Pagina 65 van 139 EersteEerste ... 155561626364656667686975115 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.601 tot 1.625 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1601

    Standaard

    Ik heb er enkele zoekresultaten op los gelaten en ik kom voor heel veel titels op dezelfde prijzen uit als Cosmox.be

    Bovendien is de layout dezelfde, de beschikbaarheid dezelfde, vreemd.

  2. #1602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    hmmm de nieuwe website lijkt geen verbetering en de prijzen zijn fors omhoog. ook geen 2 voor 20 acie meer. Hopelijk brengen ze snel wat wijzingen aan, want dit is natuurlijk niet interresant.
    wist je toch, ze werken samen met ECi nu, niet echt een prijsvechter.

  3. #1603

    Standaard

    ik vind het raar dat 'mijn bestellingen' leeg is ondanks dat ik nog een dvd verwacht van een vorige bestelling

  4. #1604

    Standaard

    Dit is echt verschrikkelijk zeg, prijzen die enorm hoog zijn.
    Gister nog vlug wat besteld op de oude site, daar zaten tenminste nog wat leuke koopjes bij.

  5. #1605

    Standaard

    In de winkel puilen de 2=20 bakken nog uit hoor, net als vele andere acties. Mocht je dus in de buurt van een filiaal wonen kun je beter daar even een bezoekje plannen

  6. #1606

    Standaard

    De nieuwe site is echt waardeloos geworden vind ik ook.

    Eerst kon je nog zoeken op Blu Ray, 2 voor 20 etc, maar nu is het echt helemaal verschrikkelijk.

    En de prijzen, daar zullen we het maar niet over hebben.
    Ik zou zeggen, gewoon lekker importeren, en laat die winkel maar lekker ....

    De samenwerking met ECI zal de winkel doen breken.

  7. #1607
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Waar ik voorheen vaste klant was van de FRS, heb ik ze nu toch al enkele maanden links laten liggen. Vroeger had je nog de blu-ray club met vast 10% korting op bd's. Maar dat was al een jaar voorbij. Enigste reden voor mij was dat ze eerder leverde dan de releasedatum. Maar toen dat ook berg af waards ging, was ik heel snel klaar. Titels die al wel in de shops lagen kreeg ik maar niet opgestuurd. En dat was steeds meer regel dan uitzondering. Ook was de pre-order lijst een lachertje, moest je vooruit betalen met je CC, moest je vervolgens zelf achter het prijsverschil aan. Nee echt klantvriendelijk was het al een tijdje niet meer.

    Uiteraard gisteren nog wel even gekeken, maar het heeft weinig meer van de FRS glorie. Oké de pre-orderlijst is beter, maar dan houdt het op. Prijzen voegen niks meer toe aan het al bestaande aanbod online winkels. Wehkamp en Bol zijn nog goedkoper en dat zegt al genoeg. Uiteraard hou het het nog wel in de gaten maar denk dat het voor mij betreft einde oefening is. Vooralsnog bestel ik liever bij Bol, Wehkamp of importeer.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 12-01-2012 om 12:16
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1608

    Standaard

    Sinds gisteren is de FRS-website offline?

  9. #1609

    Standaard

    De verkorte frs.nl/be wel de volledige freerecordshop.nl/be niet.

    Ik kon vannacht niet voor betaling met een CC kiezen(staat wel in de faq), wel gratis verzenden naar een DHL servicepoint er bij.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #1610

    Standaard

    Lijkt wel veel duurder geworden, jammer.

  11. #1611

    Standaard

    NU...de FRS WEBSITE IS VERNIEUWD.....MAAR WEL MET VERNIEUWDE PRIJZEN....!!!

    Is deze winkel overgenomen door EXPO...???

  12. #1612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    NU...de FRS WEBSITE IS VERNIEUWD.....MAAR WEL MET VERNIEUWDE PRIJZEN....!!!

    Is deze winkel overgenomen door EXPO...???
    Nee, maar Expo is wel eigendom van FRS.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  13. #1613

    Standaard

    NU...de FRS WEBSITE IS VERNIEUWD.....MAAR WEL MET VERNIEUWDE PRIJZEN....!!!

    Is deze winkel overgenomen door EXPO...???

    Nee, maar Expo is wel eigendom van FRS.


    Dat dacht ik al...want de verpakking is vaak oranje van Expo, en Expo zit ook in de winkels...
    ( dacht niet de stationwinkels, want die zijn meestal te klein ).

  14. #1614

    Standaard

    Is het iemand ook opgevallen dat er nu veel Franse (misschien Waalse) uitgaven tussen staan, waarvan velen dus een Franstalig hoesje hebben, en ook veelal GEEN Nederlandse ondertites!

    Oppassen dus.... , naast dat de prijzen vrij hoog zijn.

  15. #1615

    Standaard

    laten leveren in een free record winkel staat er ook niet meer bij

  16. #1616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door venom Bekijk bericht
    laten leveren in een free record winkel staat er ook niet meer bij
    Moet je nu op een andere manier kiezen:

    Wilt u de bestelling, zonder extra kosten, op een ander adres laten bezorgen?
    Nee, bezorg de bestelling op mijn contactadres.
    Ja, bezorg de bestelling op een ander adres.
    De 2e optie en dan kun je het filiaal kiezen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #1617

    Standaard

    Geweldig, frs zet de klok ff 10 jaar terug!! Cd's en dvd's voor €20 per stuk

  18. #1618
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dan zou theoretisch blu-ray gratis moeten zijn. :veryfunny:
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #1619

  20. #1620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ga hem direct kopen voor de extra`s! Dit is echt het koopje van jaar!

  21. #1621

    Standaard

    Snapte er eerst niks van, 39 euro toch niet zo'n koopje...maar nu ik de extra's goed lees wel degelijk een superdeal! (Wel weer jammer van die brillen)

  22. #1622
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat als je deel één en twee wilt hebben krijg je er dan twee. En heb je zelf nog wat in te brengen over het merk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1623

    Standaard

    Heb een mailtje gestuurd met de vraag van welk merk het toestel is.
    Ik hou jullie op de hoogte

  24. #1624

    Standaard

    dit vind ik een beetje raar. in de winkel is The Dark knight 2 voor 15 of een tientje maar op de site staat weer een andere prijs
    http://www.freerecordshop.nl/film/th...-7321906176570

  25. #1625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    dit vind ik een beetje raar. in de winkel is The Dark knight 2 voor 15 of een tientje maar op de site staat weer een andere prijs
    http://www.freerecordshop.nl/film/th...-7321906176570
    Winkel en website zijn sinds een paar dagen gesplitst. FRS.nl is nu een onderdeel van de ECI.

Pagina 65 van 139 EersteEerste ... 155561626364656667686975115 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •