Pagina 73 van 139 EersteEerste ... 236369707172737475767783123 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.801 tot 1.825 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1801

    Standaard

    heb de consumentenbond al gebeld en wilde al naar de geschillencommissie stappen

    Ik wacht het af

    gr Rein

  2. #1802

    Standaard

    Fijn om te horen Steve.
    Het lijkt erop dat de mailtjes toch geholpen hebben!

  3. #1803

  4. #1804

    Standaard

    Ik heb een klacht mail gestuurd en heb op hun Facebookpagina dezelfde klacht geuit. Nu heb ik als reactie hetvolgende gekregen:
    "Wij willen graag alle klanten die op frs.nl en frs.be de Rocky: The Undisputed Collection Box Blu-ray box hebben gekocht voor de foutieve prijs tussen 12-15 euro melding maken van het volgende:

    Door een menselijke fout is er een foutieve prijs. Hierdoor was het mogelijk om 2 dagen lang deze Blu-ray box die normaal 50 a 60 euro moet kosten voor een prijs van15 euro te kopen.

    Alle bestellingen van deze box werden door ons geannuleerd, en het eventueel vooraf betaald bedrag teruggestort. Dit had te maken met interne administratieve redenen.

    We gaan alle klanten die deze box hebben besteld voor de foutieve prijs tegemoet komen en binnen 10 werkdagen deze BRD box alsnog opsturen (voor de initiële prijs) met een acceptgiro als betaalwijze.

    U heeft na ontvangst 14 dagen bedenktijd of u deze box wil houden of niet.

    Onze klantenservice is ingelicht over deze procedure zodat ook zij u van deze regeling kunnen informeren.

    Wij gaan er vanuit dat we op deze manier onze fout hersteld hebben. Nogmaals excuses voor het ongemak."

    Al onze klachten hebben dus geholpen! Goed gedaan dus. Ik ben blij dat ze alsnog toegeven.

  5. #1805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FRS Bekijk bericht
    LS,

    Wij willen graag alle klanten die op frs.nl en frs.be de Rocky: The Undisputed Collection Box Blu-ray box hebben gekocht voor de foutieve prijs tussen 12-15 euro melding maken van het volgende:
    Door een menselijke fout is er een foutieve prijs verschenen op alle labels, hierdoor was het mogelijk om 2 dagen lang deze Blu-ray box die normaal 50 a 60 euro moet kosten voor een prijs van 12 a 15 euro te kopen. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, ook FRS ziet dat natuurlijk in.

    Alle bestellingen van deze box worden door ons geannuleerd, en het eventueel vooraf betaald bedrag wordt teruggestort. Ik kan hier een lang verhaal neertikken waarom, maar het heeft met interne administratieve redenen te maken.

    We gaan alle klanten die deze box hebben besteld voor de foutieve prijs tegemoet komen en binnen 10 werkdagen deze BRD box alsnog opsturen (ja, voor de foutieve prijs!) met een acceptgiro als betaalwijze.

    U heeft natuurlijk na ontvangst 14 dagen bedenktijd of u deze box wil houden of niet, maar ik vermoed dat dat geen probleem zal zijn

    Onze klantenservice is ingelicht over deze procedure zodat ook zij u van deze regeling kunnen informeren.
    We vertrouwen erop hiermee onze klanten met dit "foutje in uw voordeel" alsnog blij te maken.

    Vragen? We horen het graag!

    Groet, Steve
    ik had deze bij cosmox besteld maar dat is hetzelfde als frs
    krijg ik hem dan ook nog ?

    mvg

  6. #1806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door venom Bekijk bericht
    ik had deze bij cosmox besteld maar dat is hetzelfde als frs
    krijg ik hem dan ook nog ?

    mvg
    Zeker weten, ook bij cosmox geldt dezelfde regeling! Komt goed

    Groet, Steve
    Nu op Cosmox: meer films bestellen is meer korting krijgen.

  7. #1807

    Standaard

    Mooie oplossing van frs en cosmox Steve, nu nog wat lagere prijzen of die mooie 2 voor 20 euro actie terug zoals frs wel in de winkels heeft en dan kom ik weer volop bestellen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #1808

    Standaard

    Aan de ene kant: Niet meer dan normaal, toch?
    Aan de andere kant: Ik ben blij.

    @Steve: Mogen we er vanuit gaan dat, mocht het onverhoopt weer gebeuren, het dan op dezelfde manier afgehandeld wordt?
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  9. #1809
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    Aan de ene kant: Niet meer dan normaal, toch?
    Dat weet 'k nog zo niet, ben je advocaat van beroep ?

    @Steve, heel netjes opgelost en een super service. Krijgen we daar via email eerst
    een bevestigingsbericht van ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #1810

    Standaard

    ik heb besteld via eci.be geld dit dan ook?

  11. #1811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FRS Bekijk bericht
    LS,

    Wij willen graag alle klanten die op frs.nl en frs.be de Rocky: The Undisputed Collection Box Blu-ray box hebben gekocht voor de foutieve prijs tussen 12-15 euro melding maken van het volgende:
    Door een menselijke fout is er een foutieve prijs verschenen op alle labels, hierdoor was het mogelijk om 2 dagen lang deze Blu-ray box die normaal 50 a 60 euro moet kosten voor een prijs van 12 a 15 euro te kopen. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, ook FRS ziet dat natuurlijk in.

    Alle bestellingen van deze box worden door ons geannuleerd, en het eventueel vooraf betaald bedrag wordt teruggestort. Ik kan hier een lang verhaal neertikken waarom, maar het heeft met interne administratieve redenen te maken.

    We gaan alle klanten die deze box hebben besteld voor de foutieve prijs tegemoet komen en binnen 10 werkdagen deze BRD box alsnog opsturen (ja, voor de foutieve prijs!) met een acceptgiro als betaalwijze.

    U heeft natuurlijk na ontvangst 14 dagen bedenktijd of u deze box wil houden of niet, maar ik vermoed dat dat geen probleem zal zijn

    Onze klantenservice is ingelicht over deze procedure zodat ook zij u van deze regeling kunnen informeren.
    We vertrouwen erop hiermee onze klanten met dit "foutje in uw voordeel" alsnog blij te maken.

    Vragen? We horen het graag!

    Groet, Steve
    Ja, dat is lekker! Mensen die dus vooruitbetaald hebben met IDEAL kunnen dat dus wel vergeten!

  12. #1812

    Standaard

    Nee.
    Die krijgen het geld teruggestort en krijgen dan een acceptgiro om te betalen.

  13. #1813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Nee.
    Die krijgen het geld teruggestort en krijgen dan een acceptgiro om te betalen.
    Ik denk dat je gelijk hebt. Het staat er wat onduidelijk geformuleerd.

  14. #1814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik denk dat je gelijk hebt. Het staat er wat onduidelijk geformuleerd.
    Valt toch best mee: We gaan alle klanten die deze box hebben besteld voor de foutieve prijs tegemoet komen en binnen 10 werkdagen deze BRD box alsnog opsturen (ja, voor de foutieve prijs!) met een acceptgiro als betaalwijze.

  15. #1815

  16. #1816

    Standaard

    Krijgen wij dan eerst nog een bevestiging via mail steve?

  17. #1817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    @Steve, heel netjes opgelost en een super service. Krijgen we daar via email eerst
    een bevestigingsbericht van ?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rein Bekijk bericht
    Krijgen wij dan eerst nog een bevestiging via mail steve?
    Ja, waarschijnlijk morgen krijg je hier een mailbericht ter bevestiging van deze toezegging / regeling.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    @Steve: Mogen we er vanuit gaan dat, mocht het onverhoopt weer gebeuren, het dan op dezelfde manier afgehandeld wordt?
    Je mag ervan uitgaan dat we onze klanten hoog in het vaandel hebben en altijd voorop stellen, elk individuele zaak wordt natuurlijk apart bekeken, ik kan geen algemene toezegging doen hieromtrent.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mr.daffy Bekijk bericht
    ik heb besteld via eci.be geld dit dan ook?
    Ja, het geldt dus ook voor eci.nl en eci.be

    Groet, Steve

  18. #1818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FRS Bekijk bericht
    We gaan alle klanten die deze box hebben besteld voor de foutieve prijs tegemoet komen en binnen 10 werkdagen deze BRD box alsnog opsturen (ja, voor de foutieve prijs!) met een acceptgiro als betaalwijze.

    U heeft natuurlijk na ontvangst 14 dagen bedenktijd of u deze box wil houden of niet, maar ik vermoed dat dat geen probleem zal zijn
    @Steve:

    - In de eerste plaats natuurlijk keurig opgelost!
    - Vraagje: bij mij staat de box nog steeds als "in behandeling", er is dus ook nog geen geld teruggestort. Kan ook niet, omdat ik met "FreeRecordShop"-cadeaucards heb betaald. Betekent dit dat ik de box geleverd krijg zonder acceptgiro??

  19. #1819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    @Steve:

    - In de eerste plaats natuurlijk keurig opgelost!
    - Vraagje: bij mij staat de box nog steeds als "in behandeling", er is dus ook nog geen geld teruggestort. Kan ook niet, omdat ik met "FreeRecordShop"-cadeaucards heb betaald. Betekent dit dat ik de box geleverd krijg zonder acceptgiro??
    Het aantal bestellingen zijn erg hoog en moeten manueel geannuleerd en verwerkt worden, zal uiterlijk morgenmiddag geannuleerd worden.

    Indien men met een FRS cadeaucard betaalt en de bestelling wordt geretourneerd of geannuleerd dan krijgt men dit bedrag als tegoed in je account.

    Bij een volgende bestelling word dit tegoed automatisch afgetrokken van het te betalen bedrag.

    In dat geval krijg je dus een acceptgiro van 0,00 euro

    Groet, Steve

  20. #1820

    Standaard

    @FRS
    Ik had jullie al een boze mail gestuurd, maar vind het zeer schappelijk dat jullie het zo oplossen

  21. #1821

    Standaard

    Nu heb ik deze box niet besteld, maar heb het "drama" hier eens gevolgd.

    Vind het niet echt goed opgelost van FRS...ze doen dit nu omdat honderden klanten waarschijnlijk hebben geklaagd en misschien gedreigd hebben stappen te zullen ondernemen. In eerste instantie dacht FRS (en alle bijbehorende bedrijven) er gewoon mee weg te komen en dikke schijt aan de klant.

    Het was pas netjes opgelost als ze meteen alle al betaalde/bestelde klanten dit als oplossing hadden geboden.
    **** me gently with a chainsaw.

  22. #1822

    Standaard

    Ben blij te horen dat het zo wordt opgelost. Ik wacht dan ook met smart de mail af

  23. #1823

    Standaard

    Vanmiddag telefoontje gehad van free recordshop. Excuus werd aangeboden en mijn werd verteld dat de box voor de oorspronkelijk prijs waarvoor ik hem heb gekocht geleverd krijg. TOP!!!!!!!

  24. #1824

    Standaard

    Los van de oplossing (mooi dat de box nu toch geleverd wordt), komt het vooral beter over dat er een antwoord wordt gegeven op de klachten en niet zo'n standaard mailtje (waarvan de laatste dagen diverse versies met ook nog andere inhoud naar voren kwamen).
    Send a maniac to catch a maniac...

  25. #1825
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooi dat men hier persoonlijk de boel uitlegt en oplost.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 73 van 139 EersteEerste ... 236369707172737475767783123 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •