Pagina 70 van 139 EersteEerste ... 206066676869707172737480120 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.726 tot 1.750 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1726

    Standaard

    Maar wat ook opvallend was dat de prijs van €15,00 doorgestreept stond en die €15,00 dus eigenlijk de oude prijs had moeten zijn/worden, niet de €44,00 die ze er nu voor vragen. Toch?

  2. #1727
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Niet onjuist, als het als het geen foutje was, en het koste toen op dat moment dat bedrag waarvoor je het besteld hebt, moeten ze dat nakomen. ook al is de prijs daarna hoger geworden.
    Denk dat dit zowieso wishful thinking wordt. Jij (misschien), ik (zeker) en nog
    anderen (misschien) gaan geen tijd en energie stoppen om even te gaan claimen
    voor een bedrag van zeggen en spreken 13,00 € (in mijn geval).

    Wat wel absoluut niet netjes is dat dit bedrag reeds wordt afgeschreven vooraleer
    het item wordt opgezonden. 'k weet het FRS doet dit al een hele tijd, bol.com heel
    waarschijnlijk ook en nog zovele anderen ook. Bij weten amazon en planetaxel
    bijvoorbeeld schrijven alleen af als de bestelling effectief verzonden is.

    En hoe FRS dat gaat oplossen, nee terugstorten gaan ze niet doen zal waarschijnlijk
    een cadeaubon worden of iets dergelijks


    Ben geen expert maar reken eens uit zoveel bestellingen per dag, die wat 3 of 4 dagen
    openstaan ? Dan spreken we over een serieus bedrag en dat moet voor FRS toch ook
    iets opbrengen aan rente of heb 'k dat verkeerd voor ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #1728

    Standaard

    Planetaxel doet dat ook Stef.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #1729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Denk dat dit zowieso wishful thinking wordt. Jij (misschien), ik (zeker) en nog
    anderen (misschien) gaan geen tijd en energie stoppen om even te gaan claimen
    voor een bedrag van zeggen en spreken 13,00 € (in mijn geval).

    Wat wel absoluut niet netjes is dat dit bedrag reeds wordt afgeschreven vooraleer
    het item wordt opgezonden. 'k weet het FRS doet dit al een hele tijd, bol.com heel
    waarschijnlijk ook en nog zovele anderen ook. Bij weten amazon en planetaxel
    bijvoorbeeld schrijven alleen af als de bestelling effectief verzonden is.

    En hoe FRS dat gaat oplossen, nee terugstorten gaan ze niet doen zal waarschijnlijk
    een cadeaubon worden of iets dergelijks


    Ben geen expert maar reken eens uit zoveel bestellingen per dag, die wat 3 of 4 dagen
    openstaan ? Dan spreken we over een serieus bedrag en dat moet voor FRS toch ook
    iets opbrengen aan rente of heb 'k dat verkeerd voor ?
    Bij Bol.com kan je gewoon bestellen met acceptgiro, bij Wehkamp kan je ook achteraf betalen.

    Ik zal nooit vooraf betalen bij deze zaken en bij FRS al helemaal niet.

    Kan je het niet gewoon retourneren dan als je meer moet betalen ?

  5. #1730
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Planetaxel doet dat ook Stef.
    Nooit echt gecontroleerd maar zou wel eens kunnen kloppen. Geen idee hoe het
    bijvoorbeeld zit met deepdiscount, dvdempire, play en alles uit de thehut groep.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #1731

    Standaard

    Bij FRS kun je ook achteraf betalen hoor.

  7. #1732

    Standaard



    Rocky The Undisputed Collection (Blu-ray)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Heb net gekeken op de website en er staat nog steeds 'In behandeling'.
    De levertijd was en is nog steeds 1 week en ik heb hem op 27-03 besteld (3 dagen geleden).

    Maar ja, we zien wel .
    Even gebeld met de klantenservice over de status. Volgens de mevrouw die ik aan de lijn kreeg wordt deze op 12 april (van dit jaar) verwacht. Nog even een week geduld dus.

  8. #1733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Niet onjuist, als het als het geen foutje was, en het koste toen op dat moment dat bedrag waarvoor je het besteld hebt, moeten ze dat nakomen. ook al is de prijs daarna hoger geworden.
    Moeten, moeten.. de winkels hebben altijd een buffer waarmee ze dit soort 'foutjes' in hun eigen voordeel recht kunnen trekken. Zelf al eens mee gemaakt bij Bol.com en dan is het aan de klant - zoals Stef zegt - om daar achteraan te gaan. In 99,9 % van de gevallen gebeurt dat dan vervolgens niet.

  9. #1734

    Standaard

    Maar ja, hoeveel mensen zouden die boxset daadwerkelijk besteld hebben in Nederland? FRS is niet de populairste winkel, laat staan online shop. De box was volgens mij 2 dagen beschikbaar voor €12,50 - daarna werd de prijs alweer veranderd. Nu kost de box zelfs €57,00 (en dit zou een aanbieding zijn, €70,00 staat namelijk doorgestreept).

    Ben benieuwd wat er gaat gebeuren .

  10. #1735

    Standaard

    Kreeg net deze e-mail van ze binnen:

    "Tot onze spijt kunnen één of meer artikelen van uw bestelling met ordernummer 0115208026 niet tijdig worden geleverd:

    EAN-nummer: Omschrijving:
    8712626043607 ROCKY:THE UNDISPUTED.. - BRD

    Wij doen ons best om de vertraagde artikel(en) alsnog zo spoedig mogelijk te bezorgen.
    Helaas kunnen wij op dit moment niet aangeven wanneer dat zal zijn.

    Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Freerecordshop.nl"
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  11. #1736

    Standaard

    Ja, die heb ik ook gekregen!

  12. #1737

  13. #1738

    Standaard

    -1
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #1739

    Standaard

    -1.

    Nog geen mailtje gehad overigens. Maar zoals hierboven al gezegd: de verwachte leverdatum wordt nu 12 april.

  15. #1740

    Standaard

    Heb zo'n gevoel dat we op 12 april een mailtje krijgen dat ze niet meer kunnen leveren .

  16. #1741

    Standaard

    +1

    Ach, we kunnen in ieder geval nog even hopen op een levering.

    Mochten ze het annuleren, dan ga ik in ieder geval wel klagen.
    Dat ze vanwege de leveringsvoorwaarden er ongetwijfeld onderuit kunnen komen, neemt niet weg dat ze dan een titel niet zouden uitleveren, die gewoon verkrijgbaar is op hun site.

    Kan me herinneren dat Cosmox hier een keer op terug gekomen is een paar jaar geleden (Star Trek box) - na een regen van klachten kon iedereen waarbij de order gecancelled was toch nog 1 box aanschaffen...
    Send a maniac to catch a maniac...

  17. #1742

    Standaard

    ^^Was ook zo met The Da Vinci Code bij Cosmox.

    Kreeg net trouwens ook de mail betreffende de vertraging.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #1743
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ook een dergelijke mail gehad van frs.be kwam lekker in mijn Junk mailbox terecht

    Ziet er dus niet al te best uit, dat is toch mijn gedacht hierover. Ah afwachten maar.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #1744

    Standaard

    Of ze zijn overstelpt met bestellingen of hebben de fout ontdekt en beraden zich nu over hoe ze dit gaan oplossen. Een bedrijf dat oog voor zijn klanten heeft, accepteert zijn fout en voldoet aan zijn leververplichting. Omdat het een normaal leverbare titel is, komen ze er niet onderuit, denk ik. Er worden wel vaker filmboxen voor minder dan 20 euro verkocht, dus zo merkwaardig is het nu ook weer niet. En het gaat in dit geval nu niet bepaald om recente blockbuster-movies.

  20. #1745

    Standaard

    Even een beetje off-topic; ik heb een tijdje geleden de Blu-ray box van 24 - Seizoen 8 aangeschaft bij Bol.com. Deze was via een actie €28,99 en een week later weer rond de €70,- met een levertijd van 3-5 werkdagen. Na diverse mails van mijn kant, wanneer de box nu geleverd gaat worden aangezien er 3-5 dagen staat, heb ik na 3 weken uiteindelijk de box voor de prijs van €28,99 ontvangen. En ik kreeg zelfs nog een bon van €2,50 omdat het allemaal zo lang duurde. Service is dus wel mogelijk Van FRS verwacht ik niet veel, maar ook ik zal gaan klagen Wie weet...

  21. #1746

    Standaard

    Gewoon allemaal klagen

  22. #1747
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vandaag maar eens sinds lange tijd een frs ingelopen. Heb gelijk maar ff frightnight en Immortals tin meegenomen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1748
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Gewoon allemaal klagen
    Te laat, net en mailtje ontvangen van FRS dat het boeltje geannuleerd is. Bedrag
    wordt zo snel mogelijk terug gestort.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #1749

    Standaard

    Ook al hadden we het allemaal kunnen verwachten, dit is toch ergens weer belachelijk... ze trekken tientallen mensen naar de site en gaan dan weer massaal cancellen.

    Ik heb in ieder geval een mail teruggestuurd en ze erop gewezen dat het identieke artikel (want met hetzelfde ean-nr) gewoon op leverbaar staat op de site. En of ze alsnog willen uitleveren.

    Ze zullen zich wel kunnen indekken, maar laat ze het maar even goed dichttimmeren.

    Neem aan dat meerdere mensen hier gaan mailen? Ze moeten er wel iets voor gaan doen. Daarnaast krijg ik steeds meer respect voor andere webshops, die zich wel iets van hun klanten aantrekken...
    Send a maniac to catch a maniac...

  25. #1750

    Standaard

    ^^Zodra ik de annulering binnen heb gaat er zeker een mail terug.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 70 van 139 EersteEerste ... 206066676869707172737480120 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •