Pagina 69 van 139 EersteEerste ... 195965666768697071727379119 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.701 tot 1.725 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht

    Laat maar, ik heb gekeken met een bestelling en nu stond er niet bij "gratis bezorgen bij een FRS shop". Maar er staat bij dat je wel daar je bestelling kan laten bezorgen. je moet dan het adres invoeren enz van die FRS winkel. net zoals je het wil laten bezorgen ergens anders" moet je hoe dan ook betalen. Nu zijn ze me echt kwijt.
    Voordat dit soort dingen post moet je iets goed onderzoeken en doorklikken tot dat je de eindbedragen ziet en dan zie je dat je GEEN verzendkosten betaalt als je je bestelling in een filiaal laat afleveren of bij een DHL servicepoint.
    Ze hebben er dus NOG een gratis optie er bij, niet alles is slechter.

    Onderstaande posts dus gewoon overslaan:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Tsja, dan kan je het even goed laten versturen naar je bakker, of de Hema, of de V&D of zo.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ja kan je net zo goed thuis laten bezorgen als het niks uit maakt.
    FRS bestaat straks niet meer.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #1702

    Standaard

    Je kan toch moeilijk ontkennen dat frs dit ontmoedigd? Waarschijnlijk moeten ze nog betalen voor die leveringen aan het winkelnetwerk. Het staat ook nergens in de FAQ, hoe ga je nu verwachten dat mensen hun bestelling afwerken tot de laatste stap om te zien of de verzending gratis is?

    En als Belg kan ik mij niet meer registreren voor een winkellevering in Nederland wat ik regelmatig deed, de postcode bij registratie wordt gecontroleerd net zoals dat onnozel systeem van huisnummer controle.

    Kortom bestaande klanten buiten pesten.

    Ik denk zelfs niet dat het wettelijk toe gelaten is om buitenlanders te weren van de site zolang ze gratis winkellevering aanbieden, dat is discriminatie op nationaliteit, dat mag enkel als de online winkel niet verzend naar het buitenland en geen gratis winkellevering aanbied. Het verbergen van gratis levering zal nu dus wel deels zijn reden hebben.

  3. #1703

    Standaard

    Het wordt idd niet meer duidelijk aangegeven, dat ben ik met je eens, maar hoe je het went of keert het kan gratis. Dat geven ze voor DHL servicepoints ook niet echt lekker aan, maar al wel beter dan voor FRS winkels. Het lijkt er dus op dat er wat belangen meespelen.

    Volgens mij mag je in Nederland zelf weten aan wie je wat verkoopt, daar is voor zover ik weet geen regelgeving voor.

    Zie ook dat ze niet leveren naar het buitenland:

    Is het mogelijk mijn bestelling in het buitenland te laten bezorgen?

    Nee dat is niet mogelijk, freerecordshop.nl bezorgt alleen op adressen in Nederland.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #1704

    Standaard

    Ik ging mijn bestellingen ophalen in Rotterdam, dus ik zie niet wat buitenlandse verzending daarbij komt kijken. Maar goed, frs krijgt blijkbaar niet graag bestellingen.

    En nee, je mag niet zomaar beslissen aan wie je niet verkoopt, dat valt onder het belemmeren van de vrije handel in de EU.

  5. #1705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik ging mijn bestellingen ophalen in Rotterdam, dus ik zie niet wat buitenlandse verzending daarbij komt kijken. Maar goed, frs krijgt blijkbaar niet graag bestellingen.
    Kun je dan niets doen met een NL adres of zit je dan weer met de betaling?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    En nee, je mag niet zomaar beslissen aan wie je niet verkoopt, dat valt onder het belemmeren van de vrije handel in de EU.
    Dat geldt toch niet voor iedere verkoper of soort handel volgens mij, maar alleen als je exclusief verkoopt zoals bijvoorbeeld met autodealers?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #1706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Voordat dit soort dingen post moet je iets goed onderzoeken en doorklikken tot dat je de eindbedragen ziet en dan zie je dat je GEEN verzendkosten betaalt als je je bestelling in een filiaal laat afleveren of bij een DHL servicepoint.
    Ze hebben er dus NOG een gratis optie er bij, niet alles is slechter.

    Onderstaande posts dus gewoon overslaan:
    Ik heb wel gelijk, want ik heb het gevraagd in de winkel van de FRS.
    Ze heeft met het hoofdkantoor gebeld, en het bleek dat ik gelijk heb. Vroeger was dit wel gratis nu niet meer.
    Bij alle bestellingen moet je verzendkosten betalen. ook al wordt dit naar de winkel verzonden. Maar dat gaat weer veranderen zeiden ze. Dat wordt dan weer gratis, maar nu nog niet.
    Maar het klopt wel dat je ziet "in een filiaal laat afleveren of bij een DHL servicepoint" en dan klik je filiaal aan, dan vervolgens je plaatsnaam en dan krijg je alleen het adres te zien van je filiaal, en dat adres moet je dan weer invullen op de webshop. En dat wordt dan hetzelfde gezien als je de bestelling bij de bakker laat bezorgen.
    Nu is het wel als je via de webshop besteld vanuit de winkel filiaal, dan is het wel gratis.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 09-02-2012 om 15:28

  7. #1707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb wel gelijk, want ik heb het gevraagd in de winkel van de FRS.
    Ze heeft met het hoofdkantoor gebeld, en het bleek dat ik gelijk heb. Vroeger was dit wel gratis nu niet meer.
    Bij alle bestellingen moet je verzendkosten betalen. ook al wordt dit naar de winkel verzonden. Maar dat gaat weer veranderen zeiden ze. Dat wordt dan weer gratis, maar nu nog niet.
    Maar het klopt wel dat je ziet "in een filiaal laat afleveren of bij een DHL servicepoint" en dan klik je filiaal aan, dan vervolgens je plaatsnaam en dan krijg je alleen het adres te zien van je filiaal, en dat adres moet je dan weer invullen op de webshop. En dat wordt dan hetzelfde gezien als je de bestelling bij de bakker laat bezorgen.
    Nu is het wel als je via de webshop besteld vanuit de winkel filiaal, dan is het wel gratis.
    Eigenwijsje, probeer het nou en dan op de shop klikken(op het kaartje) die je wilt gebruiken en daar staat selecteer waar je op kunt klikken en dan wordt het adres van de shop automatisch ingevuld en als je dan verder gaat zie je bij verzendkosten 0 staan, zie het bijgevoegde bestand.

    EDIT: Ook nog een printscreen van het kaartje met de selecteer optie toegevoegd
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door peptalk : 09-02-2012 om 16:05
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #1708

    Standaard

    vreemd, waarom vertelde het hoofdkantoor dat zo dan tegen de winkel bediende van de FRS dat het nu niet gratis is? Maar wel als je via de winkel besteld?
    Maar je hebt gelijk ik was niet verder gegaan op de webshop dan dat punt 4.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 09-02-2012 om 16:26

  9. #1709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    vreemd, waarom vertelde het hoofdkantoor dat zo dan tegen de winkel bediende van de FRS dat het nu niet gratis is? Maar wel als je via de winkel besteld?
    Maar je hebt gelijk ik was niet verder gegaan op de webshop dan dat punt.
    Omdat communicatie in grote bedrijven erg lastig is en nog lastiger als er 2 bedrijven bij betrokken zijn en misschien nog wel meer als je consultants en/of andere externe partijen er bij rekent. Vooral als de IT zaken grotendeels in bijvoorbeeld India gedaan worden
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #1710

    Standaard

    hebben andere ook last van dat je geen titels uit je wenslijst kan verwijdere?

    oke, de optie is er wel, maar zelfs na 5x blijft de titel gewoon in de lijst staan!

    krijg steeds meer kribels van die nieuwe site, dus heb ik maar weer bij Amazone besteld...

  11. #1711

  12. #1712

    Standaard

    In de winkel melde ze dat de oude eigenaar nog steeds de eigenaar is.
    Maar de webshop geeft aan dat de FRS toch overgenomen is. Alle bestellingen van accounts zijn niet meer terug te vinden vanaf de dag dat ze zijn overgenomen. Sommige accounts zijn spoorloos. Zodat sommige klanten een nieuwe account aan moesten maken.

  13. #1713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Maar de webshop geeft aan dat de FRS toch overgenomen is.
    Het is mij ook opgevallen dat ECI dezelfde KvK nummer heeft (en hetzelfde bezoekadres heeft in Vianen) als Freerecordshop.nl

  14. #1714
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ze zijn héél goed bezig bij frs. Mijn account is plots niet meer bestaande, mijn emailadres om in te loggen wordt niet meer herkend

    edit1:

    Het wordt nog beter, inschrijven op de .BE site waar 'k blijkbaar vroeger ingeschreven was heeft uiteraard een foutmelding op een reeds bestaand emailadres. Dan maar een nieuw wachtwoord aangevraagd. Mail ontvangen, nieuw wachtwoord ingevuld en daarna proberen in te loggen. Vergeet het maar, wachtwoord wordt niet herkend.

    Goe bezig.
    Laatst aangepast door StefaanD : 27-03-2012 om 23:22
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #1715

    Standaard

    ^^Ik kan gewoon inloggen en zie dat mijn wishlist weer gevuld is!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #1716
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dan is er iets vreemds aan de gang met mijn account of mijn computer. Vanavond nog maar eens één en ander proberen.

    In ieder geval bedankt voor de melding Pepijn
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #1717

    Standaard

    Denken jullie dat de FRS nog levert voor die prijs, aangezien de prijs al veranderd is?

  18. #1718

    Standaard

    ^^ Ja Hoor
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #1719

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    ^^ Ja Hoor
    Ik betwijfel het .
    Heb net gekeken op de website en er staat nog steeds 'In behandeling'.
    De levertijd was en is nog steeds 1 week en ik heb hem op 27-03 besteld (3 dagen geleden).

    Maar ja, we zien wel .

  20. #1720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik betwijfel het .
    Heb net gekeken op de website en er staat nog steeds 'In behandeling'.
    De levertijd was en is nog steeds 1 week en ik heb hem op 27-03 besteld (3 dagen geleden).

    Maar ja, we zien wel .
    Als je hem 3 dagen geleden besteld hebt, dan moet je dus minimaal nog 4 werkdagen wachten voordat ze deze gaan verzenden. Het product is niet op voorraad dus ze wachten op hun leverancier totdat die uitlevert. Hou er maar vast rekening mee dat het wellicht nog een paar dagen langer gaat duren. Maar zo erg is dat toch niet? We willen altijd maar alles snel snel snel. Geduld is, ook met internetbestellingen, een schone zaak.

    En dat de levertijd nog steeds op 1 week staat is logisch. Als je hem nu bestelt, dan moet je nog steeds minimaal een week wachten. Kennelijk doet hun leverancier er zo lang over om te leveren. Dat komt vaker bij webshops voor. Die hebben nu eenmaal geen grote eigen voorraad, zeker voor niet zo courante titels als deze.

  21. #1721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Denken jullie dat de FRS nog levert voor die prijs, aangezien de prijs al veranderd is?
    Zeker krijg je hem voor die prijs waarvoor je het gekocht hebt. Die overeenkomst is FRS met jou aangegaan op dat moment, dus al wordt deze 2 x zo duur dan moeten FRS het toch nog leveren voor het bedrag dat op dat moment van koop datum is overeengekomen.

  22. #1722
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik betwijfel het .
    Heb net gekeken op de website en er staat nog steeds 'In behandeling'.
    De levertijd was en is nog steeds 1 week en ik heb hem op 27-03 besteld (3 dagen geleden).

    Maar ja, we zien wel .
    Staat hier ook nog 'In behandeling' maar het bedrag is wel reeds van mijn rekening afgehaald.

    Leuke jongens en meisjes daar bij FRS

    En 2 accounts hebben één bij NL en BE franchise lijkt me geen goed idee meer. Lijkt daar toch iets veranderd met de login procedure.

    Moet iedere keer als 'k probeer in te loggen, een wachtwoord vergeten actie ondernemen Zelfs zo erg, inloggen met Safari en wachtwoord reset doen. Daarna inloggen met Firefox met nieuw aangemaakt wachtwoord en het lukt gewoon niet -> "wachtwoord is niet correct voor dit e-mailadres." bericht.

    Zal toch maar eens een mailtje moeten sturen naar FRS zelve.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #1723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Zeker krijg je hem voor die prijs waarvoor je het gekocht hebt. Die overeenkomst is FRS met jou aangegaan op dat moment, dus al wordt deze 2 x zo duur dan moeten FRS het toch nog leveren voor het bedrag dat op dat moment van koop datum is overeengekomen.
    Onjuist, online winkels hebben in hun voorwaarden altijd opgenomen dat prijzen op voorwaarde van druk- of zetfouten zijn en kunnen dus ten alle tijde bepalen dat een product ''niet meer leverbaar'' is of dat de prijs een foutje was. Nu ik lees dat het bij Stef al afgeschreven ligt het misschien wat moeilijker, maar ook dan kunnen ze zelfs nog besluiten het product niet te leveren en je het geld terugsturen.

  24. #1724

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Onjuist, online winkels hebben in hun voorwaarden altijd opgenomen dat prijzen op voorwaarde van druk- of zetfouten zijn en kunnen dus ten alle tijde bepalen dat een product ''niet meer leverbaar'' is of dat de prijs een foutje was. Nu ik lees dat het bij Stef al afgeschreven ligt het misschien wat moeilijker, maar ook dan kunnen ze zelfs nog besluiten het product niet te leveren en je het geld terugsturen.
    Ja Maar winkels moeten zch ook gewoon aan de wet houden en als er geen sprake is van een duidelijke fout moeten ze gewoon leveren voor de overeengekomen prijs.

  25. #1725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Onjuist, online winkels hebben in hun voorwaarden altijd opgenomen dat prijzen op voorwaarde van druk- of zetfouten zijn en kunnen dus ten alle tijde bepalen dat een product ''niet meer leverbaar'' is of dat de prijs een foutje was. Nu ik lees dat het bij Stef al afgeschreven ligt het misschien wat moeilijker, maar ook dan kunnen ze zelfs nog besluiten het product niet te leveren en je het geld terugsturen.
    Niet onjuist, als het als het geen foutje was, en het koste toen op dat moment dat bedrag waarvoor je het besteld hebt, moeten ze dat nakomen. ook al is de prijs daarna hoger geworden.

Pagina 69 van 139 EersteEerste ... 195965666768697071727379119 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •