuwste kreeg wat bij FRS nog wel eens wil gebeuren. Bij Safe house zat de dvd niet ingeklikt maar zat in een doorzichtig plastic hoesje. Dit kan normaal zijn, maar fraai is het niet. Veel erger was True Grit. Aan de buitenkant kon ik al zien dat er een sticker was afgehaald. Binnen in zat het vol met vlekken fingertips en krassen. Volgens mij rechtstreeks uit de winkel. Schandalig! Uiteraard gemeld en deze gaat dan ook terug. Moet zeggen dat ik dit bij Bol.com bijna nooit tegen kom.
    Deze problemen had ik ook met web bestelling van de FRS, en ook geen problemen met bol.com

  23. #2148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Gisteren ontving ik wat blu rays, maar kreeg al gelijk het gevoel dat ik niet de nieuwste kreeg wat bij FRS nog wel eens wil gebeuren. Bij Safe house zat de dvd niet ingeklikt maar zat in een doorzichtig plastic hoesje. Dit kan normaal zijn, maar fraai is het niet. Veel erger was True Grit. Aan de buitenkant kon ik al zien dat er een sticker was afgehaald. Binnen in zat het vol met vlekken fingertips en krassen. Volgens mij rechtstreeks uit de winkel. Schandalig! Uiteraard gemeld en deze gaat dan ook terug. Moet zeggen dat ik dit bij Bol.com bijna nooit tegen kom.
    En dus niets meer kopen bij FRS Dat is bij mij 1 x meer nooit meer
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #2149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    aha, vreemd. Dan neem ik aan dat deze release (die van 14 euro) hetzelfde is als die bij bol, MM?
    Ik wilde namelijk aankomend weekend naar MM alkmaar gaan (ben er dan toch in de buurt) en misschien eentje meenemen. (weet niet waarom maar ik had geen zin om de film via webshop te bestellen)
    Nog steeds niks bij de FRS winkels, met terminator. Ze kunnen het zelf niet eens bestellen voor hun eigen winkel verkoop, maar wel via de webshop is deze te koop.

  25. #2150

    Standaard

    Raar, je zou denken dat een titel als Terminator wel in een nfysieke winkel te vinden was...

Pagina 86 van 139 EersteEerste ... 367682838485868788899096136 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •