Pagina 78 van 139 EersteEerste ... 286874757677787980818288128 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.926 tot 1.950 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Heb nog steeds geen acceptgiro gekregen...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik ook niet, maar ook geen geld terug.
    Klopt, bij navraag bleek dat niet van iedereen de bankrekeningnummers bekend te zijn geweest bij ons en heeft de administratie de originele order verrekend met de correctieorder om alles snel af te handelen. (dit in tegenstelling tot de instructies in de mail)

    De rekeningnummers die wel bekend waren hebben het geld terug gestort gekregen.

    Groet, Steve

  2. #1927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    ik zie af en toe wel eens blurays in de winkel liggen met een 10% korting sticker, maar idd ik heb ook geen mail meer met de bluray van de week. Maakt voor mij niks uit want de titels zijn 9 van de 10 keer toch niks
    De mailtjes van de BRclub worden tijdelijk niet verstuurd, indien je de titels van de week wilt weten kan je momenteel op deze pagina terecht: www.freerecordshop.nl/blu-rayclub

    Momenteel geldt de korting enkel in de winkel, we verwachten rond begin juni deze ook online te kunnen herintroduceren. De Blu-ray club blijft bestaan iig

  3. #1928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FRS Bekijk bericht
    Klopt, bij navraag bleek dat niet van iedereen de bankrekeningnummers bekend te zijn geweest bij ons en heeft de administratie de originele order verrekend met de correctieorder om alles snel af te handelen. (dit in tegenstelling tot de instructies in de mail)

    De rekeningnummers die wel bekend waren hebben het geld terug gestort gekregen.

    Groet, Steve
    Hey Steve,

    Ik vind het allemaal goed klinken, maar bij mij klopt het dan toch niet helemaal

    Ik heb besteld en aangegeven met acceptgiro te willen betalen. Dus had nog niks betaald bij het bestellen. Toen werd ie geannuleerd en daarna toch geleverd (zonder acceptgiro erbij). Heb dus nog steeds niks betaald.

    Heb er opzich geen probleem mee, maar het is niet helemaal correct


  4. #1929

    Standaard

    Handig, maar ook knudde zeg! Zou Steve ook wat doen met onze feedback?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #1930

    Standaard

    Nog maar eens in de groep gooien.....iemand inmiddels wel een accept ontvangen!?!?

  6. #1931
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nope hier niet, zal wel nooit meer komen vermoed 'k zo.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #1932

    Standaard

    Ik kreeg vorige week een aanmaning met €2,50 maankosten. Na ze teruggemaild te hebben met dat ik nog geen acceptgiro had ontvangen. Boden ze hun excuses aan en zouden ze een acceptgiro opsturen zonder maankosten. Nog niks ontvangen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  8. #1933

    Standaard

    Hier ook nog niks ontvangen...


  9. #1934

    Standaard

    Had iemand nog gekozen voor afhalen en betalen in de winkel?

  10. #1935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Had iemand nog gekozen voor afhalen en betalen in de winkel?
    Volgens mij kun je niet bestellen op de website en dan afhalen en betalen in de winkel.
    Ik had wel gekozen voor afhalen, maar kreeg hem gewoon gratis toegestuurd.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #1936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Ik kreeg vorige week een aanmaning met €2,50 maankosten. Na ze teruggemaild te hebben met dat ik nog geen acceptgiro had ontvangen. Boden ze hun excuses aan en zouden ze een acceptgiro opsturen zonder maankosten. Nog niks ontvangen.
    Komt het dan van de maan af?

  12. #1937

    Standaard

    Hou allemaal de facebook pagina van de free in de gaten. De vorige week al mooie aanbiedingen gehad (o.a. 25% korting op alle Blu-Ray, 20% korting op alle cds/muziek dvds en 15% korting op alle games). De komende week nog meer aanbiedingen, op facebook is iedere dag te zien welke.

    Alleen in de winkels, trouwens.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  13. #1938
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Hou allemaal de facebook pagina van de free in de gaten. De vorige week al mooie aanbiedingen gehad (o.a. 25% korting op alle Blu-Ray, 20% korting op alle cds/muziek dvds en 15% korting op alle games). De komende week nog meer aanbiedingen, op facebook is iedere dag te zien welke.

    Alleen in de winkels, trouwens.
    Thanx for the tip
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #1939

  15. #1940

    Standaard

    Vandaag kreeg ik de accept giro mbt. de Rocky box. Met daarbij een brief "laatste waarschuwing", een aanmaning om nu te betalen en dat ik nog een openstaande schuld had (die € 14,45 van de Rocky box) die ik nog niet had betaald ondanks eerder verstuurde acceptgiro`s. Dit is echter pas de eerste keer de accept giro ontvang!! er zit dan ook aanmaningskosten van € 7,50 aan verbonden. Heeft iemand anders dit ook gehad? dit vind ik echt belachelijk
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #1941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Vandaag kreeg ik de accept giro mbt. de Rocky box. Met daarbij een brief "laatste waarschuwing", een aanmaning om nu te betalen en dat ik nog een openstaande schuld had (die € 14,45 van de Rocky box) die ik nog niet had betaald ondanks eerder verstuurde acceptgiro`s. Dit is echter pas de eerste keer de accept giro ontvang!! er zit dan ook aanmaningskosten van € 7,50 aan verbonden. Heeft iemand anders dit ook gehad? dit vind ik echt belachelijk
    Zoals hier boven gemeld kreeg ik laatst een aanmaning via e-mail, sinds die tijd nog steeds geen acceptgiro ontvangen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  17. #1942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Zoals hier boven gemeld kreeg ik laatst een aanmaning via e-mail, sinds die tijd nog steeds geen acceptgiro ontvangen.
    Die e-mail heb ik ook niet gekregen... Heb ze net een e-mail gestuurd met uitleg dat ik nooit een acceptgiro heb ontvangen, ook trouwens niet voor de Rambo box. Wat stond in die e-mail??

    -edit- heb forum member FRS een PM gestuurd.
    Laatst aangepast door TheGodfather : 22-06-2012 om 14:15
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #1943

    Standaard

    Ik heb vandaag ook de laatste aanmaning binnen gehad van de rocky box. Nog nooit eerder een acceptgiro of aanmaning ontvangen!

  19. #1944

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Vandaag kreeg ik de accept giro mbt. de Rocky box. Met daarbij een brief "laatste waarschuwing", een aanmaning om nu te betalen en dat ik nog een openstaande schuld had (die € 14,45 van de Rocky box) die ik nog niet had betaald ondanks eerder verstuurde acceptgiro`s. Dit is echter pas de eerste keer de accept giro ontvang!! er zit dan ook aanmaningskosten van € 7,50 aan verbonden. Heeft iemand anders dit ook gehad? dit vind ik echt belachelijk
    Yep, hier ook.
    Nooit de originele acceptgiro ontvangen, nooit een aanmaling, en nu plots een dreigende "laatste waarschuwing"

    Wat een Soap is dit aan het worden ,... bijna vermakelijker dan de Rocky films zelf .
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  20. #1945

    Standaard

    Idem bij mij. Hoop dat ons FRS-forumlid dit ook leest, want dit kan echt niet.

  21. #1946

    Standaard

    En hier nog eentje. Ik dacht al meteen eraan dat ik vast niet de enige zou zijn.

    Wat een gekluns...Ik wil wel schriftelijk een bevestiging dat ze alleen maar de box vergoed krijgen en dat er geen vordering meer open staat voor hun aanmaningskosten.
    Send a maniac to catch a maniac...

  22. #1947

    Standaard

    Ook ik kom net thuis en ligt er een vrolijke laatste waarschuwing op mij te wachten. Ik heb het volgende direct gemailt naar de FRS:

    Hallo,

    Ik heb een tijd geleden bij jullie de Blu-ray box van alle Rocky films gekocht voor 12,50 + 1,95 verzendkosten. Die werd toen geannuleerd en even later kreeg ik bericht dat ie toch geleverd zou worden met een nieuwe acceptgiro. Ik heb de box toen wel ontvangen, maar er zat geen acceptgiro bij. Vaak komt deze dan een paar dagen later, dus ik maakte me niet veel zorgen.

    Ik heb er verder niet meer aan gedacht en heb ook nooit een acceptgiro gekregen. Nu kom ik net thuis en ligt er een "laatste waarschuwing" om mij te wachten. En er wordt ook even 7,50 aanmaningskosten in rekening gebracht. En dit terwijl dit de eerste (!!!) acceptgiro is die ik hiervan heb ontvangen. Ik heb helemaal geen vorige aanmaning, laat staan gewone acceptgiro gekregen.

    Ik ben dus ook niet van plan dit bedrag van 21,95 te betalen. En ik verwacht de komende week een nieuwe, nette acceptgiro met het correcte bedrag. En daarbij een excuses en bevestiging dat ik de "laatste waarschuwing" als niet ontvangen kan beschouwen. Dit wil ik graag op papier hebben staan.

    Mijn klantnummer is ***.
    Betalingkenmerk van de acceptgiro is ***.

    Graag snel een reactie.

    Met vriendelijk groet,
    Ralf ***
    ***@***.nl
    Tel. 06-***


  23. #1948

    Standaard

    Geeft FRS tegenwoordig geen digitale facturen dan? Staat me iets van bij...

  24. #1949

    Standaard

    Heb dezelfde waarschuwing ontvangen! Heb mijn online FRS gecontroleerd, maar geen factuur te zien, ook nooit ontvangen via post of mail.

    Heb contact opgenomen met klantenservice. Geen probleem, ik kon de 12,50 overmaken met de acceptgiro die er bij zat. Dan zou het in orde zijn. Heb haar wel een aantekening laten maken!

  25. #1950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Geeft FRS tegenwoordig geen digitale facturen dan? Staat me iets van bij...
    Ja, dat kun je checken op je account.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 78 van 139 EersteEerste ... 286874757677787980818288128 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •