Pagina 66 van 139 EersteEerste ... 165662636465666768697076116 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.626 tot 1.650 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Winkel en website zijn sinds een paar dagen gesplitst. FRS.nl is nu een onderdeel van de ECI.
    Toch merkwaardig dat wij als klanten van frs.nl daar in zijn geheel niet over geïnformeerd worden. Ik had sowieso al vaak de indruk dat de winkels en de website twee naast elkaar (of: langs elkaar heen) opererende verkoopkanalen waren. Prijzen in de winkel en op de website verschilden nog al eens, nieuwe Blu-rays (of DVD's) waren al lang in de winkel verkijgbaar, terwijl ze op de site nog als pre-order stonden, enz..

  2. #1627

    Standaard

    De manier van (niet) cummuniceren verdient in ieder geval nier de schoonheid prijs.

    Komt ook niet over dat ze de klanten erg waarderen

    Zeker gezien de prijsontwikkeling en verdwijnen van de 2 voor 20 euro actie zal ik niet veel meer via webwinkel kopen.

  3. #1628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    ...Ik had sowieso al vaak de indruk dat de winkels en de website twee naast elkaar (of: langs elkaar heen) opererende verkoopkanalen waren. Prijzen in de winkel en op de website verschilden nog al eens...
    Dat is nu nog veel meer gesplitst. Sterker nog, die hebben niets meer met elkaar te maken, afgezien van de naam.
    In de winkels zijn de acties als 2voor15 en 2voor20 nog steeds aanwezig, terwijl die niet meer op de online winkel staan. Een advies zou dus kunnen zijn dat jullie allemaal van je luie reet afkomen , en in de winkels zouden moeten kijken voor de beste aanbieding...

    Gek eigenlijk dat deze stap is gedaan door frs. Het lijkt er nu op dat de online winkel een directe concurrent is van de gewone winkels.
    Concertagenda op Podiuminfo

  4. #1629

    Standaard

    En toch leveren ze nog gratis naar de filialen, zal dit dan meer tijd in beslag nemen? Die leveringen kwamen meestal samen met de gewone leveringen voor de winkel, niet?

  5. #1630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    En toch leveren ze nog gratis naar de filialen, zal dit dan meer tijd in beslag nemen? Die leveringen kwamen meestal samen met de gewone leveringen voor de winkel, niet?
    Er wordt aangegeven dat dat idd iets langer duurt.

    Ik kan me overigens wel voorstellen als de online verkopen veel minder worden dat er toch weer een actie ingegooid wordt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #1631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht

    Ik kan me overigens wel voorstellen als de online verkopen veel minder worden dat er toch weer een actie ingegooid wordt.
    Hoop eigenlijk dat dit tijdelijk is ivm met het samenvoegen van beide online winkels. Een winkel met dit soort prijzen kun je toch niet meer serieus nemen...

  7. #1632

    Standaard

    Maar blijkbaar lukt het wel zo! Er zijn blijkbaar net genoeg kopers die zulke hoge prijzen betalen.

    FRS was redelijk aantrekkelijk met hun acties, en toch hebben ze de online afdeling afgestoten, bizar toch want er waren best veel aankopen die hier op het forum gemeld werden.

  8. #1633

    Standaard

    Hans van Breukhoven die heeft zowel de online shop als ruim 300 filialen in BENELUX gewoon in 1 keer verkocht aan EXPO...!!! Hij wilde er blijkbaar vanaf....

  9. #1634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Hans van Breukhoven die heeft zowel de online shop als ruim 300 filialen in BENELUX gewoon in 1 keer verkocht aan EXPO...!!! Hij wilde er blijkbaar vanaf....
    Weet je dat wel zeker? Als ik wat zoek dan heeft frs 50% v/d aandelen in Expo Retail Holding B.V. genomen en zij zijn weer eigenaar van de Expo winkel formule en diverse winkels.

    Voor wat betreft de online shop is het lastig om te vinden of ECI het heeft overgenomen of dat ze alleen de shop exploiteren/samenwerken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #1635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Dat is nu nog veel meer gesplitst. Sterker nog, die hebben niets meer met elkaar te maken, afgezien van de naam.
    In de winkels zijn de acties als 2voor15 en 2voor20 nog steeds aanwezig, terwijl die niet meer op de online winkel staan. Een advies zou dus kunnen zijn dat jullie allemaal van je luie reet afkomen , en in de winkels zouden moeten kijken voor de beste aanbieding...

    Gek eigenlijk dat deze stap is gedaan door frs. Het lijkt er nu op dat de online winkel een directe concurrent is van de gewone winkels.
    Ik zie online wel zo'n 276 blu-rays voor €10,-- en minder. Er zijn dus nog steeds koopjes te halen. Je moet wel wel met filteropties werken, om ze in beeld te krijgen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #1636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik zie online wel zo'n 276 blu-rays voor €10,-- en minder. Er zijn dus nog steeds koopjes te halen. Je moet wel wel met filteropties werken, om ze in beeld te krijgen.
    En het duurt nu veel langer, want je kunt niet meer kiezen om 50 Blu-rays te tonen i.p.v. 10. Wie gaat er nu door 27 pagina's met Blu-rays bladeren...

  12. #1637

    Standaard

    Wel balen dat de 2 voor 20 actie (e.d.) niet meer online te vinden zijn. Ik hoorde laatst van een medewerker in Spijkenisse hun systeem en de online shop onderhanden zou worden genomen (hij kon mijn blu-ray schijfje van Taxi Driver niet vinden, dus dat werd praatje blablabla). Maar zo drastisch???

    Morgen in Rotterdam maar eens kijken of ze hem daar wel hebben.

  13. #1638
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heeft er iemand al feitelijk besteld en geleverd gekregen?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #1639

    Standaard

    ik had wel nog een deel van een bestelling openstaan, maar ik kreeg vanmiddag een mailtje dat die werd geannuleerd. En in de mail stond ook dat ik kon kiezen tussen of het bedrag terug gestort op mijn rekening of een kortingsbon

  15. #1640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Heeft er iemand al feitelijk besteld en geleverd gekregen?
    ja maar heb zelf naar winkel mogen bellen had geen bevestiging dat het er al was, en men naam was ook verkeerd.

  16. #1641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    ik had wel nog een deel van een bestelling openstaan, maar ik kreeg vanmiddag een mailtje dat die werd geannuleerd. En in de mail stond ook dat ik kon kiezen tussen of het bedrag terug gestort op mijn rekening of een kortingsbon
    Ik moet eigenlijk ook nog één dvd krijgen, had d'r namelijk 3 besteld waarvan er 2 geleverd zijn. Maar dat waren ook: ''Voor 19:00 besteld, morgen in huis en die andere die ik nog moet krijgen was: ''3-5 werkdagen''
    Alleen ik betaal daar altijd via acceptgiro, maar nog steeds geen bericht of rekening gehad, ben benieuwd dus.

  17. #1642

    Standaard

    Dit alles geeft toch wel blijk van een totaal gebrek aan respect voor je klanten.

    FRS had enkele weken geleden al moeten aankondigen op zijn website dat er achter de schermen iets zou veranderen, dat hierdoor geen preorders meer konden gemaakt worden en bestaande zouden geannuleerd worden maar dat alle klanten met preorders daar tijdig van op de hoogte gehouden zouden worden.

  18. #1643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Dit alles geeft toch wel blijk van een totaal gebrek aan respect voor je klanten.

    FRS had enkele weken geleden al moeten aankondigen op zijn website dat er achter de schermen iets zou veranderen, dat hierdoor geen preorders meer konden gemaakt worden en bestaande zouden geannuleerd worden maar dat alle klanten met preorders daar tijdig van op de hoogte gehouden zouden worden.
    alsof FRS ooit respect had voor zijn klanten. Er zijn genoeg andere winkels hoor.

  19. #1644

    Standaard

    gelden de waardebonnen nog van""we betalen uw aankoop terug in kortings bonnen"

  20. #1645

    Standaard

    Die gelden nog t/m 31 Januari a.s. Je krijgt ze echter niet meer in de winkel.

    Ik heb er nog 5 van 10,- en 3 van 5,- liggen.

  21. #1646

    Standaard

    ja dat bedoel ik, ze zijn toch nog geldig dus? Want nu is er een andere eigenaar, hij kan zeggen dit is niet meer geldig.

  22. #1647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    ja dat bedoel ik, ze zijn toch nog geldig dus? Want nu is er een andere eigenaar, hij kan zeggen dit is niet meer geldig.
    Ja, nog steeds geldig
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #1648

    Standaard

    heb dus begin vorige week een dvd teruggestuurd maar niks meer over gehoord; kan ook niet meer inloggen, blijkbaar moet men ook een nieuw account aanmaken. gisteren mailtje gestuurd, kijken of ze reageren....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #1649

    Standaard

    vreemd ik heb vandaag toch ingelogd met mijn oude account

  25. #1650

    Standaard

    heeft je email adres hoofdletters? probeer eens zonder
    ik had na de samensmelting hetzelfde probleem en mijn email begint met een hoofdletter, toen probeerde ik het nog eens zonder hoofdletter en toen deed die het gewoon

Pagina 66 van 139 EersteEerste ... 165662636465666768697076116 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •