Pagina 67 van 139 EersteEerste ... 175763646566676869707177117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.651 tot 1.675 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    heeft je email adres hoofdletters? probeer eens zonder
    ik had na de samensmelting hetzelfde probleem en mijn email begint met een hoofdletter, toen probeerde ik het nog eens zonder hoofdletter en toen deed die het gewoon
    email is niet met hoofdletter; kreeg dus foutmelding en heb de optie "wachwoord vergeten" aangeklikt en m'n wachtwoord veranderd, email bevestiging gekregen en kan nu wel in m'n account komen maar m'n hele order history is verdwenen Is toch wel heel vreemd dit....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #1652

    Standaard

    dat had ik ook, heb daarover een mailtje gestuurd (omdat ik nog een deel van een bestelling moest krijgen) en daar kreeg ik dit op
    Hartelijk dank voor uw e-mail.

    Wij zijn bezig om onze site te vernieuwen. Hierdoor is het niet mogelijk om de status in te zien van uw bestelling. Wij komen hier zo snel mogelijk op terug.

    Onze excuses voor het ongemak.
    later kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling is geannuleerd

  3. #1653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    dat had ik ook, heb daarover een mailtje gestuurd (omdat ik nog een deel van een bestelling moest krijgen) en daar kreeg ik dit op


    later kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling is geannuleerd
    welk email adres gebruik je, de nieuwe (service@freerecordshop.nl) of de oude (freerecordshop@frs-support.nl) ? heb die van mij naar de laatste gestuurd over mijn geretourneerde dvd maar nog geen respons....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #1654

    Standaard

    ik heb een mailtje gestuurd via de site zelf

  5. #1655

    Standaard

    Is FreeRecordShop nu ook samen met Cosmox?
    De knoppen bovenaan de site zijn hetzelfde, design ziet er voor de rest ook vergelijkbaar uit.
    Totaal niet meer aantrekkelijk, ook qua prijzen en het gebrek aan aanbiedingen.
    Slechte zet dit

  6. #1656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franktastic Bekijk bericht
    Is FreeRecordShop nu ook samen met Cosmox?
    De knoppen bovenaan de site zijn hetzelfde, design ziet er voor de rest ook vergelijkbaar uit.
    Totaal niet meer aantrekkelijk, ook qua prijzen en het gebrek aan aanbiedingen.
    Slechte zet dit
    was cosmox niet het zuster bedrijf van ECI?

  7. #1657

    Standaard

    ik zag wel dat Colombiana daar €14,99 kost, maar in de FRS winkel kost deze €17
    Ook pillars of the earth, kost op de website 24,99 en in de FRS winkel 29,99

  8. #1658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    was cosmox niet het zuster bedrijf van ECI?
    Oorspronkelijk gepost door Franktastic
    Is FreeRecordShop nu ook samen met Cosmox?
    De knoppen bovenaan de site zijn hetzelfde, design ziet er voor de rest ook vergelijkbaar uit.
    Totaal niet meer aantrekkelijk, ook qua prijzen en het gebrek aan aanbiedingen.
    Slechte zet dit


    was cosmox niet het zuster bedrijf van ECI?

    Jazeker, COSMOX is het zusterbedrijf van ECI, maar wel het verschil ...

    Bij COSMOX zijn de prijzen wat duurder en hebt je wel altijd GRATIS VERZENDKOSTEN...!!!

  9. #1659

    Standaard

    dan is het ook niet raar, wel opvallend, dat de sites van cosmox en freerecordshop op elkaar lijken

  10. #1660

    Standaard

    Ik was vandaag even in de Free Record Shop in de Kalverstraat in Amsterdam, maar de gehele 2-voor-20 actie voor Blu-rays is verdwenen. Er zijn nog wel wat titels voor 10 euro of minder, maar dat is allemaal B- of C-categorie. Met de rest van de Blu-rays zijn ze flink aan de prijs. Nieuwe Blu-rays kosten minimaal 19,99 of 24,99. Ook de collectie zelf was erg uitgedund. Daarmee gaan ze echt geen klanten winnen, vrees ik.

  11. #1661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nieuwe Blu-rays kosten minimaal 19,99 of 24,99.
    ik was niet anders gewend van freerecordshop, dus wat dat betreft is er geen verandering

  12. #1662

    Standaard

    Als het goed is is er in de winkels nu een 2+1 sale: http://www.freerecordshop.nl/is-bin/...ShopFrame.isml
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #1663

    Standaard

    Heeft iemand anders ook problemen met het online gebruiken van de €5,- cadeaukaart die rond november werd verstrekt?

  14. #1664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    dan is het ook niet raar, wel opvallend, dat de sites van cosmox en freerecordshop op elkaar lijken
    Ja, toch vreemd.
    Het viel me ook pas op toen ik een foutmelding kreeg bij de site van FRS kreeg waarin de naam Cosmox genoemd werd. Bij het surfen naar die site zag ik dat het design overeen kwam.

    Bij het inloggen op mijn FRS-profiel zie ik nu dat de door mij eerder aangemaakte verlanglijst is gewist, ook bestellingen die ik ooit gedaan heb zijn uit de geschiedenis verdwenen.
    Geen ramp, maar toch vervelend dat deze profielinstellingen niet zijn overgenomen.

  15. #1665
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door devil_xx5 Bekijk bericht
    Heeft iemand anders ook problemen met het online gebruiken van de €5,- cadeaukaart die rond november werd verstrekt?
    Waren die niet maar tot 31-12-2011 geldig?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #1666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door devil_xx5 Bekijk bericht
    Heeft iemand anders ook problemen met het online gebruiken van de €5,- cadeaukaart die rond november werd verstrekt?
    ik wist niet dat je bonnen kon gebruiken als je online iets wilde kopen bij de FRS

  17. #1667

    Standaard

    De bonnen zijn te cadeaukaarten zijn te activeren tot 31/08/12 en te gebruiken tot 31/10/12.
    Volgens de voorwaarden ook online (.nl + .be) te gebruiken.
    https://service2.loyaltyinabox.com/C...rwaardenNL.pdf

  18. #1668

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door devil_xx5 Bekijk bericht
    De bonnen zijn te cadeaukaarten zijn te activeren tot 31/08/12 en te gebruiken tot 31/10/12.
    Volgens de voorwaarden ook online (.nl + .be) te gebruiken.
    https://service2.loyaltyinabox.com/C...rwaardenNL.pdf
    vreemd op mijn kortingsbonnen staat geldig van 2 januari 2012 t/m 31 januari 2012 . is dat dan weer iets anders?
    En je moet aan 25€ besteden om een kortings bon van €5 in te kunnen wisselen.

  19. #1669

    Standaard

    De cadeaukaarten die ik bedoel zijn de verstrekt tussen 24/10/11 en 13/11/11.

  20. #1670

  21. #1671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    snap het niet
    Het zijn andere dan die jij bedoelt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #1672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Het zijn andere dan die jij bedoelt.
    Klopt. Misschien nog vermelden dat (hoewel het wel op de site stond) je ze niet online kan verzilveren omdat ze geen krascode bevatten zoals hun reguliere kadeaubonnen. Je moet ze dus online activeren, dan zijn ze een maand geldig, en dan kan je ze in 1 van hun winkels gebruiken. Wel oppassen, soms zit er wat tijd tussen de het moment van activatie op de site en de daadwerkelijke activatie van de kaarten. Heb het zelf voorgehad. De avond voordien geactiveerd, maar het saldo bleek nog nul te zijn toen ik ze de dag nadien in de winkel wou uitbesteden. Je kan via de site wel het effectieve saldo checken van de kaart. Allemaal vrij omslachtig, niet
    The truth is out there

  23. #1673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    vreemd op mijn kortingsbonnen staat geldig van 2 januari 2012 t/m 31 januari 2012 . is dat dan weer iets anders?
    En je moet aan 25€ besteden om een kortings bon van €5 in te kunnen wisselen.
    Deze komen inderdaad uit de actie die in december liep; 'krijg je aankoopbedrag in waardebonnen terug'. Maar is enkel geldig in januari en inderdaad pas bij besteding van bepaald bedrag. Er waren er ook van 10 euro, die pas geldig zijn bij aankoopbedrag vanaf 40 euro.
    The truth is out there

  24. #1674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Klopt. Misschien nog vermelden dat (hoewel het wel op de site stond) je ze niet online kan verzilveren omdat ze geen krascode bevatten zoals hun reguliere kadeaubonnen. Je moet ze dus online activeren, dan zijn ze een maand geldig, en dan kan je ze in 1 van hun winkels gebruiken. Wel oppassen, soms zit er wat tijd tussen de het moment van activatie op de site en de daadwerkelijke activatie van de kaarten. Heb het zelf voorgehad. De avond voordien geactiveerd, maar het saldo bleek nog nul te zijn toen ik ze de dag nadien in de winkel wou uitbesteden. Je kan via de site wel het effectieve saldo checken van de kaart. Allemaal vrij omslachtig, niet
    Erg omslachtig ja, niet echt klantvriendelijk

  25. #1675

    Standaard

    ik vindt dat zowel de winkel als de web winkel erg verslechtert is.

    Hopen dat Amazon NL nu maar snel komt.

Pagina 67 van 139 EersteEerste ... 175763646566676869707177117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •