Pagina 72 van 139 EersteEerste ... 226268697071727374757682122 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.776 tot 1.800 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1776

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KingMustafa Bekijk bericht
    Zou je deze mail (batchesverhaal) kunnen publiceren?
    Dit is al helemaal kul. Juridisch moeten ze gewoon leveren. Hoe het inkoopprocess precies in zijn werk gaat is in beginsel niet relevant voor ons (behalve overmacht ; wereldwijde oorlog for example). Had DVDoutlet de rocky box ook niet voor dezelfde prijs en behoort deze shop tot het FRS-imperium?
    Geachte heer XXXX,

    Hartelijk dank voor uw e-mail.

    Vervelend te vernemen dat u denkt benadeeld te zijn.

    Free Record Shop kan soms artikelen goedkoop inkopen. Deze artikelen worden apart vermeld op de site en kan de Free Record Shop dan ook goedkoop verkopen. Deze artikelen zullen door de aantrekkelijke prijs sneller uitverkocht raken. Onze excuses voor het ongemak.

    Het door u betaalde bedrag zal terugbetaald worden op uw creditcard.

    Ik vertrouw u hiermee voldoende geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    XXX
    freerecordshop.nl

    -----------

    Tja, vinden ze het gek dat mensen kwaad worden met zo'n krom verhaal.
    Send a maniac to catch a maniac...

  2. #1777

    Standaard

    Wat een onzin zeg. Ik stel voor dat we ze benaderen en ze de verschillende antwoorden voorleggen die zij ons geven. Eens zien hoe zij zich daar uit kletsen.

  3. #1778

    Standaard

    Hetzelfde probleem rocky box besteld voor de 12,50 en komen ze met zo een slappe smoes dat ze hem niet kunnen leveren voor die prijs

  4. #1779

    Standaard

    Ik kreeg dit Reactie op mijn klacht:

    "Helaas heeft onze leverancier een verkeerde prijsidentificatie aan ons doorgegeven, daarom is uw bestelling geannuleerd.
    Inmiddels hebben wij de prijzen ook aangepast op onze site.

    Indien gewenst kunt u het artikel ROCKY: THE UNDISPUTED ontvangen voor de prijs € 54,99.

    Onze excuses voor het ongemak.


    Ik vertrouw erop dat u voldoende bent geïnformeerd.



    Met vriendelijke groet,

    (naam persoon verwijderd)
    freerecordshop.nl

    "

    Komt op het zelfde neer,... alleen geven ze de leverancier de schuld.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #1780

    Standaard

    Prijsidentificatie? :')
    Hoort dat niet indicatie te zijn? En wat een onzin, hoezo is de leverancier daar verantwoordelijk voor? Je kijkt als webshop toch gewoon naar een algemeen adviesprijs (of je stelt je eigen prijs op)?

  6. #1781

    Standaard

    Blijf mailtjes sturen ik heb net ook een mailtje gestuurd

  7. #1782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik kreeg dit Reactie op mijn klacht:

    "Helaas heeft onze leverancier een verkeerde prijsidentificatie aan ons doorgegeven, daarom is uw bestelling geannuleerd.
    Inmiddels hebben wij de prijzen ook aangepast op onze site.

    Indien gewenst kunt u het artikel ROCKY: THE UNDISPUTED ontvangen voor de prijs € 54,99.

    Onze excuses voor het ongemak.


    Ik vertrouw erop dat u voldoende bent geïnformeerd.



    Met vriendelijke groet,

    (naam persoon verwijderd)
    freerecordshop.nl

    "

    Komt op het zelfde neer,... alleen geven ze de leverancier de schuld.
    Kolder van de bovenste plank! Er is sprake van aanbod (FRS website) en aanvaarding (Klant betaalt/koopt via webshop), derhalve een overeenkomst ingevolge het Burgerlijk Wetboek (specifieker een koopovereenkomst).

    Indien ik een annulering krijg zal ik dit erin verwerken. Makkelijk op de klant afschuiven maar het Nederlands recht zegt gelukkig wat anders.

    Bovenstaande reactie duidt erop dat het wel de bedoeling was van FRS om de box voor deze prijs aan te bieden, dat het uiteindelijk een misverstand tussen de leverancier en FRS betreft is voor de consument niet relevant.

  8. #1783

    Standaard

    Op welk stuk van de Algemene Voorwaarden beroepen ze zich (http://www.freerecordshop.nl/is-bin/...nl%2fFaqAlgVwd)? Het enige dat ik tegenkom is artikel 4, lid 2: '... Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.'
    • Wat heeft 'kennelijke' hier voor toegevoegde waarde?
    Als bij je bestelling de status op Geannuleerd staat, zou volgens http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/shop-FRS_nl-Site/nl_NL/-/EUR/ShowDynamicTemplate-Start?DynamicTemplate=bestellingen%2fstatus&status =%23item%3aStatus%23 bij de status gespecificeerd moeten zijn waarom.
    • Wat staat daar bij jullie (als ie geannuleerd is)?
    Argumenten waarom FRS m.i. gewoon zou moeten leveren:
    • Voor de consument is FRS de leverancier/ondernemer van het aanbod (het aanbod is niet per se een aanbieding, maar gewoon de prijs waarvoor het product/de dienst geleverd wordt). Dat er tussen FRS en hun leverancier iets niet lekker zit, is een stukje zorgvuldigheid dat m.i. aan FRS zijde gecontroleerd moet zijn, alvorens het in een aanbod naar voren komt. Een aanbieding van €15 voor €12,50 is zeer plausibel. Het is niet zo dat er stond 'van €70 voor €12,50', dat zou minder plausibel zijn.
    • Zie Algemene Voorwaarden, artikel 4, lid 1: 'Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.' M.i. is er niets nadrukkelijks vermeld wat duidt op het niet geldig zijn van het aanbod.
    • Algemene Voorwaarden, artikel 4, lid 3: 'Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het bijzonder:
      * de prijs inclusief belastingen;
      ...
      * de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn waarbinnen de ondernemer de prijs garandeert;
      ...'
    • Ruim een week na de bestelling ontvangen we een mail over vertraging. Blijkbaar was toen al lang bij FRS duidelijk dat er iets niet goed zat, maar daar wordt in de mail geen melding van gemaakt.
    • Er waren meerdere aanbieders die op hetzelfde moment de box tegen een vergelijkbare prijs aanboden. Nog een reden waarom het aanbod plausibel is.
    Laatst aangepast door rrjobse : 11-04-2012 om 10:04
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  9. #1784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    Op welk stuk van de Algemene Voorwaarden beroepen ze zich (http://www.freerecordshop.nl/is-bin/...nl%2fFaqAlgVwd)? Het enige dat ik tegenkom is artikel 4, lid 2: '... Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.'
    • Wat heeft 'kennelijke' hier voor toegevoegde waarde?
    Als bij je bestelling de status op Geannuleerd staat, zou volgens http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/shop-FRS_nl-Site/nl_NL/-/EUR/ShowDynamicTemplate-Start?DynamicTemplate=bestellingen%2fstatus&status =%23item%3aStatus%23 bij de status gespecificeerd moeten zijn waarom.
    • Wat staat daar bij jullie (als ie geannuleerd is)?
    Argumenten waarom FRS m.i. gewoon zou moeten leveren:
    • Voor de consument is FRS de leverancier/ondernemer van het aanbod (het aanbod is niet per se een aanbieding, maar gewoon de prijs waarvoor het product/de dienst geleverd wordt). Dat er tussen FRS en hun leverancier iets niet lekker zit, is een stukje zorgvuldigheid dat m.i. aan FRS zijde gecontroleerd moet zijn, alvorens het in een aanbod naar voren komt. Een aanbieding van €15 voor €12,50 is zeer plausibel. Het is niet zo dat er stond 'van €70 voor €12,50', dat zou minder plausibel zijn.
    • Zie Algemene Voorwaarden, artikel 4, lid 1: 'Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.' M.i. is er niets nadrukkelijks vermeld wat duidt op het niet geldig zijn van het aanbod.
    • Algemene Voorwaarden, artikel 4, lid 3: 'Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het bijzonder:
      * de prijs inclusief belastingen;
      ...
      * de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn waarbinnen de ondernemer de prijs garandeert;
      ...'
    • Ruim een week na de bestelling ontvangen we een mail over vertraging. Blijkbaar was toen al lang bij FRS duidelijk dat er iets niet goed zat, maar daar wordt in de mail geen melding van gemaakt.
    • Er waren meerdere aanbieders die op hetzelfde moment de box tegen een vergelijkbare prijs aanboden. Nog een reden waarom het aanbod plausibel is.
    ze moeten gewoon leveren volgens de wet ja. Gewoon blijven mailen en klagen. En volgende keer niet meer hier bestellen.

  10. #1785

    Thumbs down

    Eerst verwijderen ze zonder mededeling mijn account op de Nederlandse site. Terwijl voor mij, als goede klant, de winkel in Hulst gewoon handig dichterbij is. Ik kreeg als antwoord op mijn mail dat ik niet meer mag bestellen via de Nederlandse site.
    En vervolgens willen ze de Rocky-box niet leveren voor de betaalde prijs.

    De uitleg:

    Geachte heer,

    Onze excuses voor het ongemak, echter het ging hier om een foutieve prijs een de leverancier kan de artikelen dus niet leveren. Wij kunnen helaas de BRD-box niet meer leveren voor de prijs van €13,00

    Wij het bedrag van €13,00 teruggestort op het rekeningnummer van de creditcard.

    Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.


    Met vriendelijke groet,

    freerecordshop.be

    Ik ga maar een mailtje sturen dat ze mijn gegevens volledig van hun servers mogen wissen, mij zien ze daar niet meer. Wat een service...
    Zo ga je niet met klanten om.

  11. #1786

    Standaard

    De antwoorden worden steeds korter:

    "Geachte heer xxx,

    Het artikel*ROCKY: THE UNDISPUTED COLLECTION-BRD heeft met een foutieve prijs op de site gestaan.
    De leverancier kan deze BRD niet voor deze prijs leveren.

    Onze excuses hiervoor.

    Met vriendelijke groet,

    Xxx
    freerecordshop.nl"


  12. #1787

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Ook hier een annulering ontvangen. Ik zal morgen eens een "mooi" klachtenmailtje hun kant op sturen Gezien menig reactie hier, kan ik een antwoord daarop al raden.
    Mail inmiddels verstuurd. Zodra ik een antwoord (lees: smoes) heb ontvangen, zal ik die hier plaatsen.

  13. #1788

    Standaard

    aangezien comox en frs hetzelfde is zet ik het hier




    Als gevolg van grote belangstelling kan onze leverancier ROCKY: THE UNDISPUTED COLLECTION-BRD nu niet leveren waardoor wij uw bestelling niet kunnen uitvoeren.
    Onze verontschuldigingen voor het ongemak. Mogelijk dat het artikel in de toekomst weer bestelbaar wordt. Hou hiervoor onze
    website in de gaten.

    Ondanks de teleurstelling hopen wij dat u toch voor Cosmox blijft kiezen.


    Met vriendelijke groet,

    Lisette Koningstein
    Klantenservice Cosmox

  14. #1789
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rezonator Bekijk bericht
    Eerst verwijderen ze zonder mededeling mijn account op de Nederlandse site. Terwijl voor mij, als goede klant, de winkel in Hulst gewoon handig dichterbij is. Ik kreeg als antwoord op mijn mail dat ik niet meer mag bestellen via de Nederlandse site.
    Heb 'k ook voor gehad zonder boe of ba. Wachtwoord werkt gewoon niet meer
    op de NL site van FRS.

    Dit kan volgens mijn bescheiden mening ook niet, wat met "vrij verkeer van goederen" ?

    Deze avond mag frs.be van mij ook een mailtje ontvangen, indien het antwoord
    niet toereikend is mogen ze daar ook mijn account verwijderen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #1790

    Standaard

    Ik zou FRS online alvast links laten liggen, het is duidelijk dat ze niet graag zaken doen met klanten. Ik mag alvast geen bestellingen meer plaatsen vanuit België voor afhaling in Nederland.

    Dat kan volgens Europees recht volgens mij niet zolang er een gratis afhaling is in de winkel is dit een discriminatie, het niet verzenden naar het buitenland is hun goed recht. Maar het eisen van een Nederlands adres voor een bestelling bij afhalen is pure discriminatie!

    Ik raad alle Belgische klanten aan om een klacht in te dienen bij ECC België. Hun klachtenformulier is momenteel buiten dienst, maar je kan hen mailen op info@eccbelgie.be

    Ik deed dat alvast:

    Geachte,

    Ik wens hierbij mijn ongenoegen te uiten over de website van Free Record Shop in Nederland.

    De site www.frs.nl laat niet toe om als Belgische inwoner te registreren om aankopen te doen. Het is weliswaar hun goed recht om bijvoorbeeld niet naar het buitenland te versturen, en dus enkel maar Nederlandse adressen toe te laten om te registeren. Er is echter een grote MAAR. Frs.nl biedt namelijk ook de mogelijkheid om de bestelling gratis af te halen in één van hun fillialen in Nederland.

    Ik deed dit regelmatig, aangezien de prijzen soms in Nederland goedkoper zijn, liet ik de bestelling leveren in een filiaal in Rotterdam, waar ik deze dan ging ophalen met de trein (dewelke gratis is voor mij als NMBS werknemer). Kortom ik genoot volop van de vrije handel in de Europese Unie, en maakte gebruik van mijn recht om te kopen bij de goedkoopste. Bovendien heeft Free Record Shop Nederland zonder enige waarschuwing mijn klanten account gewist op hun Nederlandse website net zoals met alle andere buitenlandse accounts.

    Ik vraag mij dus ten zeerste af of het juridisch correct is wat Free Record Shop doet. Het kan toch niet dat zij discrimineren op vlak van woonplaats voor hun bestelling op afhaling (ik heb het dus niet over de bestellingen voor levering per post). Er kan geen enkele reden zijn om deze kopers te weren daar er voor hen geen enkel verschil is tussen het ontvangen geld of het risico aangezien bestelling op afhaling altijd betaald worden online voordat ze naar het filiaal worden verzonden!!

    Ik zoek geen bemiddeling voor een specifieke bestelling, maar wens een algemeen ongenoegen te uiten van verschillende filmliefhebbers die regelmatig bij FRS.nl bestellingen deden voor ophaling in een filiaal in Nederland (dicht bij de grens bijvoorbeeld) en ook een antwoord of dit zo maar kan?

    Alvast bedankt,

    Mvg,

    Kristof
    Laatst aangepast door kristofke : 11-04-2012 om 16:15

  16. #1791

    Standaard

    Wat ik mis in de reactie van Free Record Shop is een stukje goodwill naar de gedupeerden. Ze hadden bijv. iedereen bij wie de bestelling geannuleerd werd, een kortingcode van € 12,50 kunnen geven. Immers, wij hebben niet de fout gemaakt, maar Free Record Shop.
    Ik heb het bij bol.com twee keer meegemaakt dat ze een titel uiteindelijk niet konden leveren, maar toen kreeg ik wel een leuke kortingcode van 15 euro. Ook V&D heeft zoiets laatst heel netjes opgelost. Het kan dus wel.

  17. #1792

    Standaard

    2e reactie van FRS per mail, 2e keer dat ik een standaard antwoord krijg (ook nog afwijkend van 1e reactie) en weer het gevoel dat ze mijn mail helemaal niet gelezen hebben....

    Ik ben klaar met die webshop, mogen mijn account opdoeken.

    Hoop dat velen hier blijven klagen, schandalig hoe je wordt afgescheept.
    Send a maniac to catch a maniac...

  18. #1793

    Standaard

    Ze werken langs elkaar af, dat heb ik ervaren, wat de ene ja zegt zegt de andere medewerker nee.

  19. #1794

    Standaard

    Staat bij mij nog steeds op 'in behandeling'. Moet ik er dadelijk nog zelf achteraan ook...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #1795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb wel gelijk, want ik heb het gevraagd in de winkel van de FRS.
    Ze heeft met het hoofdkantoor gebeld, en het bleek dat ik gelijk heb. Vroeger was dit wel gratis nu niet meer.
    Bij alle bestellingen moet je verzendkosten betalen. ook al wordt dit naar de winkel verzonden. Maar dat gaat weer veranderen zeiden ze. Dat wordt dan weer gratis, maar nu nog niet.
    Maar het klopt wel dat je ziet "in een filiaal laat afleveren of bij een DHL servicepoint" en dan klik je filiaal aan, dan vervolgens je plaatsnaam en dan krijg je alleen het adres te zien van je filiaal, en dat adres moet je dan weer invullen op de webshop. En dat wordt dan hetzelfde gezien als je de bestelling bij de bakker laat bezorgen.
    Nu is het wel als je via de webshop besteld vanuit de winkel filiaal, dan is het wel gratis.
    Sorry hoor maar hij heef WEL gelijk en jij NIET aangezien het al heel lang gratis is en nu nog steeds en ik bestel vrij regelmatig bij de frs. Dan is die medewerker wel nieuw of onwetend ofzo want je bent keihard verkeerd geinformeerd. Ga maar eens iets bestellen via de site dan zul je zien dat je absoluut NIET gelijk hebt....

    En even voor de duidelijkheid. Dan heb ik het nog steeds over een bestelling via de site, ook bij jouw thuis als je zelf besteld. Dan betaal je GEEN verzendkosten als je naar een filiaal verzend en welk filiaal maakt dan geen ene reet uit.
    Wil je naar je thuis verzenden betaal je uiteraard wel verzendkosten, das logisch. Maar dat verzenden ze intern als je naar een filiaal laat bezorgen dus rekenen ze vanzelfsprekend geen verzendkosten.
    Wil je toch naar je huis verzenden moet je wachten op een actie, die er soms zijn, dat er bijv. een korte periode gratis verzending is of je bent in het bezit van een kortingscode ofzo.

    Hoop dat dit wat duidelijkheid bied want nogmaals, ik praat uit eigen ervaring en weet dus dat het verzenden naar een filiaal compleet gratis is, anders zou ik het niet zo stellig zeggen....
    Laatst aangepast door tranceguy : 12-04-2012 om 00:44

  21. #1796

    Standaard

    Een week of 3 geleden heb ik nog een dvd via hun webshop besteld en laten bezorgen bij een filiaal, ik betaalde hier voor geen verzendkosten. Dit werd ook duidelijk aangegeven tijdens het bestelproces, anders had ik de dvd niet eens besteld. Filiaal zit hier 150 meter van mijn huis.

  22. #1797

    Standaard

    Tsja, als tranceguy de 2 berichtjes door had gelezen die onder het bericht van De-Hollander stonden, dan had hij kunnen lezen dat dat al duidelijk was
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #1798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Staat bij mij nog steeds op 'in behandeling'. Moet ik er dadelijk nog zelf achteraan ook...
    Idem. Ik heb aangegeven dat ie bij een filiaal bezorgd moet worden. Ben bijna in staat om er heen te gaan om te vragen of ze een exemplaar hebben liggen en of ik die mee kan nemen...

    Wat ik ook wel raar vind:
    • in de bevestigingsmail staat ie van €15,00 voor €12,50
    • op de site bij 'mijn bestellingen' staat ie van €12,99 voor €12,50
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  24. #1799

    Standaard

    ^^Dat heb ik ook allemaal.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #1800

    Standaard Foutje, Bedankt!

    LS,

    Wij willen graag alle klanten die op frs.nl en frs.be de Rocky: The Undisputed Collection Box Blu-ray box hebben gekocht voor de foutieve prijs tussen 12-15 euro melding maken van het volgende:
    Door een menselijke fout is er een foutieve prijs verschenen op alle labels, hierdoor was het mogelijk om 2 dagen lang deze Blu-ray box die normaal 50 a 60 euro moet kosten voor een prijs van 12 a 15 euro te kopen. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, ook FRS ziet dat natuurlijk in.

    Alle bestellingen van deze box worden door ons geannuleerd, en het eventueel vooraf betaald bedrag wordt teruggestort. Ik kan hier een lang verhaal neertikken waarom, maar het heeft met interne administratieve redenen te maken.

    We gaan alle klanten die deze box hebben besteld voor de foutieve prijs tegemoet komen en binnen 10 werkdagen deze BRD box alsnog opsturen (ja, voor de foutieve prijs!) met een acceptgiro als betaalwijze.

    U heeft natuurlijk na ontvangst 14 dagen bedenktijd of u deze box wil houden of niet, maar ik vermoed dat dat geen probleem zal zijn

    Onze klantenservice is ingelicht over deze procedure zodat ook zij u van deze regeling kunnen informeren.
    We vertrouwen erop hiermee onze klanten met dit "foutje in uw voordeel" alsnog blij te maken.

    Vragen? We horen het graag!

    Groet, Steve

Pagina 72 van 139 EersteEerste ... 226268697071727374757682122 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •