Pagina 71 van 139 EersteEerste ... 216167686970717273747581121 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.751 tot 1.775 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1751

    Standaard

    Mijn product is ook geannuleerd! >

  2. #1752

    Standaard

    En een mailtje gestuurd .

  3. #1753
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    ^^Zodra ik de annulering binnen heb gaat er zeker een mail terug.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    En een mailtje gestuurd .
    'k hoor het graag wat de reactie is van FRS.

    Wat hebben jullie allemaal diets gemaakt in de mail die jullie gestuurd hebben ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #1754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    'k hoor het graag wat de reactie is van FRS.

    Wat hebben jullie allemaal diets gemaakt in de mail die jullie gestuurd hebben ?
    Diets gemaakt?

    Ik heb gewoon vermeld dat ik het erg slordig vind en dat FRS oneerlijk is tegenover haar klanten. Op de site is de box namelijk wel gewoon te bestellen, en een week geleden hebben ze ons per mail laten weten dat de bestelling a.s. 12 april geleverd zou worden.

    Daarnaast heb ik ook vermeld dat zij door zo te handelen geen bestaande klanten behouden, laat staan nieuwe maken.

    Wel vriendelijk afgesloten .

  5. #1755
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Diets gemaakt?
    Diets gebruiken jullie dat niet, of is het hopeloos verouderd

    Zie hier voor de betekenins

    Bedoelde dus 'iets diets maken' = 'iets duidelijk maken'


    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb gewoon vermeld dat ik het erg slordig vind en dat FRS oneerlijk is tegenover haar klanten. Op de site is de box namelijk wel gewoon te bestellen, en een week geleden hebben ze ons per mail laten weten dat de bestelling a.s. 12 april geleverd zou worden.

    Daarnaast heb ik ook vermeld dat zij door zo te handelen geen bestaande klanten behouden, laat staan nieuwe maken.

    Wel vriendelijk afgesloten .
    Bedankt voor de toelichting.

    Die laatste zin is voor mij niet altijd gemakkelijk

    Nu als iedereen een email stuurt dan zouden ze toch enige druk moeten voelen.
    Niet dat 'k me nu voorneem dat dit ook maar iets zal veranderen, ze zullen zich
    wel beroepen op één of ander artikel uit hun voorwaarden, daarvoor zijn ze toch
    gewapend ... hoop 'k voor hen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #1756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Diets gebruiken jullie dat niet, of is het hopeloos verouderd

    Zie hier voor de betekenins

    Bedoelde dus 'iets diets maken' = 'iets duidelijk maken'




    Bedankt voor de toelichting.

    Die laatste zin is voor mij niet altijd gemakkelijk

    Nu als iedereen een email stuurt dan zouden ze toch enige druk moeten voelen.
    Niet dat 'k me nu voorneem dat dit ook maar iets zal veranderen, ze zullen zich
    wel beroepen op één of ander artikel uit hun voorwaarden, daarvoor zijn ze toch
    gewapend ... hoop 'k voor hen

    Volgens mij is dat verouderd ja. Ik heb het i.i.g. nooit eerder gehoord of gelezen .

    Maar ja, het loopt volgens mij al niet lekker met FRS en als ze nu ook bestellingen gaan annuleren... het zal ze i.i.g. niet goed doen. Vooral niet aangezien het gaat om producten die besteld zijn door hun belangrijkste doelgroep / bestaande klanten.

    Ik hoop dat ze besluiten om toch te leveren.

  7. #1757

    Standaard

    Hier ook een annulering ontvangen voor Rocky. Afgelopen Vrijdag kreeg ik nog een mail met de mededeling dat de levering voor onbepaalde tijd was vertraagd maar nu dus een annulering.
    Gelijk maar een klacht gestuurd.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #1758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Hier ook een annulering ontvangen voor Rocky. Afgelopen Vrijdag kreeg ik nog een mail met de mededeling dat de levering voor onbepaalde tijd was vertraagd maar nu dus een annulering.
    Gelijk maar een klacht gestuurd.
    Idem. Bij bol.com krijg je dan in dat soort gevallen vaak nog een leuke kortingcode van 10 of 15 euro als compensatie.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 09-04-2012 om 21:12

  9. #1759

    Standaard

    Sinds de nieuwe site / overname niets meer besteld...

    FRS is gewoon geen intersante speler meer.

  10. #1760

    Standaard

    ^^Online niet, maar in store wel, daar hebben ze nog steeds de 2 voor 20 actie met recente backcatalog.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #1761

    Standaard

    Via cosmox (wat trouwens FRS is) wel de annulering gehad. Via frs niet. Wel op de webpagina in mijn account. heb gebeld, maar ja...lulverhaal. ander ean nummer....bulshit. toen werd verteld dat leverancier fout heeft gemaakt met de prijs. en je hebt nu dikke vette pech. kan wel nieuwe prijs bestellen. dacht het niet....

  12. #1762

    Standaard

    M.b.t. de Rocky box: Afgelopen vrijdag mail gehad over vertraging. Tot op heden nog geen annulering gehad en volgens de site is mijn bestelling nog steeds in behandeling. Ik weet niet of het uitmaakt, maar ik heb via iDEAL betaald.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  13. #1763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    ^^Online niet, maar in store wel, daar hebben ze nog steeds de 2 voor 20 actie met recente backcatalog.
    Klopt ja, maar online shop kunnen ze net zo goed sluiten, sommige prijzen zijn absurd. Geen speciale acties niks.

  14. #1764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    M.b.t. de Rocky box: Afgelopen vrijdag mail gehad over vertraging. Tot op heden nog geen annulering gehad en volgens de site is mijn bestelling nog steeds in behandeling. Ik weet niet of het uitmaakt, maar ik heb via iDEAL betaald.
    Ze zullen je geld wel eerst terugstorten voordat ze je de annulering zenden.
    Zo niet, dan vind ik dat ze verplicht zijn aan iedereen te leveren .

  15. #1765

    Standaard

    Mijn Rocky order was ook geannuleerd en heb meteen gemaild. Kreeg zojuist dit terug:

    "Helaas moeten wij u mededelen dat het artikel voor een foutieve prijs genoteerd was en dat wij het artikel helaas niet voor die prijs kunnen naleveren. Wanneer u het artikel toch wilt ontvangen verzoeken wij u het artikel via internet nogmaals te bestellen.

    Onze excuses voor het ongemak."

    Dit mag toch niet of wel soms? Er is op het moment van bestellen toch een overeenkomst gesloten? Wie heeft hier verstand van? Alvast bedankt!

  16. #1766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobPete89 Bekijk bericht
    Mijn Rocky order was ook geannuleerd en heb meteen gemaild. Kreeg zojuist dit terug:

    "Helaas moeten wij u mededelen dat het artikel voor een foutieve prijs genoteerd was en dat wij het artikel helaas niet voor die prijs kunnen naleveren. Wanneer u het artikel toch wilt ontvangen verzoeken wij u het artikel via internet nogmaals te bestellen.

    Onze excuses voor het ongemak."

    Dit mag toch niet of wel soms? Er is op het moment van bestellen toch een overeenkomst gesloten? Wie heeft hier verstand van? Alvast bedankt!
    Er kleven nuances aan. Als het een hele evidente foutieve prijs is dan niet.
    Echter heb ze vorige week gemaild dat hij geleverd zal worden. Er is tevens een ruime periode over verstreken (Waarom annuleren ze nu pas?) waarin FRS in een vroeg stadium al bovenstaande kon laten weten. Ook ik heb deze box besteld. Wanneer ik een annulering per e-mail zal ontvangen, zal ik vorenstaande betogen met de mededeling dat ik juridische stappen (Geschillencommissie in beginsel) niet zal schuwen.

    Tevens adviseer ik jullie om via een aparte e-mail conform de klachtenprocedure van FRS een klacht omtrent de gang van zaken te deponeren.

  17. #1767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KingMustafa Bekijk bericht
    Er kleven nuances aan. Als het een hele evidente foutieve prijs is dan niet.
    Echter heb ze vorige week gemaild dat hij geleverd zal worden. Er is tevens een ruime periode over verstreken (Waarom annuleren ze nu pas?) waarin FRS in een vroeg stadium al bovenstaande kon laten weten. Ook ik heb deze box besteld. Wanneer ik een annulering per e-mail zal ontvangen, zal ik vorenstaande betogen met de mededeling dat ik juridische stappen (Geschillencommissie in beginsel) niet zal schuwen.

    Tevens adviseer ik jullie om via een aparte e-mail conform de klachtenprocedure van FRS een klacht omtrent de gang van zaken te deponeren.
    Wat ik ook vreemd vind dat de The Godfather box daar in de webshop van FRS2 x zo duur is dan de FRS winkel. Wat kost dan de Rocky in de FRS winkel?

  18. #1768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobPete89 Bekijk bericht
    Mijn Rocky order was ook geannuleerd en heb meteen gemaild. Kreeg zojuist dit terug:

    "Helaas moeten wij u mededelen dat het artikel voor een foutieve prijs genoteerd was en dat wij het artikel helaas niet voor die prijs kunnen naleveren. Wanneer u het artikel toch wilt ontvangen verzoeken wij u het artikel via internet nogmaals te bestellen.

    Onze excuses voor het ongemak."

    Dit mag toch niet of wel soms? Er is op het moment van bestellen toch een overeenkomst gesloten? Wie heeft hier verstand van? Alvast bedankt!
    Ja dit mag, als het jou duidelijk had moeten zijn dat hier sprake was van een kennelijke verkeerde prijs. Via elcheapo.nl kun je zien dat de box elders te koop was voor prijzen tussen de 55 en 60 euro. Dan weet je al gauw dat hoogst vermoedelijk sprake is van een foutieve prijs.
    Zo iets hadden we laatst ook met de Star Wars box van de mediamarkt. Deze heeft wel geleverd, maar was daartoe niet verplicht. Velen hier hebben toen de box voor de foute prijs besteld, terwijl op het forum al gespeculeerd werd op een te lage prijs voor die box.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #1769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ja dit mag, als het jou duidelijk had moeten zijn dat hier sprake was van een kennelijke verkeerde prijs. Via elcheapo.nl kun je zien dat de box elders te koop was voor prijzen tussen de 55 en 60 euro. Dan weet je al gauw dat hoogst vermoedelijk sprake is van een foutieve prijs.
    Zo iets hadden we laatst ook met de Star Wars box van de mediamarkt. Deze heeft wel geleverd, maar was daartoe niet verplicht. Velen hier hebben toen de box voor de foute prijs besteld, terwijl op het forum al gespeculeerd werd op een te lage prijs voor die box.
    Ja, maar als we het over prijsvergelijken gaan hebben: er waren nog 3 andere winkels met een prijs van rond de 12,00 voor de Rocky Boxset, dus dat argument geldt niet. Een daarvan (cosmoxx) is dan wel van FRS zelf, maar dat weet de gewone klant niet.

  20. #1770

    Standaard

    Ik kreeg als reactie dat ze soms goedkope batches kunnen inkopen en het dan apart op de site zetten. En dat dan opeens uitverkocht was (komen ze na meer als week achter!)

    Dus ze schepen ook nog de mensen af met andere standaard-antwoorden.

    Per mail duidelijk gemaakt dat ik niets meer met FRS webshop ga doen en dat ze wel degelijk in gebreke blijven op deze manier.

    Als ze nu dezelfde dag een annulering sturen, maar eerst een week afwachten?
    Gaat me nog niet meer om die hele box, maar om het principe van zo'n slechte service.
    Send a maniac to catch a maniac...

  21. #1771

    Standaard

    Freerecordshop heeft inderdaad een zeer slechte klantenservice.
    FRS mag maar hopen dat Amazon zich niet in Nederland gaat vestigen, want als dat wel gebeurt, is het gedaan met de FRS.

  22. #1772

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Ik kreeg als reactie dat ze soms goedkope batches kunnen inkopen en het dan apart op de site zetten. En dat dan opeens uitverkocht was (komen ze na meer als week achter!)

    Dus ze schepen ook nog de mensen af met andere standaard-antwoorden.

    Per mail duidelijk gemaakt dat ik niets meer met FRS webshop ga doen en dat ze wel degelijk in gebreke blijven op deze manier.

    Als ze nu dezelfde dag een annulering sturen, maar eerst een week afwachten?
    Gaat me nog niet meer om die hele box, maar om het principe van zo'n slechte service.
    Zou je deze mail (batchesverhaal) kunnen publiceren?
    Dit is al helemaal kul. Juridisch moeten ze gewoon leveren. Hoe het inkoopprocess precies in zijn werk gaat is in beginsel niet relevant voor ons (behalve overmacht ; wereldwijde oorlog for example). Had DVDoutlet de rocky box ook niet voor dezelfde prijs en behoort deze shop tot het FRS-imperium?

  23. #1773

    Standaard

    Ook hier een annulering ontvangen. Ik zal morgen eens een "mooi" klachtenmailtje hun kant op sturen Gezien menig reactie hier, kan ik een antwoord daarop al raden.

  24. #1774

    Standaard

    Ik heb nog steeds niets ontvangen en op de site is de status 'in behandeling'...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #1775

    Standaard

    De volgende reactie op Free Record Shop op mijn klacht ontvangen:

    Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor de moeite die u neemt om ons hiervan op de hoogte te stellen.

    Wij nemen deze zaak uiterst serieus en zijn blij met uw opmerkingen. Dit geeft ons de kans om actie te ondernemen ter verbetering van het proces.
    Mijn welgemeende excuses voor het ongemak en nogmaals hartelijk dank voor de kans die u ons biedt om onze processen te optimaliseren. Tevens wil ik u aangeven dat de terug betaling van 14,45 euro vandaag heeft plaats gevonden. Ik ga er vanuit dat u het bedrag binnekort op uw rekening terug kunt zien.

    Ik ga er van uit dat wij u hiermee naar tevredenheid hebben geholpen.



    Vooral die laatste zin doet het hem.

    Vanuit een ander kanaal ontving ik de volgende reactie:

    Helaas was de prijs die op de website stond niet correct en kunnen wij het artikel dus niet leveren voor de prijs van €12,50 en hebben wij besloten om de bestelling te annuleren. Wanneer u het artikel toch wilt ontvangen is deze wederom voor de juiste prijs te koop via onze webshop.

    Onze excuses voor het ongemak.

Pagina 71 van 139 EersteEerste ... 216167686970717273747581121 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •