Pagina 74 van 139 EersteEerste ... 246470717273747576777884124 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.826 tot 1.850 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1826

    Standaard

    @Steve

    Ik heb vandaag na het lezen van jouw bericht meteen een e-mail naar Cosmox.nl gestuurd waar ik dezelfde Rocky Blu Ray box heb besteld maar tot mijn grote verbazing heb ik van mevrouw Maarseveen van Cosmox.nl te horen gekregen dat deze coulance NIET voor mij geldt. Daar bovenop heeft mevrouw mijn e-mail niet goed gelezen dus ook hier ben ik niet tevreden over.

    Gaarne jouw antwoord want ik vind het vreemd dat jij hier meldt dat ook de Cosmox klanten de Rocky box nog geleverd gaan krijgen terwijl Cosmox.nl zegt van niet.


  2. #1827

    Standaard

    Waarschijnlijk is nog niet iedereen van de FRS/Cosmox/ECI op de hoogte. Als ik jou was zou ik gewoon even wachten tot er meldingen komen van mensen dat ze bericht hebben gehad van deze oplossing. Als jij dan nog steeds niks hebt gehoord, zou ik me meer zorgen gaan maken. Maar komt vast goed


  3. #1828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Tsja, als tranceguy de 2 berichtjes door had gelezen die onder het bericht van De-Hollander stonden, dan had hij kunnen lezen dat dat al duidelijk was
    Die heb ik toch echt nie gezienhoor! Excuses dan!

    Maar kan er gewoon niet tegen als iemand iets zegt waarvan ik zeker weet dat t niet klopt.... Vandaar!

  4. #1829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Die heb ik toch echt nie gezienhoor! Excuses dan!

    Maar kan er gewoon niet tegen als iemand iets zegt waarvan ik zeker weet dat t niet klopt.... Vandaar!
    Uit mijn reactie blijkt het wat minder maar ik heb hetzelfde
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #1830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Nu heb ik deze box niet besteld, maar heb het "drama" hier eens gevolgd.

    Vind het niet echt goed opgelost van FRS...ze doen dit nu omdat honderden klanten waarschijnlijk hebben geklaagd en misschien gedreigd hebben stappen te zullen ondernemen. In eerste instantie dacht FRS (en alle bijbehorende bedrijven) er gewoon mee weg te komen en dikke schijt aan de klant.

    Het was pas netjes opgelost als ze meteen alle al betaalde/bestelde klanten dit als oplossing hadden geboden.
    Ja volgende keer doen ze het weer zo, gewoon alles annuleren en mensen die klagen misschien helpen. Net als V&D pas geleden.

    Mensen die niet klagen hebben pech, want die zullen hem niet krijgen.

  6. #1831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Ja volgende keer doen ze het weer zo, gewoon alles annuleren en mensen die klagen misschien helpen. Net als V&D pas geleden.

    Mensen die niet klagen hebben pech, want die zullen hem niet krijgen.
    Volgens "Steve" krijgt iedereen die hem besteld had een mailtje dat ze hem alsnog kunnen verwachten. Dat zou betekenen dat ook de mensen die niet geklaagd hebben hem kunnen verwachten


  7. #1832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Nu heb ik deze box niet besteld, maar heb het "drama" hier eens gevolgd.

    Vind het niet echt goed opgelost van FRS...ze doen dit nu omdat honderden klanten waarschijnlijk hebben geklaagd en misschien gedreigd hebben stappen te zullen ondernemen. In eerste instantie dacht FRS (en alle bijbehorende bedrijven) er gewoon mee weg te komen en dikke schijt aan de klant.

    Het was pas netjes opgelost als ze meteen alle al betaalde/bestelde klanten dit als oplossing hadden geboden.
    Zo werkt het niet bij organisaties. Je komt eerst terecht bij het klantencentrum van de FRS en die zullen afhankelijk van de medewerker een andere reactie geven. Blijkbaar zijn de klachten doorgedrongen tot het niveau van een 'chef' en die heeft een adequate reactie gegeven.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #1833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Zo werkt het niet bij organisaties. Je komt eerst terecht bij het klantencentrum van de FRS en die zullen afhankelijk van de medewerker een andere reactie geven. Blijkbaar zijn de klachten doorgedrongen tot het niveau van een 'chef' en die heeft een adequate reactie gegeven.
    Daarmee zeg je al dat in eerste instantie iedereen wordt afgescheept met een standaardreactie.

    Dat gebeurt veels te veel tegenwoordig, als ik een klacht indien over iets specifieks wil ik ook een normaal antwoord.

  9. #1834

    Standaard

    Ook ik heb deze box by cosmox besteld maar ook daar een annulering gekregen. Zojuist weer telefonisch contact gehad maar ze zijn daar niet op de hoogte van de regeling die 'Steve' heeft uitgelegd.

    Er wordt weer een aantekening gemaakt en ik word erover teruggebeld.

  10. #1835

    Standaard

    Zojuist volgende e-mail ontvangen:

    Geachte heer/mevrouw,

    Onlangs heeft u één of meerdere stuks van de Blu-Ray box Rocky: The undisputed collection besteld waarvoor onze dank.

    Door een fout aan onze kant is er een onjuiste prijs gecommuniceerd, waardoor u de box niet voor 49,99 maar voor een veel lager bedrag kon bestellen.

    Om deze fout intern goed in kaart te brengen hebben we besloten om alle bestellingen te annuleren. Indien u vooruit heeft betaald, wordt het bedrag binnen 30 dagen teruggestort.

    Maar geen zorgen, binnen 10 werkdagen leveren wij uw bestelling alsnog uit voor de lage prijs. U kunt deze bestelling met de toegevoegde acceptgiro betalen.

    Al uw consumentenrechten bij verkoop op afstand blijven ongewijzigd, inclusief uw bedenktijd van 14 dagen.



    We verontschuldigen ons voor de vertraging van uw bestelling en vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.



    Vriendelijke groet,
    Freerecordshop.nl

  11. #1836
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Degelijke mail ook net ontvangen van frs.be, klasse
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #1837

    Standaard

    Heb ik ook zojuist ontvangen
    En terecht IMHO
    Heb wel ook een aantal boze mailtjes gestuurd, en kreeg altijd het standaard antwoord "wij hebben de foute info van onze leveranciers gekregen" blah blah blah waarop ik natuurlijk een nog bozer antwoord stuurde
    Wel netjes dat ze t alsnog zo oplossen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #1838

    Standaard

    Lol, ik krijg nadat ik de mail van frs heb gehad ook nog een keer een mail van eci. Zou er weer iets niet goed gaan
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #1839

    Standaard

    Ik heb die mail van FRS ook gehad vanmorgen. Goede zaak!

    Het gekke is dat ik net precies dezelfde mail ook van de ECI krijg, terwijl ik daar helemaal niets besteld heb. Ik kan me niet eens herinneren dat ik überhaubt ooit iets bij de ECI besteld heb.

  15. #1840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Derot Bekijk bericht
    Ik heb die mail van FRS ook gehad vanmorgen. Goede zaak!

    Het gekke is dat ik net precies dezelfde mail ook van de ECI krijg, terwijl ik daar helemaal niets besteld heb. Ik kan me niet eens herinneren dat ik überhaubt ooit iets bij de ECI besteld heb.
    +1 met de opmerking dat ik niet eens een account heb bij ECI. Spam!!!
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  16. #1841

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    +1 met de opmerking dat ik niet eens een account heb bij ECI. Spam!!!
    We kwamen er te laat achter dat ECI.nl inderdaad de gehele lijst heeft aangeschreven, Murphy's Law is hier nu echt van toepassing.

    PS/ is een eenmalige mail

    Groet, Steve

  17. #1842

    Standaard

    It's Friday the 13th people

    Maar ja, dit is een foutje die we door de vingers kunnen zien

  18. #1843

    Standaard

    Dacht ook al aan spam...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #1844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rein Bekijk bericht
    Heeft iemand de box al mogen ontvangen?
    Nee, kon 10 dagen duren meen ik.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  20. #1845

    Standaard

    10 werkdagen, that is Kan dus 2 weken duren. Ach, als ie maar komt, al duurt het een maand


  21. #1846
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Geduld is blijkbaar niet je sterkste kant

    Ah we zien wel wanneer hij hier op de mat valt, liefst zacht, maarre bedankt voor de informatie.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #1847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Geduld is blijkbaar niet je sterkste kant

    Ah we zien wel wanneer hij hier op de mat valt, liefst zacht, maarre bedankt voor de informatie.
    Het is waarschijnlijk een pakketpost .

  23. #1848

    Standaard

    Bericht ontvangen:

    Geachte heer/mevrouw,


    Wij kunnen u goed nieuws melden: inmiddels zijn alle openstaande orders voor de Blu-Ray Box Rocky : The Undisputed Collection verzonden en onderweg. Deze zult u dus binnen enkele dagen op het door u aangegeven leveradres moeten ontvangen.

    U kunt de betaling voor deze box voldoen met de bijgesloten acceptgiro.

    Al uw consumentenrechten bij verkoop op afstand blijven ongewijzigd, inclusief uw bedenktijd van 14 dagen.

    Wij wensen u veel plezier met dit product en vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.



    Vriendelijke groet,
    Freerecordshop.nl

  24. #1849

    Standaard

    Ook een reactie ontvangen dat ie onderweg is

  25. #1850

    Standaard

    Geldt voor mij ook, maar had m met iDeal betaald en als verzenden naar filiaal gekozen maar heb nooit mijn geld terug gekregen. Hoe zit dit??

Pagina 74 van 139 EersteEerste ... 246470717273747576777884124 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •