Pagina 64 van 139 EersteEerste ... 145460616263646566676874114 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.576 tot 1.600 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1576

    Standaard

    Ik was er eerst ook ingestonken, er werd niet erbij vermeld en verteld dat je steeds aan 40€ besteeding je pas 1 bon van 10€ mag verzilveren.
    En een bon van 5€ pas kan inleveren met een aankoop van €25.
    Dus daarom weer een blu-ray terug gebracht. Pas als je voor betaald hebt zie je het staan op de bonnen. Ik vind het wel instinkers.

  2. #1577

    Standaard

    Had een cd (met gratis bezorgen) binnen enkele dagen in huis.

  3. #1578

    Standaard

    Ik vind dat de FRS nu toch wel erg duur tegenover MM enz, zelfs 7€ duurder.
    Zoals de serie Spartacus seizoen 1

  4. #1579

    Standaard

    Het aantal titels in de 2 voor 20 euro-actie loopt nu wel heel sterk terug. Einde actie per 1 januari 2012?

  5. #1580

    Standaard

    Er staan zelfs helemaal geen pre-orders meer.

  6. #1581

    Standaard

    Zijn de Nederlandse webshops een beetje bang aan het worden voor een Amazon.nl?
    Had ergens gelezen dat Wehkamp.nl verkocht/geveild gaat worden.

  7. #1582

    Standaard

    Nou, dat denk ik niet. Wat Free Record Shop betreft zal het vermoedelijk te maken hebben met de samenwerking met ECI, die op 1 januari van start gaat. Vermoedelijk zal dan ook de webwinkel een nieuwe indeling krijgen alsmede de site. Ben benieuwd.
    Wehkamp wil gewoon groeien en is op zoek naar een andere eigenaar, zo heb ik begrepen.

  8. #1583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Zijn de Nederlandse webshops een beetje bang aan het worden voor een Amazon.nl?
    Had ergens gelezen dat Wehkamp.nl verkocht/geveild gaat worden.
    Ahold heeft intussen ook vergevorderde plannen om een brede webshop op te gaan zetten waar (onder andere) entertainmentprodukten zoals DVD's, Blu-Rays en CD's worden verkocht, met afhaalbalies in de lokale AH's. Ik denk dat dit concurrenten meer schrik aanjaagt dan de komst van een Amazon.nl.

    Bron

  9. #1584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Ahold heeft intussen ook vergevorderde plannen om een brede webshop op te gaan zetten waar (onder andere) entertainmentprodukten zoals DVD's, Blu-Rays en CD's worden verkocht, met afhaalbalies in de lokale AH's. Ik denk dat dit concurrenten meer schrik aanjaagt dan de komst van een Amazon.nl.

    Bron
    Ja want de dvd's bij ah zijn zeer concurrerend geprijsd....
    (not)

  10. #1585

    Standaard

    Ben ik nu de enige die vind dat de online FRS winkel zienderogen begint af te takelen??

    Ik kreeg gisteren of zo de Grote uitverkoop mail, ik ging naar het aanbod kijken en op blu-ray vlak was er gewoonweg maar één pagina waarvan de helft "momenteel niet leverbaar", wat voor een actie ben je dan aan het opzetten eigenlijk?

    De backcatalogus is geslonken en heeft superhoge prijzen meegekregen, vele zaken zijn plots 3-5 werkdagen levertermijn ipv dat er vroeger gewoonweg meer in stock was.

    Triestige evolutie! Er waren af en toe wel eens koopjes te doen bij FRS online.

  11. #1586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ben ik nu de enige die vind dat de online FRS winkel zienderogen begint af te takelen??

    Ik kreeg gisteren of zo de Grote uitverkoop mail, ik ging naar het aanbod kijken en op blu-ray vlak was er gewoonweg maar één pagina waarvan de helft "momenteel niet leverbaar", wat voor een actie ben je dan aan het opzetten eigenlijk?

    De backcatalogus is geslonken en heeft superhoge prijzen meegekregen, vele zaken zijn plots 3-5 werkdagen levertermijn ipv dat er vroeger gewoonweg meer in stock was.

    Triestige evolutie! Er waren af en toe wel eens koopjes te doen bij FRS online.
    Ja, dat viel mij ook op.
    Uitverkoop van blu-ray is gewoon triest te noemen

  12. #1587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ben ik nu de enige die vind dat de online FRS winkel zienderogen begint af te takelen??

    Ik kreeg gisteren of zo de Grote uitverkoop mail, ik ging naar het aanbod kijken en op blu-ray vlak was er gewoonweg maar één pagina waarvan de helft "momenteel niet leverbaar", wat voor een actie ben je dan aan het opzetten eigenlijk?

    De backcatalogus is geslonken en heeft superhoge prijzen meegekregen, vele zaken zijn plots 3-5 werkdagen levertermijn ipv dat er vroeger gewoonweg meer in stock was.

    Triestige evolutie! Er waren af en toe wel eens koopjes te doen bij FRS online.
    De webshop van FRS krijgt per 12-1-2012 een nieuwe uitbater: http://www.emerce.nl/nieuws/online-e...ecord-shop-eci

  13. #1588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    De webshop van FRS krijgt per 12-1-2012 een nieuwe uitbater: http://www.emerce.nl/nieuws/online-e...ecord-shop-eci
    zal weinig verbetering geven.

  14. #1589

    Standaard

    Waar ik me groen en geel aan erger, is dat je items die 'tijdelijk niet leverbaar' zijn, niet kunt bestellen , al duurt het 10 werkdagen, dat maakt mij niet uit, als ik maar de mogelijkheid heb/krijg om te bestellen.
    Vandaag 10% korting (en geen verzendkosten) en vis alweer naast het net bij de 2 voor € 15,00 aanbieding, de rest in dat lijstje is voor mij niet interessant .

  15. #1590

    Standaard

    Als je het mij vraagt zijn dit de laatste stuiptrekkingen van een winkel die te lang is blijven hangen in het verleden en nu een nieuw verdienmodel probeert, waarbij ze rechts en links echter al is ingehaald.

  16. #1591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KillerBee Bekijk bericht
    Vandaag 10% korting (en geen verzendkosten) en vis alweer naast het net bij de 2 voor € 15,00 aanbieding, de rest in dat lijstje is voor mij niet interessant .
    Die 10% geldt niet i.c.m. andere aanbiedingen, die had je dus niet gekregen.
    Ik zou zeggen ga naar een frs winkel, het laatst dat ik er in één was lagen er stapels van alle titels in de 2 voor 15.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #1592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KillerBee Bekijk bericht
    Waar ik me groen en geel aan erger, is dat je items die 'tijdelijk niet leverbaar' zijn, niet kunt bestellen , al duurt het 10 werkdagen, dat maakt mij niet uit, als ik maar de mogelijkheid heb/krijg om te bestellen.
    Vandaag 10% korting (en geen verzendkosten) en vis alweer naast het net bij de 2 voor € 15,00 aanbieding, de rest in dat lijstje is voor mij niet interessant .
    De 2 voor 15 actie van Warner Bros liep tot 31 december 2011, dus vandaar dat ze op niet leverbaar staan.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  18. #1593

    Standaard

    Wat een zooi op de website van de freerecordshop. 70% van de titels zijn niet leverbaar, ineens verzendkosten bij afrekenen ( ook al staat er overal gratis verzenden) en paypal is weg als betaalmiddel. Hopelijk is dit tijdelijk....

  19. #1594

    Standaard

    waar zijn de pre order pagina's naartoe ?

  20. #1595

    Standaard

    Weet iemand hier meer over? Niets meer te pre-orderen... Heb mailtje naar hun contactadres gestuurd: onbestelbaar... What's happening??
    The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return...

  21. #1596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont Bekijk bericht
    Weet iemand hier meer over? Niets meer te pre-orderen... Heb mailtje naar hun contactadres gestuurd: onbestelbaar... What's happening??

    Denk dat tot 16/1 de frfs moeilijk bereikbaar zal zijn. De FRS en ECI gaan samenwerken op internetgebied. Er zal dus momenteel hard gewerkt worden aan de nieuwe internetsites.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #1597

    Standaard

    Zo te zien is de nieuwe site online. Heeft nog wel kinderziektes. Zo is mijn wensenlijst blanco. Ook mijn bestellingenlijst is opeens blanco.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #1598

    Standaard

    Die prijzen gezien?! Inception 28,50, Scarface 19,99 :0

  24. #1599

    Standaard

    In de winkel (Winterswijk) is de Shrek Q box op BR afgeprijsd naar 40,-. Lever een 10,- bon in en je hebt hem voor 30,-. Geen verkeerd prijsje dacht ik zo.

  25. #1600

    Standaard

    hmmm de nieuwe website lijkt geen verbetering en de prijzen zijn fors omhoog. ook geen 2 voor 20 acie meer. Hopelijk brengen ze snel wat wijzingen aan, want dit is natuurlijk niet interresant.

Pagina 64 van 139 EersteEerste ... 145460616263646566676874114 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •