Pagina 77 van 139 EersteEerste ... 276773747576777879808187127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.901 tot 1.925 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1901

    Standaard

    haha, wat stom van me....helemaal over die kraslaag heen gekeken...
    **** me gently with a chainsaw.

  2. #1902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Ik was vandaag in Eindhoven, ongelofelijk hoe 't er nu bij ligt.
    Alles ligt nu door elkaar, 2 voor €15, 2 voor €10, nieuwe uitgaves en titels zonder acties.
    Ook bij beide filialen in de buurt is dit afgelopen week omgegooid naar dat systeem. Alles door elkaar, acties of niet. Het probleem is dat 50% van de actietitels (bv. 2=20) niet van een sticker voorzien zijn, zodat niemand nog weet of ze al dan niet in de actie zitten. Zelf de medewerkers weten het niet, zo blijkt. Erg onhandig, een beetje oneerlijk zelfs. Negatieve evolutie lately.

  3. #1903

    Standaard

    Ik snap niet dat van de hogere hand de bedrijfsleider eens aanpakken van de woensel centrum eindhoven. Want hij maakt van de FRS een zooitje van, ook tegenover klanten, een brutale mond.

  4. #1904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik snap niet dat van de hogere hand de bedrijfsleider eens aanpakken van de woensel centrum eindhoven. Want hij maakt van de FRS een zooitje van, ook tegenover klanten, een brutale mond.
    Dan zal je eerst zelf een klacht moeten indienen denk ik.

  5. #1905

    Standaard

    Vanleest is ook al weg, ik verwacht dat dit ook niet gauw meer gaat duren voor de FRS..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #1906

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik snap niet dat van de hogere hand de bedrijfsleider eens aanpakken van de woensel centrum eindhoven. Want hij maakt van de FRS een zooitje van, ook tegenover klanten, een brutale mond.
    Ik denk dat 'hoger hand' hier weinig aan kan doen. FRS landelijk is iets anders dan FRS lokaal. Krijg het idee dat, dat gewoon lokale winkels zijn die draaien onder de naam FRS, maar voor de rest gewoon zelfstandig zijn. Soort franchise-idee.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #1907

    Standaard

    Ik weet wel als je in de FRS Eindhoven een blu-ray of dvd koopt, deze ook met bon kan ruilen in een andere plaats FRS. En ze als er iets is dan nemen ze contact op met de regiomanager van de FRS. Deze regiomanager heeft veel te zeggen over de plaatselijke FRS winkels.

  8. #1908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Vanleest is ook al weg, ik verwacht dat dit ook niet gauw meer gaat duren voor de FRS..
    Nét niet, denk ik dan. De één z'n dood ... Hoe meer concurrentie er verdwijnt, hoe sterker het marktaandeel is van degene die het het langst kan volhouden. En het kan niet anders dan dat er sowieso één iemand overblijft.

  9. #1909

    Standaard

    Van Leest was al eigendom van het FRS concern dus het verdwijnen ervan heeft niets met concurrentie tussen de twee te maken. Ik denk dat het samenvoegen van de winkels een grote besparing oplevert omdat de concurrentie van webshops steeds groter wordt. Hier in Haarlem ook; de FRS is verdwenen vanuit een giga pand en is in het pand van Van Leest gegaan letterlijk 3 deuren verder en die heeft maar een kwart van de oppervlakte...

  10. #1910

    Standaard

    Even opmerken dat ik in mijn post niet specifiek naar Van Leest verwees, gezien -idd- het sowieso al van FRS is. Ik heb het over de branche algemeen.

  11. #1911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Even opmerken dat ik in mijn post niet specifiek naar Van Leest verwees, gezien -idd- het sowieso al van FRS is. Ik heb het over de branche algemeen.
    Aha ok, dan is die verwijzing in mijn post niet terecht.

  12. #1912

    Standaard

    Dat was hier in Heerlen ook: eerst hadden we zowel van Leest als FRS. Toen is Van Leest weg gegaan, een hele tijd later is FRS van hun pand halverwege de straat naar het oude "van Leest pand" gegaan waar veel minder ruimte was (althans, ze hebben slechter benut dan van Leest deed) en na een klein jaartje is de FRS nu ook daar weg. Hier geen FRS meer dus
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #1913

    Standaard

    Merk ook dat de ruimte van de FRS kleiner is dan Van Leest..maar merkte weinig verschil kwa aanbiedingen en de van Leest pas..Heb liever een Media Markt in de buurt dan een FRS..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #1914

    Standaard

    Heb nog steeds geen acceptgiro gekregen...


  15. #1915

    Standaard

    Ik ook niet, maar ook geen geld terug.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #1916

    Standaard

    Ik loop er in Zoetermeer altijd even binnen bij FRS. Waarom weet ik niet, want ik koop er nooit wat. Veel te duur en alles nog steeds ongeseald in de schappen. Ongelooflijk hoe snel een nieuwe film, zo snel er compleet verrot uit kan zien.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  17. #1917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Ik loop er in Zoetermeer altijd even binnen bij FRS. Waarom weet ik niet, want ik koop er nooit wat. Veel te duur en alles nog steeds ongeseald in de schappen. Ongelooflijk hoe snel een nieuwe film, zo snel er compleet verrot uit kan zien.
    Hoe kun je nu 2 Blu-rays voor 20 euro te duur vinden? Met nieuwe titels zijn ze inderdaad aardig aan de prijs en zijn er nooit leuke aanbiedingen te vinden, zeker niet sinds de Blu-ray Club is opgeheven, waar je standaard 10% korting op je aankopen kreeg.

    Maar ik heb nog nooit enig probleem gehad met een bij FRS gekochte Blu-ray of DVD. En zo verrot vind ik de hoesjes er echt niet uit zien. Kennelijk gaan ze in Zoetermeer daar wat ruwer mee om dan in Amstelveen.

  18. #1918

    Standaard

    Met steelbooks vind ik het wel altijd jammer, het is dan altijd goed zoeken naar eentje met zo min mogelijk krasjes..

  19. #1919

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe kun je nu 2 Blu-rays voor 20 euro te duur vinden? Met nieuwe titels zijn ze inderdaad aardig aan de prijs en zijn er nooit leuke aanbiedingen te vinden, zeker niet sinds de Blu-ray Club is opgeheven, waar je standaard 10% korting op je aankopen kreeg.

    Maar ik heb nog nooit enig probleem gehad met een bij FRS gekochte Blu-ray of DVD. En zo verrot vind ik de hoesjes er echt niet uit zien. Kennelijk gaan ze in Zoetermeer daar wat ruwer mee om dan in Amstelveen.
    Ik heb dat regelmatig gehad dat ik blu-ray's had van de FRS winkel met veel beschadigingen op de hoesjes, of kleine beschadigingen op de blu-ray's disc's. vooral in Eindhoven Woensels centrum.

  20. #1920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe kun je nu 2 Blu-rays voor 20 euro te duur vinden? Met nieuwe titels zijn ze inderdaad aardig aan de prijs en zijn er nooit leuke aanbiedingen te vinden, zeker niet sinds de Blu-ray Club is opgeheven, waar je standaard 10% korting op je aankopen kreeg.

    Maar ik heb nog nooit enig probleem gehad met een bij FRS gekochte Blu-ray of DVD. En zo verrot vind ik de hoesjes er echt niet uit zien. Kennelijk gaan ze in Zoetermeer daar wat ruwer mee om dan in Amstelveen.
    Ik bedoelde met te duur de nieuwe Blu-Ray's. En ik ben nogal kritisch als het op Blu-Ray's en games aankomt. Die moeten gewoon netjes zijn, dus bij voorkeur koop ik die geseald.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  21. #1921

    Standaard

    Sinds wanneer is de Blu-ray Clubcard opgeheven? Heb een tijdje geleden het pasje nog gekregen... :s

  22. #1922

    Standaard

    in principe is deze niet opgeheven alleen aangepast.
    Toen de Bluray club er net was had je 10 % korting op alle blurays, nu krijg je 10% korting op de bluray van de week.

  23. #1923

    Standaard

    Vroeger was er nog de 3 voor 15; waarom geen 3 voor 25 blurays en 3 voor 15 dvd's..blurays zijn over het algemeen niet duur nee bij de 2 voor 20..alleen alles wat net uit is en een paar maanden apart gesorteerd staat worden wel belachelijke prijzen voor gevraagd..Ik merk vooral dat bij treinstations de meeste dvd en bluray hoezen flink beschadigd zijn..voor de rest worden er zoveel mogelijk dvds in een rekje gepropt (ook al past het net niet) dat de mooiste digipacks/steelbooks er flink door worden verwaarloost. Uiteindelijk is dat ook een gedeelte waarvoor je (wilt) betalen; het kan allemaal beter maar ja jammer genoeg doet/en is het niet nodig voor FRS..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #1924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    in principe is deze niet opgeheven alleen aangepast.
    Toen de Bluray club er net was had je 10 % korting op alle blurays, nu krijg je 10% korting op de bluray van de week.
    Het klopt dat de Blu-ray Card (nog) niet is afgeschaft, maar het komt wel ongeveer op hetzelfde neer. Krijg ook nooit meer mailtjes van FRS met de Blu-ray van de week.

  25. #1925

    Standaard

    ik zie af en toe wel eens blurays in de winkel liggen met een 10% korting sticker, maar idd ik heb ook geen mail meer met de bluray van de week. Maakt voor mij niks uit want de titels zijn 9 van de 10 keer toch niks

Pagina 77 van 139 EersteEerste ... 276773747576777879808187127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •