Pagina 81 van 139 EersteEerste ... 317177787980818283848591131 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.001 tot 2.025 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #2001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    ik denk dat jij nu verkeerd zit, aangezien mijn berichtje, die je quote, uit een ander frs topic komt
    :P
    Nee ik zit zeker niet verkeerd, want als je ziet hoe de schijfjes van FRS eruitzien (vingervlekker, krassen), dan is dat niet normaal.

    Ook bij ''nieuwe titels'' zien ze er vaak zo uit, dus daarom beschouw ik dat hele FRS als een 2e handse winkel.

    En dat uitlenen aan haar medewerkers om te kijken, en vervolgens weer als ''NIEUW'' te verkopen slaat helemaal nergens op.

    Dat moet niet kunnen.

    Dat is gewoon schandalig.

    Ik betaal nieuw prijs, dan wil ik ook echt nieuwe producten, zonder vingervlekken en krassen.

    Dus als jij zegt dat je dan nieuwe titels voor goedkoop hebt, noem ik dat geen nieuwe titels, want daar staan ze het uitlenen toe, waardoor het dus 2e handse spullen worden.

  2. #2002

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De mail met de vraag is verstuurd, benieuwd naar de reactie hierop.
    Geen enkele reactie van FRS gehad over de kwestie, blijkbaar kunnen ze niet tegen gegronde kritiek.

    Winkel van niks

  3. #2003

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Nee ik zit zeker niet verkeerd, want als je ziet hoe de schijfjes van FRS eruitzien (vingervlekker, krassen), dan is dat niet normaal.

    Ook bij ''nieuwe titels'' zien ze er vaak zo uit, dus daarom beschouw ik dat hele FRS als een 2e handse winkel.

    En dat uitlenen aan haar medewerkers om te kijken, en vervolgens weer als ''NIEUW'' te verkopen slaat helemaal nergens op.

    Dat moet niet kunnen.

    Dat is gewoon schandalig.

    Ik betaal nieuw prijs, dan wil ik ook echt nieuwe producten, zonder vingervlekken en krassen.

    Dus als jij zegt dat je dan nieuwe titels voor goedkoop hebt, noem ik dat geen nieuwe titels, want daar staan ze het uitlenen toe, waardoor het dus 2e handse spullen worden.
    Nee oke, nieuw was misschien niet de juiste woordkeuze, dan had ik denk ik beter recent kunnzen zeggen.
    En ik begrijp jou (en die van vele anderen) mening wbt 2dehands artikelen, geef ik je ook helemaal gelijk bij, zelfs als zouden de medewerkers de schijfjes niet lenen, dan heb je natuurlijk ook nog de klanten die ze terug brengen (is ook idd niet normaal),
    maar van alle films die ik daar heb gekocht (online of in de shop) heb ik maar 1 titel gekregen waarvan het dvd doosje er niet perfect uitzag. Voor de rest heb ik nooit last gehad van krasjes of vingervegen.

    Maar daarintegen kom ik de laatste tijd weinig bij FRS, oa vanwege het krimpende aanbod. Dan koop ik het liever bij MM, als ik daar in de buurt ben, of ik bestel bij Bol of Zavvi.nl

  4. #2004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Free Record Shop België heeft nu exact dezelfde lay-out als Cosmox. Zijn deze gefuseerd?
    helaas wel, FRS.nl heeft een aantal maanden geleden ook al de layout verandert

  5. #2005

    Standaard

    Nou, ik heb een tijdje terug 5 euro afgedongen van een BD met een kartonnen slipcover die toch al wel wat rafeltjes had.... en ze hebben die kortingsbonnen met streepjescodes gewoon naast de kassa liggen dus ik denk dat het wel vaker voorkomt.... In de Kalverstraat in Amsterdam zit een kleine FRS die dezelfde harde cases heeft die de MM ook gebruikt om hun BD's in te zetten dus ze kunnen het wel...
    Ik snap de gedachte ook niet achter die gigantische lades met envelopjes met schijfjes die je moet opzoeken via een nummer.... Volgens mij is de omzetsnelheid met die harde cases een stuk groter dus kan je meer verkopen op een dag.... Denk dat Ome Breukhoven z'n koppigheid toch niet altijd evenveel opbrengt...
    Mar goed, ik koop nu wel bij een MM of een Saturn... leuke aanbiedingen en nog fijner neuzen ook...

  6. #2006

    Standaard

    Bij de FRS hier staan alle discs in een papieren enveloppe in een grote kast bij de kassa.
    Wat ik ook een nadeel vind van het feit dat de producten niet gesealed zijn en de discs in een kast staan: Je ziet een product staan die je wilt kopen, je gaat naar de kassa, dan moet de medewerker in de kast zoeken naar de titel om er na 5 a 10 minuten achter te komen dat de disc kwijt is.
    Ik kan ook wel een beetje begrijpen dat ze de discs uit de cases halen, vanwege het jatten.

    De enige reden dat ik af en toe FRS instap is om te kijken naar 2dehands games, die klanten aan FRS hebben verkocht (dus niet de titels bestempeld als nieuw)

  7. #2007

    Standaard

    Dus in Media Markt en Saturn waar die anti jat cases niet meer gebruikt worden (toch niet in Antwerpen), daar wordt dus constant gepikt?

    FRS zit gewoon vast in een oud systeem waar ze star aan blijven vasthouden. Het feit dat ze telkens de seal van de dvd's moeten halen, van sommige boxen maar half en half, dan elke dvd in een hoesje steken met de juiste nummering, om ze dan terug te gaan zoeken wanneer de disc gekocht wordt... dat is toch compleet te gek voor woorden. De gehele personeelskost én niet-kopers door dit systeem kan je volgens mij al een pak gepikte spullen mee compenseren.

  8. #2008

    Standaard

    dat wil ik ook niet zeggen, maar hier staat FRS in een overdekt winkelcentrum en dan staan er buiten de winkel ook tafels met dvd/bluray doosjes (aanbiedingen)
    Als die gesealed zouden zijn, weet je gewoon dat ze worden gejat

    Niet dat gesealde producten altijd goed zijn, heb wel eens gehad dat er een totaal andere disc in zat. Sindsdien als ik gesealde producten koop, kijk ik meteen na betaling of de juiste disc erin zit

  9. #2009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    dat wil ik ook niet zeggen, maar hier staat FRS in een overdekt winkelcentrum en dan staan er buiten de winkel ook tafels met dvd/bluray doosjes (aanbiedingen)
    Als die gesealed zouden zijn, weet je gewoon dat ze worden gejat

    Niet dat gesealde producten altijd goed zijn, heb wel eens gehad dat er een totaal andere disc in zat. Sindsdien als ik gesealde producten koop, kijk ik meteen na betaling of de juiste disc erin zit
    Dan leg je toch gewoon een kijk exemplaar neer (zonder DVD dus) en hou je de rest van de DVD's geseald in de kast ?

  10. #2010

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Dan leg je toch gewoon een kijk exemplaar neer (zonder DVD dus) en hou je de rest van de DVD's geseald in de kast ?
    En dan verkopen ze die dvd niet meer. 9 van de 10 dvdwinkels werkt hetzelfde. Leeg doosje en wordt pas gevuld als je koopt. Als een doosje is beschadigd door het vele kijken dan koop ik zo'n dvd niet. Ik heb geen enkele moeite met deze methode.

  11. #2011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    9 van de 10 dvdwinkels werkt hetzelfde.
    Hebben we nog 10 dvd-winkels in Nederland dan?
    De andere grote zaken, Saturn en MM, doen het in ieder geval niet.

    Het is inderdaad 2e-hands waar wat FRS verkoopt. Bedenk ook dat het doosje niet alleen afgeragd is omdat het in de bakken staat zonder bescherming (of als het een digipak is die eigenlijk niet past, er gewoon in gepropt wordt), maar dat de FRS ook als videotheek fungeert voor haar medewerkers. Met instemming van de baas. De disc zelf is dus ook al gebruikt.

    Ik denk als je hier op dvd.nl een tweedehands dvd of bluary koopt van een member die altijd heel zuinig geweest is en hem in een online store als amazon heeft gekocht, je een mooier exemplaar krijgt dat iets dat als nieuw bij FRS wordt verkocht.
    Laatst aangepast door Oakey : 16-07-2012 om 10:46

  12. #2012

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik denk als je hier op dvd.nl een tweedehands dvd of bluary koopt van een member die altijd heel zuinig geweest is en hem in een online store als amazon heeft gekocht, je een mooier exemplaar krijgt dat iets dat als nieuw bij FRS wordt verkocht.
    Wat je hier zegt vind ik echt onzin. Van de Blu-rays die ik bij Free Record Shop heb gekocht zat er nog nooit een bij waaraan je kon zien dat deze mogelijk 'gebruikt' was. Er zitten bij mij geen krassen of vegen op, laat staan dat ik ooit een defecte Blu-ray bij ze heb gekocht. Wel is het waar dat sommige Blu-ray doosjes die al langere tijd in de schappen staan, er soms wat smoezelig uit zien. Maar dat komt ook voor bij andere winkels die Blu-rays en DVD's verkopen en is een beetje inherent aan het feit dat nu eenmaal veel mensen met hun handen door de bakken gaan.
    Ook ik koop het liefst een gesealde Blu-ray, maar ik begrijp dat dit in sommige winkels vanuit oogpunt van diefstalgevoeligheid niet altijd mogelijk is.

  13. #2013
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ok prima! ik hoor t wel
    Timo heb jij al een nieuwe accept giro ontvangen ? Ik in ieder geval niet en Steve lijkt in verlof te zijn.

    Begin zo iets te krijgen van "bekijk het maar daar bij frs"
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #2014

    Standaard

    Hier ook nog geen nieuwe acceptgiro ontvangen en krijg ook geen reactie van Steve,..Maar weer eens een mailtje gestuurd naar de FRS service.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  15. #2015

    Standaard

    jaja de free record shop!

    incompetente verkopers , nooit wat voorradig!

    hier in dordt echt onbeschofte medewerkers , zal blij zijn als de saturn hier volgend jaar opent want veel andere keus heb je hier niet.

    afgelopen zaterdag gevraagd voor Chronicle , mede forummers hebben de nl release zeker 2 weken geleden al bij de MM gekocht , nee deze lummels wachten weer tot 18/07 want dat was zogenaamd de releasedatum.
    Hell on Wheels hadden ze wel al in de rekken en die release was ook 18/07.

    ik geef aan dat deze al verkocht wordt en onder andere bij de MM , zegt de lummel , dan ga je maar naar de MM , lekker klantvriendelijk!

    nee , ik hoop dat de free hier snel falliet gaat en we in de toekomst bij de saturn leuke aanbiedingen mogen verwachten!

    p.s. , ook hier vaak de verkeerde film meegekregen of uuhhh meneer ik kan de disc niet vinden!!!!

  16. #2016

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat je hier zegt vind ik echt onzin. Van de Blu-rays die ik bij Free Record Shop heb gekocht zat er nog nooit een bij waaraan je kon zien dat deze mogelijk 'gebruikt' was. Er zitten bij mij geen krassen of vegen op, laat staan dat ik ooit een defecte Blu-ray bij ze heb gekocht. Wel is het waar dat sommige Blu-ray doosjes die al langere tijd in de schappen staan, er soms wat smoezelig uit zien. Maar dat komt ook voor bij andere winkels die Blu-rays en DVD's verkopen en is een beetje inherent aan het feit dat nu eenmaal veel mensen met hun handen door de bakken gaan.
    Ook ik koop het liefst een gesealde Blu-ray, maar ik begrijp dat dit in sommige winkels vanuit oogpunt van diefstalgevoeligheid niet altijd mogelijk is.
    Ik geloof dan dat jij in de beste FRS van Nederland komt. In een gemiddelde FRS zien de schijfjes er absoluut gebruikt uit. Ik heb in Groningen, Assen, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden of Stadskanaal nog NOOIT een DVD of Blu-ray gekocht die er gewoon nieuw uitzag.


  17. #2017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    jaja de free record shop!

    incompetente verkopers , nooit wat voorradig!

    hier in dordt echt onbeschofte medewerkers , zal blij zijn als de saturn hier volgend jaar opent want veel andere keus heb je hier niet.

    afgelopen zaterdag gevraagd voor Chronicle , mede forummers hebben de nl release zeker 2 weken geleden al bij de MM gekocht , nee deze lummels wachten weer tot 18/07 want dat was zogenaamd de releasedatum.
    Hell on Wheels hadden ze wel al in de rekken en die release was ook 18/07.

    ik geef aan dat deze al verkocht wordt en onder andere bij de MM , zegt de lummel , dan ga je maar naar de MM , lekker klantvriendelijk!

    nee , ik hoop dat de free hier snel falliet gaat en we in de toekomst bij de saturn leuke aanbiedingen mogen verwachten!

    p.s. , ook hier vaak de verkeerde film meegekregen of uuhhh meneer ik kan de disc niet vinden!!!!
    Ja dat is altijd leuk, sta je al heel lang in de rij, kunnen ze de DVD niet vinden....

    Ook leuk dat ze altijd zo vaak met elkaar moeten kletsen als je geholpen wordt als klant. Dan kan je wel even je mond houden over privezaken.

  18. #2018
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou ik heb twee mediamarkten bij mij in de buurt. De een (Amsterdam Noord) had hem al langer liggen terwijl de andere (Arena) hem echt pas gisteren in de schappen legt. Het is dus gewoon alle winkels voor zich. Nu is dat bij pre-orderen bij de Online webshops ook zo. Bol verstuurd nooit eerder, terwijl Wehkamp en FRS dat wel doen, iig zo gauw hij bij hun binnenkomt.

    Neemt niet weg dat je kan vinden wat je wil van de shops. Terecht en soms onterecht.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #2019

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ik geloof dan dat jij in de beste FRS van Nederland komt. In een gemiddelde FRS zien de schijfjes er absoluut gebruikt uit. Ik heb in Groningen, Assen, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden of Stadskanaal nog NOOIT een DVD of Blu-ray gekocht die er gewoon nieuw uitzag.
    Ik heb anders ook nooit problemen met de schijfjes gehad die ik bij FRS heb gekocht, alleen gebruikers sporen om de verpakking.

  20. #2020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Timo heb jij al een nieuwe accept giro ontvangen ? Ik in ieder geval niet en Steve lijkt in verlof te zijn.
    Van die Rambo box? nee dat bleek een fout van mijn kant te zijn: die had ik wel al betaald, de accept giro zat wel bij de box toen ik de bestelling kreeg. Heb dus de nieuwe accept giro "afbesteld"
    Wel is het geld dat ik had betaald voor de Rocky box (van die aanmanings accept giro) weer terug gestort omdat ik dat teveel zou hebben betaald...

    Begin zo iets te krijgen van "bekijk het maar daar bij frs"
    dat sowieso
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #2021
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    OK bedankt voor de uitleg. Ah misschien moet 'k maar die 14,50 € betalen, ben ik
    er meteen vanaf, heb weinig zin hier nog veel energie in te stoppen.

    Maar nog meer heb ik het gedacht van kom maar op jongens eens zien hoe ze denken
    dat te winnen, geen emails met herinneringen en geen brieven eigenlijk gewoon niets.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #2022

    Standaard

    Als je dat laatste zou doen ben ik wel benieuwd hoe dat zal aflopen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #2023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Ik heb anders ook nooit problemen met de schijfjes gehad die ik bij FRS heb gekocht, alleen gebruikers sporen om de verpakking.
    En die horen er ook niet op te zitten.

    We betalen nieuwprijzen voor 2e handse uitgeleende spullen daar.

  24. #2024

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    OK bedankt voor de uitleg. Ah misschien moet 'k maar die 14,50 € betalen, ben ik
    er meteen vanaf, heb weinig zin hier nog veel energie in te stoppen.
    Ik kreeg afgelopen woensdag de volgende reactie op mijn mail met de opmerking dat ik de nieuwe acceptgirro nog niet had ontvangen :

    Om uw vraag op een correcte manier te kunnen beantwoorden is enige tijd nodig. Zodra de informatie beschikbaar is, zullen wij u via een e-mail informeren. Bij een eventuele reactie verzoeken wij u het volgende referentienummer te vermelden: ******.

    Met vriendelijke groet,

    *****

    freerecordshop.nl


    En gisteren het antwoord:

    Ik heb de gegevens voor u nagekeken. Op dit moment zijn er geen openstaande bedragen.

    Ik ga er van uit dat wij u hiermee naar tevredenheid hebben geholpen.


    Met vriendelijke groet,

    *****
    freerecordshop.nl
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  25. #2025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En die horen er ook niet op te zitten.

    We betalen nieuwprijzen voor 2e handse uitgeleende spullen daar.
    nee dat klopt, misschien dat ik ook niet snel een bluray daar koop. Ik vind het trouwens vaak ook duur. Ik bestel zelf eerder blurays bij zavvi.nl, dan heb ik ze dan niet meteen de volgende dag, maar ze komen altijd gesealed aan

Pagina 81 van 139 EersteEerste ... 317177787980818283848591131 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •