Pagina 79 van 139 EersteEerste ... 296975767778798081828389129 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.951 tot 1.975 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1951

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ja, dat kun je checken op je account.
    Dan nog. Als ik aangeeft met accept giro te willen betalen dan wil ik ook een accept giro ontvangen... Heb antwoord gehad:

    Uiteraard mag u in dit geval de betaling doen zonder de herinneringskosten. Wel wil ik u erop wijzen dat wij al verschillende betaalherinneringen hebben gestuurd naar timoritzen@hotmail.com

    Als u nog meer ontbrekende facturen heeft..u kunt deze altijd vinden op onze site bij "mijn account" , bestelgegevens.

    Ik hoop u zo voldoende geholpen te hebben.


    Met vriendelijke groet,
    "U kunt deze altijd vinden in mijn account". Dat kan best zijn maar ik wil een accept giro ontvangen...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #1952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dan nog. Als ik aangeeft met accept giro te willen betalen dan wil ik ook een accept giro ontvangen... Heb antwoord gehad:



    "U kunt deze altijd vinden in mijn account". Dat kan best zijn maar ik wil een accept giro ontvangen...
    En heb je dan facturen ontvangen via je email ?

  3. #1953

    Standaard

    In "mijn account" staat de bestelling wel, maar onder het kopje factuur staat niets. Geen factuur te vinden dus. Zelfs als ik daar gekeken had had je nog niet kunnen betalen.
    Ik heb de klantenservice gemaild en uitgelegd dat ik uiteraard de 14,45 ging betalen, maar dat ik niet van plan was de 7,50 te betalen aangezien ik tot nu geen rekening of aanmaning had ontvangen. Ik zal maandag wel pas een reactie krijgen.

  4. #1954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    En heb je dan facturen ontvangen via je email ?
    Nee. Maar dat is het punt: ik heb aangegeven een acceptgiro te willen ontvangen, dan wil ik die ook ontvangen. Dan moeten zij niet de factuur via de mail sturen.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #1955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Nee. Maar dat is het punt: ik heb aangegeven een acceptgiro te willen ontvangen, dan wil ik die ook ontvangen. Dan moeten zij niet de factuur via de mail sturen.
    Nee bergijp ik maar als ze helemaal geen facturen hebben gestuurd (ook niet per email) vind ik het wel schandalig dat ze mensen aanmaningen gaan sturen.

    Dacht dat hier ook iemand was van de FRS, die kan het toch ook regelen.
    Het is blijkbaar gigantisch fout gegaan daar.

  6. #1956

    Standaard

    Ik kreeg zojuist een reactie van de klantenservice van FRS. Het was geen probleem om de 14,45 te betalen met het betalingskenmerk van de acceptgiro bij de laatste waarschuwing.

  7. #1957

    Standaard

    Ik kreeg deze reactie:

    Geachte heer De Boer,

    Vervelend dat u de factuur van € 14,45 niet heeft ontvangen. Ik stuur er nogmaals een toe. Als u die voldoet, is uw rekening geheel in orde.

    U kunt overigens facturen ook terugvinden op de site bij uw persoonlijke gegevens/bestellingen.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    -naam medewerkster-
    freerecordshop.nl
    Ik krijg dus kennelijk een nieuwe factuur, wacht ik dan even op.
    Vreemd dat de 1 gewoon die aanmaning minus de maankosten moet voldoen en de ander zoals bij mij dan een nieuwe krijgt (ik ga er van uit per post).

    Lijkt erop dat er niet echt een lijn inzit.
    Send a maniac to catch a maniac...

  8. #1958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Lijkt erop dat er niet echt een lijn inzit.
    Klopt, ik heb hetzelfde advies als Derot gekregen. Wel met de opmerking van hun kant dat er op 14 mei een eerste herinnering per e-mail naar mij verzonden zou zijn. Ik heb dat nagekeken, maar dat is pertinent onjuist.

  9. #1959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Klopt, ik heb hetzelfde advies als Derot gekregen. Wel met de opmerking van hun kant dat er op 14 mei een eerste herinnering per e-mail naar mij verzonden zou zijn. Ik heb dat nagekeken, maar dat is pertinent onjuist.
    Niet echt netjes, ik zou ze vragen om die herinnering effe te resenden.

  10. #1960

    Standaard

    Aan degenen die een aanmaning kregen omdat men de originele acceptgiro niet heeft ontvangen:

    Stuur via PB even je email adres en volledige naam door, regel ik het dinsdag dat de aanmaankosten vervallen, en krijg je opnieuw 14 dagen de tijd om de acceptgiro te betalen.

    Groet, Steve

  11. #1961

  12. #1962

    Standaard

    Hier hetzelfde, nooit een factuur ontvangen voor de rocky box en nu een laatste aanmaning met 7.5 euro kosten erbij...

  13. #1963

  14. #1964
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    +1 en straks PM onderweg naar Steve.

    Dat grapje moet FRS toch ondertussen een aardige duit gekost hebben
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #1965
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Daar heeft iemand of wellicht de hele afdeling flink op zijn sodemieter gekregen. Dit soort administratieve naweeën kost waarschijnlijk meer tijd en geld dan de box zelf. Nu was dat in het verleden bij de FRS ook niet allemaal duidelijk en consequent. Dan wel een verzendings mail, dan weer niet. Zelf achter de prijsverschillen aangaan e.d. Je had wellicht verwacht dat na de overname dit wat efficienter zou zijn. Maar goed zolang is dat nog niet geleden, en zijn dit de soort perikelen een direct gevolg daarvan.

    Zelf ben ik na jaren vaste klant van de FRS te zijn nu geheel overgestapt op andere aanbieders. Ze zijn en niet goedkoper, hebben geen actie voordeel meer zoals de Blu-ray club, waar je klanten toch mee bindt. Ik kijk uiteraard nog geregeld of het wellicht beter is daar weer te bestellen, maar tot op heden zag ik daar nog geen reden toe. Ook de winkels laat ik vrijwel links liggen omdat er altijd wel een Mediamarkt in de buurt zit waar ik shop. Sterker nog twee zelfs. En daar ben je altijd veel beter en goedkoper uit. PLus dat de winkels niet zo lachwekkend zijn als de gemiddelde FRSshop.

    Wel positief vind ik de inzet van Steve als vertegenwoordiger van FRS hier op het forum. Hij heeft toch al wat duidelijk gecreeërd en laat blijken dat men wel degelijk iets doet met de meningen van ons forumleden. Al was het maar om een slechte naam te voorkomen.

    Wat betreft de wel of niet ontvangen acceptgiro vind ik wel dat je uiteindelijk wel weet dat je zou moeten betalen. En als die acceptgiro dus uitblijft door technische redenen, had je kunnen wachten op een dringend betalings verzoek. Nu snap ik dat men gewoon afwacht tot de acceptgiro in de bus valt. Maar daar schuilt onderbewust toch het idee achter, dat als je niks ontvangt je hem met een beetje mazzel gratis krijgt. Het is ook niet zo dat men bij de FRS aan de bel gaat hangen vanne "Hallo, ik moet nog betalen" Dat je dus uiteindelijk een aanmaning krijgt was min of meer wel te verwachten. Natuurlijk dienen ze hun zaakjes op orde te hebben en is de aanmaning daarom onterecht, omdat ze zelf de mist zijn ingegaan. Maar men heeft ook direct min of meer toegegeven dat er iets fout is gegaan, en boden zonder horten of stoten direct de optie de aanmaning te vergeten en alleen het bedrag van de box te betalen. Maar dat er betaald moest worden wist iedereen.

    Begrijp me niet verkeerd. Zelf had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan. En ik verwijt niemand iets. Maar dan had ik wel geweten dat er op een dag een dringend verzoek tot betaling was binnen gekomen. En wellicht had ik dan ook verontwaardigt geweest om vooral maar onder de extra kosten uit te komen. Maar dat neemt allemaal niet weg dat de FRS in dit geval erg slordig overkomt.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 26-06-2012 om 13:09
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #1966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Daar heeft iemand of wellicht de hele afdeling flink op zijn sodemieter gekregen. Dit soort administratieve naweeën kost waarschijnlijk meer tijd en geld dan de box zelf. Nu was dat in het verleden bij de FRS ook niet allemaal duidelijk en consequent. Dan wel een verzendings mail, dan weer niet. Zelf achter de prijsverschillen aangaan e.d. Je had wellicht verwacht dat na de overname dit wat efficienter zou zijn. Maar goed zolang is dat nog niet geleden, en zijn dit de soort perikelen een direct gevolg daarvan.

    Zelf ben ik na jaren vaste klant van de FRS te zijn nu geheel overgestapt op andere aanbieders. Ze zijn en niet goedkoper, hebben geen actie voordeel meer zoals de Blu-ray club, waar je klanten toch mee bindt. Ik kijk uiteraard nog geregeld of het wellicht beter is daar weer te bestellen, maar tot op heden zag ik daar nog geen reden toe. Ook de winkels laat ik vrijwel links liggen omdat er altijd wel een Mediamarkt in de buurt zit waar ik shop. Sterker nog twee zelfs. En daar ben je altijd veel beter en goedkoper uit. PLus dat de winkels niet zo lachwekkend zijn als de gemiddelde FRSshop.

    Wel positief vind ik de inzet van Steve als vertegenwoordiger van FRS hier op het forum. Hij heeft toch al wat duidelijk gecreeërd en laat blijken dat men wel degelijk iets doet met de meningen van ons forumleden. Al was het maar om een slechte naam te voorkomen.

    Wat betreft de wel of niet ontvangen acceptgiro vind ik wel dat je uiteindelijk wel weet dat je zou moeten betalen. En als die acceptgiro dus uitblijft door technische redenen, had je kunnen wachten op een dringend betalings verzoek. Nu snap ik dat men gewoon afwacht tot de acceptgiro in de bus valt. Maar daar schuilt onderbewust toch het idee achter, dat als je niks ontvangt je hem met een beetje mazzel gratis krijgt. Het is ook niet zo dat men bij de FRS aan de bel gaat hangen vanne "Hallo, ik moet nog betalen" Dat je dus uiteindelijk een aanmaning krijgt was min of meer wel te verwachten. Natuurlijk dienen ze hun zaakjes op orde te hebben en is de aanmaning daarom onterecht, omdat ze zelf de mist zijn ingegaan. Maar men heeft ook direct min of meer toegegeven dat er iets fout is gegaan, en boden zonder horten of stoten direct de optie de aanmaning te vergeten en alleen het bedrag van de box te betalen. Maar dat er betaald moest worden wist iedereen.

    Begrijp me niet verkeerd. Zelf had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan. En ik verwijt niemand iets. Maar dan had ik wel geweten dat er op een dag een dringend verzoek tot betaling was binnen gekomen. En wellicht had ik dan ook verontwaardigt geweest om vooral maar onder de extra kosten uit te komen. Maar dat neemt allemaal niet weg dat de FRS in dit geval erg slordig overkomt.
    tuurlijk moet er betaald worden maar ga jij betalen als je van niets weet ? Geen banknummer ? Ga jij dat zelf opzoeken en zelf overmaken met als consequenie dat een bedrijf helemaal niet weet waar je voor betaalt en je dus alsnog een aanmaning krijgt ?

    FRS beweert dat mensen al een rekening + aanmaning via email hebben gehad maar dat is toch niet zo wat ik begrijp hieruit. Dus die aanmaningskosten zijn in deze erg slordig ja.

    Verder is wat jij zegt ook waar, echt duidelijk is het nooit, pre order prijsverschil waar de klant zelf achteraan moet gaan etc etc.

  17. #1967

    Standaard

    En de Expo is failliet. Heeft dat nog gevolgen voor de FRS-formule? Die zijn toch juist met Expo gaan samenwerken om te groeien?

  18. #1968

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    tuurlijk moet er betaald worden maar ga jij betalen als je van niets weet ? Geen banknummer ? Ga jij dat zelf opzoeken en zelf overmaken met als consequenie dat een bedrijf helemaal niet weet waar je voor betaalt en je dus alsnog een aanmaning krijgt ?
    Claudio schrijft toch nergens dat je zelf geld had moeten gaan overschrijven?.

    Natuurlijk heeft Claudio gewoon gelijk, ieder van ons had gewoon kunnen aankaarten bij service afdeling van de FRS dat we nog geen acceptgiro hadden ontvangen, maar niemand doet dat en zelf had hij het waarschijnlijk ook niet gedaan zoals hij al aangaf,...heel zijn verhaal is gewoon heldere taal, maar sommigen durven dit niet toe te geven.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #1969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Claudio schrijft toch nergens dat je zelf geld had moeten gaan overschrijven?.

    Natuurlijk heeft Claudio gewoon gelijk, ieder van ons had gewoon kunnen aankaarten bij service afdeling van de FRS dat we nog geen acceptgiro hadden ontvangen, maar niemand doet dat en zelf had hij het waarschijnlijk ook niet gedaan zoals hij al aangaf,...heel zijn verhaal is gewoon heldere taal, maar sommigen durven dit niet toe te geven.
    Medewerker FRS gaf hier op het forum aan dat mensen gewoon moesten wachten.

  20. #1970

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    En de Expo is failliet. Heeft dat nog gevolgen voor de FRS-formule? Die zijn toch juist met Expo gaan samenwerken om te groeien?
    Nee, dit heeft geen gevolgen, de winkels in België, Duitsland en vijf Expo 'Shop in Shop-winkels' bij de Free Record Shop zijn niet in het faillissement betrokken.

  21. #1971

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    heel zijn verhaal is gewoon heldere taal, maar sommigen durven dit niet toe te geven.
    Tuurlijk durf ik dat wel toe te geven en tuurlijk wist ik dat er betaald moest worden en dat er dus een accept giro zou komen. Echter, en dat is waar de FRS gigantisch de fout in gaat: ze beweren idd dat klanten niet hebben betaald (anders stuur je geen aanmaning). Ze verwijten dus dat de klanten fout en nalatig zijn. Ze zeggen zelfs dat de klanten het zelf ook hadden kunnen uitzoeken door in hun account te kijken en daar de factuur te vinden. Buiten dat dit niet klopt is dit natuurlijk ook de omgekeerde wereld: de optie om met acceptgiro te betalen aanbieden, nalaten om deze te sturen en vervolgens de klanten te verwijten dat ze toch echt zelf hadden kunnen uitzoeken dat ze nog open staande facturen hadden...

    Ik klaag dus ook niet over het feit dat ik de accept giro moet betalen, dat lijkt me logisch, maar wel over hoe ze de klanten op zo`n dreigende toon benaderen en hen nalatigheid verwijten...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #1972

    Standaard

    Ik had betaald via Paypal, en dacht dat alles in orde was.
    Nu blijkt dat ze het bedrag erna weer teruggestort hebben.
    En dan een zogezegde tweede waarschuwing. Waar is de eerste dan gebleven?
    Wat een klungelboel...

  23. #1973

    Standaard

    Ik had betaald via visa en nooit mijn geld teruggekregen hoewel gemeld werd indertijd toen ze de orders annuleerden dat het geld binnen de 4 weken teruggestort zou worden. Ik heb wel na het krijgen van die Box nooit een accept giro gekregen en ook ondertussen nog steeds geen aanmaning zoals velen hier, dus ik vermoed dat ze mijn reeds betaalde som gewoon gaan gebruikt hebben.

    als ze het zouden riskeren om toch nog zo een aanmaning te sturen print ik al mijn rekeningsuittreksels + de mails van FRS af, rij ik naar het dichtste filiaal en plak ik de boel op het voorhoofd van de filiaalmanager zodat ze het eindelijk door hebben.

  24. #1974

    Standaard

    Er is ook gemeld dat ze betalingen via een CC niet terug gingen storten, so don't worry
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #1975

    Standaard

    In de filialen van FRS is er een grote uitverkoop op vele oudere en recentere titels. 20 % korting op dvd's, blurays etc. zou tot eind augustus duren en kan uiteindelijk oplopen tot 50% korting

Pagina 79 van 139 EersteEerste ... 296975767778798081828389129 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •