Pagina 80 van 139 EersteEerste ... 307076777879808182838490130 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.976 tot 2.000 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1976

    Standaard

    De 2 voor 20 euro-titels hebben deze korting iig zag ik vandaag. Zo kon ik dus vandaag Taxi Driver voor €10,39 meenemen (eindelijk weer ergens verkrijgbaar).

  2. #1977

    Standaard

    Enkel in nederland veronderstel ik ?

  3. #1978

    Standaard

    dat weet ik niet, iig Nederland. Staat ook niks over nog op hun facebook of website

  4. #1979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timo Bekijk bericht
    Enkel in nederland veronderstel ik ?
    De BRD duodeals zijn terug in NL, www.frs.nl/bluray-duodeals
    Vanaf woensdag deze week ook in BE!

    Webshop only trouwens.

    Groet, Steve
    Laatst aangepast door FRS : 02-07-2012 om 18:56

  5. #1980

    Standaard

    Iemand al een nieuwe acceptgiro of factuur ontvangen voor de Rocky box ?.

    Vorige week maandag heb ik FRS gemaild en er zou een nieuwe acceptgiro gestuurd worden met het juiste bedrag, maar nu één week later heb ik nog altijd niets ontvangen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  6. #1981

    Standaard

    Wrom sturen ze dit niet per mail en als PDF, de post is tegenwoordig zo onbetrouwbaar..

    @ Steve, misschien kan je dit meenemen?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #1982

    Standaard

    @Frenkel Het nazenden van een factuur duurt 10 werkdagen, dit komt omdat deze 3x per maand in batches geprint worden vanwege economische redenen. Mocht je volgende week maandag nog steeds niets hebben ontvangen stuur dan mij een PB.

    @RobinB In reguliere gevallen, kan je inloggen op frs.nl of frs.be en op "mijn account" helemaal bovenin klikken. Daar kan je voor alle uitgeleverde bestellingen je facturen downloaden en uitprinten. Dit geldt toevallig niet voor de Rocky box omdat deze handmatig is uitgeleverd en niet via de webshop.

  8. #1983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FRS Bekijk bericht
    In reguliere gevallen, kan je inloggen op frs.nl of frs.be en op "mijn account" helemaal bovenin klikken. Daar kan je voor alle uitgeleverde bestellingen je facturen downloaden en uitprinten.
    Beetje lastig als er mensen geen printer hebben bv.

    Maar ff wat anders : Is er een mogelijkheid voor FRS om enigzins aan te kaarten dat ze wat beter met de schijfjes omgaan?.

    Veels te vaak zitten er tig vingervlekken en krassen op, om over het uitlenen aan de medewerkers, en later om ze alsnog als nieuw (wat dus 2e hands is) te verkopen.

    Dat is iets wat ik niet vind kunnen, en die behandeling van de schijfjes daar, das ongelofelijk.

    Dan snap ik wel dat veel mensen de winkel laten liggen.

    Want je wil als klant zijnde nette spullen, en als je nieuwprijs betaalt, wil je nieuwe spullen en geen 2e handse?

    Daar zou ik wel eens een statement van FRS over willen horen.

  9. #1984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Beetje lastig als er mensen geen printer hebben bv.
    Dan zou ik voor de acceptgiro gaan, je krijgt ze dus normaliter beiden

    Je andere vraag kan je beter via contact@frs.nl stellen, ik kan enkel vragen beantwoorden over de webshop zelf alwaar we de verpakkingen intact houden.

    Groet, Steve

  10. #1985

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FRS Bekijk bericht
    Dan zou ik voor de acceptgiro gaan, je krijgt ze dus normaliter beiden

    Je andere vraag kan je beter via contact@frs.nl stellen, ik kan enkel vragen beantwoorden over de webshop zelf alwaar we de verpakkingen intact houden.

    Groet, Steve
    Ik zal dat eens gaan doen, benieuwd wat voor antwoord ze geven daarop.

    Maar bedankt voor je reactie

  11. #1986

    Standaard

    De mail met de vraag is verstuurd, benieuwd naar de reactie hierop.

  12. #1987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    beter juist, hier is wel een 2dehands zaak die blurays verkoopt maar dan zijn ze nog steeds een tientje per stuk, dan heb ik er nieuwere titels voor voor minder bij FRS
    Volgens mij snap je niet wat ik bedoel .

    Ik bedoelde door dat slechte omgaan met de schijfjes (zie de krassen en vingervlekker erop), en door het uitlenen aan haar medewerkers van de schijfjes, en het daarna weer als nieuw verkopen van de schijfjes, dan zijn het mooie prijzen voor die 2e handse spullen.

    Want FRS is eigenlijk een 2e hands winkel zo onderhand door bovenstaande voorbeelden, van hoe hun omgaan met de spullen.

    Ik verlang als klant nieuwe ongebruikte spullen, en geen uitgeleende 2e handse rommel.

    Vaak betaal je er een nieuwprijs, dan wil ik ook nieuwe spullen (dus niet uitgeleend, en zonder vlekken en krassen), alleen dat schijnt daar niet mogelijk te zijn.

    Het is ongelofelijk om te zien hoe ze daar met hun spullen omgaan.

    Dan is elke prijs daar eigenlijk nog veels te hoog voor hetgene ze aanbieden.

    Ze maken prijzen voor nieuwe artikelen, maar het zijn dus gebruikte 2 handse spullen.

    Dus aanbiedingen kan ik het niet noemen.

    De mensen kunnen beter ergens anders online kopen, of bij de MM bv.

    Dan hebben ze tenminste wel nieuwe ongebruikte spullen.

  13. #1988

    Standaard

    ik denk dat jij nu verkeerd zit, aangezien mijn berichtje, die je quote, uit een ander frs topic komt
    :P

  14. #1989

    Standaard

    Nee, het gaat daar over specifieke aanbiedingen, hier kan gediscussieerd worden over de winkel an sich.

  15. #1990

    Standaard

    op die manier, dan heb ik niks gezegd

  16. #1991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Volgens mij snap je niet wat ik bedoel .

    Ik bedoelde door dat slechte omgaan met de schijfjes (zie de krassen en vingervlekker erop), en door het uitlenen aan haar medewerkers van de schijfjes, en het daarna weer als nieuw verkopen van de schijfjes, dan zijn het mooie prijzen voor die 2e handse spullen.

    Want FRS is eigenlijk een 2e hands winkel zo onderhand door bovenstaande voorbeelden, van hoe hun omgaan met de spullen.

    Ik verlang als klant nieuwe ongebruikte spullen, en geen uitgeleende 2e handse rommel.

    Vaak betaal je er een nieuwprijs, dan wil ik ook nieuwe spullen (dus niet uitgeleend, en zonder vlekken en krassen), alleen dat schijnt daar niet mogelijk te zijn.

    Het is ongelofelijk om te zien hoe ze daar met hun spullen omgaan.

    Dan is elke prijs daar eigenlijk nog veels te hoog voor hetgene ze aanbieden.

    Ze maken prijzen voor nieuwe artikelen, maar het zijn dus gebruikte 2 handse spullen.

    Dus aanbiedingen kan ik het niet noemen.

    De mensen kunnen beter ergens anders online kopen, of bij de MM bv.

    Dan hebben ze tenminste wel nieuwe ongebruikte spullen.
    Ik had het niet beter kunnen zeggen, volledig mee eens!
    En hier n Haarlem zijn ze in het centrum verhuisd naar het pand van Van Leest en het is er niet beter op geworden. De winkel is erg smal en de bluraybak staat linksvoor in de loop achter een pilaar opgestald waar iedereen, inc de gezelige kinderwagens op de zaterdag, langs moeten. Nee, de lol voor mij is er wel vanaf, winkelen doe ik nu wel online, hier en op andere webshops.....

  17. #1992

    Standaard

    Bij de FRS KIJK ik alleen maar. Even checken of er nog nieuwe films uit zijn. Maar kopen zal ik er nooit doen, want je krijgt een gammel hoesje en je moet dan maar hopen dat de disc zelf er nog goed uitziet.

    Dan koop ik het liever online of bij een winkel waar de BR's wel gewoon netjes gesealed zijn en blijven.

  18. #1993

    Standaard

    Ja, dat is toch wel dé tip voor de FRS (en ook bijv. V&D):

    Zorg dat de aangeboden producten te allen tijden geseald blijven; je staat niet op de markt!
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  19. #1994

    Standaard

    zelf heb ik nooit problemen gehad met het feit dat de meeste tot alle producten niet gesealed zijn, 9 van de 10 keer zag het product er gewoon ook netjes uit. Wat ik wel vind is dat terwijl heel veel instanties tegen downloaden en kopieren zijn (met goede reden natuurlijk) Freerecordshop ed op deze manier het kopieren (onbewust) aanmoedigt.
    bv: ik zie 3 titels staan die ik goed vind. 2 zijn dan 12,99 per stuk/2 voor 20, 1 van 19,99
    Ik koop die van 19,99 waar ik dan een kopie van maak en breng de titel terug met een of andere smoes (had hem al, was toch niet leuk, etc) en ruil hem om voor die van 2 voor 20.
    Dus in andere woorden 3 films voor 2 tientjes. (niet dat ik dit doe, ik heb het leven van kopietjes al meer dan een jaar vaarwel gezegd) maar het is mogelijk.
    Niet dat het altijd goed gaat als een product gesealed is. (Had een keer ergens een cd gekocht van Will smith en daar zat de disc in van bob marley)

  20. #1995

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    zelf heb ik nooit problemen gehad met het feit dat de meeste tot alle producten niet gesealed zijn, 9 van de 10 keer zag het product er gewoon ook netjes uit. Wat ik wel vind is dat terwijl heel veel instanties tegen downloaden en kopieren zijn (met goede reden natuurlijk) Freerecordshop ed op deze manier het kopieren (onbewust) aanmoedigt.
    bv: ik zie 3 titels staan die ik goed vind. 2 zijn dan 12,99 per stuk/2 voor 20, 1 van 19,99
    Ik koop die van 19,99 waar ik dan een kopie van maak en breng de titel terug met een of andere smoes (had hem al, was toch niet leuk, etc) en ruil hem om voor die van 2 voor 20.
    Dus in andere woorden 3 films voor 2 tientjes. (niet dat ik dit doe, ik heb het leven van kopietjes al meer dan een jaar vaarwel gezegd) maar het is mogelijk.
    Niet dat het altijd goed gaat als een product gesealed is. (Had een keer ergens een cd gekocht van Will smith en daar zat de disc in van bob marley)

    Ik koop al heel lang niet meer bij de FRS en de belangrijkste reden daarvoor is toch wel dat ze 2e hands spul verkopen. Het grappige is dat er nu een afdeling is met 2e hands games, ze kunnen daar gewoon de ''nieuwe'' games tussen gooien. Zoek de verschillen... die zul je niet vinden .

  21. #1996

    Standaard

    Het moet niet gekker worden: zit een paar dagen geleden mijn bankzaken via internetbankieren te regelen, zie ik dat ze de €14,45 die ik moest betalen en al had betaald (van de acceptgiro waarbij de aanmaningskosten zaten) weer hebben terug gestort!! hebben er de melding "te veel betaald" bij gezet?!?! wat is het nou? weiger ik te betalen en moet ik aanmaningskosten betalen of heb ik `t nu 2 keer betaald?? ongeloofelijk wat een PRUTSERS werken op die administratie!!! dalijk krijg ik weer een nieuwe aanmaning omdat ik die vorige niet betaald heb...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #1997
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nieuwe accept giro nog niet ontvangen, als die maandag niet in de bus ligt terug
    een PM naar Steve. Wel een energie-opslorpend werkje om dit in orde te krijgen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #1998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Het moet niet gekker worden: zit een paar dagen geleden mijn bankzaken via internetbankieren te regelen, zie ik dat ze de €14,45 die ik moest betalen en al had betaald (van de acceptgiro waarbij de aanmaningskosten zaten) weer hebben terug gestort!! hebben er de melding "te veel betaald" bij gezet?!?! wat is het nou? weiger ik te betalen en moet ik aanmaningskosten betalen of heb ik `t nu 2 keer betaald?? ongeloofelijk wat een PRUTSERS werken op die administratie!!! dalijk krijg ik weer een nieuwe aanmaning omdat ik die vorige niet betaald heb...
    Ik laat dit maandag nakijken en bericht je via PB hoe of wat.

    Groet, Steve

  24. #1999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FRS Bekijk bericht
    Ik laat dit maandag nakijken en bericht je via PB hoe of wat.

    Groet, Steve
    Ok prima! ik hoor t wel
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #2000

    Standaard

    Free Record Shop België heeft nu exact dezelfde lay-out als Cosmox. Zijn deze gefuseerd?

Pagina 80 van 139 EersteEerste ... 307076777879808182838490130 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •