Pagina 7 van 139 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Iemand enig idee waarom Goodfellas SE en The Untouchables SE niet op de FRS website te vinden zijn?
    Zocht ze ook al, erg vreemd, misschien willen ze eerst hun overschot van de normale versie kwijt ofzo?!

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Iemand enig idee waarom Goodfellas SE en The Untouchables SE niet op de FRS website te vinden zijn?
    Goodfellas SE is niet te koop bij FRS... hebben ze niet ingekocht omdat nieuwe 2-disc versies van films die al eerder zijn uitgebracht over het algemeen niet lopen (reservoir dogs SE en nog wat anderen). Untouchables zou er in principe wel op moeten staan, die ligt namelijk wel in de winkels.

    /edit:

    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...oductid=651842

    alleen een hele andere cover 8)
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=651842

    alleen een hele andere cover 8)
    De EAN komt anders wel overeen met Nutty Professor S.E. (1963). Heeft iemand al deze besteld en gewoon The Untouchables S.E. gekregen?
    Four-Star Trader (236)

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=651842

    alleen een hele andere cover 8)
    De EAN komt anders wel overeen met Nutty Professor S.E. (1963). Heeft iemand al deze besteld en gewoon The Untouchables S.E. gekregen?
    bestel em anders gewoon even, en laat em in de winkel bezorgen.. dan zie je het vanzelf wel. Je kunt em altijd laten liggen als het niet de goede is.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  5. #155

    Standaard

    Vandaag even gebeld om te vragen hoe het met mijn bestellingen stond. Had 3 voor € 33,- besteld met pjr-bon en heb de bestelling ook gewoon opgehaald in de winkel. Maar kreeg vandaag op en eens mail dat die hele bestelling gecancelled was. Dus ik heb even gebeld hoe het met mijn andere bestelling stond, namelijk Reservoir Dogs SE. Zie dit topic. Kreeg nog wel mijn kortingsbon terug van die andere bestelling hehe... En gelijk ook even gevraagd hoe het zat met die Untouchables SE en dat ging die medewerker doorgeven aan de betreffende afdeling. Dus hopelijk is het binnenkort aangepast.
    Four-Star Trader (236)

  6. #156

    Standaard

    Heb 2 dvd's in de 2 voor 25,- actie besteld en een PJR bon gebruikt dus dan komt het neer op 2 voor 20,-. Nou is 1 dvd al verzonden naar het filiaal en de andere nog in behandeling. Hoe gaat het nou verder met afrekenen? Betaal ik nou voor de ene die ik als eerst ophaal 7,50 en voor de andere gewoon 12,50? Of staat de PJR bon nou 2x op de bon dat zou mooi zijn?
    Four-Star Trader (236)

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Heb 2 dvd's in de 2 voor 25,- actie besteld en een PJR bon gebruikt dus dan komt het neer op 2 voor 20,-. Nou is 1 dvd al verzonden naar het filiaal en de andere nog in behandeling. Hoe gaat het nou verder met afrekenen? Betaal ik nou voor de ene die ik als eerst ophaal 7,50 en voor de andere gewoon 12,50? Of staat de PJR bon nou 2x op de bon dat zou mooi zijn?
    Je betaalt eerst voor de ene dvd 7,50 en dan voor de andere 12,50.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Vandaag even gebeld om te vragen hoe het met mijn bestellingen stond. Had 3 voor € 33,- besteld met pjr-bon en heb de bestelling ook gewoon opgehaald in de winkel. Maar kreeg vandaag op en eens mail dat die hele bestelling gecancelled was. Dus ik heb even gebeld hoe het met mijn andere bestelling stond, namelijk Reservoir Dogs SE. Zie dit topic. Kreeg nog wel mijn kortingsbon terug van die andere bestelling hehe... En gelijk ook even gevraagd hoe het zat met die Untouchables SE en dat ging die medewerker doorgeven aan de betreffende afdeling. Dus hopelijk is het binnenkort aangepast.
    Bij mij heeft de Untouchables SE dvd ook al 2x een 'vervelende vertraging' opgelopen... ben benieuwd of ie nog komt...

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Vandaag even gebeld om te vragen hoe het met mijn bestellingen stond. Had 3 voor € 33,- besteld met pjr-bon en heb de bestelling ook gewoon opgehaald in de winkel. Maar kreeg vandaag op en eens mail dat die hele bestelling gecancelled was. Dus ik heb even gebeld hoe het met mijn andere bestelling stond, namelijk Reservoir Dogs SE. Zie dit topic. Kreeg nog wel mijn kortingsbon terug van die andere bestelling hehe... En gelijk ook even gevraagd hoe het zat met die Untouchables SE en dat ging die medewerker doorgeven aan de betreffende afdeling. Dus hopelijk is het binnenkort aangepast.
    Bij mij heeft de Untouchables SE dvd ook al 2x een 'vervelende vertraging' opgelopen... ben benieuwd of ie nog komt...
    Heb The Untouchables SE komende zondag ook al 2 weken in bestelling staan alleen dan bij Van Leest. Duurt wel een beetje erg lang inderdaad. Terwijl die altijd nog wel gewoon te bestellen is op de website...
    Four-Star Trader (236)

  10. #160

    Standaard

    Vanmiddag ben ik naar de FRS hier in Veenendaal geweest en heb daar de 4-cd met de beste 12"versies, geselecteerd door Ben Liebrand, gekocht. Na aftrek van m'n 10% FreeID korting moest ik nog € 20.70 betalen.

    Thuisgekomen haal ik de cd's uit het doosje en bekijk ze eens goed ...

    CD1 .... Diepe kras van binnen naar buiten
    CD 2, 3 en 4 .... vette vingers ...

    Ik ben direct teruggegaan, want als ik een cd of dvd koop in een winkel dan verwacht ik minimaal een onbeschadigd exemplaar. De verkoper keek me nog ongeloofwaardig aan ook toen ik dat vertelde. Met heel veel pijn en moeite gaf hij m'n geld terug. Vervolgens heb ik een schaar gevraagd en voor zijn neus mijn free-id in 50 stukjes geknipt en hem voor het oog van verschillende andere klanten bedankt voor zijn klantvriendelijke gedrag !

    FRS .... HOUDOE !!!

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    ...Vervolgens heb ik een schaar gevraagd en voor zijn neus mijn free-id in 50 stukjes geknipt en hem voor het oog van verschillende andere klanten bedankt voor zijn klantvriendelijke gedrag !
    Nice man :wink:

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Vanmiddag ben ik naar de FRS hier in Veenendaal geweest en heb daar de 4-cd met de beste 12"versies, geselecteerd door Ben Liebrand, gekocht. Na aftrek van m'n 10% FreeID korting moest ik nog € 20.70 betalen.

    Thuisgekomen haal ik de cd's uit het doosje en bekijk ze eens goed ...

    CD1 .... Diepe kras van binnen naar buiten
    CD 2, 3 en 4 .... vette vingers ...

    Ik ben direct teruggegaan, want als ik een cd of dvd koop in een winkel dan verwacht ik minimaal een onbeschadigd exemplaar. De verkoper keek me nog ongeloofwaardig aan ook toen ik dat vertelde. Met heel veel pijn en moeite gaf hij m'n geld terug. Vervolgens heb ik een schaar gevraagd en voor zijn neus mijn free-id in 50 stukjes geknipt en hem voor het oog van verschillende andere klanten bedankt voor zijn klantvriendelijke gedrag !

    FRS .... HOUDOE !!!
    You're the man! :P

  13. #163

    Standaard

    ... the story continues ....
    Eenmaal weer thuisgekomen heb ik direct een mail naar de FRS gestuurd met het verzoek om mijn account te verwijderen. Ik weet dat dit kan, want Van Leest heeft mijn verzoek daartoe zo'n maand of 6 geleden uitgevoerd (het is daar immers één pot nat)
    Aangezien ik toch niet zo heel veel geld meer in het dvd-cd wereldje pomp zal ik de frs echt niet missen ...

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    ... the story continues ....
    Eenmaal weer thuisgekomen heb ik direct een mail naar de FRS gestuurd met het verzoek om mijn account te verwijderen. Ik weet dat dit kan, want Van Leest heeft mijn verzoek daartoe zo'n maand of 6 geleden uitgevoerd (het is daar immers één pot nat)
    Aangezien ik toch niet zo heel veel geld meer in het dvd-cd wereldje pomp zal ik de frs echt niet missen ...
    M'n account is inmiddels verwijderd, maar geloof maar niet dat ze me uberhaupt een mailtje sturen om dit te bevestigen, laat staan om excueses aan te bieden voor dat varken in de winkel

    (hier een foto van de stukjes van m'n free-ID zoals ik ze uit de winkel weer heb meegenomen )


  15. #165

    Standaard

    hehe lol
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #166

    Standaard

    Heeft iemand ervaring met frs.be?
    Daar is bijv. charmed seizoen 2: EUR 39,99 (pre-order) en bij frs.nl staat hetzelfde seizoen voor EUR 54,99 (pre-order).

  17. #167

    Standaard

    Nog meer mensen (weer) last van vertragingen? Ik wacht nu 9 dagen op 4 dvd's die een levertijd hadden van "2 tot 5 dagen".

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Nog meer mensen (weer) last van vertragingen? Ik wacht nu 9 dagen op 4 dvd's die een levertijd hadden van "2 tot 5 dagen".
    Ja nogal! Ik wacht al sinds 19-05 op For A Few Dollars More SE! Heb van de week Der Untergang SE kunnen ophalen uit dezelfde bestelling. Nog even en het heeft al een maand geduurd!
    Four-Star Trader (236)

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Nog meer mensen (weer) last van vertragingen? Ik wacht nu 9 dagen op 4 dvd's die een levertijd hadden van "2 tot 5 dagen".
    Ja nogal! Ik wacht al sinds 19-05 op For A Few Dollars More SE! Heb van de week Der Untergang SE kunnen ophalen uit dezelfde bestelling. Nog even en het heeft al een maand geduurd!
    hier idem dito, wacht ook al sinds 19 mei op For a Few Dollars More SE maar heb inmiddels een mailtje gehad dat íe verzonden is....A Fistful of Dynamite staat echter nog steeds als zijnde in behandeling
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  20. #170

    Standaard

    De FRS geeft als verklaring dat ze het nu erg druk hebben door het grote aantal bestellingen opeens, omdat iedereen zn vakantiegeld ontvangen had ofzo.
    Maar dat is toch alweer een tijdje geleden, ze moeten nu alles weer gewoon op orde hebben vind ik.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  21. #171

    Standaard

    het schiet weer eens lekker op met FRS
    wacht al een week op me bestelling

  22. #172

    Standaard

    vandaag zijn er op de site van de FRS ook kortingen geldig:



    Weet iemand of dit ook echt internet only is of dat t ook in de winkel geldt, net als bij die 25% korting bij van leest een paar weken geleden??

    gisteren iig gelijk maar gebruik gemaakt van de kortingen: Sopranos seizoen 2 en seizoen 3 besteld voor € 62,48 . Niet te veel dacht ik zo :P
    De PJR korting werkt trouwens gewoon icm. met deze actie
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    het schiet weer eens lekker op met FRS
    wacht al een week op me bestelling
    Ik had 4 bestellingen. 2x te horen gekregen dat ze geannuleerd waren (daar gaan men bonnen! ) en de andere 2 nog niet eens een mailtje gehad dat ze in behandeling waren.. en dat noemen ze nou 2-5 dagen..

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ert
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    het schiet weer eens lekker op met FRS
    wacht al een week op me bestelling
    Ik had 4 bestellingen. 2x te horen gekregen dat ze geannuleerd waren (daar gaan men bonnen! ) en de andere 2 nog niet eens een mailtje gehad dat ze in behandeling waren.. en dat noemen ze nou 2-5 dagen..
    Ik vrees ook dat mijn bestelling gedeeltelijk gaat worden geannuleerd.
    Ik had 3 films bestelt waarvan ik er 2 nooit in de winkels zie. Die 1ste deed ik erbij ivm de 2voor25 internet actie. Nu heb ik die eerste binnen (ookal kon ik die gewoon bij de FRS hebben opgehaald), maar als die andere 2 straks niet worden geannuleerd heb ik voor jan *** verzendkosten betaald en ben ik duurder uit dan gewoon.

    Ik denk dat ik dan gewoon een met een boze brief mijn 1.75 ga terugeisen!

  25. #175

    Standaard

    Ik had voor optie ophalen in de winkel gekozen, staat Gorinchem niet meer op de lijst
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

Pagina 7 van 139 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •